p5w dh deluxe ezbackup

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-05 16:38
Ik heb op het forum van tweakers gezocht om te kijken of hier al een topic over was, maar ik heb niks kunnen vinden. Als deze topic er al is gooi deze er dan maar af.

Ik heb een asus p5w dh deluxe gekocht, hierop wil ik 2 250 gb hardeschijven op raid 0 op installeren. Er zijn heel veel raidcontrollers en de EZBackup leek me het handigst. Nu vraag ik me af of je tijdens de windows installatie drivers nodig hebt :? . Dit is wel het geval bij andere controllers. En als je geen drivers nodig hebt, weet ik dan zeker dat het gaat werken?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik had laatst toevallig net zo'n topic gezien: [P5W DH Deluxe] ICH7R of EZ_Backup?.
Misschien heb je er wat aan :)

Wauw, een sig!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-05 21:01
Ooit gehoord van een handleiding :X

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• danielkraak
Die heb ik gelezen hoor :X

• robvanderaart
Als je die gelezen had, dan had je je antwoord, en je moet niet alleen op Tweakers zoeken, maar op Google en de Asus site etc. etc. :z

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• danielkraak
Outerspace schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:10:
Ik had laatst toevallig net zo'n topic gezien: [P5W DH Deluxe] ICH7R of EZ_Backup?.
Misschien heb je er wat aan :)
Dit topic had ik al gezien maar hierin wordt niet bevestigd of je bij het installeren van windows drivers nodig hebt of niet, en zo niet of het dan wel werkt :?
Bedankt voor je snelle reactie _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 22-09-2006 10:48 ]

• robvanderaart
ASUS EZ-Backup™
- 2 x Serial ATA 3.0Gb/s support hardware RAID 0 or RAID 1 mode
- Plug and play: Default setting in RAID 1 mode, no driver, no BIOS configuration required

Dit staat op de Asus site.

Kijk voortaan even beter :) In je handleiding, of op google of op de manufacter site.

• danielkraak
robvanderaart schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:08:
ASUS EZ-Backup™
- 2 x Serial ATA 3.0Gb/s support hardware RAID 0 or RAID 1 mode
- Plug and play: Default setting in RAID 1 mode, no driver, no BIOS configuration required

Dit staat op de Asus site.

Kijk voortaan even beter :) In je handleiding, of op google of op de manufacter site.
Bedankt _/-\o_
oke ik geloof nu wel dat het zonder drivers kan, maar toch moest ik het zeker weten, want ik geloof nu niet altijd meer wat op internet staat, dit betekent dus ook dat ik geen drivers nodig heb bij de windows installatie neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 22-09-2006 11:18 ]

Verwijderd

Ter voorkoming van misverstanden: zie ook het topic [P5W DH Deluxe] ICH7R of EZ_Backup?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06
Laten we het inderdaad bij één enkel topic houden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.