[PC - online] FIFA 2007 GoT League

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al een aantal keer eerder is er op GoT een FIFA competitie georganiseerd.

Met de introductie van alweer een nieuwe FIFA leek het mij leuk om dit weer te doen. Het wordt een poule/knock-out competitie, zoals de Champions league.

Op dit moment zijn er 24 inschrijvingen, we gaan starten met 4 poules van 6 teams, de beste 4 uit elke poule gaan door naar de 1/8e finale. we spelen uit en thuis. De hele competitie duurt zo`n 20 weken.

Inschrijven kan niet meer, je kan wel op de reservelijst komen, in geval iemand voor de start afhaakt, mail naar: fifa2007.got (at) gmail.com

Dit zijn de voorlopige streefdata:
• Vrijdag 29 september 2006: seizoen geopend, friendly matches mogen beginnen. Uitslagen graag vermelden in het topic.
• Vrijdag 29 september: Release date FIFA 2007 PC Europa
• Maandag 16 oktober 2006: Inschrijving gestart.
• de week van Maandag 30 oktober: starten met 24 inschrijvingen

Regels:
• Helft duurt 6 minuten
• Niveau is semi-pro (houd je hier altijd aan!!)
• Indeling van poules is totaal willekeurig, er zal worden geloot uit 1 grote bak.
• Disconnectie: NTB
• Voor elke wedstrijd is 1 week gereserveerd, de speelronde loopt van maandag t/m zondag. Op maandagmorgen moeten alle scores binnen zijn.
• Als een score niet op tijd binnen is, en er is geen uitstel ingediend, dan is de ronde voorbij en hebben beide ploegen 0 punten gehaald in die wedstrijd.
• Als een speler niet kan aantreden in een speelronde wegens tijdgebrek, kan in overleg tussen beide spelers een nieuwe datum worden neergezet. Dit uitstel MOET worden doorgegeven aan de organisatie.
• Als een speler structureel niet kan wordt hij verwijderd.
• Indien jouw tegenstander niet reageert op e-mails, moet je dit aan organisatie laten weten, wij nemen dan contact op met de tegenstander, indien deze dan niet reageert win jij automatisch met 3-0.
• Als een speler 2x niet komt opdagen word hij verwijderd.

Eisen aan de spelers:
- Beschikbaar op minimaal 3 avonden per week, aangezien de meeste mensen werken of school hebben worden bijna alle wedstrijden `s avonds gespeeld.
- Als je van jezelf weet dat je niet of nauwelijks tijd heb. Schrijf je dan niet in! Je tegenstander zit namelijk niet 24 uur per dag te wachten op die 20 minuten per week die jij vrij hebt.
- De competitie duurt langer dan 1 week, kijk dus of je de komende maanden nog even goed in je tijd zit als wanneer je begint.
- Mocht je op vakantie gaan, is dat niet erg natuurlijk, als je dit op tijd meld dan verschuiven we het schema in overleg met je tegenstanders.
- Ook zou het enigzins handig zijn als je fifa 2007 hebt 8)

Opzet Toernooi:

- 8 poules van 4 teams
- 1x thuis, 1x uit per tegenstander, totaal 6 wedstrijden
- Geen verlengingen in de poule fase, gelijk spel = einde wedstrijd
- Nummer 1 en 2 gaan door naar de knockout
- Al voor de poule loting is er vast gesteld hoe het toernooi verder verloopt, 1A speelt tegen 2B, 2A tegen 1B. enz.
- Poulegenoten kunnen elkaar pas in de finale weer treffen.
- De knock-out word in 2 wedstrijden gespeeld, uitdoelpunten regel telt!!
- Indien er na 2 wedstrijden een gelijke stand is dan zal er een derde wedstrijd gespeeld moeten worden, de wedstrijd moet direct na de 2e gespeeld worden, of in ieder geval in dezelfde speelronde.

