HAHA .... OwNeD...lol....Blindfold schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Da's wel vervelend, aangezien er een micro SD kaart in moet.
in ieder geval...denk je echt dat ze er een 2GB kaart bij gaan leveren?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
HAHA .... OwNeD...lol....Blindfold schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Da's wel vervelend, aangezien er een micro SD kaart in moet.
Verwijderd
Ja. Kijk maar: http://www.allaboutsymbia...the_production_Nokia_.phpVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:11:
[...]
HAHA .... OwNeD...lol....
in ieder geval...denk je echt dat ze er een 2GB kaart bij gaan leveren?
Then there's a box within the box, containing all the paperwork and accessories, INCLUDING a 2GB microSD card (and adapter) and, in this case, a Euro mains adapter, though obviously N95s bought through retail outlets will have the right mains adapter for their country
Is die Vodafone ook op de hoogte van het press-bericht van vanmorgen ?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:07:
Ik heb net met Vodafone Zwolle gebeld, en ze zeiden dat Vodafone ze 21 april worden geleverd aan hunzelf, en dat ie 27 april in de winkels ligt!
weet alleen niks van de prijs en of dat micro sd er ook bij zit.
Verwijderd
Klopt, alles is volgende week aanwezig en waarschijnlijk bij verscheidene winkels ook verkrijgbaar. the phonehouse in Haaksbergen spreek over eind volgende week of maandag die week erop. Ik ben onderhand al onder zeil gegaan voor de HTC P3300. Goedkoper en de GPS functie en alle andere connecties zijn 10 keer beter! Meer aps alleen mindere camera en beeldscherm.RMX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:07:
[...]
Is die Vodafone ook op de hoogte van het press-bericht van vanmorgen ?
Duurt het werkelijk 1 maand om die telefoons te shippen ?
Kan toch wel sneller ?
Verwijderd
hoor ik daar haaksbergen? haaksbergen of all places, maandag dan maar ff langs wippen om te kijken naar de N95Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:47:
[...]
Klopt, alles is volgende week aanwezig en waarschijnlijk bij verscheidene winkels ook verkrijgbaar. the phonehouse in Haaksbergen spreek over eind volgende week of maandag die week erop. Ik ben onderhand al onder zeil gegaan voor de HTC P3300. Goedkoper en de GPS functie en alle andere connecties zijn 10 keer beter! Meer aps alleen mindere camera en beeldscherm.
Toch ben ik nog wel benieuwd naar de N95, toch heel lang my dream phone geweest, maar ik ben super blij met mijn HTC.
Verwijderd
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
je gaat me niet vertellen dat er standaard niet ook nog een geheugenkaart in zit? bedoel bij ELKE nokia zit wel een geheugekaart standaard.RMX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:08:
Die 2 gig MicroSD zal niet in de NL versie van het pakket zitten:
Inhoud van het verkooppakket
* Nokia N95
* Nokia Videokabel CA-75U
* Nokia Datakabel DKE-2
* Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
* Nokia Batterij BL-5F
* Nokia Reislader AC-5
Verwijderd
iPhone = oktober/november voor EuropaVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:13:
Hmm 27 April in de winkels... en in Juni komt de iPhone.
Om dan weer een 2 jarige abo af te sluiten terwijl ik misschien toch (qua design) de iPhone liever heb.. is moeilijk.
Verwijderd
Van de NL Nokia site..Jarnoootje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:24:
[...]
je gaat me niet vertellen dat er standaard niet ook nog een geheugenkaart in zit? bedoel bij ELKE nokia zit wel een geheugekaart standaard.
Waar heb je dit vandaan getoverd dan?
Nokia N95 vanaf vandaag leverbaar [do 22 mar 2007, 16:13]
Nokia heeft vandaag een persbericht uitgegeven waarin staat dat de langverwachte N95 vanaf vandaag naar de belangrijkste Europese, Aziatische en markten in het Midden-Oosten verscheept gaat worden.
De vraag of Nederland ook bij de Key Markets hoort heb ik even bij de Nokia neergelegd maar nog geen antwoord op gekregen. Mocht dat zo zijn, dan kunnen we de N95 dus binnen enkele dagen in de winkels verwachten, zo niet dan duurt het nog enkele weken.
Afgaande op eerdere geruchten zou je in ieder geval wel kunnen gaan denken dat Nederland ook bij de happy few hoort die de N95 als een van de eersten mag ontvangen.
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Vandaag kondigt Nokia op haar website aan dat het product wordt verscheept naar Europa, Azië en het Midden-Oosten en binnen ongeveer een week in de winkel verkrijgbaar zijn. De komende weken zal de levering worden uitgebreid en over een maandje is Nederland aan de beurt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:05:
[...]
Ja. Kijk maar: http://www.allaboutsymbia...the_production_Nokia_.php
[...]
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
http://www.bright.nl/shipping-salsa-apple-tv-en-n95..... Een ander langverwacht product, de Nokia N95, wordt vanaf vandaag ook verscheept. Alleen nog niet naar de Benelux, zo blijkt uit navraag van Bright. 'De N95 wordt hier eind april verwacht over drie a vier weken', aldus een woordvoerster.
Haha.. sorry, maar ik kan me dit toch moeilijk voorstellen. Je wilt wel 700 euro uitgeven aan een telefoon die waarschijnlijk volgend jaar alweer verouderd is, maar 750 is te veel? Als je toch met geld aan het gooien bent is het toch maar een klein verschil..Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:35:
ik ben net in de MediaMarkt geweest (Hasselt - Belgie)...daar hebbe ze hem nog op bestelling staan en weten ze nog niet wanneer hij te krijgen is. Ze konden wel een richtprijs geven ---> 759€ ...dat is toch wel wat meer dan hierboven vermeld staat...jammer als het waar is want ik wil max tot 700€ gaan...afwachten dus...
Verwijderd
Verwijderd
Is gewoon de internet edition en is verder niks anders aan. Die foto`s daar zijn zelfgemaakte kappen en een leuke skin.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:57:
wel eens de n73i gezien
http://megaforum.uz/index.php?showtopic=9097
Verwijderd
Afgrijselijk veel geld voor een afgrijselijk mooie telefoon.RobertRedCap schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:28:
vor diegene die over de prijs lopen te emmeren:
http://www.kieskeurig.nl/...AEC5BC12571FC003881DE.htm
Dat is geen eens een N73. Ziet er uit als een Motorola E389 met een N73 lookalike housing.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:57:
wel eens de n73i gezien
http://megaforum.uz/index.php?showtopic=9097
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 22:36 ]
Eensch.Djerique schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:15:
Jezus, wat een schijt telefoon zeg...
Enorm lange wachttijd voor releasedatum.....
Niet iedereen heeft daar belang bij.Niet eens toucschreen of een slide qwerty-keyboard......
Kun jij mij een andere telefoon noemen die dezelfde (Of betere!!)specs heeft en op dit moment uit is, of rond dezelfde tijd als de N95 uit komt? (Zonder dat die gelijk 5 maten groter is)Weinig vernieuwende specs voor z'n releasedatum(mei/juni)......
Eensch.en ook nog eens rete duur!!!!!
Oh, neej sorry ik dacht iets...Robbie T schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:26:
[...]
[...]
(Zonder dat die gelijk 5 maten groter is)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:35:
Ach ik was vandaag bij belcompany en daar noemde ze een bedrag van boven de 850 euro en levertijd niet binnen 2 maanden.
op internet staat ie al veel voor rond de 650 en dat zal snel zakken naar de 600 denk ik. wees maar niet bang dat je meer dan 700 voor de GSM moet uittrekken als je goed rond kijkt
RobertRedCap schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:27:
hahaha die belcompany ze lullen ook maar wat. vanmiddag was ik bij de belcompany bij de munt, Amsterdam.
De medewerker vertelde dat de n95 in april uitkwam maar de manager corrigeerde hem:
"nee klopt niet! het wordt juni!"
nu elders zeggen ze 3weken, ookal is 90% complete onzin ik vind elk release bericht toch interessant, en de dichstbijzijnde wil ik het liefst geloven.
