HDD dood of ??

Pagina: 1
Acties:

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Mijn hdd vertoont kuren, gisteravond deed mijn pc het nog normaal. toen ik terugkwam zag ik dat hij gereboot was en er stond system disk failure. tot mijn verbazing werd de hdd niet herkend in de bios.... :?

na reboots kwam steeds het zelfde, + de harde schijf maakt vreemde tikken, eerst een paar en daarna omde seconde een tik. dit is mijn 2e harde schijf die stuk gaat (denk ik) is dit toevallig of ligt het aan iets hardware achtigs een conflict of wat dan ook.

Is mijn harde schijf nog te redden of kan ik nog een tooltje proberen om het te bevestigen of zali k hem maar meteen RMA'en. Ik heb nog mijn hdd in een andere pc gestopt werd hij ook niet herkend, als slave werd hij in windows ook niet herkend. Ook nog drive fitness test herkende geen hdd op de primary master. (hoewel hij daar toch echt op geconfigureerd stond)

. help anyone ? :'( :'(

Verwijderd

Het klinkt idd als een overleden HDD. Kijk is op de site van de fabrikant en haal daar hun testtooltje op en run deze (is vaak ook gewenst bij het RMA-en)

• fusion.fake
als je wat beter leest kun je lezen dat ik dat al heb geprobeerd
:'( werd ook niet herkend.

ik kan er ook niet echt mee klooien of commands in dos erop los gooien want ik kan hem gewoonweg niet benaderen of zien..

• fusion.fake
Modbreak:Het is niet gewenst je topic omhoog te schoppen binnen 24 uur. We begrijpen dat hier wel haast achter zit, maar een beetje geduld kan geen kwaad.

[ Voor 88% gewijzigd door Laurent op 01-10-2006 15:01 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Duidelijk een brakke disk. Als de disk nooit meer wordt herkend zou ik de kans je data terug te krijgen niet erg groot achten. Zie ook: OM FAQ / Beleid

• fusion.fake
oke dat word een rma dus

thnx
Pagina: 1