Het gaat om de volgende setup:
Pentium D 940
ABIT AL8-V (i945)
2x 512MB Corsair PC5400
Leadtek 7900GS (256MB)
Antec 550W PSU
3DMark06 (1.0.2) blijft echter voortdurend hangen/zorgt voor spontane reboots bij het laden van de 1e of soms 2e test (return to proxycon/firefly forest). Dit ondanks dat
-> 3DMark05 perfect loopt (score 7483)
-> ik zowel forceware 91.33 alsook .47 heb geprobeerd
- ik mbv rivatuner de graka heb onderklokt en in de bios de CPU en PCI-E met een iets hoger voltage heb geprobeerd, uiteraard na eerst alle default settings te hebben getest.
-> Verschillende games op het eerste gezicht goed werken.
-> ik de anti-virus heb disabled.
Ik weet dat de 7900 serie met name al wat probs heeft gehad met 3DMark maar het gaat hier dus niet om een situatie waarbij de graka zelfs maar warm wordt en dan eruit klapt, het gaat al mis bij het laden van een benchmarkonderdeel, alhoewel ook niet altijd
Waarom 3DMark05 niet en 06 wel...Alle eventuele suggesties zijn zeer welkom.
Pentium D 940
ABIT AL8-V (i945)
2x 512MB Corsair PC5400
Leadtek 7900GS (256MB)
Antec 550W PSU
3DMark06 (1.0.2) blijft echter voortdurend hangen/zorgt voor spontane reboots bij het laden van de 1e of soms 2e test (return to proxycon/firefly forest). Dit ondanks dat
-> 3DMark05 perfect loopt (score 7483)
-> ik zowel forceware 91.33 alsook .47 heb geprobeerd
- ik mbv rivatuner de graka heb onderklokt en in de bios de CPU en PCI-E met een iets hoger voltage heb geprobeerd, uiteraard na eerst alle default settings te hebben getest.
-> Verschillende games op het eerste gezicht goed werken.
-> ik de anti-virus heb disabled.
Ik weet dat de 7900 serie met name al wat probs heeft gehad met 3DMark maar het gaat hier dus niet om een situatie waarbij de graka zelfs maar warm wordt en dan eruit klapt, het gaat al mis bij het laden van een benchmarkonderdeel, alhoewel ook niet altijd