Conclusie?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:06:
ik was eveneens bij belcompanie en daar zeiden ze dat ze de telefoon zeker in 3 weken te verkrijgen is en een richtprijs rond 700 €! (belcompany leuven)
hopenlijk krijgen ze gelijk!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is inderdaad heel irritant. Ze hebben je binnen en dan geven ze niets meer. Als ze dan hun best doen om je te behouden... Is ook stukje marketing hè! Nu wilde ik ook over stappen naar vodafone. Dat kan, met nummerbehoud, vanaf 4 maandan ervoor al. Maarrr T-mobile biedt een beter pakket aan met web n walk... Ik vond de aanbieding (die hopelijk volgende maand ook nog enigszins geldt) bij telecom.nu als je je contract verlengt erg interessant... Daar was een verlenging goedkoper dan een nieuw abonnement (bij T-mobile in ieder geval)... Vraag me niet hoe dat kan...Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:58:
Ik wil de N95 ook gaan halen, aangezien mijn oude abonnement van Vodafone over 2,5 maand afloopt. Nu kijk ik rond op internet en kwam op deze site: http://www.belzaak.nl/gsm...ia_N95/586/Nokia_N95.html
Nu zie ik dat het toestel duurder is met een contractsvernieuwing dan met een heel nieuw abonnement. Dit vind ik echt genaaid. Dus ik belde ff Vodafone op, en het enige wat die kerel zei is dat het een marketing ding is (dat begreep ik al) en dat meerdere mensen hierover klagen.
Maargoed, als die eenmaal in de winkel ligt, kan je altijd nog gaan afdingen, en lukt het niet, dan maar een nieuw contract. Dan heb je wel een nieuw nummer, maarja zoveel maakt dat niet uit vind ik. Het scheelt wel ongeveer 130 euro. Wel het enige echte nadeel is het opzegtermijn van 3 maanden van m'n oude abonnement, en zal ik (als ik zo weinig mogelijk geld wil uitgeven) pas over 3 maanden die N95 met abo kunnen aanschaffen.
Of heeft iemand hier een goeie truc voor?
Verwijderd
Misschien dat je er hier wat over vindt?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:11:
Ik las dat de navigatie software op de N95 een soort TomTom 1 is. Dus alleen puur navigeren en geen file of flitsmeldingen. Heeft iemand een idee of dit misschien in de toekomst wel kan (door een update ofzo) op de N95?
De truc is als volgt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:58:
Ik wil de N95 ook gaan halen, aangezien mijn oude abonnement van Vodafone over 2,5 maand afloopt. Nu kijk ik rond op internet en kwam op deze site: http://www.belzaak.nl/gsm...ia_N95/586/Nokia_N95.html
Nu zie ik dat het toestel duurder is met een contractsvernieuwing dan met een heel nieuw abonnement. Dit vind ik echt genaaid. Dus ik belde ff Vodafone op, en het enige wat die kerel zei is dat het een marketing ding is (dat begreep ik al) en dat meerdere mensen hierover klagen.
Maargoed, als die eenmaal in de winkel ligt, kan je altijd nog gaan afdingen, en lukt het niet, dan maar een nieuw contract. Dan heb je wel een nieuw nummer, maarja zoveel maakt dat niet uit vind ik. Het scheelt wel ongeveer 130 euro. Wel het enige echte nadeel is het opzegtermijn van 3 maanden van m'n oude abonnement, en zal ik (als ik zo weinig mogelijk geld wil uitgeven) pas over 3 maanden die N95 met abo kunnen aanschaffen.
Of heeft iemand hier een goeie truc voor?
Euh, niet bij Belcompany kopen?
Volgensmij geld het opzeg termijn van 3 maand nogsteeds bij het overstappen van provider. Echter zelf hoef je hier (9 van de 10 keer) niet mee te doen en regelt je nieuwe provider het zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:11:
[...]
Blablabla
Wat ik me wel ff afvroeg, bij het eindigen van je oude abonnement en indien je nieuw contract pakt bij een andere provider met nummerbehoud, geld dan de opzeg termijn van 3 maanden nog steeds? Ik dacht van niet namelijk...
Niet onbetrouwbare bronnen vragen, laat staan geloven.
[ Voor 59% gewijzigd door Ginz op 23-03-2007 11:04 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
N95 over 3 a 4 weken in Nederland te koop [vr 23 mar 2007, 10:27]
Gisteren meldde Nokia via een persbericht dat de internationale levering van de N95 gestart was. Om te beginnen in de zogenaamde ‘key markets’ van Europa, Azie en het Midden Oosten.
