Toon posts:

Ipod dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al zegt denk ik dat mijn ipod dood is, ik kan hem wel activeren maar dan krijg ik een plaatje van een ipod met zon dood smilie, ik kan hem wel in disk mode krijgen maar als ik hem op mijn pc aansluit valt de ipod uit. heeft iemand een idee wat ik kan doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:46:
zoals de titel al zegt denk ik dat mijn ipod dood is, ik kan hem wel activeren maar dan krijg ik een plaatje van een ipod met zon dood smilie, ik kan hem wel in disk mode krijgen maar als ik hem op mijn pc aansluit valt de ipod uit. heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Binnen 5 secondes had ik je antwoord.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61771

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus volgens die faq moet ik naar een apple store, ok dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF ipods sterven bij bosjes. Dit is al de 2e.

Worden ipods met de Probo Koala verscheept ofzo. iig ook jij gecondoleerd met je ipod en loop gewoon naar apple voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:32:
WTF ipods sterven bij bosjes. Dit is al de 2e.

Worden ipods met de Probo Koala verscheept ofzo. iig ook jij gecondoleerd met je ipod en loop gewoon naar apple voor een nieuwe.
Valt reuze mee. Er worden er ook belachelijk veel verkocht.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad.

Ik heb een 20GB ipod van volgens mij de vijfde gen. Na acht maanden was hij compleet gecrasht, toen onder garantie een compleet nieuwe gekregen maar acht maanden later was het weer hetzelfde verhaal en inmiddels was mijn garantie verlopen. Een Apple Store doet echt helemaal niks voor je!

Ik ben zelf gaan bellen met Apple Nederland en heb het probleem daar uitgelegd. DIe hebben ervoor gezorgd dan ik toch nog onder garantie een nieuwe heb gekregen!
Alleen daarvan is nu het display verrot, toch zonde dat zo'n duur apparaatje zo snel stuk gaat!

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30

Pierre

Van nature lui!

Misschien een gekke opmerking maar wat in hemelsnaam doen jullie met je iPod, ik heb hem nu 2 jaar, ziet er nog tiptop hoor :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zet er liedjes op en soms een beetje data, verder heb ik hem in mijn beschermhoesje en die zit dan in mijn broekzak en dan luister ik liedjes. dat is wat ik ermee heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 20:32

Type-R

One Minute Shakin

http://www.apple.com/support/ipod/

Dit topic is niet GoT waardig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals je misschien niet had gelezen had ik al gezegt dat niks in die faq hielp, misschien is het een beetje onduidelijk maar het valt erwel uit te halen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Zoekvraag en antwoord is al hierboven gegeven.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.