Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Post an sich is wel iets boven het maaiveld waard, maar ik heb m toch een tikje naar 0 meegegeven.
GoT is een discussie-forum, daar is een $ sterk polariserend en daarom topicverpestend en daarom aanpakbaar. Op de FP mag je je mening neerzetten maar echt voor discussie is het primair niet bedoeld. En daaraan toevoegend heb je waarderingen als mogelijkheid, dus kan iemand prima M$ neerzetten (vreselijke ziekte trouwens, ik kan mij voorstellen dat je daarom een streep erdoor wil zetten).
Maar zoiets kinderachtigs is an sich niet strafbaar of verboden, een modbreak zal hiervoor niet snel van stal gehaald worden. Je mag het als individuele user uiteraard wel voorzien van een waardering.
Maar zoiets kinderachtigs is an sich niet strafbaar of verboden, een modbreak zal hiervoor niet snel van stal gehaald worden. Je mag het als individuele user uiteraard wel voorzien van een waardering.
Nou, dat wilde ik dus ook zeggen maar ik kon de woorden niet vinden
En toch had ik niet het idee dat dat streepje er om die reden neergezet wordtEcteinascidin schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:28:
En daaraan toevoegend heb je waarderingen als mogelijkheid, dus kan iemand prima M$ neerzetten (vreselijke ziekte trouwens, ik kan mij voorstellen dat je daarom een streep erdoor wil zetten).
En ik meen dat er ergens iets stond in de strekking dat kwalificaties als 'M$', Packard Hell, MicroSucks etc. als troll gezien konden worden. Echter geen idee waar.
Ach...mag daar een uitzondering voor gemaakt worden...Carpento schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:47:
Packard Hell
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Eh, dat er een kern van waarheid in een troll zit wil niet zeggen dat het gewenst ismphilipp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:51:
[...]
Ach...mag daar een uitzondering voor gemaakt worden...Die zijn het toch wel écht waard, niet?
[/diplomatiek correct]
Ik ben het met die troll wel eens trouwens
Wat betreft ontopicheid:
Een en ander stond dus in TMF FAQ
Ik voel me met deze informatie zo vrij om het wel als een troll te beschouwen, dat hoeft dus strikt gezien nietBi££ Gate$ en zijn verachtelijke mickey$oft?
Heel fijn dat je zo'n duidelijke mening hebt over een bepaald bedrijf, maar het wordt niet gewaardeerd dat met bepaalde symboliek de beschreven mening wordt onderstreept. Een reactie met bijvoorbeeld M$ hoeft niet per definitie een troll te zijn, maar het heeft er al snel de schijn van. Wees verstandig en laat het achterwege en probeer met steekhoudende argumenten een goede reactie te schrijven. Moderatietechnisch is een reactie met M$ erin dus niet iets wat per direct met een -1 de haringkelder in hoeft, maar vaak blijkt de trollerige intentie wel uit het gebruik van dergelijke symboliek.
Klopt, maar er zijn diverse discussies alhier geweest waar voor en tegen verdedigbaar bleken. De consensus is dat M$ e.d. als troll gemodereerd _mag_ worden, maar dat het niet per sé moet.Carpento schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:47:
En ik meen dat er ergens iets stond in de strekking dat kwalificaties als 'M$', Packard Hell, MicroSucks etc. als troll gezien konden worden. Echter geen idee waar.
Mijn persoolijke visie in deze is dat de inhoud van de reactie een zwaardere lading heeft maar dat de eindscore door $ gebruik negatief beinvloed word.
[edit]
Helemaal correctCarpento schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:54:
Ik voel me met deze informatie zo vrij om het wel als een troll te beschouwen, dat hoeft dus strikt gezien niet
[ Voor 17% gewijzigd door botoo op 20-09-2006 23:59 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Micro$oft, Microschoft, etc etc.. Zo moeilijk is het toch niet om correct de namen van bedrijven neer te zetten? Niet alleen is dit topicverpestend maar bovendien getuigt dit niet echt van het niveau wat we hier op T.net gewend zijn.
Gewoon wegmodden die hap IMHO dus
Goed/verkeerd voorbeeld doet goed/verkeerd volgen:Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:09:
Micro$oft, Microschoft, etc etc.. Zo moeilijk is het toch niet om correct de namen van bedrijven neer te zetten? Niet alleen is dit topicverpestend maar bovendien getuigt dit niet echt van het niveau wat we hier op T.net gewend zijn.
http://tweakers.net/searc...Query=micro%24oft&x=0&y=0
http://tweakers.net/searc...uws&Query=gate%24&x=0&y=0
Dat is wel erg makkelijk. De postings zijn heel erg gedateerd (1999!). T.net stond toen nog in de kinderschoenen en zeven jaar terug is in internetjaren echt heeeeeeel lang terug. Degenen die nu nog dergelijke makkelijke symboliek gebruiken doen dat echt niet omdat dat destijd in het nieuws hier ook wel eens is gebeurd.Iva_Bigone schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:21:
[...]
Goed/verkeerd voorbeeld doet goed/verkeerd volgen:
http://tweakers.net/searc...Query=micro%24oft&x=0&y=0
http://tweakers.net/searc...uws&Query=gate%24&x=0&y=0
Verwijderd
Daarbij komt ook nog "Two wrongs don't make a right". Nieuws hoort objectief te zijn, en niet negatief getint doordat de titel van het nieuwsbericht een opzettelijk verkeerd gespelde bedrijfnaam bevat.
Je hebt het over 7 jaar ouwe koeien, die titels zijn uit de tijd dat Femme nog in een bolderkar de boel intypte voor de plaatselijke kippenhokken. Je kan toch niet de professionaliteit van een site laten ophangen op een verre voorgeschiedenis?
Ik bedoel, het christendom begon ook met een zootje ongeregeld die door leeuwen werd opgegeten, daar ga ik de huidie paus niet mee lastig vallen.
Ik bedoel, het christendom begon ook met een zootje ongeregeld die door leeuwen werd opgegeten, daar ga ik de huidie paus niet mee lastig vallen.
Pagina: 1