Een jaar of anderhalf geleden ben ik de niet zo heel erg trotse bezitter van een PS2 geworden. Ik kreeg het apparaat bij mijn mobiele telefoon, toendertijd een leuke deal bij de Mediamarkt. Ik heb het apparaat zelf gekraakt (een MacGuyver-achtig tafareel, met plakband, watjes en een rietje), een paar spellen gespeeld en sindsdien eigenlijk niet veel meer gebruikt. Ook heb ik helemaal niet gevolgd wat voor spellen op het systeem uitgekomen zijn. Wat daar een belangrijke rol bij speelde, was het feit dat ik tot voor kort maar één controller had en dus het grote voordeel van een console (lekker gamen met je vrienden) niet uitbuitte.
Nu blijkt mijn nieuwe vriendin ook een PS2 te hebben, en ik heb dan ook meteen beslag gelegd op een tweede controller. Nu vraag ik me af: welke spellen zijn leuk om met zijn tweeen te spelen? Liefst spellen die nogal laagdrempelig zijn, zodat mijn vrienden en huisgenoten nog enigzins kans maken tegen mijn fantastische game-talent.
Ik zou erg blij zijn als iemand mij adviseren kon, en mij een paar leuke spellen aan kon raden.
Nu blijkt mijn nieuwe vriendin ook een PS2 te hebben, en ik heb dan ook meteen beslag gelegd op een tweede controller. Nu vraag ik me af: welke spellen zijn leuk om met zijn tweeen te spelen? Liefst spellen die nogal laagdrempelig zijn, zodat mijn vrienden en huisgenoten nog enigzins kans maken tegen mijn fantastische game-talent.
Ik zou erg blij zijn als iemand mij adviseren kon, en mij een paar leuke spellen aan kon raden.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs