Toon posts:

Gamesysteem, budget ong 1000€

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb mij de afgelopen dagen verdiept in het samenstellen van een eigen systeem.. dit heb ik al een aantal jaren willen doen en nu kan het eindelijk echt gebeuren.

Budget: +/- 1000 euro
Doeleinden: Ik wil games zoals Worldof Warcraft, F.E.A.R en nieuwere games probleemloos op hoge kwalitiet kunnen draaien. Ook zal ik veel gebruik maken van MS word, projects, Adobe acrobat reader en Internet. (geen video bewerking)

CPU: Core 2 Duo E6600 € 310,-

Behuizing: Thermaltake Armor VA8000BWS black € 150,-
Of
Thermaltake Shark VA7000BWA black € 135,-

Voeding: Tips graag :p

GFX: Ik zat te denken aan de Geforce 7600GT € 175,-
Of (tips zijn welkom)
radeon X1800RX (deze lijkt mij beter) € 180,-

Moederbord: Na wat onderzoek te hebben gedaan twijfel ik tussen Asus P5LD2 Deluxe/Se. € 120/100

Geheugen: DIMM 2 GB retail KHX6000D2K2/2G € 220,-

Ik heb begrepen dat het heel goed zou zijn als moederbord, geheugen en cpu op dezelfde snelheid draaien want dan haal je het maximale uit de componenten..

Bedankt :)

edit: HD vergeten, ik ga voor Samsung omdat ik heb gelezen dat die stil zijn. (dB overlast maakt voor mij weinig uit) Samsung SpinPoint P120 SATA € 70,-

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 14:05 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor de voeding, kijk hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 15
Voor het geheugen zou ik je aanraden op de QVL van je mobo te kijken.

Verder zou ik gewoon even de BBG erop naslaan voor wat handige tips :)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Denk je dat je met 1000 euro dat gaat redden? Ik heb zo mijn twijfels.
spoiler:
Ik was voor Core2Duo 6400, 2 x 1Gb Twinmax, Asus P5B en Asus X1600GT al 890 euro kwijt bij Mycom vorige week. Er zullen inderdaad wel goedkopere bedrijven zijn met goedkoper geheugen, maar wil je kwaliteit, dan ben je denk ik snel meer kwijt.

Denk er om, dat je voldoende snel geheugen moet hebben. Zeker als je misschien later nog wat wilt overklokken.

[ Voor 79% gewijzigd door Gé Brander op 17-09-2006 14:10 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Harde Schijf? brander? beeldscherm? heb je dat allemaal al?

Maarja.. dit zou ik nemen.. samengesteld bij salland (de nummers ervoor zijn productnummers)

23431 Thermaltake Behuizing Armor Jr. Zwart, Window, Geen Voeding, 2 X 120 Mm
13635 Asus Voeding 450W Power Supply 450 Watt , Blue Leds
22714 Seagate HDD Barracuda 7200.9 200 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA II/300
24873 Asus Moederbord P5B
20249 Asus VGA Radeon EAX1900XT 512 MB
24991 Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, 1066 MHz, Boxed
11623 Kingston ValueRam Dual Channel 1024 MB, PC5300, 667 MHz, 5

Totaal: 1024,27 euro
Mischien dat een E6600 wat te veel van het goede is mischien een E6400? met deze videokaart kun je alles makkelijk aan, nu gewoon voor 1 gb ram gaan en dan later gewoon nog 1gb erbij inzetten als je niet genoeg hebt

Als je dit neemt:
6147 Kingston ValueRam 2048 MB, PC4300, 533 MHz, 4
24990 Intel Core 2 Duo E6400 2.13 GHz, 1066 MHz, Boxed
wordt het 1059,78 euro

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 14:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:00:
Voor de voeding, kijk hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 15
Voor het geheugen zou ik je aanraden op de QVL van je mobo te kijken.

Verder zou ik gewoon even de BBG erop naslaan voor wat handige tips :)
tnx
ik zou eventueel wel 1100 willen uitgeven.. aan welk bedrag zat jij te denken?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
op een budget van 1000 euro vind ik een kast zonder voeding van 135-150 nogal duur. Daar zou je dus wel 80 euro op kunnen besparen en die steken in een x1900xt.
Moederbord: Na wat onderzoek te hebben gedaan twijfel ik tussen Asus P5LD2 Deluxe/Se. € 120/100
Volgens mij is de MSI p965 platinum ook een hele goede: nieuws: MSI P965 Platinum onderzocht

Verwijderd

Topicstarter
@ c70070540 - MyCom is heel duur vergeleken met de meeste web winkels.

@ deazberry - Die opstelling ziet er goed uit.. de EAX1900XT is gewoon te lekker! :p Ik zal je lijstje opslaan en kijken hoe het allemaal precies in elkaar zit :)

@ hello_moto - Je hebt gelijk zo'n kast is wel duur voor 1000 euro.. als het moet vergroot ik mijn budget dan maar want ik wil wel een leuk ogende kast :)

Asus Moederbord P5B en MSI p965 platinum kosten ongeveer evenveel maar de platinum lijkt mij wel veel beter. Wat vinden jullie?

