Toon posts:

[WMP] 'Gereed' ondanks geen beeld/geluid bij streams? *

Pagina: 1
Acties:
  • 3.936 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik open dit topic met deze titel omdat ik heel veel topics over dit onderwerp gelezen heb. Niet alleen via GoT maar ook op andere sites. Er is nog geen 1 oplossing voor gegeven die werkt. Geloof me, heel veel mensen hebben dit probleem.

Het probleem:

Als je een streaming video bestand wil openen (ik een filmpje op telegraaf.nl) zegt de Windows Media Player: Gereed. Maar doet verder niks
Hij buffert niet, niks

Ik heb gewoon Internet Explorer
Ik heb bij opties in media player gekeken en dan bij netwerken maar daar staat alles goed aangevinkt. Het filmpje dat ik wil openen is geen Quicktime maar gewoon voor Windows media player bedoelt. Het filmpje doet op onze andere computer wel. Ik heb trouwens Windows media player versie 10. Weet iemand de oplossing??

Verwijderd

Lees dit topic en dan vooral mijn reactie (de 7e) Missschien kan je er iets mee? ;)
Is je pc volledig up-to-date? Misschien een update naar Windows Media Player 11 mogelijk?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 19:54 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

En toch, pas ik je topictitel iets aan omdat het helemaal niets zegt over wat nu het probleem is. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Nou bij die uitleg staat bij punt 4:

Klik op de button Invoegtoepassingen beheren

Maar bij mij staat dat er niet bij bij programmas

Verwijderd

Topicstarter
Ook bij uitzending gemist.nl wil de mediaplayer geen beeld en geluid streamen. Verder dan ''Waiting'' komt die niet. Ook de help service van uitzendinggemist geeft een aantal mogelijke oplossingen, maar die werken geen van allen. Is er hier helemaal niemand die dit eerder heeft meegemaakt en opgelost?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:53:
[...]

Nou bij die uitleg staat bij punt 4:

Klik op de button Invoegtoepassingen beheren

Maar bij mij staat dat er niet bij bij programmas
Welke versie van IE gebruik je dan? Dit moet er toch echt bij staan hoor. ;)
Heb je al geprobeerd om vanuit Firefox een streaming te openen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:05:
[...]

Welke versie van IE gebruik je dan? Dit moet er toch echt bij staan hoor. ;)
Heb je al geprobeerd om vanuit Firefox een streaming te openen?
Ik heb IE6. Ik gebruik en heb geen firefox. Ik kan het er wel eens op zetten om te proberen maar ik houd liever normaal gesproken IE.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:07:
[...]

Ik heb IE6. Ik gebruik en heb geen firefox. Ik kan het er wel eens op zetten om te proberen maar ik houd liever normaal gesproken IE.
Nee ik heb nu firefox en het werkt ook niet. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan IE.

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 11:01
*kick*

Ik zit al tijden met dit probleem en kan echt nergens een oplossing vinden. Hier op tweakers zijn er ook meerdere topics over maar geen eentje waarin iemand tot een oplossing komt.

Zijn er nog meer mensen die nog steeds met dit probleem zitten of het inmiddels opgelost hebben?

Verwijderd

Ook hier iemand, heb het al eerder gepost maar er kwam geen oplossing op, zit er al maanden mee.
Zwaar irritant. Iemand misschien? Ben nog niet van plan een nieuwe pc aan te schaffen! Mis ik soms een of andere plugin zoja welke moet ik downloaden?
Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 21:23 ]

Verwijderd

open WMP(v11 heb ik) extra- opties - onder de tab 'speler' "verbinding met internet" aanvinken en OK ...

:P
Pagina: 1