done...Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:35:
bayern munchen plz ?:D
oh ik heet trouwens Renger in die lijst
Verwijderd
Schiet lekker op, ik doe niet meer mee ik heb geen zin om constant in deze thread te moeten kijken of er al nieuws is.
Jammer dat het niet gelukt is, mischien lukt het met Fifa 2008 wel
PS: Liverpool komt dus ook vrij.
Jammer dat het niet gelukt is, mischien lukt het met Fifa 2008 wel
PS: Liverpool komt dus ook vrij.
nevermind
[ Voor 92% gewijzigd door Tristan op 11-12-2006 22:37 ]
Verwijderd
Gaat goed hier. Heb een tijd niet gekeken en dat was ook niet nodig zo te zien. Ik denk dat we dit beter op kunnen doeken. Iedereen weet volgens mij wel dat het er nu niet meer van komt. Zonde
Ja inderdaad eej gaat niet echt hard zo
ja jammer,
aangezien het een beetje zinloos is om heel GoT te spammen met waar we mee bezig zijn, ziet het er naar uit dat er geen mensen meer bij komen.
Ik ga er verder ook geen tijd en moeite meer in steken.
Als iemand nog een idee hebt en het volledig wilt overnemen dan kan je het best een PM sturen.
Bij deze is het dus (voorlopig) echt afgelopen.
aangezien het een beetje zinloos is om heel GoT te spammen met waar we mee bezig zijn, ziet het er naar uit dat er geen mensen meer bij komen.
Ik ga er verder ook geen tijd en moeite meer in steken.
Als iemand nog een idee hebt en het volledig wilt overnemen dan kan je het best een PM sturen.
Bij deze is het dus (voorlopig) echt afgelopen.
Verwijderd
Ik heb wel een idee eigelijk. Start een nieuw topic. Zorg voor ong 10 mensen. Dan spelen we gewoon een competitie (tegen elke speler 2x, thuis en uit) en de beste 8 gaan dan door naar knock out ofzo.
Voordelen:
-Weinig man, dus snel vol te krijgen
-Nieuw topic, dus relevante info, ipv outdated info zoals in dit topique.
nadelen:
-Opnieuw beginnen
maar de voordelen wegen tegen de nadelen op lijkt me
Voordelen:
nadelen:
-Opnieuw beginnen
Tjah lijkt mij ook wel een redelijk idee. Dan hoef je ook niet de hele tijd achter iedereen aan. Ik stem voor!
dit is de eerste keer dat ik deze topic zie en lees dus net dat ie zga dood is... Zonde!
ik wil anders graag meedoen, lijkt me erg leuk. ben redelijk verslaafd aan Fifa, maar heb de legale bij mn ouders.... ik studeer elders
. kan het dan ook nog? ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen maar toch, jullie begrijpen me wel.
mocht er dus nog iets van komen dan wil ik wel meedoen, 's avonds kan ik wel
ik wil anders graag meedoen, lijkt me erg leuk. ben redelijk verslaafd aan Fifa, maar heb de legale bij mn ouders.... ik studeer elders

mocht er dus nog iets van komen dan wil ik wel meedoen, 's avonds kan ik wel
er zijn ongeveer 16 mensen met concrete intresse, daar kan je van uit gaanVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:54:
Ik heb wel een idee eigelijk. Start een nieuw topic. Zorg voor ong 10 mensen. Dan spelen we gewoon een competitie (tegen elke speler 2x, thuis en uit) en de beste 8 gaan dan door naar knock out ofzo.
Voordelen:
nadelen:
-Opnieuw beginnen
wil jij het overnemen misschien? ik zelf wil best spelen.
Verwijderd
Zou het graag willen, maar ivm werk kan ik dit er echt niet bij doen ivm tijdgebrek, sorryVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:43:
[...]
er zijn ongeveer 16 mensen met concrete intresse, daar kan je van uit gaan
wil jij het overnemen misschien? ik zelf wil best spelen.
Ben per dag namelijk tussen 4 a 5 uur aan reizen kwijt
Bij nader inzien wil ik wel in de "organisatie" als we het werk verdelen onder 3 man. Maar, dan wil ik, en jij waarschijnlijk ook, wel op die personen kunnen rekenen zodat we dergelijke problemen kunnen voorkomen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 16:17 ]
Verwijderd
je hebt geen muis als je online speelt ?hotdog92 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:27:
Dat kan toch gewoon als je met een wedstrijd begint
Het is niet veel werk, als de site af is gaat alles gewoon automatisch. het is een kwestie van deelnemers goed invoeren en intresse peilen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:12:
[...]
Zou het graag willen, maar ivm werk kan ik dit er echt niet bij doen ivm tijdgebrek, sorry
Ben per dag namelijk tussen 4 a 5 uur aan reizen kwijt![]()
Bij nader inzien wil ik wel in de "organisatie" als we het werk verdelen onder 3 man. Maar, dan wil ik, en jij waarschijnlijk ook, wel op die personen kunnen rekenen zodat we dergelijke problemen kunnen voorkomen
echter heb ik vanwege een aantal prive gebeurtenissen echt helemaal geen tijd meer om te organiseren of iets te regelen de komende tijd. ik hoop voor julie begrip.
Verwijderd
c en z, of e en q. Vergeet dat telkens. Iig is een van beide combinaties wat je nodig hebtVerwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:57:
[...]
je hebt geen muis als je online speelt ?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ziezo, ff een flinke topicbump
Nouja, wél eentje met een reden.. ik heb fifa 2007 op deze pc staan en ook op een andere pc, en ik heb hem op deze zojuist verwijderd omdat hij een beetje erg maf deed (wat heet: hij flipte totaal online
).
Dus ik deinstalleren....... klaar. Fifa boekje zoeken voor de reg code.
Boekje?
BOEEEEEEKJE, waar BEEEEN JE?
Scheiße, boekje pleite
Ben hem echt zo kwijt als maar kan, heb de hele kamer overhoop gehaalt maar nergens een boekje! Nou wou ik weten of iemand een manier weet om bij een reeds geinstalleerde Fifa de code te achterhalen die ervoor gebruikt is? Zou heel erg handig zijn als iemand dat wist, want anders ben ik genoodzaakt fifa opnieuw te kopen

Nouja, wél eentje met een reden.. ik heb fifa 2007 op deze pc staan en ook op een andere pc, en ik heb hem op deze zojuist verwijderd omdat hij een beetje erg maf deed (wat heet: hij flipte totaal online
Dus ik deinstalleren....... klaar. Fifa boekje zoeken voor de reg code.
Boekje?
BOEEEEEEKJE, waar BEEEEN JE?
Scheiße, boekje pleite

Ben hem echt zo kwijt als maar kan, heb de hele kamer overhoop gehaalt maar nergens een boekje! Nou wou ik weten of iemand een manier weet om bij een reeds geinstalleerde Fifa de code te achterhalen die ervoor gebruikt is? Zou heel erg handig zijn als iemand dat wist, want anders ben ik genoodzaakt fifa opnieuw te kopen
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Start->uitvoeren->Regedit en dan zooeeekkkeeeen!
pff jah makkelijk praten ;P
is er trouwens nog wat activiteit in dat toernooi?
is er trouwens nog wat activiteit in dat toernooi?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
en by the way, bedankt voor je tip! heb hem kunnen vinder onder HKEY_local machine > SOFTWARE > Electronic Arts > EA Sports > Fifa 2007
Nee toernooi is harstikke dood, nog geprobeerd op te starten maar geen animo:(. Btw check de edit knop ;-)