Nog even een kleine update op mijn eerste ervaring met de Samsung 214T monitor:
- S-Video/Composiet in: Geniaal, werkt als een dolle, Picture In Picture is oook echt suuuper!
- Algehele beeldkwaliteit: Te goed voor woorden, echt waar, beeld om te zoenen.
- Rotatie van de monitor, ziet er gaaf uit, denk niet dat ik het ooit serieus ga gebruiken maar ik zie er wel het nut van in.
- Software die er bij kwam: brakke zooi, ik installeerde de software van de cd en mijn systeem (windows 2000) bootte daarna gewoon niet meer, tijdens startup, BSOD->reboot. Na safemode software verwijderd te hebben deed ie het weer en heb nu de nieuwste premium versies van MagicTune en MagicRotate draaien maar kan er eigelijk weinig mee, MagicRotate werkt wel maar gebruik ik eigelijk niet en MagicTune, ach, ik klik het aan maar een GUI oid krijg ik never nooit te zien

Daarbij, regelmatig als ik iets doe met OpenGL dan krijg ik weer een BSOD :S:S
- Pixels ed. Foutloos voor zover ik nu heb kunnen bespeuren, geen dode pixel te vinden!
- Grootte van het scherm: Overweldigend, wat een ruimte, wat een reso, niet normaal gewoon
- Ghosting: Niet dat ik gezien heb, weet ook niet zo goed hoe ik het moet zien, heb er ook niet speciaal op zitten letten.
- Input Lag: En dit is dan de downside van de monitor, voor mijn gevoel, onacceptabele lag, bij een simpel spelletje van unreal 1 of cs1.6 (weet zeker dat die goed genoeg draaien op mijn pc met 1600x1200) merk je gewoon dat wanneer je draait met de muis het beeld pas later gaat draaien en stop draaien als dat jij met de muis hebt gedaan. ZEER irritant, wil niet zeggen dat ik een hardcore gamer ben, ik speel nu hoogstens 3u in de week, maar ook als is het 2sec, het is erg aanwezig en irritant....
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik nu moet doen, enerzijds vind ik de monitor echt gewoon tha bomb

hele chique features, mooi strak beeld enz, aan de andere kant is de input lag in dusverre irritant dat ik er niet vrolijk van wordt....
Zit er toch sterk aan te denken om toch maar voor een 940BF ofzo te gaan, of iig een monitor waar geen input lag op zit.... Het jammere is dat die dan weer geen s-video/composiet in hebben, en dat vind ik toch wel echt een mega-feature...
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan