Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 136.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 12:32
Ik vind hem absoluut 650 euro waard, als ie dat kost is hij zeer interessant. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

In principe vind ik hem dat ook zeker waard, zeker als de GPS software goed werkt. Kijk maar eens wat een TomTom los kost.. Maar 650 euro betekent wel dat je al snel 300 euro minimaal bij moet betalen bij een abo, is niet weinig ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:00
Het is dan wel geen N95 maar ik wil jullie de volgende eerste officiele abeelding van de Motorola SCPL niet onthouden, inclusief specs. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/okt_2006/motorola_scpl_sldr_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

XElD schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:04:
Het is dan wel geen N95 maar ik wil jullie de volgende eerste officiele abeelding van de Motorola SCPL niet onthouden, inclusief specs. ;)

[afbeelding]
Draait 'ie op Symbian? Zo niet dan valt hij zoiezo af voor veel mensen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Als de n95 eenmaal uit is lijkt me een interessante review "n95 vs mio a701". Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken naar een smartphone + gps(los of ingebouwd) waaronder de n80, n73 en mia a701.

Mijn voorkeur ging uit naar de n73, maar toen ik de mio zag en de specificaties opvroeg werd het moeilijk. Nu wacht ik definitief op de n95, omdat ik meer telefoon dan navigatie/pda wil(batterij duur etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik vind het ook een heel andere doelgroep, camera / gps /smartphone ?? Die moterola is gewoon ee music phone lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 00:27

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Motorola, t zou niet eens in me opkomen om daar 1 van te kopen (en van Nokia af te stappen) :+

hier Nokia's nieuwste (concept)phone, de Nokia Aeon O+

Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/4/research_concept_02_low.jpg
_/-\o_ bron

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:48
Ik geloof dat mijn 3510i het nog maar een tijdje moet blijven doen...
Dit ding is nog effe wachten wel waard.

Maar wat gooit de concurrentie in de strijd tegen dit ding...nog meer redenen om te wachten...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

aangezien ze nog niet eens de materialen kunnen maken zal deze telefoon nog wel even op zich laten wachten.
wel mooi idee om gewoon alleen maar touchscreen en dunne randen te gebruiken.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:54
Wilde eerst de Nokia N80...
Echter na het zien van dit toestel,... 8) , ben ik nu op zoek naar een ander voorlopig toestel met een 1 jarige contract, want ik denk dat het nog een aantal maanden gaat duren voordat de N95 echt goed verkrijgbaar/betaalbaar is.

Nu heb ik een Nokia 6230, is de Nokia N70 een goede alternatief? Wat denken jullie? Ik wil namelijk wel een symbian toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:28

@r!k

It is I, Leclerq

N70 vind ik persoonlijk een top toestel, heb hem van mijn werk en hij bevalt echt uitstekend. mooi design, goede en veel functies. Enig minpuntje is de lange opstattijd als je hem aanzet (zo anderhalve minuut wachten) maar daarna is hij bloedje snel.

N70 is wel een aanradertje als je dat jaar wilt overbruggen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Laatst online: 11-06 16:54
Ok dan, thanks voor het advies, kan ik eindelijk na 2 1/2 jaar afscheid nemen van mijn Nokia 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190994

ErikH schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:21:
N70 vind ik persoonlijk een top toestel, heb hem van mijn werk en hij bevalt echt uitstekend. mooi design, goede en veel functies. Enig minpuntje is de lange opstattijd als je hem aanzet (zo anderhalve minuut wachten) maar daarna is hij bloedje snel.

N70 is wel een aanradertje als je dat jaar wilt overbruggen.
Ha, dat heb ik dus nu juist ook gedaan. Abonnement is afgelopen en ben voor een 1 jarig abonnement gegaan met de N70... Eens zien hoe prijzig de N95 is aan het eind van het abonnements-jaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191578

Nu kan Nokia ineens niet meer bevestigen wanneer hij uitkomt. Zodra er meer duidelijkheid is laten ze mij het weten(Yeah sure)!! We wachten maar weer af op nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik doelde eigenlijk erop dat er "microSD up to 4GB" tussen de specs staat :P

[ Voor 13% gewijzigd door XElD op 11-10-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
waar zie je 'de specs' dan? Niet @ nieuwemobiel.nl of gsmarena.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:27
Elboo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:44:
Motorola, t zou niet eens in me opkomen om daar 1 van te kopen (en van Nokia af te stappen) :+

hier Nokia's nieuwste (concept)phone, de Nokia Aeon O+

[afbeelding]
_/-\o_ bron
Benq heeft eerder een zelfde soort gsm geïntroduceerd. Dit is even, wat ik er het snelst over kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik bedoelde dus de specs van de SCPL en dat daar 4GB microsd support tussenstaat, en da's hier te vinden;

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=d889a5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47491

Er zijn al verschillende mensen die deze telefoon aanbieden (Nokia N95) op marktplaats/ebay.

Is het zo dat deze phone al te koop is in andere landen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46
Oplichters..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nee is nog niet te koop.

Wat ik me dan afvraag als ze die telefoon tonen (werkend) op een zo'n beurs, waarom kan hij dan nog niet in productie. Als ze dit ding nu uitbrengen dan wil iedereen die en lopen ze zo enorm voor op de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Misschien omdat ze alleen nog maar enkele prototypes hebben en de massaproductie nog moet beginnen? Ook zal de software waarschijnlijk nog niet af zijn etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-01-2021
Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:04:
Misschien omdat ze alleen nog maar enkele prototypes hebben en de massaproductie nog moet beginnen? Ook zal de software waarschijnlijk nog niet af zijn etc etc
ja maar waarom moet dat allemaal zo lang duren? :S op de beurs is ie toch ook al draaiend te zien? snap heus wel dat er nog kinderziektes in zitten enzo maar goed moet het dan nog 3 kwart jaar duren voordat ie eindelijk op de markt komt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
  • Laatst online: 17-03-2021
Heeft de telefoon eigenlijk (in tegenstelling tot de N80) een automatisch slidemechanisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188134

Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:04:
+ dat ze eerst een hoop andere N serie modellen willen verkopen omdat daar eerst op verdient moet worden... Er zijn nu vast al meer modellen die nog beter zijn dan de N95 maar simpelweg nog nooit getoond zijn aan het publiek. Zo gaat het in alle sectoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja maar al die mensen die eigenlijk een N80 wilden kopen rond deze tijd, die zien nu de N95 en gaan nu wachten. Ik vind het toch een kwalijke zaak. Die verhalen over massaproductie lijken me vrij sterk.

Trouwens is dit scherm groter dan dat van de N80? Als dat zo is kan ik me voorstellen dat ze per se een groot oppervlak erin wilden zetten ipv een hoger resolutie scherm zoals van de N80.

[ Voor 32% gewijzigd door REDFISH op 14-10-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Huh? Groter scherm met lagere resolutie ziet er toch alleen maar slechter uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Poeh schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:40:
Huh? Groter scherm met lagere resolutie ziet er toch alleen maar slechter uit?
Valt best mee hoor, scherm van de E61 is ook prima, als je maar niet te dichtbij komt :P

Ik heb effe opgezocht en inderdaad is het scherm van de N95 2,6 inch terwijl dat van de N80 2,1 inch is. Scheelt dus een halve inch aan doorsnee diagonaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Is het al bekend welke GPS receiver in de N95 zit? Ik hoop dat het de Sirf III chipset is, lekker snel en goed bereik ook binnen en met die speciale warmte(zonlicht)werende autoramen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 16:03
De reden van de lage resolutie van het scherm is dat S60 3rd edition FP1, niet de 352 x 416 resolutie ondersteunt, zoals van de N80. Aangezien alle nieuwe modellen uitgerust zullen worden met FP1, zal die resolutie vervallen. Er zijn wel andere hogere resoluties (zoals bijv. VGA) die ondersteund worden, maar die schermen zijn nog erg duur. Als je de N95 enigszins betaalbaar wil houden is dat dus geen optie...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Zou je die uitspraak ergens met een linkje kunnen bevestigen, want volgens mij is is FP1 gewoon een uitbreiding op S60 3rd en die biedt wel degelijk ondersteuning voor de 352x416 resolutie.

Voor zover ik een beetje kan vinden is het een uitbreiding waarbij browsen nog verder ontwikkeld is en Wlan standaard in het OS zit en ook firmwareupdates over the air mogelijk zijn.

Waarschijnlijk zal inderdaad dat nieuwe OS (Feature pack 1) een invloed hebben op de launch date, dat men daar nog mee aan het stoeien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 16:03
Screens resolutions: starting from the FP1, the standard resolution of 176x208 pixels and the doubled one, 352х416 won’t be supported, while QVGA (320x240) grows spread at the moment. It has been made mainly in order to lighten the work for developers, who had to attune their apps to various ratios. In the near future we will see HVGA (320x480) and VGA (640х480) coming to replace the 352х416 pixels resolution, as these will power multimedia computers equipped with VGA screens, which will take over the top price-bracket, whereas QVGA-armed devices have already been downgraded to the middle-end of the smartphones market. Another valid argument for standardization is uncommon screens’ price – just come to think of this, why manufacturers actually need them, since the platform handles typical resolutions, incorporated by most makers of handsets, smartphones and communicators, in a convenient fashion?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Hoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:16:
which will take over the top price-bracket, whereas QVGA-armed devices have already been downgraded to the middle-end of the smartphones market.
[...]
Dan ga ik de kat uit de boom kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja dat dacht ik ook al, lekker VGA op je smartphone, maar ik vind het wel goed geweest met het wachten. Als zo'n N95 al 600 kost dan denk ik gewoon niet dat je ook een VGA versie op de markt krijgt voor 1000 ofzo. Zou nergens meer op slaan.

Met PDA's wil het ook niet echt lukken dat 640x480, echt veel heb je er ook weer niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06 08:47
Juntjen schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:31:
Heeft de telefoon eigenlijk (in tegenstelling tot de N80) een automatisch slidemechanisme?
Heb 'm vandaag even in mijn handen mogen hebben. Een 'assisted slider' heeft hij gelukkig, voelt net zoals bij Samsung. Maar dan twee kanten op. :9

Verder was het toestel nog te instabiel om er iets zinnigs over te zeggen. Oogt groter, maar platter dan een N80, Het scherm is ongelofelijk mooi, ondanks de lagere resolutie dan de N80. Doet erg denken aan het scherm van de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
  • Laatst online: 17-03-2021
Raka schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

Heb 'm vandaag even in mijn handen mogen hebben. Een 'assisted slider' heeft hij gelukkig, voelt net zoals bij Samsung. Maar dan twee kanten op. :9
Kijk dat zijn de betere berichten! Vind de N80 ook een supertoestel, maar dat slidemechanisme vind ik wel erg gammel aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 11-06 14:43

made

.. made by made ..

Ik ben benieuwd of de gps gewoon met domdom werkt.
Denk dat nokia er wel iets of verzint dat je bijvoorbeeld elke keer de route moet downloaden of zo.

Maar dat zien we wel als hij echt te verkrijgen is.
Laten we hopen dat dat niet al te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 20:03
om de keuze weer moeilijker te maken

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6747
GPS SIRF III incl TMC
en met Wifi (tov Mio A701)
maar mist wel UMTS (tov N95)

[ Voor 31% gewijzigd door Madman_K op 20-10-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wel mooi dun, 15mm. Maar ook wel erg breed, bijna 6cm.

En als ik het goed begrijp geen keypad zodat je alles met het touchscreen moet doen? Heb je dus altijd 2 handen nodig om hem te bedienen, lijkt me minder handig. En de N95 vind ik ook mooier met die dubbele slider.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Die legt het af op fotogebied. Ik ga voor een echte all-in-one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
humm wel lekker groot beeld, maar idd liever een toetsenbord erbij.. en de slider van de N95 is ook erg aantrekkelijk.. ik ben nog niet over te halen :) wel een groot voordeel is de batterij.. denk dat dat het wankele punt gaat worden bij de N95 :( net als de N80...

