[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 11

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:20:
Shit, nu wil ik hem retourneren en ze zeggen dat het niet mag. Dat komt zo omdat het product was geopend. Hoe zou je hem anders kunnen testen... :(
Koop op afstand? Dat de doos niet geopend mag worden houdt juridisch niet zo lang vol. Vaak is het bluf van de winkelier dat je de wet niet kent.

Jammer genoeg doet zo'n beetje elke webshop dat met verwijzing naar hun algemene voorwaarden. Helaas voor hun staan de AV niet boven de wet. Je zal een beetje moeten aandringen en hun wijzen op de wet Koop op Afstand, als het echt niet lukt dreigen met rechtsbijstand en/of consumentenbond.

Zie ook dit topic; [Consumentenrecht] Wet koop op afstand

Welke winkel is het overigens?
SpXing schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:24:
Ze zijn verplicht hem terug te nemen binnen 7 dagen. De doos moet dan niet kapot zijn, en alles moet compleet terugestuurd worden.
Nee, je moet de koop ontbinden voor 7 dagen, daarna kan je hem alsnog terugsturen, ook na 7 dagen.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 10-10-2006 11:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Shit, nu wil ik hem retourneren en ze zeggen dat het niet mag. Dat komt zo omdat het product was geopend. Hoe zou je hem anders kunnen testen... :(
Ze zijn verplicht hem terug te nemen binnen 7 dagen. De doos moet dan niet kapot zijn, en alles moet compleet terugestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord van de kwaliteit van de Iiyama ProLite E2200WS-S? Zal wel hetzelfde paneel hebben als de andere 22" schermen.

Iiyama is voor zover ik weet een goed merk (= is goede ondersteuning), design is ok en de prijs ook.

Valt niet veel te vinden op Google / Hardforum...

Pricewatch:

pricewatch: Iiyama ProLite E2200WS-S (22", 5ms g>g, D-Sub/DVI-D, Speakers, Zilver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat zij zeggen is niet zozeer van belang. Het gaat erom hoe dit in de wetgeving is geregeld.

Jij mag je product zonder reden van opgaaf binnen 7 werkdagen na ontvangst retourneren. De online winkel is verplicht het aankoopbedrag terug te storten binnen 30 dagen na ontbinding van de overeenkomst.. Dit alles is terug te vinden art. 7:46d van het Burgerlijk Wetboek.

Zij hebben geen poot om op te staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Fest op 10-10-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:59:
[...]

Maar voor dat geen gelul betaal je standaard wel meer.
Ik heb 299euro voor mijn L204WT betaald, dat is ongeveer net zoveel als bij de meeste webshops.

En al met al ben goed te spreken met MyCom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Daar komt het kort gezegt wel op neer. Echter de webwinkels maken gebruik van de onwetendheid van hun klanten, er zijn een aantal winkels die hier heel gretig gebruik van maken.

Ook mogen ze geen boete berekenen (als in een x percentage van het aankoop bedrag teruggeven, dat moet 100% zijn, verzendkosten is niet verplicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Heeft iemand ervaring met het retourneren van een monitor of iets anders bij 4launch?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Liyama ziet er wel prima uit, hoge contrast ratio en volgens mij ook een grotere kijkhoek dan de samsung. Ben benieuwd wanneer die uitkomt. Komen trouwens opeens wel tering veel 22inch monitoren op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij mag je em gewoon terugsturen, ook al is de verpakking geopend. Je moet em wel weer netjes in de originele verpakking doen met alles erbij. Lees het anders voor de zekerheid even na. Is wel te vinden met Google. Kun je direct daarmee wapperen bij de desbetreffende winkel :P

Edit: Oh, er was nog een pagina |:(
koendt schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:50:
Ik neem aan dat ik beter de Acer zou kunnen nemen als de HP. En dan die 30 extra investeren in boxen voor mijn xbox?
Met andere woorden, de kwaliteit van de boxen in het beeldscherm kan toch nooit erg goed zijn/?
Nee, dat kun je niet bepaald kwaliteitsboxen noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-07 16:03

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:03:
Iemand al iets gehoord van de kwaliteit van de Iiyama ProLite E2200WS-S? Zal wel hetzelfde paneel hebben als de andere 22" schermen.

Iiyama is voor zover ik weet een goed merk (= is goede ondersteuning), design is ok en de prijs ook.

Valt niet veel te vinden op Google / Hardforum...

Pricewatch:

pricewatch: Iiyama ProLite E2200WS-S (22", 5ms g>g, D-Sub/DVI-D, Speakers, Zilver)
Doet mij wel heel erg denken aan dit scherm :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

Heeft de Acer AL2216W eigenlijk een glimmende laag zoals de andere Acer modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Schele indiaan schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:51:
Heeft de Acer AL2216W eigenlijk een glimmende laag zoals de andere Acer modellen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is het geen 'crystal clear' type scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Ik las ergens dat iemand last had van "zoemend" geluid met zijn Samsung 205BW monitor. Ik heb er zelf twee, en het viel me op dat eentje echt duidelijk zoemde, terwijl de andere gewoon keurig stil is. Een kort onderzoekje liet zien dat de monitor die niet zoemde, op de "movie" preset stond. Andere monitor ook op "movie" gezet en tadaa.. geen gezoem.

Dit alles heeft met de brightness te maken kwam ik toen achter. Zodra deze instelling onder de 92 komt, begint hij te zoemen.