Ingeschreven teams:

1. X.ExceL - Chelsea
2. Ephymerous - Barcelona
3. eChOeS_2003 - AC Milan
4. BaySoccer - Borussia Dortmund
5. Amansio - Liverpool
6. Nawintjuh - Real Madrid
7. Messenga - Inter Milan
8. PrinceSL - PSV
9. Mangeloos - Arsenal
10. Ulti23 - Manchester United
11. hotdog92 - Olympique Lyonnais
12. niekfct - Juventus
13. timzorg - Valencia
14. Tha-PC-Legend - Bayern Munchen
15. KatsVanger - Ajax
16. Postius - Newcastle United
17. Renger - AS Roma
18. Doinque - Werder Bremen
19. Sport_Life - Celtic
20. DJ-Promo - Fenerbahce
21. sergeklapwijk - Villareal
22. Hamotje - Olympique Marseille
23. Salvatore.NL - Palermo
24. Deadlyfire - Atletico Madrid

De website is bijna af, de loting zal volautomatisch @ random door de server worden verricht.

zodra de loting is verricht krijgt iedereen een bevestigings mailtje. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 08:53 ]

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Leuk idee , ik wil zeker meedoen , ik heb je al een mailtje gestuurd :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oeh :D Ik wil ook wel meedoen

met Arsenal O+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
leuk.. leuk.. :D

we doen het ff rustig aan, iedereen zal zich toch moeten trainen want allemaal amateurs maakt het niet leuk. ik zal binnenkort ff het een en ander gaan regelen met een website of complete portal. alle hulp daarbij is welkom want ik ben geen programmeeur en/of designer en heb weinig tijd om dat te doen.

Verwijderd

Dus de wedstrijden worden via direct ip gespeeld ?

Dan wil ik ook wel mee doen :*)

Verwijderd

Leuk! Vorig jaar met Monaco toch tot de halve finale gekomen.

Nu met Lyon, geweldig team.

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen, maar hier beslis ik later wel over.

Nog wat tips voordat er begonnen wordt:

- Bij het fifa toernooi 2005 hadden we een mooie website waarin je uitslagen en wedstrijdverslagen in kon vullen. Zag er erg goed uit, dit was de website: http://fifa.gobbel.nl, gemaakt door GoT-user Mangeloos. Misschien zou je hem kunnen mailen of je de opzet van de website mag gebruiken.

- Maak duidelijke regels voor disconnects. Nu staat er alleen dat de resterende tijd verder gespeeld moet worden. Ik denk niet dat deze regels voldoen. Sommige mensen willen met een speler minder nogal eens disconnecten en dan vrolijk verder spelen met 11 man. Op deze website staan wat regels voor disconnects: http://wcgau.progamer.com.au/rules/fifa

Ik wil deze graag aanbevelen, ik zou dan ook het schema onder 'when any disconnects occur' kopieren naar de openingspost zodat het duidelijk is voor iedereen.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik doe mee met barcelona :):D

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips, ik ga er wat mee doen.

• warchaser
zou je semi-pro wel doen ? doe gewoon wereldklasse dat maakt het niveau wat hoger en je scoort iets minder makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
warchaser schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:29:
zou je semi-pro wel doen ? doe gewoon wereldklasse dat maakt het niveau wat hoger en je scoort iets minder makkelijk
persoonlijk vind ik semi-pro leuker omdat je inderdaad iets makkelijke scoort.

nu is mij opgevallen dat die keeper nog erger stuntelt dan de gemiddelde F-jes keeper, we zullen de komende weken met z`n allen (desnoods met poll) een aantal dingen vast zetten. aangezien het spel 1 dag uit is en nog bijna niemand het zal hebben zullen we nog wel een aantal zaken tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GOED NIEUWS!!

ik heb met mangeloos gesproken en hij is bereid de site in de oude vorm weer online te gooien. Aangezien deze goed werkte zijn grote aanpassingen niet nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best wel weer mee doen :)
Maar verstandig lijkt me dan wel op Wereldklasse te spelen want op Semi-Pro word het een onrealistisch doelpuntenfestijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inschrijvingdatum wordt verplaatst NA het weekend.
vanaf maandag 16 oktober dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:20:
Ik wil best wel weer mee doen :)
Maar verstandig lijkt me dan wel op Wereldklasse te spelen want op Semi-Pro word het een onrealistisch doelpuntenfestijn ;)
Via direct-ip zijn alle instellingen gelijk dacht ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
warchaser schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:25:
[...]