De grote vraag die daarbij rees was natuurlijk of Nederland en Belgie door Nokia ook als een ‘key market’ gezien wordt. Navraag bij Nokia in Finland leidde tot een verhelderend telefoontje, vanochtend, van het Nederlandse PR-bureau van Nokia.
De N95 wordt in Europa het eerst in Engeland uitgebracht. Dat is dus de belangrijkste Europese markt voor de Finse toestelmaker. Andere landen, waaronder dus ook Nederland en Belgie, volgen over 3 a 4 weken. Dit betekent dus dat we de N95 hier rond 21 April in de winkels zullen zien verschijnen.
Nog even geduld hebben dus, of een trip naar Engeland plannen de komende weken ;-)
Er zullen genoeg webshops zijn die de import versie[engeland, duitsland] zullen aanbieden.
idd dat was ook zo met de N80...kreeg je ook de versien met duitse boekjes en een geprinte versie van de Nederlandse handleiding.kenniani schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:25:
[...]
Er zullen genoeg webshops zijn die de import versie[engeland, duitsland] zullen aanbieden.
Zijn er naast bovenstaande punten nog meer nadelen aan deze telefoon.Djerique schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:15:
Niet eens toucschreen of een slide qwerty-keyboard......
Weinig vernieuwende specs voor z'n releasedatum(mei/juni)......
en ook nog eens rete duur!!!!!
Noem mij maar eens een voordeel op voor zo'n dure telefoon. Miniatuur laptop met vééél betere specs is nog goedkoper.
Verwijderd
Op de volgende site http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php heb ik even de P3600 en de N95 naast elkaar gelegd. En het is duidelijk dat de N95 betere maar ook vooral meer functies heeft. De P3600 heeft geen GPS en ook niet zo'n goede camera als die van de N95.A_to_the_S schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:51:
[...]
Zijn er naast bovenstaande punten nog meer nadelen aan deze telefoon.
Ik heb een P3600 en volgens mij is dze phone wel beter (qua specs). echter werk ik liever op WM5 (of 6)
lees jij het forum niet? dit bericht staat ookal eerder genoemdtmaarten schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:27:
Gaat nog 3 a 4 weken duren voordat het toestel in Nederland beschikbaar is.
Zie de volgende website: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4511
Verwijderd
De wachttijd tot de releasedatum hebben we het al over gehad, de concurrentie heeft daar ook geregeld last van. Overigens hebben we eindelijk de bestelnummers voor deze telefoon binnen gekregen, verwachte leverdatum is over een maand -dus ongeveer gelijktijdig hier in Noorwegen, en in Nederland.Djerique schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:15:
Niet eens toucschreen of een slide qwerty-keyboard......
Weinig vernieuwende specs voor z'n releasedatum(mei/juni)......
en ook nog eens rete duur!!!!!
Noem mij maar eens een voordeel op voor zo'n dure telefoon. Miniatuur laptop met vééél betere specs is nog goedkoper.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:07 ]
5 Megapixel heeft weinig nut met een kleine lens. De kwaliteit zal waarschijnlijk niet of nauwelijks hoger zijn dan bij 3 Megapixel.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Op de volgende site http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php heb ik even de P3600 en de N95 naast elkaar gelegd. En het is duidelijk dat de N95 betere maar ook vooral meer functies heeft. De P3600 heeft geen GPS en ook niet zo'n goede camera als die van de N95.
Dat zijn nou net de 2 dingen die ik het liefst wel wil hebben, en dat geld denk ik voor de meeste mensen.
Ook is de N95 lichter, kleiner, heeft het beeld meer kleuren en een betere resolutie.
Daarintegen heeft de P3600 wel een iets groter scherm (maar hij is ook groter) en dus een touchscreen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-03-2007 20:18 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 22:01 ]
Gelukkig, nog iemand die er net zo over denkt als ik!! Wat een gezeur en gezeik om niks zeg. Je wilt 'm of je wilt m nie, lijkt me verder niks moeilijks aan toch?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:59:
jeetje, lijkt hier wel een stelletje marktkooplieden die elkaars rommel kapot lullen. Waar gaat dit over. Consumentengedrag op het laagste niveau. Hebben we daar geen passende sites voor. Zonde van de tweakersruimte hier.
