Toon posts:

Gegevens terughaal software???

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er software of een simpel tooltje om msn gesprekken terug te halen die je hebt gewist? Ik moet met spoed een msn gesprek zien terug te halen die ik met iemand heb gevoerd om e.e.a. te bewijzen en aangifte van een voorval te doen. Het gesprek is ruim een jaar geleden op msn gevoerd met die persoon en later gewist door mezelf |:( Dom van me want er is onlangs iets gebeurd dat die persoon in dat gesprek al aangaf te doen.

Wie weet er raad?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

GetDataBack FAT en GetDataBack NTFS.
Staat trouwens gewoon in de FAQ bij Opslagmedia en IO Controllers.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Bij het doen van een aangifte van iets dergelijks van een vriend van mij, vroegen ze niet om het log maar om een verklaring van hem zelf. Een log is uiteraard niet rechtsgeldig...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je iets een jaar geleden gewist hebt is de kans dat je het nog terug krijgt erg klein. Waarschijnlijk is het bestand al overschreven door iets anders. Maar ja kan het altijd proberen met de tools die McKaamos aangeeft.

Verwijderd

File Scavenger

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van gebruik maken van reeds bestaande en zeer eenvoudig op dit forum te vinden informatie :)

OM FAQ / Beleid

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.