Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De frontpage werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet niet of dit het goede subforum is, maar ik heb nu al 2 dagen dat de frontpage helemaal vekeerd werkt bij mij. Ik zie alleen alle links in blauwe tekst en een witte achtergrond. Een soort van noobie frontpage website achtig iets ;) Ben ik de enige die dit heeft?

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik heb er ook wel soms last van maar dan ligt het gewoon aan me internetverbinding of aan andere dingen die me internet wegtrekken, als ik daarna gewoon refresh krijg ik de pagina weer goed te zien.

Het heeft er in ieder geval mee te maken dat de CSS niet geladen wordt omdat hij niet helemaal gedownload wordt? Kijk eens naar je internet verbinding of die wel klopt en of andere programma's de verbinding leegtrekken?

Misschien een firewall die hardnekkig zit te doen...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Klinkt als de PDA-versie: http://pda.tweakers.net

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ctrl+F5

@ r00n: Nee, hij bedoelt denk ik één lange lijst. Ik heb dat ook weleens, ook in m'n myreact en de GoT index. Heel af en toe. F5, of soms Ctrl+F5 helpt :)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 23-09-2006 20:43 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie de FAQ in dit forum enzo
De lay-out is verknøt :/

De frontpage vereist - evenals het forum - een moderne browser om goed te werken. Oudere versies, of alpha- of bètareleases van browsers ondersteunen wij derhalve niet. Wij testen zelf in de nieuwste stabiele versies van Mozilla Firefox, Opera, Safari en Internet Explorer. Het kan echter zijn dat er ondanks onze tests toch renderfouten optreden, waardoor de frontpage niet meer bruikbaar is. Open in zo'n geval een topic hier, vertel wat er precies aan de hand is, welke browser je gebruikt, wat het versienummer is, hoe we de bug kunnen reconstrueren en alle andere relevante informatie. Voordat je een bug meldt, maak je browsercache leeg of doe een volledige reload van de frontpage. Maak het ons in ieder geval zo makkelijk mogelijk jouw bug te reproduceren, dat maakt het vinden van een oplossing een stuk makkelijker.

🌞🍃

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Klinkt alsof je de css niet goed hebt binnengekregen, even hard reloaden(ctrl-r) zal dat oplossen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• G64
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:58

G64

Same here...

En Ctrl + F5 en Ctrl + R werken niet om dit op te lossen overigens. En als browser IE8

Afbeeldingslocatie: http://www.i-pot.nl/images/diverse/tnet.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door G64 op 20-08-2009 10:31 . Reden: browser added ]

If you`re not first, you`re last .

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

@G64: Lees dit: plan: Tweakers.net verbetert mobiele ondersteuning
En dit om een grade te forceren: http://tweakers.net/devicedetect
In dit topic kan je je User Agent + andere info van de DeviceDetect pagina posten indien hij incorrect geclassificeerd wordt op een verkeerde grade: DeviceDetect: Niet elke Opera is mobiel!

(Tip: aan het GSM-icoontje onder de navigatie kan je zien dat hij een mobile-view gebruikt. De print-layout rendering die jij dus krijgt is het resultaat van (wellicht) incorrect herkennen van jouw browser als mobile)

[ Voor 50% gewijzigd door r0b op 20-08-2009 10:29 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

G64 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:26:
Same here...

En Ctrl + F5 en Ctrl + R werken niet om dit op te lossen overigens..

[afbeelding]
Welke info krijg je hier te zien: http://tweakers.net/devicedetect ?

Intentionally left blank

• G64
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:58

G64

Hij doet het alweer na de grade te hebben gereset naar A. Dit was me info overigens:

Je wordt herkend als:

ID msie_8
Merk internet explorer
Model 8.0
Mobiel apparaat? nee
Besturing mouse
(X)HTML support level 4
Markup voorkeur html_web_4_0
Javascript? ja
Resolutie nvt

Thanks for helping, lijkt overtoom wel :)

If you`re not first, you`re last .

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vreemd dat je dan op F stond. Had je er al langer last van of pas vanochtend?

Intentionally left blank

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan vindt dat dit verder in LD uitgevochten mag worden :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij werkt de frontpage nog steeds prima en was dit een glitch in the matrix :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.