Verwijderd
Op zich heb je er idd meer aan. Maar kijk ook eens na wat het verschil is tussen een kleine en grote lens in combinatie meer (meer) megapixels.Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:35:
Het lijkt hier net alsof meer MP garant staat voor slechtere foto's! Meer MP zorgt gewoon voor meer ruis, maar wel voor meer details: http://web.mac.com/jamesb...A5-B49A-BFE969D6848A.html
Verwijderd
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Die 5MP chip is gewoon overkill. Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel megapixels in telefoons proppen als er een schijtlens in zit.Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:48:
[...]
Op zich heb je er idd meer aan. Maar kijk ook eens na wat het verschil is tussen een kleine en grote lens in combinatie meer (meer) megapixels.Volgens mijn gegevens is de winst bij een klein lensje marginaal te noemen. Sléchter worden ze imo ook niet idd.
disclaimer: ik kraak hiermee de telefoon niet af. ik deel slechts mijn eigen overwegingen. telefoon is mooi. dus svp geen gejank daarover
Verwijderd
de lens is juist wel van goede kwaliteit....Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Die 5MP chip is gewoon overkill. Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel megapixels in telefoons proppen als er een schijtlens in zit.
Maar kleiner dan bij de meeste gangbare 5 MP fototoestellen. Verwacht gewoon niet die kwaliteit, dan is er niks aan de hand.Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 19:36:
[...]
de lens is juist wel van goede kwaliteit....
[ Voor 29% gewijzigd door Ybox op 24-03-2007 23:33 . Reden: Extra foto's ]
Verwijderd
Mm, nou ja. erg mooi? Ik zou het eerder redelijk noemen.Ybox schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:22:
Nieuwe foto's en een video gemaakt met productie N95 :
http://www.allaboutsymbia...Testing_the_Nokia_N95.php
Erg mooi, valt me niets tegen !
Verwijderd
nu moet je niet zo doen alsof dit slechte foto's zijn! misschien is de kwalitiet nog beter te krijgen met een toestel dat misschien alleen al zo duur is als heel de N95! Ik vind dit reuze plaatjes! zeker voor de normale gebruiker! als je dé beste kwaliteit wil koop je geen GSM/ Multimedia device maar een reflex of andere hoog technologische (en super dure camera's)Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:57:
[...]
Mm, nou ja. erg mooi? Ik zou het eerder redelijk noemen.
Verwijderd
Ik weet niet wat voor referentiekader jij hebt maar ik krijg nog betere foto's uit mijn DiMAGE Z1 van 300 euro... of ben jij er ook zo een die denkt dat meer megapixels gelijk staat aan hogere kwaliteit? nofiVerwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:06:
[...]
nu moet je niet zo doen alsof dit slechte foto's zijn! misschien is de kwalitiet nog beter te krijgen met een toestel dat misschien alleen al zo duur is als heel de N95! Ik vind dit reuze plaatjes! zeker voor de normale gebruiker! als je dé beste kwaliteit wil koop je geen GSM/ Multimedia device maar een reflex of andere hoog technologische (en super dure camera's)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:46 ]
[ Voor 26% gewijzigd door carthorian op 24-03-2007 23:55 ]
Verwijderd
En weer een spreekwoord bewezen, je hebt altijd baas boven baascarthorian schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:46:
Kan je dan ook bellen met die DiMAGE Z1 dan?
Het punt dat hier 63 pagina's lang wordt aangehaald is dat voor een mobieltje dit een behoorlijk goede lens heeft, als je echt goede foto's wil moet je maar een digitale camera kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:49 ]
Verwijderd
Wow, inderdaad mooie plaatjes ja. Even de eerste reacties afwachten over hoe stabiel de software etc is, maar ik denk dat ik al weet wat ik ga halen!Ybox schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:22:
Aanvulling :
http://flickr.com/photos/...0/sets/72157600024107854/
Nachtfoto :
http://img255.imageshack.us/img255/7861/24032007043ef9.jpg
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2007 00:08 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
ik zei gewoon dat de foto's niet zó slecht zijn voor een gsm! Een dedicated toestel zal zonder twijfel beter kunnen maar het is volgens mij is het overdreven om de foto's maar gewoon "redelijk" te noemen. dat is maar mijn bescheiden mening natuurlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:49:
[...]
