Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestanden overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,
Ik heb het volgende probleem: Iemand die ik ken heeft een paar bestanden overgezet van 3 verschillende mapjes naar 1 mapje, en nu kan ze die bestanden niet meer openen, niet meer kopiëren. Mogelijk heeft dit iets met de beveiliging te maken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mogelijk heeft dit iets met de beveiliging te maken?
Geen idee. Geef eens wat meer informatie zoals foutmeldingen :Y) (En check de WOS FAQ aangezien die een reden geeft).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg gewoon een foutmelding [pad]/[file] acces denied

Dit is gebeurt na het verplaatsen van een bestandje naar een subdirectory van die map.

Waar vind ik die WOS FAQ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 19:19 ]

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 13:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:18:
Ik krijg gewoon een foutmelding [pad]/[file] acces denied

Dit is gebeurt na het verplaatsen van een bestandje naar een subdirectory van die map.

Waar vind ik die WOS FAQ?
In het WOS forum maar goed hier een link.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OK, het is dus gewoon iets waarvan vraag en antwoord in de FrequentlyAskedQuestions van Windows Clients staan :) Dat had je trouwens ook gezien als je [search=windows access denied] had gedaan... Omdat dit heel eenvoudig is op te zoeken, kan ik dit topic wel sluiten ook. Zoek de volgende keer dus eerst even ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.