en uuh E-Ten? ik weet het niet hoor 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door speldenknop op 21-10-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja vooral dat laatste lijkt me niks... Elke dag opladen. Ik heb ook weinig zinnigs in het N80 topic kunnen lezen over goede resultaten met accu's met een hoger mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Uitgebreide video review door mobilepirates.net http://www.techeblog.com/...et/nokia-n95-video-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Ziet er heel fraai uit, ik ga em zeker halen. Al meer nieuws over de exacte release data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik deze video heb gezien kan ik niet meer wachten. Wat een geweldige phone. Kben alleen heel benieuwd wat hij nu echt gaat kosten en hoeveel geld je erbij moet leggen wanneer je een nieuw abbo neemt. Iemand enig idee wat de release datum word?
Nokia is daar namelijk heel geheimzinnig over:
Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Helaas is er nog geen informatie over wanneer dit toestel juist op de Nederlandse markt zal komen.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Terwijl eerst gezegd werd dat hij voor oudjaarsdag op de markt kwam.

We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Jerox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:03:
Ziet er heel fraai uit, ik ga em zeker halen. Al meer nieuws over de exacte release data?
Ik verwacht hem rond de 5e week van 2007. Check mijn sig voor de exacte datum per week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Filmpje is inmiddels door de gebruiker weggehaald 8)7
Iemand nog mirror / alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*piep* helpdesk van Nokia!! Ze laten gewoon niks los!

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 191578 op 23-10-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:30:
[...]

Ik verwacht hem rond de 5e week van 2007. Check mijn sig voor de exacte datum per week :)
Wat is je sig en hoe kan ik die checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 191578 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:16:
[...]

Wat is je sig en hoe kan ik die checken?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/63df071dc7fede0739ab9cb82f899eda/thumb.jpg

Dus: Verwachtingen Week 43

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 23-10-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 11-06 14:43

made

.. made by made ..

Ben ook benieuwd.
Er zijn volgens mij ook geen echte concurenten. 5mp + wifi + gps.

Die van e-ten is wel mooi maar mindere camera, en waar kan je hem in real life zien ?

[ Voor 0% gewijzigd door made op 23-10-2006 23:24 . Reden: typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
ik heb het filmpje ook niet kunnen zien :(

iemand nog een andere mirror gevonden?

en uuh is week 5 niet een beetje optimistisch? :? zou wel erg relaxt zijn natuurlijk.. maar heb meerdere data van eerdere nokia gsm's gehoord :z

edit:

hier een filmpje van GPS werk.. loopt sneller dan ik had verwacht :O
http://www.youtube.com/watch?v=jJ-Nxcf5TOQ

[ Voor 21% gewijzigd door speldenknop op 25-10-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
De N95 wordt al te koop aangeboden via Marktplaats en Ebay. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

mister iks schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:54:
De N95 wordt al te koop aangeboden via Marktplaats en Ebay. Iemand al geprobeerd?
doen, ben je gelijk je geld kwijt. Komt wel goed terecht, Kenia en Nigeria denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Iemand die review nog ergens gevonden is inmiddels verwijderd.

BTW ik geloof ook niks van die week 5.

[ Voor 25% gewijzigd door REDFISH op 26-10-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
REDFISH schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:36:
Iemand die review nog ergens gevonden is inmiddels verwijderd.
Is er nou niemand zo hebberig geweest om dat filmpje even te saven? :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Ik ben nog ff op zoek gegaan naar de GPS in de N95
Dit heb ik kunnen vinden.

Kaarten van teleatlas. http://www2.teleatlas.com...ress_releases/TA_CT011791

GPS = AGPS http://www.forum.nokia.com/devices/N95 (2e regel)

Nokia werkt samen met TI http://www.ubikwitus.blogspot.com/ (zoeken op N95)
Dit heb ik ook op andere plekken gelezen.

TI/AGPS chipset heet navilink GPS5300 http://focus.ti.com/gener...onId=12607&contentId=4663

Over deze chipset zijn echter niet veel specs. te vinden.
Kwam wel in een roadmap tegen dat in Q4-2006 de Tracking Sensitivity -160db moet worden.
en dat is beter dan een SIRF III
http://tii.developerconfe...downloads/james-hymel.pdf (pagina 42)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 20:33

C@SP

Biertje ??

