ik zit al een tijdje met het probleem dat ik in-browser filmpjes of muziekjes niet kan afspelen dmv windows media player 10. ik heb google al meerdere malen afgestruind in de hoop iets te vinden, ik zag dat veel mensen met het probleem zitten, maar zij kwamen tot een oplossing die bij mij nog steeds niet het gewenste resultaat oplevert.
de volgende foutmelding wordt gegeven als ik op foutgegevens klik in het WMP menu:
ik gebruik Windows XP / SP2
windows firewall staat uit
de settings van netwerk in WMP staan goed
de bestandstypes zijn toegekend aan WMP
"verbinding met internet maken" is aangevinkt
ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen met dit probleem, het wordt toch wel erg frustrerend om steeds met een gigantische omweg de mediabestanden te bekijken.
bij voorbaat dank.
de volgende foutmelding wordt gegeven als ik op foutgegevens klik in het WMP menu:
de mediabestanden werken wel als ik ze download naar mijn harddisk dmv het kopieeren van de url in de url-balk van mijn browser.Kan het bestand niet afspelen. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt, plaatst u de kaart in het station.
ik gebruik Windows XP / SP2
windows firewall staat uit
de settings van netwerk in WMP staan goed
de bestandstypes zijn toegekend aan WMP
"verbinding met internet maken" is aangevinkt
ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen met dit probleem, het wordt toch wel erg frustrerend om steeds met een gigantische omweg de mediabestanden te bekijken.
bij voorbaat dank.