Misschien heeft iemand iets aan deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

dat zoemen is dan wel knake..het zal van de spoeltjes komen die in actie moetne komen wanneer de ccfl's gedimt moeten worden. Maar het is wel een erg cheap iets dan...een goed werkende monitor vind ik moet niet dit soort fratsen uithalen, en al helemaal niet wanneer het niet nodig is (andere merken/modellen kunnen wel brightness dimmen zonder rare verschijnselen)....zou voormij een reden zijn om deze niet te kopen eigenlijk.
Maar i.i.g. wel goed dat je het vermeld, dan weet je waar het aan ligt en wat je eraan kan doen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik heb net mijn Samsung 225BW opgehaald.

Ik ben er erg over te spreken. Mooi helder beeld, geen dode pixels. Ik was even bang voor kwaliteitsverlies omdat ik met een 10meter lange VGA-verlengkabel werk. Maar doordat dat een HQ-kabel is, geen last van storing.

Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:08:
Daar komt het kort gezegt wel op neer. Echter de webwinkels maken gebruik van de onwetendheid van hun klanten, er zijn een aantal winkels die hier heel gretig gebruik van maken.

Ook mogen ze geen boete berekenen (als in een x percentage van het aankoop bedrag teruggeven, dat moet 100% zijn, verzendkosten is niet verplicht)
Geldt dat onbeperkt retourneren ook als het product opgehaald is bij de webwinkel, of alleen als het per pakketpost/koerier verzonden is? Anders kun je gewoon je monitor ophalen en indien dode pixels aanwezig zijn retourneren.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Aquifer schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

Geldt dat onbeperkt retourneren ook als het product opgehaald is bij de webwinkel, of alleen als het per pakketpost/koerier verzonden is? Anders kun je gewoon je monitor ophalen en indien dode pixels aanwezig zijn retourneren.
De wet geldt ook als je het ophaalt. De Wet koop op Afstand geldt voor een aankoop per telefoon of via internet. Je moet kopen echter niet verwarren met afhalen en betalen. De koop sluit je online via de website. Het afhalen of laten bezorgen valt onder levering. En levering is een onderdeel van de koopovereenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Fest schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:57:
Ik heb net mijn Samsung 225BW opgehaald.

Ik ben er erg over te spreken. Mooi helder beeld, geen dode pixels. Ik was even bang voor kwaliteitsverlies omdat ik met een 10meter lange VGA-verlengkabel werk. Maar doordat dat een HQ-kabel is, geen last van storing.

Echt een aanrader.
Nice dat je de monitor al in je bezit hebt :).

Paar vragen van mijn kant :

Zijn de kleuren mooi zuiver, of meer flets ?
Heb je ( veel ) last van backlight bleeding ?

En waarom gebruik je geen DVI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

SpXing schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

heb je wel eens gezien wat een verleng kabel 2 m dvi kost? hehe dan wil je niet weten wat 10 m kost :P
ps kan natuurlijk ook andere reden hebben, dat laat ik aan hem over ^ ^

[ Voor 7% gewijzigd door Seesar op 10-10-2006 16:15 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Niet echt aan gedacht nee :P, maar het beeld is wel scherper, daarom vroeg ik het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
SpXing schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

Ik vind de kleuren al goed vanuit de fabriek, al wil ik het nog wel verder afstellen.

En geen DVI? Mijn monitor staat aangesloten op mijn MCE-machine, en die kabel heb ik moeten wegwerken, vandaar. Op mijn desktop sluit ik hem met DVI aan, maar die ligt nog uit elkaar.

Ik heb trouwens ook de zoem, maar die is weg te krijgen door de brightness op minstens 94 te houden.

Ik heb een heel klein beetje last van backlight bleeding. Onder en boven in het middelste gedeelte over de helft van het scherm, volgen jullie me nog :P , maar dit is nog geen 1cm in hoogte.

[ Voor 12% gewijzigd door Fest op 10-10-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Fest schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:18:
[...]

Ik vind de kleuren al goed vanuit de fabriek, al wil ik het nog wel verder afstellen.

En geen DVI? Mijn monitor staat aangesloten op mijn MCE-machine, en die kabel heb ik moeten wegwerken, vandaar. Op mijn desktop sluit ik hem met DVI aan, maar die ligt nog uit elkaar.

Ik heb trouwens ook de zoem, maar die is weg te krijgen door de brightness op minstens 94 te houden.

Ik heb een heel klein beetje last van backlight bleeding. Onder en boven in het middelste gedeelte over de helft van het scherm, volgen jullie me nog :P , maar dit is nog geen 1cm in hoogte.
dat gezoem he.....is dat niet super irritant of valt het wel mee...ik zou me er kapot aan kunnen ergeren als ik denk dat is zoal sik denk dat het is ^ ^, snappie?

want brightness altijd vol open vind ik niet altijd even mooi (ligt per tft beetje aan, op mijn neovo staat ie op 86), want ben op zoek naar nieuwe, maar week dus nog niet welke

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Seesar schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:26:
[...]

dat gezoem he.....is dat niet super irritant of valt het wel mee...ik zou me er kapot aan kunnen ergeren als ik denk dat is zoal sik denk dat het is ^ ^, snappie?