DaannO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:30:
[...]

Waar baseer je dat op?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

speldenknop schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:05:
hier een filmpje van GPS werk.. loopt sneller dan ik had verwacht :O
http://www.youtube.com/watch?v=jJ-Nxcf5TOQ
Idd, en hij download gewoon de kaart van waar je op dat moment bent? Dat scheelt een hoop gedoe met cd-tjes of megageheugenchips :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Dat downloaden van de kaart lijkt mij minder interessant, aangezien dat inhoudt dat je een snelle en stabiele draadloze internetverbinding (umts) nodig hebt. En daar betaal je flink voor, vooral wanneer je per mb betaalt... Geef mij maar een 2 gb kaartje, daar installeer ik wel de kaarten op welke ik nodig heb.

Eerlijk gezegd denk ik dat de beste man in het filmpje bedoelt dat je de kaarten kan downloaden, vóórdat je gaat navigeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Poeh op 29-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Uit bronnen waarvan ik geen bronvemelding van kan geven. Ik wil ook niet zeggen dat hij precies dan uit komt, maar via via heb ik dit van Nokia Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Heeft iemand misschien al kunnen ontdekken welke processor er in de N95 zit? Hij staat er hier namelijk nog niet bij: http://pantosh.com/?p=26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik wist niet of het hier al bekend was, maar deze telefoon komt er in de volgende kleuren:

• Deep Plum (versie uit de ts)
• Sand (nog onbekend)

Ik heb jammer genoeg er nog geen plaatje van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Ik wilde eerst gaan voor de N80, maar heb via een telecomwinkel vernomen dat deze al uit productie is genomen. Heb ook al ergens gelezen dat hij in november op de Nederlandse markt komt.

We wachten maar af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 00:07
C@SP schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:01:
Ik wilde eerst gaan voor de N80, maar heb via een telecomwinkel vernomen dat deze al uit productie is genomen.
N80 uit de productie genomen??
haha..dat lijkt me heel sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik wilde eerst gaan voor de N80, maar heb via een telecomwinkel vernomen dat deze al uit productie is genomen. Heb ook al ergens gelezen dat hij in november op de Nederlandse markt komt.

We wachten maar af..
De N80 is idd nog niet uit productie genomen. Mede omdat het toestel erg goed loopt en niet aan te slepen is. De N95 kunnen we pas begin volgend jaar verwachten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 30-10-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

We wachten maar af..
zou ik als leverancier ook zeggen als ik de N80 niet aan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Hoe dan ook, wacht liever op de N95 dan dat ik nu een N80 koop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
C@SP schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:27:
Hoe dan ook, wacht liever op de N95 dan dat ik nu een N80 koop..
Je kan dan nog wel even wachten. ;)

* DaannO hoopt morgen bij de Nokia Xperience de N95 te zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33460

laat dan maar direct weten hoe hij is met een paar toffe fotoojes en wat extra uitleg

het is nog zo lang wachten eer hij komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
vraagje; als ik deze telefoon in amerika zou kopen.. zou deze het hier dan gewoon doen?

Ik bedoel met een stroomadapter en euro. simkaartje? De netwerken lijken me geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

De N80 was gewoon quad band dus dat zou werken. Als de N95 ook quad band is(en dat is ie), werkt het gewoon overal.

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 31-10-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:48
Mits simlock vrij uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

DaannO schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Je kan dan nog wel even wachten. ;)

* DaannO hoopt morgen bij de Nokia Xperience de N95 te zien :Y)
Volgens jouw planning staat hij op Week 5 2007, dus dat is niet zo heel lang meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

We wachten maar af..
De N80 is idd zeer beperkt leverbaar, maar nog niet uit productie genomen. Maar wachten op de N95 ipv als je nu een N80 kan nemen?