En weer een spreekwoord bewezen, je hebt altijd baas boven baas![]()
Je hebt gelijk, maar Gould doet alsof dat toestel op fotografisch gebied de Heilige Maagd Maria zelf is nogmaals nofi, op alle andere gebieden is het inderdaad de Heilige Maagd Maria
[ Voor 8% gewijzigd door carthorian op 25-03-2007 12:37 ]
Helaas maak je zo geen onderscheid tussen prototypes (roze / paarse waas) en productie types (minder roze / paarse waas).Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:48:
Hier staan de meeste foto's met de N95 genomen: http://flickr.com/cameras/nokia/n95/
misschien import?Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:40:
Hoe kunnen ze de N95 bij bol.com al binnen 7 dagen leveren?!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
engelse versie waarschijnlijk, die is al uit
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 16:36 ]
no comment
Verwijderd
Hoef je geen gok voor te wagen, gewoon bestellen en pakketje aannemen.Martinus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
is dr iemand die de gok bij bol waagt?
Je kan sorteren op 'most recent'.Ybox schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:15:
[...]
Helaas maak je zo geen onderscheid tussen prototypes (roze / paarse waas) en productie types (minder roze / paarse waas).
Laten we hier duidelijk overzijn ! BIj deze link staan prototype foto's en productie type foto's door elkaar heen !!! (voor dat er weer 20 opmerkingen komen over die paarse waas![]()
![]()
![]()
)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:07 ]
ik ga voor Sandkenniani schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:50:
Weten jullie al welke kleur jullie zullen kiezen? Deep Plum, Sand of welke eerste leverbaar is
Verwijderd
never mind.. zoekfunktieMartinus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:59:
is dr iemand die de gok bij bol waagt?
[ Voor 11% gewijzigd door Ruler-Nrg op 25-03-2007 20:13 ]
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
Ik persoonlijk denk dat er heus wel een 4GB kaartje op kan werken hoor...Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:04:
Geweldig toestel, maar laten we hopen in de toekomst ook 4gb MicroSD support...
Zie voor een toelichting: http://www.symbian-freak.com/news/007/03/wtf_is_sdhc.htm
Neemt niet weg dat ik hem sowieso wel wil hebben...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 21:35 ]
Opzich kan het nog komen met een firmware update maar dat is gewoon ff afwachten.carthorian schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:53:
Persoonlijk wil ik enkel de extra (SD) ruimte gebruiken voor mp3-tjes, dus ruimschoots voldoende voor mij. Zelfs voor de meeste toepassingen lijkt dit me wel voldoende (niet dat ik 4GB niet leuk had gevonden)
Verwijderd
True, maar aan de andere kant: de Western Europe kaart van TomTom is al ongeveer 1 GB. Niet dat je dan ineens krap zit, maar toch.carthorian schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:53:
Persoonlijk wil ik enkel de extra (SD) ruimte gebruiken voor mp3-tjes, dus ruimschoots voldoende voor mij. Zelfs voor de meeste toepassingen lijkt dit me wel voldoende (niet dat ik 4GB niet leuk had gevonden)
Verwijderd
Niet om het een of het ander, maar dat videofilmpje ziet er erg goed uit voor uit een telefoon...Ybox schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:22:
Aanvulling :
http://flickr.com/photos/...0/sets/72157600024107854/
Nachtfoto :
http://img255.imageshack.us/img255/7861/24032007043ef9.jpg
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
http://www.nl.bol.com/is-...0004950684&Section=PHONESVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:58:
Staat nog niets op de site toch?
Verwijderd
Ik heb hem reeds op 21 januari gepre-ordered en heb meteen voor de Sand kleur gekozen. Nu nog even wachten op een mailtje van www.belzaak.nl wanneer ze hem gaan opsturen.kenniani schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:50:
Weten jullie al welke kleur jullie zullen kiezen? Deep Plum, Sand of welke eerste leverbaar is
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq