Degelijke (pc-)speakerset gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-02 15:15
Hey tweakers,

Ik ben voor m'n nieuwe systeem op zoek naar een degelijke 5.1 speakerset. Probleem is dat ik in de prijsklasse die ik voor ogen heb nauwelijks setjes lijk te vinden. Ik ga een Creative soundblaster X-Fi in m'n systeem steken dus wil wel dat m'n speakerset de meerkost van deze kaart waard is.
Ik wil niet meer dan 200 euro uitgeven aan m'n speakers (aangezien ik in België woon zijn de prijzen hier wel een stuk hoger dan in Nederland :( dus 200 euro in België zal rond de 150 euro zijn in Nederland vrees ik...).
Ik gebruik m'n pc vooral voor audio (beluisteren) en video (films). Games heel af en toe.

Samengevat:
Prijs:
Max 200 euro (in België)
Doel:
Audio en video

Ik had aanvankelijk gedacht aan een Logitech setje, maar ik ben hier op terug gekomen. Redenen zijn allereerst het "plopjes"-probleem (tenzij jullie me kunnen overtuigen dat dit een storm in een glas water is) en de prijs: de Z-5400 vind ik niet onmiddellijk terug onder de 200 euro... :'(

Ben dan bij Creative gaan kijken, maar het enige setje dat daar in aanmerking lijkt te komen is de Creative I-Trigue 5600. Deze kost echter bijna 100 euro meer dan de Creative T6060 en ik betwijfel of deze 100 euro extra wel die 100 euro waard zijn! Langs de andere kant vrees ik dan weer dat de T6060 "under-kill" is voor m'n X-Fi kaart.

Met andere fabrikanten ben ik niet zo vertrouwd (en zijn blijkbaar ook niet overal zo maar te verkrijgen).

Iemand die me verder kan helpen?

Alvast bedankt!

Ciao!

Experience the mountains!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Lees het teufel-topic eens door. Antwoord op al je vragen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien eens naar dit topic kijken : Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 01:04
Eigenlijk is bovenstaand topic inderdaad bestemd voor dit soort vragen.

De Teufel Concept E (Magnum) is voor jou de beste optie denk ik. Als je het echter teveel gedoe vindt om die te bemachtigen is de Creative Gigaworks ProGamer G500 ook wel een leuke set in jouw prijsklasse, maar denk eraan dat de genoemde Teufelset superieur is aan die.

^ Wat hij zegt.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Voor vragen over het kiezen van een speakersysteem voor de PC, hebben we Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]. Lees die eens door en vraag daar anders verder... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.