Gewoon abo nemen/verlengen voor 1 jaartje bij een provider die goede kortingen geeft; laten we zeggen telfort 300 en dan nog een beetje bijlappen en dan kun je volgend jaar de N95 nemen; is tie meteen weer wat betaalbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 33460 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:25:
laat dan maar direct weten hoe hij is met een paar toffe fotoojes en wat extra uitleg

het is nog zo lang wachten eer hij komt :(
:D :D :D :D *O* *O* *O* :D :D :D :D

Wow, wat is die telefoon tof zeg! Het is zegmaar de N80, maar dan wat breder (niet hinderlijk) maar ook wat dunner. Het schuifmechanisme werkt heerlijk, allebei de kanten uit dus, en hij voelt erg lekker in de hand. De opties zijn echt super en dit is echt de eerste telefoon die gewoon het totaal pakket heeft. Hij wordt niet geleverd met `echte` navigatie software, maar er zit wel een soort van google map op, dus je kan beperkt navigeren. Er staan overgins 19 landen op! De fotos zijn ook erg goed en mooi, foto volgt later van een foto dat het toestel heeft gemaakt.

Internet gaat erg snel, wat wil je met hsdpa, en hij laat alles erg overzichtelijk zien en duidelijk. Je kan ook nog eens inzoomen en op de tv er mee spelen. De tv functie is erg cool maar niet erg handzaam.

Al met al, echt een top toestel en hij zeker goed lopen!!!!

Een filmpje volgt later en foto`s ook :)
C@SP schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:08:
[...]

Volgens jouw planning staat hij op Week 5 2007, dus dat is niet zo heel lang meer..
PS: Het kan nog een halfjaar duuren voordat hij op de markt komt. Ze vertelde dat je Q1 2007 erg breed moet nemen. De prijs zal rond de 700 gaan liggen denk ik.

Foto`s:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5741fcd3f4b5ab989bb5ff9650a70fbe/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0f83ccfdcececf51f9bcb83cd4532cc3/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/030e60f8a76482c99a5613b86d7f3bfb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2a075b6b089e0525db502765b02993be/thumb.jpg

Filmpje:

Is dus verdwenen :(

Ik heb ook nog het officiele reclame spotje, maar moet even kijken of ik die wel online kan gooien ivm de copyright van Nokia.

Veel plezier ermee :)

[ Voor 47% gewijzigd door DaannO op 03-11-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik weet niet hoor, maar hier zie ik op dat filmpje een brandweerwagen, 2 ambulances en 2 politieauto's... :?

En heb je geen foto's van het toestel zelf gemaakt maar alleen van de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Poeh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:19:
Heeft iemand misschien al kunnen ontdekken welke processor er in de N95 zit? Hij staat er hier namelijk nog niet bij: http://pantosh.com/?p=26.
Ik heb ergens gelezen (sorry heb geen link opgeslagen) dat er dezelfde cpu in zit als in de N93, dus de TI OMAP 2420 ARM-11 330 MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
DaannO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Foto genomen met N95
[...]
Wat zijn dat voor verticale lijnen in de foto? :? Niet mooi. Ik heb al eens een andere foto gezien, van dezelfde vrouw maar dan meer van voren genomen met op de achtergrong een gang ofzo met een deur. Deze foto had dit niet en was zelfs zo mooi dat ik niet geloofde dat dat van de N95 kon zijn. Deze foto wil ik wel geloven, die is niet zo mooi (als ik gehoopt zou hebben)... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Via news.google.com en zoeken op N95, staat er nu een link bovenaan over een russisch artikel vertaald met een online translator. De translator doet het niet meer, evenals enkele andere translators. :( Ik heb het vertaalde artikel wel 1x gezien, maar had toen geen tijd het te lezen. |:( De vele foto's zijn zowiezo als de moeite waard, maar de tekst zou ik ook graag lezen, iemand een idee waarom die site niet vertaald (meer) kan worden?

Linkje naar russisch artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NrG_82 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:34:
[...]

Ik weet niet hoor, maar hier zie ik op dat filmpje een brandweerwagen, 2 ambulances en 2 politieauto's... :?

