Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste
Acties:
  • 136.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:58:
[...]

Da's wel vervelend, aangezien er een micro SD kaart in moet.
HAHA .... OwNeD...lol....

in ieder geval...denk je echt dat ze er een 2GB kaart bij gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:11:
[...]

HAHA .... OwNeD...lol....

in ieder geval...denk je echt dat ze er een 2GB kaart bij gaan leveren?
Ja. Kijk maar: http://www.allaboutsymbia...the_production_Nokia_.php
Then there's a box within the box, containing all the paperwork and accessories, INCLUDING a 2GB microSD card (and adapter) and, in this case, a Euro mains adapter, though obviously N95s bought through retail outlets will have the right mains adapter for their country

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:14

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:07:
Ik heb net met Vodafone Zwolle gebeld, en ze zeiden dat Vodafone ze 21 april worden geleverd aan hunzelf, en dat ie 27 april in de winkels ligt!

weet alleen niks van de prijs en of dat micro sd er ook bij zit.
Is die Vodafone ook op de hoogte van het press-bericht van vanmorgen ?

Duurt het werkelijk 1 maand om die telefoons te shippen ?
Kan toch wel sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:07:
[...]

Is die Vodafone ook op de hoogte van het press-bericht van vanmorgen ?

Duurt het werkelijk 1 maand om die telefoons te shippen ?
Kan toch wel sneller ?
Klopt, alles is volgende week aanwezig en waarschijnlijk bij verscheidene winkels ook verkrijgbaar. the phonehouse in Haaksbergen spreek over eind volgende week of maandag die week erop. Ik ben onderhand al onder zeil gegaan voor de HTC P3300. Goedkoper en de GPS functie en alle andere connecties zijn 10 keer beter! Meer aps alleen mindere camera en beeldscherm.

Toch ben ik nog wel benieuwd naar de N95, toch heel lang my dream phone geweest, maar ik ben super blij met mijn HTC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95's die aangeboden worden op marktplaats is dat allemaal nep, of kan het ook zo zijn dat deze telefoons uit het buitenland komen en zie hier nu verkopen?
En zoja, zit er nog verschil in tussen de nederlandse N95 en een buitenlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

allemaal nep, maar als je het wilt proberen kan je net zogoed €500 uit het raam gooien met de hoop dat je er een n95 voor terug krijgt. laat me wel even weten wanneer en waar je het het raam uitgooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:47:
[...]

Klopt, alles is volgende week aanwezig en waarschijnlijk bij verscheidene winkels ook verkrijgbaar. the phonehouse in Haaksbergen spreek over eind volgende week of maandag die week erop. Ik ben onderhand al onder zeil gegaan voor de HTC P3300. Goedkoper en de GPS functie en alle andere connecties zijn 10 keer beter! Meer aps alleen mindere camera en beeldscherm.

Toch ben ik nog wel benieuwd naar de N95, toch heel lang my dream phone geweest, maar ik ben super blij met mijn HTC. _/-\o_
hoor ik daar haaksbergen? haaksbergen of all places, maandag dan maar ff langs wippen om te kijken naar de N95 :) nog 2,5 maand en ik mag mijn abbo verlengen en wil toch wel graag de n95 hebben!

Echter ben ik toch aan het denken geslagen, bedoel het is een telefoon die echt alles kan. Maar in hoeverre ga je dat ook allemaal gebruiken? Toch blijft het een gadget die er om vraag om gekocht te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 09:11
Kun je eigenlijk al ergens zien welke landen er worden ondersteund door de routeplanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Die 2 gig MicroSD zal niet in de NL versie van het pakket zitten:

Inhoud van het verkooppakket

* Nokia N95
* Nokia Videokabel CA-75U
* Nokia Datakabel DKE-2
* Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
* Nokia Batterij BL-5F
* Nokia Reislader AC-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 27 April in de winkels... en in Juni komt de iPhone.

Om dan weer een 2 jarige abo af te sluiten terwijl ik misschien toch (qua design) de iPhone liever heb.. is moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:30
Oh dan kan ik nu beginnen met de verkoop van mijn SE P990i :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
RMX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:08:
Die 2 gig MicroSD zal niet in de NL versie van het pakket zitten:

Inhoud van het verkooppakket

* Nokia N95
* Nokia Videokabel CA-75U
* Nokia Datakabel DKE-2
* Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
* Nokia Batterij BL-5F
* Nokia Reislader AC-5
je gaat me niet vertellen dat er standaard niet ook nog een geheugenkaart in zit? bedoel bij ELKE nokia zit wel een geheugekaart standaard.

Waar heb je dit vandaan getoverd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!

Kan hem helaas pas laat in april regelen als verlenging... Hoop dat t-mobile met leuke aanbiedingen komt komende maand incl. web n walk zoals ze stonden bij telecom.nu tijdje geleden. En een flink geheugenkaardje, geen mini sd, maar micro sd kaart bij zit. :P Vond GPS smart2go verhaal trouwens wel perfect geregeld. Zo weinig geheugen voor Nederland als dekking. Dat vroeg ik me inderdaad steeds af!!! Als dat tot straatniveau is!!! En het werkt erg makkelijk zo te lezen. Kan ik er nog een hoop mp3s bij gooien en fotos maken! Hoewel een micro-sd kaartje van 2 gig tegenwoordig ook niet meer zo enorm duur is trouwens...

Ondertussen maar de bevindingen van iedereen lezen... |:(

Als ik het goed begrijp zouden de prijzen dus lager uitvallen als dat in het forum gemeld werd. Of klopt de lage prijs gewoonweg niet... Is het nog de prijs die een hele tijd geleden gespeculeerd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:13:
Hmm 27 April in de winkels... en in Juni komt de iPhone.

Om dan weer een 2 jarige abo af te sluiten terwijl ik misschien toch (qua design) de iPhone liever heb.. is moeilijk.
iPhone = oktober/november voor Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zal zeker een kaartje bijzitten...maar dat zal 64mb of max 128mb zijn als je het mij vraagt.

De iPhone valt niet te vergelijken met de N95...daar zit zelfs geen 3G support op...komaan...design ziet er leuk uit, leuke mp3-player functie (natuurlijk) maar verder niet veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Jarnoootje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:24:
[...]

je gaat me niet vertellen dat er standaard niet ook nog een geheugenkaart in zit? bedoel bij ELKE nokia zit wel een geheugekaart standaard.

Waar heb je dit vandaan getoverd dan?
Van de NL Nokia site..

Mijn post was naar aanleiding van AllAboutSymbian.com, daar zat een 2 gig kaartje bij.
Stond in de Comments dat dit per land verschild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
ik schat de kans nog wel redelijk groot dat er een 2GB kaartje bijzit. De Nokia N73 music edition heeft nu ook een 2GB kaartje erbij zitten.. waarom zouden ze dat dan bij de N95 niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 21:45
Nokia N95 vanaf vandaag leverbaar [do 22 mar 2007, 16:13]
Nokia heeft vandaag een persbericht uitgegeven waarin staat dat de langverwachte N95 vanaf vandaag naar de belangrijkste Europese, Aziatische en markten in het Midden-Oosten verscheept gaat worden.

De vraag of Nederland ook bij de Key Markets hoort heb ik even bij de Nokia neergelegd maar nog geen antwoord op gekregen. Mocht dat zo zijn, dan kunnen we de N95 dus binnen enkele dagen in de winkels verwachten, zo niet dan duurt het nog enkele weken.

Afgaande op eerdere geruchten zou je in ieder geval wel kunnen gaan denken dat Nederland ook bij de happy few hoort die de N95 als een van de eersten mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:40
mischien is het een iedee om nu een nieuw topic te maken, "ervaringen" topic. omdat dit topic al 61 pagina's lang bijna alleen maar speculaties bevat over levertijden :)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Als ik nog ff een artikeltje erin mag gooien : http://www.telecomwereld.nl/n0001810.htm

Dhr Groen van die website schijnt te denken dat wij dus iig niet bij de key markets horen.
Vandaag kondigt Nokia op haar website aan dat het product wordt verscheept naar Europa, Azië en het Midden-Oosten en binnen ongeveer een week in de winkel verkrijgbaar zijn. De komende weken zal de levering worden uitgebreid en over een maandje is Nederland aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net in de MediaMarkt geweest (Hasselt - Belgie)...daar hebbe ze hem nog op bestelling staan en weten ze nog niet wanneer hij te krijgen is. Ze konden wel een richtprijs geven ---> 759€ ...dat is toch wel wat meer dan hierboven vermeld staat...jammer als het waar is want ik wil max tot 700€ gaan...afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

:?
er is een groot verschil tussen wat je zelf in de winkel kunt kopen en wat reviewers opgestuurd krijgen van de fabrikant!
het is nog maar de vraag of de 2gb "normaal" in het pakket zit. dit is vaak afhankelijk van welk land je woont, en welk provider/website je koopt. bij de technische specificaties stond eerst dat er 128mb kaartje bij zou zitten. inmiddels hebben ze dit aangepast: wordt helemaal niet meer genoemd. dus ik hoop eigenlijk dat 2gb standaard bij zit, maar zal zeker niet vanzelfsprekend zijn. -O-

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Laatst online: 12-05-2015
Volgens Bright zullen we nog even moeten wachten:
..... Een ander langverwacht product, de Nokia N95, wordt vanaf vandaag ook verscheept. Alleen nog niet naar de Benelux, zo blijkt uit navraag van Bright. 'De N95 wordt hier eind april verwacht over drie a vier weken', aldus een woordvoerster.
http://www.bright.nl/shipping-salsa-apple-tv-en-n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:35:
ik ben net in de MediaMarkt geweest (Hasselt - Belgie)...daar hebbe ze hem nog op bestelling staan en weten ze nog niet wanneer hij te krijgen is. Ze konden wel een richtprijs geven ---> 759€ ...dat is toch wel wat meer dan hierboven vermeld staat...jammer als het waar is want ik wil max tot 700€ gaan...afwachten dus...
Haha.. sorry, maar ik kan me dit toch moeilijk voorstellen. Je wilt wel 700 euro uitgeven aan een telefoon die waarschijnlijk volgend jaar alweer verouderd is, maar 750 is te veel? Als je toch met geld aan het gooien bent is het toch maar een klein verschil..