want brightness altijd vol open vind ik niet altijd even mooi (ligt per tft beetje aan, op mijn neovo staat ie op 86), want ben op zoek naar nieuwe, maar week dus nog niet welke
Ik vind de zoem irritant, maar dit is voor een ieder verschillend. Door een beetje te spelen met de brightness in Windows zelf bijvoorbeeld, is het al op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 21:34
Heb nu ook mijn Samsung 225BW, wat een GEWELDIG scherm, je moet hem eerst wel even goed instellen kwa contrast en brightness want dat staat standaard niet echt super. Backlightbleeding is er wel redelijk veel in het midden boven en onderin het scherm, maar niet echt storend voor mij. Heb ook geen dooie pixels:D. Ik was eerst van plan een 205BW te kopen, maar ben blij dat ik dit niet heb gedaan. 22 inch is toch wel de minimale grote die je moet nemen voor een breedbeeld vind ik, 20 inch lijkt net iets te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aquifer schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:59:
Dat staat niet zo duidelijk in de wet. Maar de wet geldt voor 'op afstand gesloten koop overeenkomsten' en als je online besteld en dan afhaalt, dan heb je nog steeds de koop op afstand gesloten (je hebt online de bestelling geplaatst immers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb hem gekocht bij Pcmegastore. Nee jongens, ze willen hem niet terug nemen. Ik wou gewoon mijn LG die 440euro kost voor die Sumsung 225BW(kost 415euro) gewoon ruilen. Toch willen ze het ook niet doen. Heel jammer. Geen PCmegastore meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Laat je je altijd zo afschepen? Kom op voor je recht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat ze dit "geopend product" niet meer als nieuw kunnen verkopen. Volgens mij als je iets in de winkel koopt je mag hem toch ruilen. Bv. als de maat te klein is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik doen..?? Ik zit hier hele dag alleen maar mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is belangrijker wat de Nederlandse Wet zegt. En die zegt dat die winkel niet zo moet zeiken en het product moet terug nemen. Je neemt dus klakkeloos aan wat die winkel zegt? Als ze nu aan je gevraagd hadden om in de sloot te springen had je dat dan ook gedaan?

Neem het topic eens door wat ik in een eerdere posting deed en er zal een wereld voor je open gaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:01:
Wat moet ik doen..?? Ik zit hier hele dag alleen maar mailen...
Je moet niet mailen maar bellen. Mailen is zooooo passief.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 10-10-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef me een link waar het duidelijk staat dat ik een recht heb op ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 14:31
Voor die mensen met een 225BW, willen jullie eens kijken hoe het volgende eruit ziet, ik heb even geen Windows hier dus kan geen printscreentje maken. Als je Windows in de classic mode hebt staan en je gaat naar de verkenner zit er een brede grijze balk tussen de directories en de bestanden. Als ik op de TFT op m'n werk kijk zie je die balk wel bovenaan, maar hoe verder je naar beneden kijkt wordt ie lichter en verdwijnt ie zelfs, onderin lijkt het beeld zelfs wel reverse. Hoe is dat bij jullie scherm? Dit soort effecten zou ik echt niet kunnen waarderen op een nieuw scherm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:03:
Geef me een link waar het duidelijk staat dat ik een recht heb op ....
Die heb ik je nu al 10x gegeven. En dat topic staat boordevol wetteksten en relevante links. Als je je probleem echt wilt oplossen zal je er wat voor moeten doen ik kan niet alles voorkauwen

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 10-10-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner als je wilt niet helpen dan hoeft het ook niet hoor. Ik mag niet naar die topic. Ik krijg een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik kon vinden is dit http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/46d.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Dancing_Animal schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:03:
Voor die mensen met een 225BW, willen jullie eens kijken hoe het volgende eruit ziet, ik heb even geen Windows hier dus kan geen printscreentje maken. Als je Windows in de classic mode hebt staan en je gaat naar de verkenner zit er een brede grijze balk tussen de directories en de bestanden. Als ik op de TFT op m'n werk kijk zie je die balk wel bovenaan, maar hoe verder je naar beneden kijkt wordt ie lichter en verdwijnt ie zelfs, onderin lijkt het beeld zelfs wel reverse. Hoe is dat bij jullie scherm? Dit soort effecten zou ik echt niet kunnen waarderen op een nieuw scherm namelijk.
Ik zal het eens proberen wanneer ik hem binnen heb, maar ik het best vaag wat je zegt..
Je bedoeld dus die balk met `back` `search` etc, en daaronder de mappen met directory ?

Waar zou dat door kunnen komen vraag ik me dan af. Aan windows of het scherm .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:12:
Gunner als je wilt niet helpen dan hoeft het ook niet hoor. Ik mag niet naar die topic. Ik krijg een foutmelding.
Sorry, ik zie dat je nieuw op GoT bent, welkom!. Dat topic staat inderdaad in een besloten gedeelte van GoT waar je vanzelf toegang toe krijgt. Ik wist niet dat je daar niet in kon. De link die je gevonden hebt is idd de goede. Daar staat in ietwat wollig taalgebruik hoe de wet in elkaar steekt.

Als je er echt werk van wilt maken en je hebt de beschikking over een rechtsbijstands verzekering zou ik die echt eens gaan bellen ;)

Als je de laatste bent in een topic, en je wilt wat toevoegen, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 10-10-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

Sorry, ik zie dat je nieuw op GoT bent, welkom!. Dat topic staat inderdaad in een besloten gedeelte van GoT waar je vanzelf toegang toe krijgt. Ik wist niet dat je daar niet in kon. De link die je gevonden hebt is idd de goede. Daar staat in ietwat wollig taalgebruik hoe de wet in elkaar steekt.