Via direct-ip zijn alle instellingen gelijk dacht ik ?
in fifa 2005 was de instelling van de host geldend.

zodra de inschrijving is begonnen, zal ik een klein onderzoekje houden onder de spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog niet veel activiteit hier.. :P
Misschien kun je beter al beginnen met inschrijven zodat dit topic ook een beetje "hot" blijft..
Animo is er immers wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inschrijving is begonnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxt dat ik nu eindelijk een goed team heb om mee te spelen.. Vorige keren was het met Marseille en Inter niet echt te doen tegen de top-teams. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:41:
Relaxt dat ik nu eindelijk een goed team heb om mee te spelen.. Vorige keren was het met Marseille en Inter niet echt te doen tegen de top-teams. Heb er zin in!
Inter is toch ook wel lekker spelen.

mja vanavond ga ik ff online om een beetje te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik doe ook mee hopelijk krijgen we genoeg teams. Hoe was dat andere jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:13:
Zo ik doe ook mee hopelijk krijgen we genoeg teams. Hoe was dat andere jaren?
een maandje moet genoeg zijn om minimaal 24 teams bij elkaar te sprokkelen. en anders doen we het met 16. Maar aangezien GoT met de jaren steeds verder groeit, lijkt het me dat het dit jaar zeker niet minder zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingeschreven, wacht op een bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:36:
Ingeschreven, wacht op een bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wachtend op bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn ik reageer binnen een kwartier, en dan nog zo ongeduldig >:)

jullie staan erin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:07:
Damn ik reageer binnen een kwartier, en dan nog zo ongeduldig >:)

jullie staan erin :*)
vetjes :*)

Hehe was meer om de status aan te geven ;)

Trouwens, wat ik me net zit te bedenken. Ik zag het niet in de OP staan, kan zijn dat ik scheef gekeken heb, maar zou het niet leuk zijn als we bijv 5 euro de man overmaken, en de winnaar de pot wint? Dat voegt net dat beetje extra toe en lijkt het een echt voetbal tournooitje O+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

vetjes :*)

Hehe was meer om de status aan te geven ;)

Trouwens, wat ik me net zit te bedenken. Ik zag het niet in de OP staan, kan zijn dat ik scheef gekeken heb, maar zou het niet leuk zijn als we bijv 5 euro de man overmaken, en de winnaar de pot wint? Dat voegt net dat beetje extra toe en lijkt het een echt voetbal tournooitje O+
dat kan, lijkt mij wel leuk.

alleen denk ik dat er weinig mensen 5 euro zullen storten aan een vreemde. het zou voor mij een rede zijn om het niet te doen. dus denk ik dat het beter is om gewoon vrij deelname te doen.

ik zal wel iets proberen te verzinnen om een prijs beschijkbaar te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Hey dit lijkt me ook wel lachen, count me in, ik gaat zo ff een mailtje versturen. Ik ga met Man United spelen!

Mail verstuurd, wacht op reply :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ulti23 op 16-10-2006 15:25 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:14:
[...]

dat kan, lijkt mij wel leuk.

alleen denk ik dat er weinig mensen 5 euro zullen storten aan een vreemde. het zou voor mij een rede zijn om het niet te doen. dus denk ik dat het beter is om gewoon vrij deelname te doen.

ik zal wel iets proberen te verzinnen om een prijs beschijkbaar te stellen.
Duidelijk, daar zit je natuurlijk mee. Maaar het was maar een suggestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na 1 dag staat de teller op [b]13[.b]. dat lijkt me niet slecht.