Ik zeg dit niet om je af te vallen, in tegen deel, maar ik ben ook iemand die zulk soorts ontwikkelingen graag wil bij houden, en een daarvoor te betalen. Maar de ontwikkelingen in de telefonie gaan gewoon heel snel. Straks lopen de nieuwe early adopters rond met een iPhone en dan heb jij volgend jaar weer het idee richting een nieuw toestel te gaan.. om toch weer het nieuwste te bemachtigen.

Dat mag van mij allemaal, dat is de zelfs de taak (in de marketing dan red.) van de early adopters. Maar deze taak houd ook in niet kijken op 50 euro ;)
En anders kan je hem toch gewoon bij één van de vele online shops bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik was vandaag bij belcompany en daar noemde ze een bedrag van boven de 850 euro en levertijd niet binnen 2 maanden.

op internet staat ie al veel voor rond de 650 en dat zal snel zakken naar de 600 denk ik. wees maar niet bang dat je meer dan 700 voor de GSM moet uittrekken als je goed rond kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was eveneens bij belcompanie en daar zeiden ze dat ze de telefoon zeker in 3 weken te verkrijgen is en een richtprijs rond 700 €! (belcompany leuven)

hopenlijk krijgen ze gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is gewoon de internet edition en is verder niks anders aan. Die foto`s daar zijn zelfgemaakte kappen en een leuke skin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

hahaha die belcompany ze lullen ook maar wat. vanmiddag was ik bij de belcompany bij de munt, Amsterdam.
De medewerker vertelde dat de n95 in april uitkwam maar de manager corrigeerde hem:
"nee klopt niet! het wordt juni!"

nu elders zeggen ze 3weken, ookal is 90% complete onzin ik vind elk release bericht toch interessant, en de dichstbijzijnde wil ik het liefst geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

vor diegene die over de prijs lopen te emmeren:
http://www.kieskeurig.nl/...AEC5BC12571FC003881DE.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgrijselijk veel geld voor een afgrijselijk mooie telefoon.
Dat is geen eens een N73. Ziet er uit als een Motorola E389 met een N73 lookalike housing.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Jezus, wat een schijt telefoon zeg...

Enorm lange wachttijd voor releasedatum.....
Niet eens toucschreen of een slide qwerty-keyboard......
Weinig vernieuwende specs voor z'n releasedatum(mei/juni)......
en ook nog eens rete duur!!!!!

Noem mij maar eens een voordeel op voor zo'n dure telefoon. Miniatuur laptop met vééél betere specs is nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 12:07
Djerique schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:15:

Eensch.
Niet iedereen heeft daar belang bij.
Kun jij mij een andere telefoon noemen die dezelfde (Of betere!!)specs heeft en op dit moment uit is, of rond dezelfde tijd als de N95 uit komt? (Zonder dat die gelijk 5 maten groter is)
Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Robbie T schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:26:
[...]

[...]

(Zonder dat die gelijk 5 maten groter is)
Oh, neej sorry ik dacht iets... >:)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:35:
Ach ik was vandaag bij belcompany en daar noemde ze een bedrag van boven de 850 euro en levertijd niet binnen 2 maanden.

op internet staat ie al veel voor rond de 650 en dat zal snel zakken naar de 600 denk ik. wees maar niet bang dat je meer dan 700 voor de GSM moet uittrekken als je goed rond kijkt
RobertRedCap schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:27:
hahaha die belcompany ze lullen ook maar wat. vanmiddag was ik bij de belcompany bij de munt, Amsterdam.
De medewerker vertelde dat de n95 in april uitkwam maar de manager corrigeerde hem:
"nee klopt niet! het wordt juni!"

nu elders zeggen ze 3weken, ookal is 90% complete onzin ik vind elk release bericht toch interessant, en de dichstbijzijnde wil ik het liefst geloven.
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:06:
ik was eveneens bij belcompanie en daar zeiden ze dat ze de telefoon zeker in 3 weken te verkrijgen is en een richtprijs rond 700 €! (belcompany leuven)

hopenlijk krijgen ze gelijk!
Conclusie? |:( :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Iedereen staat te trappelen om die telefoon maar hebben jullie ook gelezen betreft de eerste impressie over de min punten van dit toestel?
Het probleem omtrent de paarse gloed in filmpjes en foto's is er nog niet uitgehaald en tevens reageert de firmware hier en daar bagger traag.
Dit vind ik de twee grootste kinderziektes en vind ik nogal jammer en een anti-climax als je je eerste impressies van het toestel gaat opdoen.
Ik wacht liever op een firmware want ze weten ervan bij Nokia en deze problemen worden in de eerst volgende beschikbare firmware opgelost als ik de Nokia Production First Impression mag geloven.
Tot nu toe heb ik begin mei aangehouden en ik ben blij dat ik dit heb gedaan.
Zo te zien is het "ergste" qua wachttijd dus eind april / begin mei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron: www.phonearena.com 22 maart 2006

Nokia N95 starts shipping in Europe, Asia and Middle East

The wait is finally over! Nokia officially announced the long anticipated high end N95 model will started shipping in Europe, Asia and Middle East. We had the luck to "test drive it" for the first time in September last year and we were very impressed by the extensive feature set, build quality and overall capabilities. Based on S60 software on Symbian OS, the N95 sports 5-mega pixel camera with auto-focus and 640x480 video capture mode, GPS navigation, HSDPA high speed data, a standard 3.5mm stereo jack, Wi-Fi, etc.

