"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
De enige die ik ken zijn Tarantella en New-Moon, maar ook deze zijn niet gratis.
Maar wat wil je bereiken?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik kwam wat tegen in dit topic: [XP] Remote Desktop : beeld niet overnemen , een workaround om toch XP te gebruiken met meerdere remote users.
ljarutten schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:53:
Er is een mogelijkheid om 2 sessies op te kunnen starten onder Winxp alleen deze is in de officiele release van XP eruit gesloopt.
Als je een Beta2 hebt van XP dan is het zo gepiept. (effe bestandjes kopieren opstarten en klaar)
Als je meer info wilt ga ik het wel opsnorren voor je heb het hier ergens maar weet niet waar het ligt.
Mij is het in iedergeval een keer gelukt (weet alleen niet of het mag)
Je kan ook de officiele weg bewandelen, er is nl. een bedrijf die zo'n addon maakt (t/m 25 gebruikers) zodat je hem als Terminal Server kan gebruiken.
ljarutten schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:37:
TADA hier is het linkje,
http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop
alles staat hierin wat je nodig hebt. Laat me even weten of het gelukt is
zo niet da maak ik effe een tutorial
Ik heb een Windows 2000 Professional machine waar ik op wil kunnen werken terwijl iemand anders vanaf een laptop een remote desktop start en applicaties op de remote machine kan starten (zonder dat mijn desktop wordt gestoord). Ik wil dus eigenlijk gewoon een Terminal Service hebben voor Windows 2000 Professional. Hoeft niet persé RDP te zijn maar moet wel soortgelijke functionaliteit bieden.Microkid schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:58:
De enige die ik ken zijn Tarantella en New-Moon, maar ook deze zijn niet gratis.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Volgens mij bestaat zoiets niet voor 2k. Voor XP is er een workaround. En anders wordt het een vmware oplossing o.i.d., maar dat is ook erg omslachtig.
Als je Terminal Services installeerd kan je in elk geval altijd met 2 admin accounts remote werken zonder dat je MS TS CAL licenties nodig hebt.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Daar heb je alleen wel Windows 2000 Server voor nodig .... 2000 Pro kent geen remote desktop, tja je kan via netmeeting misschien wat doen? Maar twee sessies op een pc zal niet gaan werken.
Ik zet nog wel even je OS in de topictitel
Ik zet nog wel even je OS in de topictitel
Pagina: 1