Als je er echt werk van wilt maken en je hebt de beschikking over een rechtsbijstands verzekering zou ik die echt eens gaan bellen ;)

Als je de laatste bent in een topic, en je wilt wat toevoegen, gebruik dan de [afbeelding] knop ;)
Nou ik ben niet helemaal nieuw hier :) Dagelijks lees ik het nieuws op tweakers.net :) Is er een sort van PM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:28:
Nou ik ben niet helemaal nieuw hier :) Dagelijks lees ik het nieuws op tweakers.net :) Is er een sort van PM?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif

Moet je in je voorkeuren instellen en via dat icoontje kan je iemand een DM sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 10-10-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 10:12

Gutteguttegut

CEO of TFD

OK, de 225BW is besteld eens kijken hoe die het tegenover mn 2407WFP doet :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Gutteguttegut schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:50:
OK, de 225BW is besteld eens kijken hoe die het tegenover mn 2407WFP doet :)
Niet echt een eerlijke vergelijking lijkt me :p

Waarom koop je eigelijk nog een scherm, als je al zo`n goed en groot scherm hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

SpXing schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:15:
[...]
Niet echt een eerlijke vergelijking lijkt me :p

Waarom koop je eigelijk nog een scherm, als je al zo`n goed en groot scherm hebt ?
Ik heb gewoon mazzel ;)

Net een 2407 gekregen..(van mn vader)...en nu wil hij zelf ook een grotere (omdat zn 19" CRT op zn eind loopt) en toen leek mij een 22" met een resolutie van 1620x1080 (een mooi goedzichtbare resolutie voor een "oudere" man) een leuke optie....en dat vond hij ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 14:37

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
Om nog even te herhalen

Dames en heren: ik heb toch wat minder tijd beschikbaar om dit topic (starterspost) bij te houden. Als iemand dit topic zou willen overnemen, dan mag dat. Dit zal mijn laatste deel zijn.

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gutteguttegut: moet dat niet 1680x1050 zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 14:31
Heb nog wat plaatjes gevonden van die Asus MW221U op http://product.pcpop.com/000033079/Picture.html. Aan het plaatje te zien waar ze de kabelgoot laten zien is deze niet in hoogte verstelbaar, jammer, ziet er verder zeer mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:49:
@Gutteguttegut: moet dat niet 1680x1050 zijn? :/
:Y Het is al laat...typen in het duister is soms lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik een Samsung 205BW of een Liyama ProLite E2200WS aan zal schaffen.
Want over de Samsung heb ik al een aantal reviews gelezen. En blijkt best goed te zijn voor wat ie kost, maar over de Liyama heb ik nog nie veel over kunnen vinden :| . Zou iemand mij kunnen vertellen of de Liyama ProLite E2200WS goed scherm is voor € 350. En of dit scherm ook HDCP heeft. En welk scherm jullie mij aan zouden raden om te kopen.
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:32:
Ik zit te twijfelen of ik een Samsung 205BW of een Liyama ProLite E2200WS aan zal schaffen.
Want over de Samsung heb ik al een aantal reviews gelezen. En blijkt best goed te zijn voor wat ie kost, maar over de Liyama heb ik nog nie veel over kunnen vinden :| . Zou iemand mij kunnen vertellen of de Liyama ProLite E2200WS goed scherm is voor € 350. En of dit scherm ook HDCP heeft. En welk scherm jullie mij aan zouden raden om te kopen.
Alvast bedankt _/-\o_
als je 22" wil is de samsung 225bw ook een zeer goede keus

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja ik wil ook de 225bw, maar ik vraag mij nog steeds af, wat voor pluspunten het scherm heeft t.o.v. de andere 22" schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is idd een mooi scherm alleen is wel weer wat duurder :|
Daarom wil ik graag weten of de Iiyama ProLite E 2200 WS ook een goed 22" scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij zeer weinig ten opzichte van de Acer. Daarom vind ik het de extra ~50 euro niet waard en ga ik voor de Acer.

Edit: was @ StephaN.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 11-10-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:18:
Volgens mij zeer weinig ten opzichte van de Acer. Daarom vind ik het de extra ~50 euro niet waard en ga ik voor de Acer.

Edit: was @ StephaN.
Voordeel van de 225bw t.o.v. de 2216Wsd
-HDCP
-In hoogte verstelbaar
-Roteerbare voet

Persoonlijk:
-Design
-Samsung beter dan Acer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al iemand die de Liyama ProLite E2200WS in bezit heeft en er iets over kan vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@michelvanson: loop is niet zo te spammen.

