Toon posts:

[Ati x850xt] Spellen gaan te snel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej _/-\o_ ,

Ik heb nu steeds vaker last van het probleem dat sommige spellen (Rome Total War, GTA SA) die ik speel gemiddeld 4 x zo snel gaan als dat ze moeten gaan. Ik heb al geprobeerd de nieuwste Catalyst (6.8) te installeren. Maar elke keer als ik dat probeerde, en ik startte opnieuw op, dan kreeg ik vlak voor het login scherm zwart beeld. Dus heb ik nu nog steeds Catalyst 6.7 geinstalleerd. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :'(

Ati x850xt -> Catalyst 6.7
Win XP Sp2
AMD Athlon X2 3800+
2GB DDR
680 Watt voeding

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Dacht dat je het spel aan 1 bepaalde core moest toekennen (taakbeheer => rmk op game =>...)

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je dit topic al doorgelezen klik?. Lijkt me wel iets verglijkbaars misschien ?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Al de drivers voor je AMD Athlon X2 geïnstalleerd? Vaak komt dit namelijk door het feit dat je processor een dual core betreft en hier niet goed mee om gegaan wordt. Door de drivers te installeren wordt dat meestal verholpen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
0X55AA schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:55:
Dacht dat je het spel aan 1 bepaalde core moest toekennen (taakbeheer => rmk op game =>...)
cybersteef schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:03:
Al de drivers voor je AMD Athlon X2 geïnstalleerd? Vaak komt dit namelijk door het feit dat je processor een dual core betreft en hier niet goed mee om gegaan wordt. Door de drivers te installeren wordt dat meestal verholpen.
Allebei gedaan en probleem 1 is verholpen (Dank U _/-\o_ ), maar nog steeds als ik catalyst 6.8 installeer word mn beeld na de herstart zwart.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Is dat zo zeer een probleem? Misschien wel een bug in 6.8 die 6.7 niet heeft.
Draait alles naar behoren onder Catalyst 6.7? Zo ja dan zou ik Catalyst 6.8 gewoon even laten rusten en als het ooit nodig is om te upgraden gelijk door naar 6.9 te gaan.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Hij draait goed, dus volg ik je advies wel op ;) Heel erg bedankt cybersteef & 0X55AA !!
Pagina: 1