Wat crasht er precies, en met welke foutmelding gebeurt dat? Staat er iets in je windows-logboek(-en)?
Wat is je huidige systeem, en welke specs draait het?
Welk OS gebruik je, welke versie van IE gebruik je, heb je recentelijk iets geïnstalleerd of juist verwijderd?
Zo is het natuurlijk wat lastig voor ons, en ook de claim dat het bij meerderen zo is heb je met het bovenstaande niet bewezen.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
kreeg geen foutmelding, deze site zuigt op de een of andere manier cpu
zoals nu als ik dit typ, het is pas sinds n dag of 2 heb niets aan mn systeem veranderd werkte hier altijd perfect
ligt echt aan jullie zijde
IE 6 , xp pro nl sp1
amd xp 3000+ 1gb ddr
[ Voor 33% gewijzigd door silverfaustx op 22-09-2006 03:12 ]
Verwijderd
edit: Maximaal 11%, van een P4 3.0HT. En geen crashes? Zowel bij laden, refreshen, en posten van een bericht. Nergens last van.
[ Voor 50% gewijzigd door Nik op 22-09-2006 06:19 ]
is er n script open ofzo?
Verder: hier helemaal nergens last van, in IE 6 op een bak waarvan ik eigenlijk niet eens weet wat voor CPU er in zit. Top of the line is het in ieder geval niet.
Lijkt me toch een probleem aan client-zijde hoor. Spyware gecheckt?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
[ Voor 30% gewijzigd door silverfaustx op 22-09-2006 15:37 ]
Tot slot, het blokkeren van banners is absoluut verboden en kan tot directe en permanente afsluiting van alle Tweakers.net-diensten leiden. Ik verzoek je hierbij dan ook eenmalig om de banners aan te zetten op onze sites en dat zo te laten.
omg kon dit niet eens posten zo erg is het
[ Voor 197% gewijzigd door silverfaustx op 25-09-2006 05:52 ]
heb nergers anders er last van
The devil is in the details.
firefox blockt het helemaal en nu geen problemen meer
[ Voor 105% gewijzigd door silverfaustx op 25-09-2006 14:12 ]
is ondertussen opgelost, stond wat fout in de css maar waarom mijn pc over z'n nek gaat als er http://localhost wordt ingevoerd is nog niet bekend, 127.0.01 werkt normaal
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 25-09-2006 14:18 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 62% gewijzigd door silverfaustx op 25-09-2006 15:51 ]
Intentionally left blank
de enige oplossing nu is tweaker via firefox want IE lagged
[ Voor 61% gewijzigd door silverfaustx op 26-09-2006 03:02 ]
Verwijderd
afbeelding blokkeren ??
en sinds wanneer is het verboden spam teblokken?
of willen jullie hier ppl n abbo voor aan laten smeren,terwijl je met 1 rechter muis klik dat al kan (en iedereen die hier komt dat ook doet)?
dit lost niet het probleem op dat ik met IE helemaal niet deze site op kan voor info en ik post bijna nooit op dit forum....
[ Voor 255% gewijzigd door silverfaustx op 27-09-2006 04:06 ]
Mijn p4 2.4 met wat standaard randapparatuur het zelfde.
Even geprobeerd op een dual celeron 500 eigenlijk het zelfde de load blijft binnen de perken even wat load als hij de pagina inlaadt maar geen blijvende cpu load.
Laptop (compaq armada 300 met windows 2000) geen problemen hier (celeron 466).
Denk wanneer jij een reinstall doet van je systeem dat het probleem ook over is want er valt niets negatiefs te melden over deze site.
conclusie het is in mijn ogen de install van je systeem wat brak is of geinstalleerde software wat loopt te bokken maar in ieder geval niet deze site.
Gezien wat postings terug want ik ben betalend lid.
Zonder inlog heb ik ook de banners en heb ik het ook maar even geprobeerd en zie ik dus de banners ook.
het resultaat is eigenlijk het zelfde als hierboven door mij eerder omschreven.
[ Voor 15% gewijzigd door Edwin van Cleef op 27-09-2006 04:56 ]
computer voor alle werkzaamheden
Voor wat hoort wat? Tweakers.net biedt jou een dienst aan, gratis en voor niet, met als enige voorwaarde dat je de banners met rust laat. Staat ook duidelijk in de registratievoorwaardes. Als jij je daar niet aan kan / wil houden, ga dan weg óf gedraag je zoals van je verwacht wordt? Ik snap echt niet wat daar zo moeilijk aan is.silverfaustx schreef op woensdag 27 september 2006 @ 03:38:
ik weet niet welke banners jij nu eigenlijk bedoeld
afbeelding blokkeren ??
en sinds wanneer is het verboden spam teblokken?
of willen jullie hier ppl n abbo voor aan laten smeren,terwijl je met 1 rechter muis klik dat al kan (en iedereen die hier komt dat ook doet)?
dit lost niet het probleem op dat ik met IE helemaal niet deze site op kan voor info en ik post bijna nooit op dit forum....