@Fest: geloof mij.. HDCP ga je niet nodig hebben, er zijn zoveel mensen die niet kunnen wachten om de beveiliging te kraken (sterker nog, er is al een proof of concept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag,

Vraagje, ben benieuwd wat jullie zouden kiezen (weinig gamen, vrij veel Photoshop/Illustrator, veel gewoon dagelijks internetgebruik):
  • LG L204WT (20", 5ms, D-sub/DVI-D) € 278,90
(2000: 1)

Of 70 euro bijleggen voor een premium MVA
  • Belinea 102030W (20", 8ms, D-sub) € 348,24
(800:1)

Of gewoon gelijk een groot scherm pakken, wel weer TN maar met aardig contrast:
  • Iiyama ProLite E2200WS-S (22", 5ms g>g, D-Sub/DVI-D) € 349,-
1000:1 / 300 cd/m2

---

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:44:

@Fest: geloof mij.. HDCP ga je niet nodig hebben, er zijn zoveel mensen die niet kunnen wachten om de beveiliging te kraken (sterker nog, er is al een proof of concept)
En straks heb je een scherm zonder, en baal je dat iets niet kan. Better safe than sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:22:
Goeiemiddag,

Vraagje, ben benieuwd wat jullie zouden kiezen (weinig gamen, vrij veel Photoshop/Illustrator, veel gewoon dagelijks internetgebruik):
  • LG L204WT (20", 5ms, D-sub/DVI-D) € 278,90
(2000: 1)
met LG's reputatie weet je nooit wat voor panel ze leveren. schijnt dat bepaalde panels de kleuren veel te fel weergeven, daarnaast een nogal gammele build quality.
Of 70 euro bijleggen voor een premium MVA
  • Belinea 102030W (20", 8ms, D-sub) € 348,24
(800:1)
hier is een aardige vergelijking te vinden, scroll naar beneden voor kleurvergelijking:
http://www.behardware.com...-that-will-take-over.html

komt de belinea wel erg slecht uit. de 10 20 30 is trouwens hetzelfde als de 10 20 35 alleen zonder dvi ingang.
Of gewoon gelijk een groot scherm pakken, wel weer TN maar met aardig contrast:
  • Iiyama ProLite E2200WS-S (22", 5ms g>g, D-Sub/DVI-D) € 349,-
1000:1 / 300 cd/m2
nog helemaal niets over bekend, behalve dat het er op lijkt dat ie niet te verstelllen is in hoogte, horizontaal en verticaal. ook nog nergens op voorraad.

persoonlijk lijkt mij de samsung 225BW een goed alternatief (verstelbare voet, goede allround performance), maar is misschien iets boven je budget. anders is de ACER AL2216W misschien een optie, hoewel deze dus ook alleen een analoge ingang heeft.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'met LG's reputatie weet je nooit wat voor panel ze leveren. schijnt dat bepaalde panels de kleuren veel te fel weergeven, daarnaast een nogal gammele build quality.'

de LG kan je beter niet kopen denk ik

http://www.hardforum.com/...1030063102#post1030063102

ik heb zelf wel zo'n scherm en ben er verder tevreden mee, 99%
maar het lijkt alsof er 2 paneel types in de l204wt sf kunnen zitten

chunghwa (cp20wide heb ik..), OF een echt LG/Philips paneel

volgens mij is laatst genoemde van veel betere kwaliteit, maar LG wil schijnbaar geen duidelijkheid bieden over wat geleverd word, en waar enzo....

en daar komt ook nog is bij dat ALLE schermen van dit type welke ik online / in real life ben tegen gekomen 'vlekken' vertonen op een witte achtergrond (linker zeikant, links boven)

slecht zaken doe je met LG..

volgende foto is in gemaakt in het donker met een volledig witte achtergrond (is toch niet normaal die vlekken..)
http://www.it.com.cn/f/diy/068/24/316039_29.htm

eerste scherm wat ik bij mycom haalde (heb ik vervolgens geruild) had ook zo'n rode hoek net als deze
http://home.zonnet.nl/nvalphen/204WT/pages/from_front.htm (links boven, dit is een pic van een member hier, uit het vorige topic gevist)

is toch niet normaal of ligt dat aan mij (1 / 2 pagina's terug in deze thread heb ik meer plaatjes hiervan gepost)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
srekaewt schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:11:

persoonlijk lijkt mij de samsung 225BW een goed alternatief (verstelbare voet, goede allround performance), maar is misschien iets boven je budget. anders is de ACER AL2216W misschien een optie, hoewel deze dus ook alleen een analoge ingang heeft.
Voor de zoveelste keer: De Acer AL2216Wsd die in NL geleverd wordt, heeft WEL een DVI-aansluiting, zonder HDCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

Jaja, de 225BW is binnen! Moet nog even bekomen van het bekende WOW! effect.

Erg groot, straks even testen..

1 ding, mijn pc trekt de hd content niet ;( Ook maar upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Schele indiaan schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:54:
Jaja, de 225BW is binnen! Moet nog even bekomen van het bekende WOW! effect.

Erg groot, straks even testen..

1 ding, mijn pc trekt de hd content niet ;( Ook maar upgraden
Nice ! :)

Ik neem aan dat het `wow effect` positief is ?

Verder heb je ook patches die HD content minder zwaar maken voor de GPU, maar wel zwaarder voor de CPU.

Morgen krijg ik mijne binnen ! :D

[ Voor 3% gewijzigd door SpX op 11-10-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Laatst online: 30-07 13:38

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Zow, ik heb hem eindelijk binnen de Samsung Syncmaster 214T :)

OMG! wat is dat ding Groot!!! Damn, ik wist dat ie groot was, maar zo groot had ik toch ff niet verwacht, magoed..

Op het eerste gezicht, wat een beauty zeg, niet normaal, mooi groot, veel beeldoppervlak, erg dunne lijstjes, knopjes op de goede plaats, heel nijs!

Dan, aansluiten, gaat allemaal prima, opstarten, ook geen probleem, even zitten kijken, volgens mij geen dode pixels, misschien 1 dode pixel helemaal in de uiterste linkerbovenhoek, maar weet niet zeker. Anyway, qua pixels ziet het er goed uit!