nog goed nieuws over de site: hij is bijna klaar om volledig in gebruik genomen te worden. meer details volgen snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bericht, het gaat idd snel met de deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Even een vraagje aan niekfct!
Kom jij toevallig uit Twente want daar kom ik ook vandaan...en ik ken de naam Niek hier in mijn dorp dus:P Ik weet niet of jij het bent maar ok we zien wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingeschreven :)

Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar Engeland, mocht dit een probleem zijn heb ik Bayern nog als alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We houden het dit keer bij club teams only ;)

Het is niet leuk om het door elkaar te doen. Misschien kunnen we ooit een GoT WK doen.

Inmiddels 14 inschrijvingen, het zal nu wel wat rustiger gan aangezien de top teams er niet meer bij zitten. nog enkele andere toppers:

ajax, az, feyenoord, werder bremen, schalke 04, aston villa, everton, glasgow rangers, celtic, fc porto, sporting lissabon, benfica, atletico madrid, sevilla, as roma, lazio roma, galatasaray, fenerbahce, besiktas, anderlecht, brugge, RC genk, charleroi, Rapid Wien, Sparta Praag, Real Betis Sevilla, Rosenborg BK, Olympiakos Piraeus, Marseille, Nancy, Bordeaux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand een potje oefenen?

mail me maar op fifa2007.got @ gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:28:
iemand een potje oefenen?

mail me maar op fifa2007.got @ gmail.com
Ik wil wel oefenen, zie mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop mensen inschrijven, zou zonde zijn als dit doorbloed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Mocht je niet aan het aantal inschrijvingen komen, maar bijvoorbeeld uitkomen op 20, dan is het misschien ook wel leuk om ipv een toernooi een league te maken.

Gewoon iedereen tegen iedereen (uit en thuis) laten spelen. Tevens is het zelfs mogelijk om naast de league een bekertoernooi op te zetten, dus dan krijg je een GoT Leaugue en een GoT Cup.

Tis maar een idee.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat competitie erg langdradig word, vorige keer is dat ook geprobeerd en dat is doodgebloed. een CL is kort maar krachtig en spannend (hoewel kort, 1 wedstrijd per week duurt best lang), maar de spanning is continue aanwezig, 1 of 2 wedstrijden verliezen is niet goed te maken. in een competitie wel.

we gaan nog niet na 3 dagen al van start, ik ben er van overtuigd dat we makkelijk 24 man moeten halen binnen een paar weken.

dus kortom: mail naar fifa2007.got @ gmail.com, 5 posts hierboven stan nog alle toppers waar je uit kan kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Ik heb het al aan verscheidene mensen uit mijn klas doorgegeven en ik ben benieuwd wat ze doen.
Het zijn er ongeveer 3-4 dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hotdog92 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:22:
Ik heb het al aan verscheidene mensen uit mijn klas doorgegeven en ik ben benieuwd wat ze doen.
Het zijn er ongeveer 3-4 dus....
cool...

de site is bijna af, er moeten nog wat images ge-upgrade worden en dan is ie klaar.

zodra die af is krijgt iedereen een mailtje ter bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Als je nog wat hulp nodig hebt bij de site zoals bijv. Photoshop kan ik je nog wel helpen misschien.
Wanneer denk je ongeveer dat de site af is dan? :)
Het lijkt me iig wel mooi om fijn tegen elkaar te gaan spelen.
Ik ga nu tegen iemand uit me klas doen en daarna kan ik misschien nog wel tegen een van jullie oefenen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod. Zodra de site klaar is kan je misschien wel een leuek header maken.

ik zal tzt wel contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Jij zou eventueel ook nog wel een soort van ontwerp alvast kunnen maken. Je hebt mijn emailadres dus je kan contact opnemen.

[ Voor 34% gewijzigd door hotdog92 op 07-02-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik doe ook mee! Al veel online geoefend dus dat moet wel goedkomen!
En ik schrijf me maar in met Newcastle United dan, al ben je dan bij voorbaat al kansloos tegen teams al Barca, ppfff barca=NO skill ;-)
Oh en mijn online naam is Oranjebank (don't ask)

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 19-10-2006 14:55 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bevestigd,

Je bent heus niet per-se kansloos tegen top teams, niet iedereen zijn zware fifa pro`s. Met een beetje goed spel kan je best van toppers winnen.

Ik heb tot nu toe nog maar 1x online gespeeld :P en 4-0 verloren van liverpool - amansio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:07:
Bevestigd,

Je bent heus niet per-se kansloos tegen top teams, niet iedereen zijn zware fifa pro`s. Met een beetje goed spel kan je best van toppers winnen.

Ik heb tot nu toe nog maar 1x online gespeeld :P en 4-0 verloren van liverpool - amansio
a-wie? Je hebt wel gelijk idd, met PSV win ik geregeld van Barcelona, Liverpool etc. Gewoon veel oefenen, dan maakt die ster in kwaliteitsverschil in fifa echt niets uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nee maar ik merk wel het verschil tussen een schot van Robinho(RM) of Messi van barca, en bv een schot van kone. Je kan idd winnen als je gewoon goed bent. Je ziet online ook dat de echt goede mensen niet met de topteams gaan, valencia en duitse clubs (behalve bayern) zijn bij de mensen met skills :p populair. Maar goed newcastle is ook best aardig :D. Enig idee wat de verwachtte datum van de start is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Ja...ik denk dat die start helemaal geen maand hoeft te duren!
Het gaat nu slomer jah omdat die betere clubs weg zijn, maar er is volgens mij wel genoeg animo.
We hebben iig al 16 mensen dus 4 poule's van 4 zou altijd kunnen;)
Alleen is het met 32 natuurlijk veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:28:
Nee maar ik merk wel het verschil tussen een schot van Robinho(RM) of Messi van barca, en bv een schot van kone. Je kan idd winnen als je gewoon goed bent. Je ziet online ook dat de echt goede mensen niet met de topteams gaan, valencia en duitse clubs (behalve bayern) zijn bij de mensen met skills :p populair. Maar goed newcastle is ook best aardig :D. Enig idee wat de verwachtte datum van de start is?
ja kone.. daar noem je er ook 1 :P

maar ik begrijp je punt. Laten we nog een week wachten. Ik heb ook best zin om te starten. indien het vlot doorloopt wachten we iets langer, indien het rustig blijft starten we gewoon met minder.

Mensen die zich later inschrijven zullen nooit zomaar worden verwijderd, indien het nodig is om naar een even aantal toe te werken (16, 20, 24) is een kwalificatie play-off nodig.

Dat betekent als er 18 inschrijvingen zijn, en we willen met 16 van start, dan spelen nummer 15,16,17 en 18 in een play-off om 2 plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik jammer vind aan FIFA 07, het precisieschot. Met een beetje geluk schiet je die bal vanaf de aftrap het goal in, tja knap frustrerend.

Ik doe zelf niet mee aan het toernooi, mijn niveau is belabberd, maar als jullie echt nog een nodig hebben, kan ik er over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook wachten op bevestiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoe meer zielen hoe beter, en een underdog positie is altijd leuk :p. Plus als je iemand mischien met 6-0 verslaat weet binnen 2 uur daarna het hele forum het xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Jah..niet iedereen is hier erg goed.
Zo heb ik geen ervaring met Fifa ' 04 ' 05 en ' 06.
Ik heb fifa nu ongeveer anderhalve week en wel redelijk geoefend.
Nu zie ik mezelf hier niet kampioen worden, maar ik hoop wel redelijk hoog te komen.
Iedereen heeft het gewoon moeilijk, want je weet gewoon niet hoe de anderen voetballen.
Ik vind dat je het dus altijd kan proberen. Ik probeer je niet te dwingen maar wat Postius al zei..hoe meer zielen hoe meer vreugd.

@ X.ExceL:

Ik heb ook geen zin meer om te wachten. Ik zit te wachten op Juninho zijn zuivere trap:D
Trouwens..over dat topteam gedoe. Het maakt wel wat uit, maar dan is het ook wel weer voor de ander een uitdaging. Ik wou trouwens ook nog zeggen dat ik wel een teamspeak server kan hosten voor de wedstrijden. Ik heb hem vanavond aanstaan en het ip is 82.72.199.15:8767.
Vanaf nu ben ik een tijdje AFK, want de familie wil ook. Ik weet niet of er interesse voor teamspeak is, maar ik hoor het wel. Het lijkt me wel weer een stukje extra om er 1 geheel van te maken.
Natuurlijk heeft niet iedereen een microfoon, maar de mensen die dat wel hebben zouden dus ook kunnen praten. Ik hoor het iig wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doinque
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Voila zie, ook ingeschreven na lang twijfelen (over ploeg vooral).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Leuk dat er weer een nieuw toernooi aan komt! Ik was de organisator van het eerste toernooi en daarna nog een keer :). Uiteraard doe ik ook weer mee! :D

Even wat nostalgie:

[Fifa 2003] Online Tournooi
[Fifa 2005] Online Toernooi

_/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 20-10-2006 11:35 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Al weer 2 erbij! :*)
Dit gaat mooi hoor. Ik denk dat we niet meer zolang hoeven te wachten op de start van het toernooi! :) 8)
Welke ploegen hebben jullie gekozen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doinque
Ik heb gekozen voor Werder Bremen! Aangezien we niet echt uitzonderlijke Belgische ploegen hebben (buiten Zulte Waregem dan, "Auf wiedersehen" Austria Wien!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56
doinque schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:47:
(buiten Zulte Waregem dan, "Auf wiedersehen" Austria Wien!!!)
Als Zulte Waregem Austria Wien uit met 4-1 klop kan geven gaat Ajax gewoon dik 5-0 winnen van deze 2 kabouters :P

Ik wil overigens best oefenen.
MSN: floepie17 [at] hotmail [dot] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doinque
Als Zulte Waregem Austria Wien uit met 4-1 klop kan geven gaat Ajax gewoon dik 5-0 winnen van deze 2 kabouters :P
Van Wenen wel, Zulte Waregem zal andere koek worden ;-)
Ik wil overigens best oefenen.
MSN: floepie17 [at] hotmail [dot] com
Op dit moment aan het werk, ik laat wel iets weten voor vanavond of morgen. Met welk team speel je?

[ Voor 12% gewijzigd door doinque op 20-10-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Ik wil wel een potje oefenen!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Hij speelt met Bayern Munchen doinque. Dat kun je zien op de 1e pagina in de 1e post van X.ExceL en dan onderaan in die post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooh00 can't wait!

RIQUELLMMEEEEEEE ftw dus hopelijk weet ieder1 met welk team ik ga spelen ;).
sluwe 'hete' hond pakt mijn eerste keus af :(. Lyon is een van de beste teams in de game.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Klopt, Lyon is goed. Alleen Barcelona en Chelsea hebben net dat beetje meer vind ik!
Ik merk het wel als ik van afstand schiet met Malouda ipv Lampard.
Teamspeak staat nu ook aan....ip: 82.72.199.15:8767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wil er online oefenen?

geniaalfifa [at] hotmail [dot] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat was weer een druk middagje.

tussenstand staat op 21 teams :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah kijk eens aan :)

Mensen die willen oefenen kunnen mij ook toevoegen

Nawin_007[AT]hotmail[DOT]com

Zit momenteel wel op werk maar het is bijna weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou het bij mn xfire: dieqastcod

verder zal ik een paar keertjes op de TS aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een paar vraagjes: als je online tegen iemand gaat spelen kun je dan de opstelling wijzigen. Bijvoorbeeld van 4-4-2 naar 4-3-3 of is dit niet mogelijk.

