Toon posts:

VGA naar TV

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een manier om op een goedkope en makkelijke manier mijn VGA onboard met kabel te laten verlopen naar Scart / plug(geel) / of s video ik heb ze wel gezien op internet maar waar zijn ze in hemels naam te koop.
ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.
en ook de vraag of het beeld wel nog goeie kwaliteid is want anders koop ik gewoon een andere video kaart nou is daar het probleem van dat ik een dell pctje heb en dat ik geen AGP heb dus zit ik aan een PCI kaart vast.

alvast bedank.
met vriendelijke groet remy lammertsma

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:aVBJUO4C4FQtdM:http://mr-at.nl/Shop-

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Ik heb persoonlijk heel wat tv's met computers verbonden via tv-out, met verschillende aansluitingen, converters en videokaarten. In mijn ervaring is er maar 1 manier die goede kwaliteit geeft: een tv met VGA-input (HDMI nog even buiten beschouwing gelaten). De rest is kwalitatief naar mijn mening onder de maat.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
remy hoelang wil je op got blijven ik denk dat je er zometeen vanaf gegooit word. een topic over een onderwerp is al meer dan genoeg 3 is echt tveel warom denk je dat je 1e alweer dicht is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DECOY88 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:24:
remy hoelang wil je op got blijven ik denk dat je er zometeen vanaf gegooit word. een topic over een onderwerp is al meer dan genoeg 3 is echt tveel warom denk je dat je 1e alweer dicht is.
Dit is niet echt de bedoeling, laat het topic dan ajb met rust :)

Zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit gaat niet zomaar met een verloop kabel. Dit is ook al redelijk vaak langsgekomen, zie onder andere [CM] VGA connector omzetten naar s-video ??

De enige manier waarop dit wel kan, is als je je VGA uitgang dermate kan modificeren dat er een voor een TV begrijpelijk RGB signaal uit komt, ook daar is al veel over te lezen, zie zoal:
RGB-scart met een HTPC

Graag eerst even zoeken en niet veel topics tegelijk openen. Lees anders even de policy van dit forum door,...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.