En heb je geen foto's van het toestel zelf gemaakt maar alleen van de doos?
Hmm, mijn filmpje is nu verdwenen opeens. :( Dat filmpje was van vorige week toen hier allemaal heisa was enz. Maar mn N95 is dus spoorloos :(

Ik heb die ene foto ingescaned, maar op low ress omdat hij anders te groot zou worden. Ik doe het straks nog een keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:50:
Ik heb die ene foto ingescaned, maar op low ress omdat hij anders te groot zou worden. Ik doe het straks nog een keer. :)
Cool. :)

Heb trouwens dat russisch artkikel gewoon deeltje per deeltje vertaald met Babelfish, best aardig om te lezen, maar niks echt nieuws ofzo. Foto's zijn wel erg aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Jammer van de prijs, jammer van het wachten, jammer van de navigatie...... Hmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mbvisiontt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:58:
[...]

Cool. :)

Heb trouwens dat russisch artkikel gewoon deeltje per deeltje vertaald met Babelfish, best aardig om te lezen, maar niks echt nieuws ofzo. Foto's zijn wel erg aardig.
Als trouwens iemand een file server van meer dan 200mb heeft, dan kan ik je 2 filmpjes sturen. 1 reclame spot van de N95 en een design film van de N95. Wie o Wie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
REDFISH schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:08:
Jammer van de prijs, jammer van het wachten, jammer van de navigatie...... Hmmmm.
Je kan er vast wel Tomtom opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Madman_K schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:42:
[...]

Je kan er vast wel Tomtom opzetten
Dit kan ook, en route66 gaat er ook op werken. Echter zit er volgens de dude geen sirf 3 muis in. :S

Edit:

Ik heb hier nog 2 mp4 filmpjes, ik heb ze zelf nog niet gezien :)

[ Voor 30% gewijzigd door DaannO op 03-11-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:44:
[...]

Dit kan ook, en route66 gaat er ook op werken. Echter zit er volgens de dude geen sirf 3 muis in. :S

Edit:

Ik heb hier nog 2 mp4 filmpjes, ik heb ze zelf nog niet gezien :)

Filmpje
Even een domme vraag..wat is sirf 3?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Apache4u schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:41:
[...]

Even een domme vraag..wat is sirf 3?
Is het type GPS antenne wat er in zit. Sirf 3 is het laatste, meest nauwkeurige model. Deze zit er dus blijkbar niet in. Hij wist niet te vertellen welke wel, mar het zal denk ik om V2 gaan dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO, wanneer komt die vette phone nu. Klopt de prognode voor week 5 nu wel of niet? Na deze filmpje te hebben gezien wordt het wachten nu nog moeilijker. Wat een perfect apparaat.
Afgelopen weekend was ik in Brussel met mijn vriendin maar wat is het dan makkelijk wanneer je GPS op je phone heb zitten (die misten we dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Leuke filmpjes DaannO, thanx. :)

Heb je ook nog een mooie foto... ;) Ben erg benieuwd naar de HQ scan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 191578 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:57:
DaannO, wanneer komt die vette phone nu. Klopt de prognode voor week 5 nu wel of niet? Na deze filmpje te hebben gezien wordt het wachten nu nog moeilijker. Wat een perfect apparaat.
Afgelopen weekend was ik in Brussel met mijn vriendin maar wat is het dan makkelijk wanneer je GPS op je phone heb zitten (die misten we dus :))
Ik heb hem in de verwachting van volgende week opgeschoven naar week 8 van 2007. Eerlijk gezegd weet ik niet goed wanneer hij wordt verwacht, omdat Nokia zelf het ook niet weet. Ik hou het wekelijks bij, dus je moet het gewoon even in de gaten blijven houden. :)
mbvisiontt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:57:
Leuke filmpjes DaannO, thanx. :)

Heb je ook nog een mooie foto... ;) Ben erg benieuwd naar de HQ scan! :)
Komt er zo aan. Maar ik kom er net achter dat orange een datalimiet van 50mb per dag hanteerd, dus ik ga het even op tweakers hosten. :)