Dan in windows, ik merk het gewoon direct, het zogenoemde "input lag", niet een beetje ook niet, gewoon als ik een beetje rondjes cirkel met de muis dan kan ik het goed merken dat de muiscursor vertraagd weergegeven wordt, net alsof de muis door stroop loopt ofzo.... Naar mijn mening toch best vervelend....

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

SpXing schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:06:
[...]

Nice ! :)

Ik neem aan dat het `wow effect` positief is ?

Verder heb je ook patches die HD content minder zwaar maken voor de GPU, maar wel zwaarder voor de CPU.

Morgen krijg ik mijne binnen ! :D
Zeker positief! WOW, van wow wat groot en wow wat ongelofelijk vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:18:
Ja is idd een mooi scherm alleen is wel weer wat duurder :|
Daarom wil ik graag weten of de Iiyama ProLite E 2200 WS ook een goed 22" scherm is.
het is opzich wel een goed scherm voor die prijs maar qua specs doet hij onder voor de 225bw van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de aanbieding bij office centre tot 13 oktober
Acer 22" AL2216W
1680X1050
700:1
300 /m2
5 ms

319 euro , 3 jaar garantie.

Ik lees wat verschillende recensies e meningen op internet en dit forum w.o. dvi aansluiting. als ik he tgoed lees is dvi included

Andere optie is samsung 940 bw
500:1
300 /m2
4 ms
189,-

Iemand ervaring met wat office centre aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:06:
[...]

het is opzich wel een goed scherm voor die prijs maar qua specs doet hij onder voor de 225bw van samsung
Jah de 225bw zal wel beter zijn. Maar zou het ook dat extra geld waard zijn.
Want gebruik mijn pc voornalijk voor video-editing en windows gebruik en af en toe dvd en zelden voor games. Maar ik wacht zowiezo nog eventjes af totdat er ergens een review van de Liyama 2200WS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Nog even een kleine update op mijn eerste ervaring met de Samsung 214T monitor:

- S-Video/Composiet in: Geniaal, werkt als een dolle, Picture In Picture is oook echt suuuper! _/-\o_ *O*
- Algehele beeldkwaliteit: Te goed voor woorden, echt waar, beeld om te zoenen.
- Rotatie van de monitor, ziet er gaaf uit, denk niet dat ik het ooit serieus ga gebruiken maar ik zie er wel het nut van in.
- Software die er bij kwam: brakke zooi, ik installeerde de software van de cd en mijn systeem (windows 2000) bootte daarna gewoon niet meer, tijdens startup, BSOD->reboot. Na safemode software verwijderd te hebben deed ie het weer en heb nu de nieuwste premium versies van MagicTune en MagicRotate draaien maar kan er eigelijk weinig mee, MagicRotate werkt wel maar gebruik ik eigelijk niet en MagicTune, ach, ik klik het aan maar een GUI oid krijg ik never nooit te zien :S Daarbij, regelmatig als ik iets doe met OpenGL dan krijg ik weer een BSOD :S:S :'( :X
- Pixels ed. Foutloos voor zover ik nu heb kunnen bespeuren, geen dode pixel te vinden! 8)
- Grootte van het scherm: Overweldigend, wat een ruimte, wat een reso, niet normaal gewoon O+ :9~
- Ghosting: Niet dat ik gezien heb, weet ook niet zo goed hoe ik het moet zien, heb er ook niet speciaal op zitten letten. ;)
- Input Lag: En dit is dan de downside van de monitor, voor mijn gevoel, onacceptabele lag, bij een simpel spelletje van unreal 1 of cs1.6 (weet zeker dat die goed genoeg draaien op mijn pc met 1600x1200) merk je gewoon dat wanneer je draait met de muis het beeld pas later gaat draaien en stop draaien als dat jij met de muis hebt gedaan. ZEER irritant, wil niet zeggen dat ik een hardcore gamer ben, ik speel nu hoogstens 3u in de week, maar ook als is het 2sec, het is erg aanwezig en irritant.... :'( :X ;( }:| -O- :N

Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik nu moet doen, enerzijds vind ik de monitor echt gewoon tha bomb d:)b hele chique features, mooi strak beeld enz, aan de andere kant is de input lag in dusverre irritant dat ik er niet vrolijk van wordt.... :X

Zit er toch sterk aan te denken om toch maar voor een 940BF ofzo te gaan, of iig een monitor waar geen input lag op zit.... Het jammere is dat die dan weer geen s-video/composiet in hebben, en dat vind ik toch wel echt een mega-feature...

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Oet schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:47:
Zow, ik heb hem eindelijk binnen de Samsung Syncmaster 214T :)
Dan in windows, ik merk het gewoon direct, het zogenoemde "input lag", niet een beetje ook niet, gewoon als ik een beetje rondjes cirkel met de muis dan kan ik het goed merken dat de muiscursor vertraagd weergegeven wordt, net alsof de muis door stroop loopt ofzo.... Naar mijn mening toch best vervelend....
Ik heb de 214T sinds maandag maar heb nog helemaal niks van input lag gemerkt. Als ik rondjes trek met de muis dan wordt de muiscursor exact zo gelijktijdig weergegeven als met de CRT die nu met de vuilnisman meegaat.
Weet je zeker dat er niet iets anders aan de hand is?
Zelf ben ik zeer tevreden met de 214T, al is het soms moeilijk de juiste instellingen te vinden, met name brightness en contrast; zo'n scherm wordt al snel te fel en dan ligt de schele hoofdpijn op de loer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Ah, en heb je al games gespeeld? Gister in Unreal 1 merkte ik het gewoon erg duidelijk dat er lag op zat...

Btw: in windows op 1600x1200, max refresh rate is dan bij mij 60Hz, bij jou ook?

PS: specs van de pc staat link voor in sig

[ Voor 10% gewijzigd door Oet op 12-10-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke widescreen lcd monitoren vanaf 19 inch een pivot (90 graden kantelen) functie heeft?
Heeft de IIyama ProLite E2200WS dit ?? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Laatst online: 04-07 11:10
iig 20" DELL 2007WFP heeft pivot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-07 11:09
@Oet en prijk: hebben jullie toevallig nog toegang tot een CRT om een input lag meting uit te voeren? Zulke verschillen in het gevoel van input lag is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

DaCoTa schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:57:
@Oet en prijk: hebben jullie toevallig nog toegang tot een CRT om een input lag meting uit te voeren? Zulke verschillen in het gevoel van input lag is wel vreemd.
Jup, ik heb mijn oude Iiyama 17" CRT nog staan dus ik zal mijn best doen om een meting te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik ben zeer geintereseerd in de 214t maar heb al op verschillende plekken gelezen (ook topicstart) dat wel bekend is dat ie technisch gezien eeen grotere input lag heeft. Of het irritant groot is weet ik niet, maar het is dus t.o.v. andere schermen wel groter. het is ook meer een cad/3dmax scherm i.p.v. game scherm maar ik wil de kwalitiet van dit scherm gecombineerd met de snelheid van andere schermen. Want schemren met zoemen (brightness), bleeding en input lag moet bij mij niet voorkomen.....das bij mijn 3 jaar oude neovo ook niet.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Seesar schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:15:
ik ben zeer geintereseerd in de 214t maar heb al op verschillende plekken gelezen (ook topicstart) dat wel bekend is dat ie technisch gezien eeen grotere input lag heeft. Of het irritant groot is weet ik niet, maar het is dus t.o.v. andere schermen wel groter. het is ook meer een cad/3dmax scherm i.p.v. game scherm maar ik wil de kwalitiet van dit scherm gecombineerd met de snelheid van andere schermen. Want schemren met zoemen (brightness), bleeding en input lag moet bij mij niet voorkomen.....das bij mijn 3 jaar oude neovo ook niet.
Kan iig melden dat hij niet zoemt bij lagere brightness, ik heb geen backlight bleeding gezien, moet nog een keer goed kijken maar er viel me nix van op bij normaal gebruik (en ik ben erg kritisch). Input lag is daarentegen wel erg aanwezig bij mij, ik weet alleen nog niet of dat alleen aan de monitor te wijten is om misschien ook wel (deels) aan mijn systeem. Dat test ik nog wel. Verder is de monitor gewoon te goed voor woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Oet schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:13:
Ah, en heb je al games gespeeld? Gister in Unreal 1 merkte ik het gewoon erg duidelijk dat er lag op zat...
Btw: in windows op 1600x1200, max refresh rate is dan bij mij 60Hz, bij jou ook?
PS: specs van de pc staat link voor in sig
60Hz inderdaad bij 1600x1200. Razend scherp en prima leesbaar trouwens (met ClearType), ook al zit je een eind van de monitor vandaan. En geen gezoem hoorbaar bij welke stand dan ook.
Wat de input lag betreft: ben geen gamer maar ik heb even het door jou beschreven testje met de muis gedaan en daarbij kon ik niets opvallends constateren. Ik zal er nog eens induiken.
Mijn systeem is een asus k8v, athlon64 3000, 1gig geheugen en een asus 9600 videokaart.
Lijkt me wel redelijk vergelijkbaar met het jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een review gelezen over de HP W22 ? Ik zoek me er helemaal suf naar...

Zie onderstaande link met specs..

http://www.hp.com/hpinfo/...arch=%22%22HP%20W22%22%22

(Op de webiste van BCC staat deze aangekondigd voor 399 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07 09:08
Ik ben zelf een leuke aanbieding bij de Paradigit tegengekomen: http://www.paradigit.nl/info.php?group=&art=10014615

De Acer 20" TFT Monitor AL2017s voor 259,-. :)

Best leuke monitor denk ik, alleen vind ik die prijs verdacht laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Tom G schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:17:
Ik ben zelf een leuke aanbieding bij de Paradigit tegengekomen: http://www.paradigit.nl/info.php?group=&art=10014615

De Acer 20" TFT Monitor AL2017s voor 259,-. :)

Best leuke monitor denk ik, alleen vind ik die prijs verdacht laag.
Is een normale prijs voor een fysieke winkel. Alleen mijn 15inch laptop-scherm heeft dezelfde resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In de Pricewatch staat ie nog goedkoper ;) Ding heeft maar een resolutie van 1400x1050 dus lijkt me niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat 1680x1050 wel een fijne resolutie is op m'n LG L204WT 20.1" scherm

code:
1
2
  dimensions:    1680x1050 pixels (431x272 millimeters)
  resolution:    99x98 dots per inch

Hoort het dat je op dit formaat scherm/resolutie zwarte balken hebt met HD video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
720P = 16:9 verhouding bij de resolutie
1680x1050 = 16:10 dus de hoogte is iets meer dan bij HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

Vandaag eindelijk m`n 225bw binnen gekregen.
Wat een fucking grote vette en mooie monitor :D

De kleuren zijn na Magictune en Naturalcolor echt adembenemend tov m`n vorige 15 inch TFT.
Games zien er echt super uit, zoals Lost Coast met 4 aa en 16 filtering is echt een genot.

Morgen schrjf ik een echte review van de monitor, nu moet ik examens gaan leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Ok guys,

Bewijs van input lag op mijn Samsung 214T monitor, en ik ben dus echt pissed nu....

Check: RAR met foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28
Ook echt gemiddeld 50ms :| Het is nog erger dan ik dacht.
Het is ook vreemd dat vooral de grote samsung schermen hier last van hebben (215TW en 214T).

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Oet schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:24:
Ok guys,

Bewijs van input lag op mijn Samsung 214T monitor, en ik ben dus echt pissed nu....

Check: RAR met foto's
tjesus...die koop ik dus ook niet....wat een lag he...vooral die donkere foto's zijn erg duidlijk ;(.......laat andere ook eens zulke foto's nemen......goede test, bedankt, het indd wel bewezen vandaag.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Seesar schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

tjesus...die koop ik dus ook niet....wat een lag he...vooral die donkere foto's zijn erg duidlijk ;(.......laat andere ook eens zulke foto's nemen......goede test, bedankt, het indd wel bewezen vandaag.
Mja ALS ik dit nu eens vantevoren wist had ik het ook niet gedaan, ben bang dat ik nu met deze dure monitor opgescheept blijf zitten terwijl ik er echt niet tevreden mee ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Oet schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Mja ALS ik dit nu eens vantevoren wist had ik het ook niet gedaan, ben bang dat ik nu met deze dure monitor opgescheept blijf zitten terwijl ik er echt niet tevreden mee ben :'(
mwah net werd al op verschillende plekken afgeraden (voglens mij ook in topic start) deze te kopen omdat deze bekend staat een " grotere" input lag te hebben dan menigeen monitor.....vandaar dat ik al beetje huivrig was, maar verder is het ZO"N mooie monitor....je ziet gewoon dat deze een prijsklasse hoger is dan de 225bw etc. maar ja met zo'n input lag heb je er als gamer niets aan.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet

Oet

Seesar schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:16:
[...]

mwah net werd al op verschillende plekken afgeraden (voglens mij ook in topic start) deze te kopen omdat deze bekend staat een " grotere" input lag te hebben dan menigeen monitor.....vandaar dat ik al beetje huivrig was, maar verder is het ZO"N mooie monitor....je ziet gewoon dat deze een prijsklasse hoger is dan de 225bw etc. maar ja met zo'n input lag heb je er als gamer niets aan.
Voor gamers is dit waardeloos maar zelfs in windows is het zwaar irritant, heb net samsung support aan de lijn gehad, kende het hele idee van input lag natuurlijk niet (of doen alsof), zeiden dat ik maar moest testen op andere pc en anders kon ik vervanging krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gezien in de winkels, of gebruikers met de volgende monitor: ViewDock VX2245wm...? Is 22 inch monitor, waar je ook je i-pod op kan klikken.
Ben benieuw wat de gebruikers ervaringen hiervan zijn..

Ben eigenlijk zelf op zoek naar Een Acer. Neem wsl. de 2051Ws...
Alleen ben nieuwschierig hoe het zit met die glanzende laag..Heb je daar veel last van als je bij het raam zit bv. ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik gevonden heb:

De ViewDock-series bieden een uitstekende beeldkwaliteit door middel van de ClearMotiv™-technologie, ultrasnelle responstijden van 5 milliseconde en een 700:1 contrastverhouding. Ze zijn daardoor optimaal geschikt voor zowel snelle actiegames als voor video's en speelfilms. Beide schermen hebben een 16:10 breedbeeld aspectratio en een resolutie van 1680x1050 (VX2245wm)

Verder bieden de 2x2.5-watt stereoluidsprekers en de 1x3-watt subwoofer een uitstekend geluid. ViewSonic's OptiSync®-technologie ondersteunt beeldmateriaal van topkwaliteit via meerdere aansluitingen, inclusief rechtstreekse DVI-signalen voor optimale synchronisatie tussen bron en scherm en compatibiliteit met verschillende videobronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Oet schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

Voor gamers is dit waardeloos maar zelfs in windows is het zwaar irritant, heb net samsung support aan de lijn gehad, kende het hele idee van input lag natuurlijk niet (of doen alsof), zeiden dat ik maar moest testen op andere pc en anders kon ik vervanging krijgen...
maar dan erkennen ze i.i.ig. dat het niet hoort: of op andere pc niet aanwezig, of nieuwe monitor........zou mss aansluiten bij de andere die de 214t die toch een beetje zeggen dat ze er geen last van hebben: ze zouden dezlfde test als jij moeten doen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
Naar aanleiding van de berichten hier over de BenQ FP241W, maar ecen in de mail geklommen: Verwachting is dat deze monitor eind oktober / begin november leverbaar zal zijn.....prijs nnb......
De Z versie laat nog minimaal tot december/jan op zich wachten....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Niet online
Al ruim over de 500-grens heen. Tijd voor deel 12 :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.