2. Ik speelde net een oefenwedstrijd tegen Nawin maar het hele spel sloeg op hol. Alle spelers rende supersnel en het was geen spelen weet iemand of hier iets tegen te doen is?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Nee..de formatie valt niet te veranderen. Niet als je online doet. Ik weet niet of je dat offline in je squads kan veranderen! Misschien is dat wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het inderdaad offline verandere, heb ik inmiddels gedaan.
Ook het probleem van de snelheid is opgelost dat lag waarschijnlijk aan mij ik had het namelijk ook met offline spelen ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Iemand een potje?

[ Voor 52% gewijzigd door hotdog92 op 07-02-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotdog92 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:46:
Nee..de formatie valt niet te veranderen. Niet als je online doet. Ik weet niet of je dat offline in je squads kan veranderen! Misschien is dat wel mogelijk!
Dan moet je toch wat meer fifa verslaafd worden ;)

Met de knoppen c en z, of e en q, ben het even kwijt, kun je wel degelijk je opstelling veranderen, online, zowel via direct-ip als gewoon online. Hier kun je dan ook nog als je een club kiest bij direct ip het stadion kiezen, en dag of nacht, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ALs iemand zin heeft om een keer een potje te doen:
Fifa07 nick is Oranjebank.
MSN: rocks_hurt_when_they_hit_you [at] hetemail.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Voor de hoeveel gaan we, 24?
Of toch maar wachten tot 32?

Meestal verlopen die inschrijvingen in het begin snel maar zwakt het daarna enorm af.
Ik pleit voor 24 man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:25:
Voor de hoeveel gaan we, 24?
Of toch maar wachten tot 32?

Meestal verlopen die inschrijvingen in het begin snel maar zwakt het daarna enorm af.
Ik pleit voor 24 man ;)
Ja 32 gaat niet lukken. Gaan we een format verzinnen met 4 man in 1 poule of met 3 man in 1 poule?

4 teams is leuker, maar dan moeten er vreemde regles komen, met beste 3e of beste 4e plaats.

als iemand een idee heeft over hoe we met 24 man het best kunnen spelen, hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 poules met 4 spelers? En dan de nummers 1 en 2 door, of denk ik nu te simpel :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:57:
6 poules met 4 spelers? En dan de nummers 1 en 2 door, of denk ik nu te simpel :?
dat kan maar dan zit je in de volgende ronde niet met een gelijk aantal teams, je moet namelijk 8 of 16 teams in de 2 ronde hebben.

dus dan gaan alle nummers 1 en 2 door + de 4 beste nummers 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

Ik wil wel meedoen maar niet met een bagger team zit te denken maar alles is al weg beetje gaar dat je geen dubbele teams mag kiezen en ook geen landen :/

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beamer schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:15:
Ik wil wel meedoen maar niet met een bagger team zit te denken maar alles is al weg beetje gaar dat je geen dubbele teams mag kiezen en ook geen landen :/
Hoezo gaar? Italië - AC-Milan. Gilardino scoort 2x, score, 1-1. Of Barca- Barca, ook leuk? Is toch volkomen logisch dat dat niet kan?

Overigens pleit ik voor start met 24 man, 4 pouls van 6, beste 4 gaan door :). Al maakt het me niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:53:
[...]

Hoezo gaar? Italië - AC-Milan. Gilardino scoort 2x, score, 1-1. Of Barca- Barca, ook leuk? Is toch volkomen logisch dat dat niet kan?

Overigens pleit ik voor start met 24 man, 4 pouls van 6, beste 4 gaan door :). Al maakt het me niet zoveel uit :)
Juist, 4 poules van 6 man, dat lijkt me een hele leuke.

meer mensen hier mee eens?

even over het landen/dubbel teams gedoe:

Wat PrinceSL zegt klopt, en deze discussie is vaker gevoerd, het is nou eenmaal zo, wie het eerst komt die het eerst maalt. er zijn echter nog zat teams.