Edit: Mijn scanner kan niet zulke hoge resolutie aan, ik kan alleen vertellen hoe het er uit ziet: Heel erg mooi en duidelijk. De kwalitiet van een echte digitale camera van Sony bijv met cybershot. Meer dan dat kan ik er ook niet van maken. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 01-11-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:01:
Edit: Mijn scanner kan niet zulke hoge resolutie aan, ik kan alleen vertellen hoe het er uit ziet: Heel erg mooi en duidelijk. De kwalitiet van een echte digitale camera van Sony bijv met cybershot. Meer dan dat kan ik er ook niet van maken. :'(
Jammer... Maar het ziet er dus wel gelikt uit, je hoeft nu dus echt geen fotocam meer erbij te hebben? Als je het vergelijkt met de 3.2 megapixel K800 of 2 megapixel K750, dan is dit dus wel een heel erg grote stap beter lijkt wel...? Zou mooi zijn!

Is de video trouwens van dezelfde kwaliteit als de N93? Of hebben ze daar ook nog verbeteringen aan toe weten te voegen? Geen idee of de 5MP iets toevoegd aan de videokwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121863

sergevandermaesen.be weet hem al aan te bieden voor de luttele prijs van Euro 1.285,00 incl
700 euro vind ik echt wel hét max voor een gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ze zeiden in de review dat de GPS binnenshuis niet werkt. Hopen dat hij in de auto dan geen probleem zal hebben met het leggen van een verbinding. Je zult waarschijnlijk inderdaad nog zoiets als tomtom erop komen te zetten als ik het zo zie voor echte navigatie, nu kun je alleen die points of interest als je doel opgeven en niet echt een straat als ik het zo zag (misschien heb ik het fout).

Ik denk dat ik voor 700 E pas. Dan haal ik me wel een Eten ofzo. of een Laptop en een TomTom Go en een cheape mobiel. Helaas past de digicam dan niet meer in het budget.

[ Voor 16% gewijzigd door REDFISH op 02-11-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Idd als je kijkt wat je voor zoveel geld allemaal kan kopen, maar we zijn gewoon allemaal gadgetgeil en willen het liefst een alles-in-1 tool!

Scheelt voor mij weer dat mn abonnement pas in april afgelopen is dus eerder kopen is er voor mij niet bij, bespaar ik me vast wat geld mee (heb in mn achterhoofd mn aankoop van de 512MB RS-MMC Dual Voltage geheugenkaart voor 100 euro (toen was hij net een paar weken uit) en enkele maanden later was ie tientjes gedaald en nu kosten ze nog maar iets van 20 euro).
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:08:
[...]
Als trouwens iemand een file server van meer dan 200mb heeft, dan kan ik je 2 filmpjes sturen. 1 reclame spot van de N95 en een design film van de N95. Wie o Wie? :)
hier een overzicht ervan http://www.lights.com/pickalink/freestorage/

handige zijn: http://www.filefactory.com/ en http://depositfiles.com/en/ beide 300MB limiet
DaannO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Ik heb ook nog het officiele reclame spotje, maar moet even kijken of ik die wel online kan gooien ivm de copyright van Nokia.
Zet het gewoon op YouTube, als jij er al aan kon komen dan is het vast niet erg dat hij op YouTube komt, tis ook alleen maar extra reclame dus daar doen ze vast niet moeilijk over!

Maar kun je er nu nog omheen DaannO? Neem aan dat je hem nu wel zeker wil kopen...?

Je Nokia_N95_product_film.mp4 filmpje stond ook al in de startpost, die ander niet.
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpgNokia's interview/animation video

[ Voor 9% gewijzigd door Elboo op 02-11-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Vet filmpje!! Echt mooi apparaatje, was al zeker dat ik hem ging halen maar nu ben ik helemaal verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Zeer mooi filmpje idd. Maakt nog steeds een grote kans om m'n volgende toestel te worden wanneer m'n abo volgend jaar afloopt, hopelijk is hij dan voor een vriendelijk prijsje te krijgen ;)

Maar hoezo hebben die lui eigenlijk die maskers op? Zijn ze zo lelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
NrG_82 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:28:
Maar hoezo hebben die lui eigenlijk die maskers op? Zijn ze zo lelijk? :P
Ze delen staatsgeheimen met ons, vind je het gek dat ze dan een masker ophebben. :P

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.