Eindelijk maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:45

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

sybo, niet helemaal. Start shipping betekent dat er een flinke tanker vanuit azie hier heen komt, die doet er een maand over om hier te komen. Vervolgens druppelt het langzaam naar de eu landen, dan nog langzamer naar de lokale winkels die dan allemaal wachten tot ze ze allemaal hebben en dan gezamelijk gaan verkopen, kortom, kan nog best 2 maand duren ondanks dit bericht.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. vreemd bericht dan. Er staat duidelijk: Nokia officially announced the long anticipated high end N95 model will started shipping in Europe en niet to Europe maar het zal nog wel een paar maand duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22 maart

gsmarena:

Nokia N95 multimedia computer starts shipping

Espoo, Finland - Nokia today announced that the Nokia N95 started shipping in key European, Asian and Middle Eastern markets, with expanded shipments to other markets in those regions in the coming weeks.

http://www.gsmarena.com/n...shipping_n95-news-259.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de N95 ook gaan halen, aangezien mijn oude abonnement van Vodafone over 2,5 maand afloopt. Nu kijk ik rond op internet en kwam op deze site: http://www.belzaak.nl/gsm...ia_N95/586/Nokia_N95.html

Nu zie ik dat het toestel duurder is met een contractsvernieuwing dan met een heel nieuw abonnement. Dit vind ik echt genaaid. Dus ik belde ff Vodafone op, en het enige wat die kerel zei is dat het een marketing ding is (dat begreep ik al) en dat meerdere mensen hierover klagen.

Maargoed, als die eenmaal in de winkel ligt, kan je altijd nog gaan afdingen, en lukt het niet, dan maar een nieuw contract. Dan heb je wel een nieuw nummer, maarja zoveel maakt dat niet uit vind ik. Het scheelt wel ongeveer 130 euro. Wel het enige echte nadeel is het opzegtermijn van 3 maanden van m'n oude abonnement, en zal ik (als ik zo weinig mogelijk geld wil uitgeven) pas over 3 maanden die N95 met abo kunnen aanschaffen.

Of heeft iemand hier een goeie truc voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat de navigatie software op de N95 een soort TomTom 1 is. Dus alleen puur navigeren en geen file of flitsmeldingen. Heeft iemand een idee of dit misschien in de toekomst wel kan (door een update ofzo) op de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:58:
Ik wil de N95 ook gaan halen, aangezien mijn oude abonnement van Vodafone over 2,5 maand afloopt. Nu kijk ik rond op internet en kwam op deze site: http://www.belzaak.nl/gsm...ia_N95/586/Nokia_N95.html

Nu zie ik dat het toestel duurder is met een contractsvernieuwing dan met een heel nieuw abonnement. Dit vind ik echt genaaid. Dus ik belde ff Vodafone op, en het enige wat die kerel zei is dat het een marketing ding is (dat begreep ik al) en dat meerdere mensen hierover klagen.

Maargoed, als die eenmaal in de winkel ligt, kan je altijd nog gaan afdingen, en lukt het niet, dan maar een nieuw contract. Dan heb je wel een nieuw nummer, maarja zoveel maakt dat niet uit vind ik. Het scheelt wel ongeveer 130 euro. Wel het enige echte nadeel is het opzegtermijn van 3 maanden van m'n oude abonnement, en zal ik (als ik zo weinig mogelijk geld wil uitgeven) pas over 3 maanden die N95 met abo kunnen aanschaffen.

Is inderdaad heel irritant. Ze hebben je binnen en dan geven ze niets meer. Als ze dan hun best doen om je te behouden... Is ook stukje marketing hè! Nu wilde ik ook over stappen naar vodafone. Dat kan, met nummerbehoud, vanaf 4 maandan ervoor al. Maarrr T-mobile biedt een beter pakket aan met web n walk... Ik vond de aanbieding (die hopelijk volgende maand ook nog enigszins geldt) bij telecom.nu als je je contract verlengt erg interessant... Daar was een verlenging goedkoper dan een nieuw abonnement (bij T-mobile in ieder geval)... Vraag me niet hoe dat kan...

Indien je weer contract bij vodafone pakt, met nieuw nummer, dan geldt de 3 maanden opzegtermijn inderdaad wel dacht ik. Dan zou ik overstappen op een andere provider, als er eentje voor je tussen zit...

Wat ik me wel ff afvroeg, bij het eindigen van je oude abonnement en indien je nieuw contract pakt bij een andere provider met nummerbehoud, geld dan de opzeg termijn van 3 maanden nog steeds? Ik dacht van niet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:11:
Ik las dat de navigatie software op de N95 een soort TomTom 1 is. Dus alleen puur navigeren en geen file of flitsmeldingen. Heeft iemand een idee of dit misschien in de toekomst wel kan (door een update ofzo) op de N95?
Misschien dat je er hier wat over vindt?

http://www.smart2go.com/

Ik geloof dat dat nog niet in het (toekomstige) pakket van smart2go zit voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:58:

De truc is als volgt.

Je zegt je huidige abonnement op. Vodafone zal je een nieuwe aanbieding om te gaan verlengen sturen die overeen komt met de abonnementskosten die gelden bij afsluiting van een nieuw abonnement. Dat is ongeveer een verschil van 130 euro zoals je zelf ook al zegt.

Waarschijnlijk is een Sim only abonnement een zeer goede optie voor je. Vervolgens kun je het toestel los kopen. Heb dit zelf deze week zo opgelost, omgerekend was ik nog eens 50-80 euro goedkoper uit dan dat ik een nieuw abonnement bij Vodafone zal afsluiten in combinatie met hetzelfde toestel.

Met een beetje geluk gaat vervolgens jouw abonnement met nieuw tarief over 2,5 maand in nadat het huidige afloopt. Hoef je niet het huidige tarief nog een maand te betalen, kun je meteen profiteren van de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ginz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:47:
[...]

[...]

[...]

Conclusie? |:( :X
Euh, niet bij Belcompany kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Blablabla

Wat ik me wel ff afvroeg, bij het eindigen van je oude abonnement en indien je nieuw contract pakt bij een andere provider met nummerbehoud, geld dan de opzeg termijn van 3 maanden nog steeds? Ik dacht van niet namelijk...
Volgensmij geld het opzeg termijn van 3 maand nogsteeds bij het overstappen van provider. Echter zelf hoef je hier (9 van de 10 keer) niet mee te doen en regelt je nieuwe provider het zelf.

Overgens bij het verlengen van je abbo is T-mobile over het algemeen het aardigst met vergoedingen. Hier ben je goedkoper uit met verlengen dan een nieuw abbo af te sluiten. T-mobile is dus goed voor hun klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Blindfold schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Euh, niet bij Belcompany kopen?
Niet onbetrouwbare bronnen vragen, laat staan geloven.

[ Voor 59% gewijzigd door Ginz op 23-03-2007 11:04 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
N95 over 3 a 4 weken in Nederland te koop [vr 23 mar 2007, 10:27]
Gisteren meldde Nokia via een persbericht dat de internationale levering van de N95 gestart was. Om te beginnen in de zogenaamde ‘key markets’ van Europa, Azie en het Midden Oosten.

De grote vraag die daarbij rees was natuurlijk of Nederland en Belgie door Nokia ook als een ‘key market’ gezien wordt. Navraag bij Nokia in Finland leidde tot een verhelderend telefoontje, vanochtend, van het Nederlandse PR-bureau van Nokia.

De N95 wordt in Europa het eerst in Engeland uitgebracht. Dat is dus de belangrijkste Europese markt voor de Finse toestelmaker. Andere landen, waaronder dus ook Nederland en Belgie, volgen over 3 a 4 weken. Dit betekent dus dat we de N95 hier rond 21 April in de winkels zullen zien verschijnen.

Nog even geduld hebben dus, of een trip naar Engeland plannen de komende weken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Er zullen genoeg webshops zijn die de import versie[engeland, duitsland] zullen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
kenniani schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Er zullen genoeg webshops zijn die de import versie[engeland, duitsland] zullen aanbieden.
idd dat was ook zo met de N80...kreeg je ook de versien met duitse boekjes en een geprinte versie van de Nederlandse handleiding.

We zullen zien en afwachten :) ik ben er in iedergeval klaar voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 10:10

Noem mij maar eens een voordeel op voor zo'n dure telefoon. Miniatuur laptop met vééél betere specs is nog goedkoper.
Zijn er naast bovenstaande punten nog meer nadelen aan deze telefoon.

Ik heb een P3600 en volgens mij is dze phone wel beter (qua specs). echter werk ik liever op WM5 (of 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ik werk liever op een stuk eigen software dan wm5 of 6 op een mobiel, geen windows voor mij op gsm,
gewoon lay out zoals ze nu zijn, veel fijner! (start balk op je gsm? bah!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Zijn er naast bovenstaande punten nog meer nadelen aan deze telefoon.

Ik heb een P3600 en volgens mij is dze phone wel beter (qua specs). echter werk ik liever op WM5 (of 6)
Op de volgende site http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php heb ik even de P3600 en de N95 naast elkaar gelegd. En het is duidelijk dat de N95 betere maar ook vooral meer functies heeft. De P3600 heeft geen GPS en ook niet zo'n goede camera als die van de N95.

Dat zijn nou net de 2 dingen die ik het liefst wel wil hebben, en dat geld denk ik voor de meeste mensen.

Ook is de N95 lichter, kleiner, heeft het beeld meer kleuren en een betere resolutie.
Daarintegen heeft de P3600 wel een iets groter scherm (maar hij is ook groter) en dus een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmaarten
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10-2020
Gaat nog 3 a 4 weken duren voordat het toestel in Nederland beschikbaar is.
Zie de volgende website: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4511

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:30
Wat betreft de paarse gloed die aanwezig is bij de proto, die is toch
duidelijk minder aanwezig bij degene die nu te koop zal zijn.

http://web.mac.com/jamesb...19-81DA-48FC6D26E826.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
tmaarten schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:27:
Gaat nog 3 a 4 weken duren voordat het toestel in Nederland beschikbaar is.
Zie de volgende website: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4511
lees jij het forum niet? dit bericht staat ookal eerder genoemd :)

maarja nog ff gedult hebben dus, of (zoals ookal eerder vermeld) de telecombedrijven gaan weer duitse / engelse versies leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wachttijd tot de releasedatum hebben we het al over gehad, de concurrentie heeft daar ook geregeld last van. Overigens hebben we eindelijk de bestelnummers voor deze telefoon binnen gekregen, verwachte leverdatum is over een maand -dus ongeveer gelijktijdig hier in Noorwegen, en in Nederland.
Touchscreen: ik heb zowel een K-JAM als o.a. een E60, en voor dagelijks gebruik betrap ik me er toch vaak op dat ik de E60 prettiger vind werken m.b.t. het even snel opzoeken van een nummer in het adresboek of gewoon een nummer intoetsen (het touchscreen geeft geen feedback waar die toets nu precies zit en of je dat nummer nu wel of niet ingedrukt hebt).
Qwerty keyboard: mis ik niet vaak als ik de K-JAM niet bij me heb, maar je zou eventueel kunnen overwegen er een SU-8W bij te kopen (bluetooth keyboard).
Weinig vernieuwende specs: op zich zijn de meeste functies niet echt nieuw, de manier waarop ze in 1 apparaat verwerkt zijn is m.i. wel redelijk uniek.
Reteduur: als je de N95 met een WM-eenheid wilt vergelijken, zou je dat denk ik met de HTC P3300 moeten doen (óók geen qwerty tobo, wél GPS, een 2 mpx cam., en deels dezelfde functies als de N95). De premium versie gaat bij ons voor bijna dezelfde prijs de deur uit als de N95... Dus dan is het maar net of je een voorkeur hebt voor Symbian of WM telefoons welke je kiest. :)

Loop jij trouwens dagelijks met een simpele telefoon én een laptop in je broekzak :?
Dan moet je misschien eens op greatpockets.com kijken :+
De manier waarop al deze functies in een behoorlijk compacte eenheid ondergebracht zijn vind ik toch wel een voordeel van deze dure telefoon.

edit: link toegevoegd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:35:
[...]

Op de volgende site http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php heb ik even de P3600 en de N95 naast elkaar gelegd. En het is duidelijk dat de N95 betere maar ook vooral meer functies heeft. De P3600 heeft geen GPS en ook niet zo'n goede camera als die van de N95.

Dat zijn nou net de 2 dingen die ik het liefst wel wil hebben, en dat geld denk ik voor de meeste mensen.

Ook is de N95 lichter, kleiner, heeft het beeld meer kleuren en een betere resolutie.
Daarintegen heeft de P3600 wel een iets groter scherm (maar hij is ook groter) en dus een touchscreen.
5 Megapixel heeft weinig nut met een kleine lens. De kwaliteit zal waarschijnlijk niet of nauwelijks hoger zijn dan bij 3 Megapixel.
De N95 is wel iets dikker dan de P3600. Verder natuurlijk wel mooi compact.
Als de bediening niet weer via kleine rottoetsjes moest had ik de N95 zeker overwogen.

Edit: en ohja.. de P3600 in de Orange uitvoering heeft wél GPS. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-03-2007 20:18 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje, lijkt hier wel een stelletje marktkooplieden die elkaars rommel kapot lullen. Waar gaat dit over. Consumentengedrag op het laagste niveau. Hebben we daar geen passende sites voor. Zonde van de tweakersruimte hier.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Laatst online: 12-05-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:59:
jeetje, lijkt hier wel een stelletje marktkooplieden die elkaars rommel kapot lullen. Waar gaat dit over. Consumentengedrag op het laagste niveau. Hebben we daar geen passende sites voor. Zonde van de tweakersruimte hier.
Gelukkig, nog iemand die er net zo over denkt als ik!! Wat een gezeur en gezeik om niks zeg. Je wilt 'm of je wilt m nie, lijkt me verder niks moeilijks aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt hier net alsof meer MP garant staat voor slechtere foto's! Meer MP zorgt gewoon voor meer ruis, maar wel voor meer details: http://web.mac.com/jamesb...A5-B49A-BFE969D6848A.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
imo moeten mensen die niet graag de telefoon willen hebben en lopen te flamen in dit topic (wat potverdikkie over deze telefoon gaat) gewoon weggaan en moeten hun berichten verwijderd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:35:
Het lijkt hier net alsof meer MP garant staat voor slechtere foto's! Meer MP zorgt gewoon voor meer ruis, maar wel voor meer details: http://web.mac.com/jamesb...A5-B49A-BFE969D6848A.html
Op zich heb je er idd meer aan. Maar kijk ook eens na wat het verschil is tussen een kleine en grote lens in combinatie meer (meer) megapixels. :) Volgens mijn gegevens is de winst bij een klein lensje marginaal te noemen. Sléchter worden ze imo ook niet idd.

disclaimer: ik kraak hiermee de telefoon niet af. ik deel slechts mijn eigen overwegingen. telefoon is mooi. dus svp geen gejank daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:48:
[...]

