Ik zit nu al 2 weken met een heel raar probleem ik heb al aardig wat uitzoek werk gedaan maar ik kom er niet uit ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben radeloos dit is mijn configuratie:
Proc: AMD 64bit 3800+ x2
Mobo: RS482M4
Mem: 2x256mb corsair twin 400mhz
VGA: ASUS x850 extreme 256mb
O/S: Winxp pro
Het gaat om het volgende probleem:
In-game (counter-strike & painkiller getest) wanneer ik even of net aan het spelen ben lijkt het wel of mijn pc vooruit gaat lopen op het spel alles gaat sneller dan normaal en dan na een paar sec blijft hij even op dezelfde plek hangen en gaat weer verder en dan gaat het opnieuw snel en hangt hij weer even en dit herhaalt zich de heletijd.
Ik heb al 3 verschillende videokaarten geprobeert maar ik blijf dit probleem houden ook heb ik de bios
geflashed en nieuwe moederboard drivers gedownload ook dit helpt niet.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
Alvast bedankt voor je tijd.
Met vriendelijke groet,
Rob Lanters
Proc: AMD 64bit 3800+ x2
Mobo: RS482M4
Mem: 2x256mb corsair twin 400mhz
VGA: ASUS x850 extreme 256mb
O/S: Winxp pro
Het gaat om het volgende probleem:
In-game (counter-strike & painkiller getest) wanneer ik even of net aan het spelen ben lijkt het wel of mijn pc vooruit gaat lopen op het spel alles gaat sneller dan normaal en dan na een paar sec blijft hij even op dezelfde plek hangen en gaat weer verder en dan gaat het opnieuw snel en hangt hij weer even en dit herhaalt zich de heletijd.
Ik heb al 3 verschillende videokaarten geprobeert maar ik blijf dit probleem houden ook heb ik de bios
geflashed en nieuwe moederboard drivers gedownload ook dit helpt niet.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
Alvast bedankt voor je tijd.
Met vriendelijke groet,
Rob Lanters