Toon posts:

vervangende voeding voor Vikings MPT-300W

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kent iemand bovenvermelde voeding? Deze gaat nu 3-4 jaar mee en heeft het nu gehad denk 'k.
Welke nieuwe voeding kan ik steken? evt iemand een 2de hands voor een zcht prijsje te koop?

grtngs
Bart

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
wat voor voeding is dit?

waarschijnlijk atx als ik zo naar je vorige topic keek dus een 350 watt voeding als het maar geen sweex of q-tec is

[ Voor 71% gewijzigd door DECOY88 op 22-09-2006 11:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk inderdaad een atx (1 stekker op moederbord met 2 rijen pinnetjes, klopt toch?)

en als ik nou een 400W neem, kan dit kwaad?

Of gewoon opnieuw een 300W (het laatste halfjaar lukte het zo, tot vorige week...)?

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 19:33

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

ATX is een standaard in computerland. Dus het maakt niet uit welke ATX voeding jij koopt, ze pinnetjes zullen hetzelfde zijn, zelfs als je een 24 pins aansluiting hebt.

Oftewel,.. je kunt elke voeding kopen die je in de Pricewatch vind,.. zeker gezien je oude voeding een bokkiewokkie merk is.

2e hands voeding lijkt mij niet nodig,.. een nieuwe 300watt voeding kost rond de 10 euro.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:46:
wat voor voeding is dit?

waarschijnlijk atx als ik zo naar je vorige topic keek dus een 350 watt voeding als het maar geen sweex of q-tec is
Wat is er mis met de Sweex en q-teq? Je vind op pricewatch bijna niet anders bij de koopjes?

Verwijderd

Topicstarter
Een Q-teq 400W big fan gestoken en alles lijkt opgelost....

Bedankt voor jullie antwoorden

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

Voortaan aub kijken naar actieve topics voor je post, als het antwoord niet al in bovenstaande topic staat kun je het daar vragen. En verder kun je ook lezen waarom de ervaringen met Sweex en Q-Tec (met name de "400W" versies) barslecht zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.