Op zich heb je er idd meer aan. Maar kijk ook eens na wat het verschil is tussen een kleine en grote lens in combinatie meer (meer) megapixels. :) Volgens mijn gegevens is de winst bij een klein lensje marginaal te noemen. Sléchter worden ze imo ook niet idd.

disclaimer: ik kraak hiermee de telefoon niet af. ik deel slechts mijn eigen overwegingen. telefoon is mooi. dus svp geen gejank daarover
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Die 5MP chip is gewoon overkill. Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel megapixels in telefoons proppen als er een schijtlens in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:52:
[...]

Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Die 5MP chip is gewoon overkill. Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel megapixels in telefoons proppen als er een schijtlens in zit.
de lens is juist wel van goede kwaliteit.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:36:
[...]

de lens is juist wel van goede kwaliteit.... ;)
Maar kleiner dan bij de meeste gangbare 5 MP fototoestellen. Verwacht gewoon niet die kwaliteit, dan is er niks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Nieuwe foto's en een video gemaakt met productie N95 :

http://www.allaboutsymbia...Testing_the_Nokia_N95.php

Erg mooi _/-\o_ , valt me niets tegen !

Aanvulling :
http://flickr.com/photos/...0/sets/72157600024107854/

Nachtfoto :
http://img255.imageshack.us/img255/7861/24032007043ef9.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Ybox op 24-03-2007 23:33 . Reden: Extra foto's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:22:
Nieuwe foto's en een video gemaakt met productie N95 :

http://www.allaboutsymbia...Testing_the_Nokia_N95.php

Erg mooi _/-\o_ , valt me niets tegen !
Mm, nou ja. erg mooi? Ik zou het eerder redelijk noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:57:
[...]

Mm, nou ja. erg mooi? Ik zou het eerder redelijk noemen.
nu moet je niet zo doen alsof dit slechte foto's zijn! misschien is de kwalitiet nog beter te krijgen met een toestel dat misschien alleen al zo duur is als heel de N95! Ik vind dit reuze plaatjes! zeker voor de normale gebruiker! als je dé beste kwaliteit wil koop je geen GSM/ Multimedia device maar een reflex of andere hoog technologische (en super dure camera's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:06:
[...]

nu moet je niet zo doen alsof dit slechte foto's zijn! misschien is de kwalitiet nog beter te krijgen met een toestel dat misschien alleen al zo duur is als heel de N95! Ik vind dit reuze plaatjes! zeker voor de normale gebruiker! als je dé beste kwaliteit wil koop je geen GSM/ Multimedia device maar een reflex of andere hoog technologische (en super dure camera's)
Ik weet niet wat voor referentiekader jij hebt maar ik krijg nog betere foto's uit mijn DiMAGE Z1 van 300 euro... of ben jij er ook zo een die denkt dat meer megapixels gelijk staat aan hogere kwaliteit? nofi

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Laatst online: 17-12-2024
Kan je dan ook bellen met die DiMAGE Z1 dan :z?

Het punt dat hier 63 pagina's lang wordt aangehaald is dat voor een mobieltje dit een behoorlijk goede lens heeft, als je echt goede foto's wil moet je maar een digitale camera kopen.

dat die DiMAGE niet het grootste product aller tijde is weet ik ook wel. Maar het blijft appels met citroenen vergelijken...

[ Voor 26% gewijzigd door carthorian op 24-03-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carthorian schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:46:
Kan je dan ook bellen met die DiMAGE Z1 dan :z?

Het punt dat hier 63 pagina's lang wordt aangehaald is dat voor een mobieltje dit een behoorlijk goede lens heeft, als je echt goede foto's wil moet je maar een digitale camera kopen.
En weer een spreekwoord bewezen, je hebt altijd baas boven baas _/-\o_
Je hebt gelijk, maar Gould doet alsof dat toestel op fotografisch gebied de Heilige Maagd Maria zelf is nogmaals nofi, op alle andere gebieden is het inderdaad de Heilige Maagd Maria :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, inderdaad mooie plaatjes ja. Even de eerste reacties afwachten over hoe stabiel de software etc is, maar ik denk dat ik al weet wat ik ga halen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Dat wordt mijn volgende gsm en dan de N77. :9~ Kan mooi bij mijn N serie collectie. Heb nu toe de (persoonlijk) de mooiste N serie gsms. Nml de N70, N73 en de N91. Het wel een mooie en dure hobby van mij. :'(

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2007 00:08 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:49:
[...]