Feyenoord _/-\o_ , schalke 04, aston villa, everton, glasgow rangers, fc porto, sporting lissabon, benfica, atletico madrid, sevilla, lazio roma, galatasaray, besiktas, anderlecht, brugge, RC genk, charleroi, Rapid Wien, Sparta Praag, Real Betis Sevilla, Rosenborg BK, Olympiakos Piraeus, Marseille, Nancy, Bordeaux
(fouten o.v) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:05:
[...]

dat kan maar dan zit je in de volgende ronde niet met een gelijk aantal teams, je moet namelijk 8 of 16 teams in de 2 ronde hebben.

dus dan gaan alle nummers 1 en 2 door + de 4 beste nummers 3.
Ah kijk, is dat het idee erachter. Dan is 12 niet relaxed nee. Ik denk dat de beste 3 uit de poule wel de beste keuze is. Dan ligt de lat niet heel erg hoog als je begrijpt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand zin in oefenpot?

fifa2007.got @ gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Laatst online: 16:11
Ik heb me ook opgegeven, met de team Palermo. Jammer dat Luca Toni er niet meer voetbalt :)

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
23 down, 1 to go, wie schrijft zich in???

we gaan starten met 24 teams, ik zal deze week de laatste voorbereidingen treffen, en dan gaan we hopelijk volgende week van start :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo kunnen we bijna beginnen. Hoe zit het eigenlijk met de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Net 2 oefenpotjes tegen Glenn gespeeld....Ik hoop dat die jongens van Liverpool nog een beetje slapen na 15 doelpunten om je oren krijgenxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:14:
Mooi zo kunnen we bijna beginnen. Hoe zit het eigenlijk met de website?
laatste werkzaamheden.

ik neem morgen ff contact met je op mangeloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:30:
[...]

laatste werkzaamheden.

ik neem morgen ff contact met je op mangeloos ;)
Mooi zo goed om te horen, ik vroeg het me zomaar even af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Ik heb goed nieuws....waarschijnlijkt komt de laatste en misschien wel de beste :*) eraan. Ik heb namelijk iemand gevraagd en die heeft wel interesse. Wie het laatst lacht, lacht het best :P

[ Voor 4% gewijzigd door hotdog92 op 25-10-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:24
Beter heb er zin in :) mensen die sávonds willen oefenen tegen mij me xfire is spammetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Ja, de laatste heeft een mailtje verstuurd. Nu wachten op X.ExceL. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door hotdog92 op 07-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben er 24!! graag jullie mening over het volgende:

Poll: Op welk spelniveau wil jij graag spelen?
semi-pro
pro
world class
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=149678&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoeveel wedstrijden wil je spelen in de poule?
5 (5 weken dus)
10 (10 weken dus)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=149679&layout=2&sort=prc

Poll: Als er een disconnect plaats vind, moet de hoster een scenario aanmaken, met daarin resterende speeltijd en actuele stand.
ja
nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=149680&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll
Dat scenario, kan dat? Je zit nl met direct-ip en ik durf toch te betwijfelen dat dat mogelijk is? Of wat bedoel je dan precies?

Netjes trouwens dat we kunnen starten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is kan je dat bij de settings veranderen, in het menu waar je de teams kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Woohoo 24 mensen :D
Wanneer is de loting? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:43:
Woohoo 24 mensen :D
Wanneer is de loting? :P
de loting kan al gedaan worden via de website alleen is de format gecodeerd op 4 teams per poule, ik heb dus aan mangeloos gevraagd of hij dit wil wijzigen naar 6 teams per poule. als dat is gebeurd kunnen we starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

de loting kan al gedaan worden via de website alleen is de format gecodeerd op 4 teams per poule, ik heb dus aan mangeloos gevraagd of hij dit wil wijzigen naar 6 teams per poule. als dat is gebeurd kunnen we starten.
Whoei! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Laatst online: 16:11
Forza Palermo!!
Ga maar mijn tobo skills oefenen

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Pagina: 1 2 3 Laatste