En weer een spreekwoord bewezen, je hebt altijd baas boven baas _/-\o_
Je hebt gelijk, maar Gould doet alsof dat toestel op fotografisch gebied de Heilige Maagd Maria zelf is nogmaals nofi, op alle andere gebieden is het inderdaad de Heilige Maagd Maria :P
ik zei gewoon dat de foto's niet zó slecht zijn voor een gsm! Een dedicated toestel zal zonder twijfel beter kunnen maar het is volgens mij is het overdreven om de foto's maar gewoon "redelijk" te noemen. dat is maar mijn bescheiden mening natuurlijk!
ik hoop in ieder geval dat we hier snel wat mensen krijgen die hem in huis hebben en ons zullen vertellen hoe ie echt in het gebruik is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
Volgens een kennis van me, gsm-boer in Amsterdam, is het het meest bestelde mobieltje. Heb er zelf ook 1 besteld (in Antwerpen weliswaar). Voor reviews moet je nog 3 weken wachten, alhoewel ik al kan voorspellen dat de eerste die je te lezen krijgt waarschijnlijk heel positief zullen zijn :+

edit: reviews van particulieren wel te verstaan

[ Voor 8% gewijzigd door carthorian op 25-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan de meeste foto's met de N95 genomen: http://flickr.com/cameras/nokia/n95/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen ze de N95 bij bol.com al binnen 7 dagen leveren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Helaas maak je zo geen onderscheid tussen prototypes (roze / paarse waas) en productie types (minder roze / paarse waas).
Laten we hier duidelijk overzijn ! BIj deze link staan prototype foto's en productie type foto's door elkaar heen !!! (voor dat er weer 20 opmerkingen komen over die paarse waas :r :r :r :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:30
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:40:
Hoe kunnen ze de N95 bij bol.com al binnen 7 dagen leveren?!
misschien import?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engelse versie waarschijnlijk, die is al uit

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
is dr iemand die de gok bij bol waagt?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
Hoef je geen gok voor te wagen, gewoon bestellen en pakketje aannemen.
Ybox schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:15:
[...]

Helaas maak je zo geen onderscheid tussen prototypes (roze / paarse waas) en productie types (minder roze / paarse waas).
Laten we hier duidelijk overzijn ! BIj deze link staan prototype foto's en productie type foto's door elkaar heen !!! (voor dat er weer 20 opmerkingen komen over die paarse waas :r :r :r :r )
Je kan sorteren op 'most recent'.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Weten jullie al welke kleur jullie zullen kiezen? Deep Plum, Sand of welke eerste leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 22:46
kenniani schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:50:
Weten jullie al welke kleur jullie zullen kiezen? Deep Plum, Sand of welke eerste leverbaar is
ik ga voor Sand :) erg mooie zoals ik em zie op internet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
deep plum is met die paarse achterkant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig toestel, maar laten we hopen in de toekomst ook 4gb MicroSD support...

Zie voor een toelichting: http://www.symbian-freak.com/news/007/03/wtf_is_sdhc.htm

Neemt niet weg dat ik hem sowieso wel wil hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:40
Martinus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
never mind.. zoekfunktie

[ Voor 11% gewijzigd door Ruler-Nrg op 25-03-2007 20:13 ]

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:04:
Geweldig toestel, maar laten we hopen in de toekomst ook 4gb MicroSD support...

Zie voor een toelichting: http://www.symbian-freak.com/news/007/03/wtf_is_sdhc.htm

Neemt niet weg dat ik hem sowieso wel wil hebben... :)
Ik persoonlijk denk dat er heus wel een 4GB kaartje op kan werken hoor...

even wachten op reviews en we zijn zeker...of gewoon 1 gaan kopen, als het niet op de N95 werkt kan je het in de meeste winkels gewoon terug wisselen

oops...de 4GB kaartjes zijn anders in formaat...blijkbaar...jammer ja

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
Persoonlijk wil ik enkel de extra (SD) ruimte gebruiken voor mp3-tjes, dus ruimschoots voldoende voor mij. Zelfs voor de meeste toepassingen lijkt dit me wel voldoende (niet dat ik 4GB niet leuk had gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
carthorian schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:53:
Persoonlijk wil ik enkel de extra (SD) ruimte gebruiken voor mp3-tjes, dus ruimschoots voldoende voor mij. Zelfs voor de meeste toepassingen lijkt dit me wel voldoende (niet dat ik 4GB niet leuk had gevonden)
Opzich kan het nog komen met een firmware update maar dat is gewoon ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
Als ik het goed begrijp maken ze juist geen 4GB versie in het huidige formaat, maar gaan ze aan een ander formaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SDHC kan ondersteund worden (is al veel gebeurd bij digicams) mbv een firmware update. Er wordt niet gewerkt aan een nieuw formaat wat compatible is met de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
carthorian schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:53:
True, maar aan de andere kant: de Western Europe kaart van TomTom is al ongeveer 1 GB. Niet dat je dan ineens krap zit, maar toch.

Het is toch eigenlijk bar en boos dat we anno 2007 uberhaupt nog met limieten zitten aan te rommelen wat betreft de maximale schijfruimte :N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die dikke van Bol.COM al aan zijn blauwe jas getrokken om te vragen of hun levertijd klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nog niets op de site toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Niet om het een of het ander, maar dat videofilmpje ziet er erg goed uit voor uit een telefoon...
aardige resolutie, best geluid.... nee ik ben wel dik tevreden als dit uit de n95 komt...

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:50:
Ik heb hem reeds op 21 januari gepre-ordered en heb meteen voor de Sand kleur gekozen. Nu nog even wachten op een mailtje van www.belzaak.nl wanneer ze hem gaan opsturen.
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.