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: Zijn de Radeon Asus X1900XT en Sapphire X1900XT hetzelfde..? Of zit hier nog een verschil tussen? De één is uitgebracht door Asus en de andere door Sapphire.. dat is mij wel duidelijk :p

edit: en hoe zit het met de EAX1900XT? Maakt de "EA" het minder goed? (50 euro goedkoper)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 16:00 ]

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Leuk alleen ik zou die Asus voeding zeker niet nemen. Ernstig lawaaiig en niet al te efficiënt. Dan zou ik eerder een Seasonic s12 430 nemen. Ruim voldoende. Met alles op full-power (beide cores en x1900) komt het misschien op rond 200 watt als het niet minder is. En met beiden wat overgeclockt misschien op 200-250 max.

Verder zou ik inderdaad zorgen voor een behoorlijke videokaart zoals de x1900XT die van een zeer goede prijs/snelheid is momenteel. Het hoofddoel is gamen dus dat moet ie kunnen en met een 7600GT voldoet ie daar niet echt aan.

Ik zou als het ook maar enigzins kan de koelers van de x1900XT en processor vervangen door betere exemplaren, en dat hoeft je absoluut niet veel te kosten: Artic Accelero X2 (GPU) en Artic Freezer 7 pro). Bij elkaar nog geen 35 euro en het verbeterd de kwaliteitsbeleving van je "net-gekochte-toch-best wel-dure-pc" enorm.

Wat betreft behuizing; vormgeving is natuurlijk persoonlijk maar als je een kwaliteitskast wil zonder resonantie dan zou ik het het eerder in de Coolermaster, Lian-li, Silverstone hoek zoeken. En dan gewoon een redelijke standaard ATX indeling instap kast, werkt voor je koeling meestal het beste.

Verwijderd

Antec NeoHE hebben een groot rendement, maar zijn wel een tikkeltje duurder.

De Sapphire X1900XT is te OC'en naar een X1900XTX, van Asus weet ik dat niet.

Verder zou ik voor de Seagate Baracuda 7200.10 schijven gaan, deze maken gebruik van perpendinges recording (filmpje) en zijn dus een stuk sneller, een van de snelste (7200rpm) schijven van het moment, ze kunnen concurreren met de Raptors.

• The_nv40_man
Die Antec is zeker ook een goede voeding maar net wat minder dan de Seasonic s12 serie. En bovendien is die ook nog eens goedkoper. En de NeoHE hebben problemen met verschillende moederborden; vooral van Asus.

Het overclocken van een x1900XT blijft altijd verschillen per chip. Alle kaarten zijn normaalgesproken reference design (het standaard design van ATI) en hebben dus allemaal net zoveel kans om op het niveau van een XTX te komen. Het enigste wat nog wel eens verschilt is de koeler. Echter zijn die kaarten met een betere koeler (HiS) een heel stuk duurder en is die koeler nog steeds niet zo goed als een Artic Accelero. Ik zou dus gewoon een lekker goedkope kaart nemen van Sapphire oid en dan dus de koeler vervangen.

[ Voor 5% gewijzigd door The_nv40_man op 17-09-2006 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info. Nu is het duidelijk hoe het prcies met die kaarten zit. En de voeding van Asus vond ik al verdacht goedkoop :P

@ Nisk: perpendicular heeft te maken met opslag capacitiet dacht ik .. niet met snelheid... of..?

@ nv40: klinkt goed, ik zal het uitzoeken. Hoeveel was jij voor jouw systeem ongeveer kwijt? :p

Nu eerst even mijn laptop verkopen.. heb namelijk nog niet genoeg geld :p

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 14:10
ik zou besparen op je behuizing, je kan kijken naar bijvoorbeeld een antec sonata 2, thermaltake soprano/miss tsunami, armor junior

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025

WoBaDijk

Aapje

Ik zou ook een wat goedkopere kast nemen. Verder zou ik voor de GeForce gaan. Werk nu zelf sinds een jaar op een Ati, maar Nvidia is vaak toch net iets makkelijker met instellen. Maar dat is verder een persoonlijke keuze.

Ook even opletten dat je alles je 2GB neemt je wel DDR2 hebt en een dual channel kit hebt. Bij 1GB kan je ook gewoon voor 1 latje gaan, omdat je dan later nog kan bijzetten.

Let er bij het in elkaar zetten op dat je de afstandsbusjes WEL achter je mobo zet. Zonder kan het je een mobo kosten :X |:( 8)7

Suc7 ;)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Verwijderd

Topicstarter
WoBaDijk schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:31:
Let er bij het in elkaar zetten op dat je de afstandsbusjes WEL achter je mobo zet. Zonder kan het je een mobo kosten :X |:( 8)7
Ik neem aan dat "afstandbusjes" dingen zijn die tussen mobo en de kast komen te liggen? zodat het stevig en veilig vast zit zonder met het metaal in contact te komen? Ik heb dit echt nog nooit eeredr gedaan :p

Wat vinden jullie van de Aerocool 3T? 90 euro bij Salland.
http://www.jaha.be/index.html?lang=nl&target=d153.html
Ik vind hem er wel 'cool' uitzien + het past bij mijn studie.. niet dat relevant is :p

edit: dual channel kit.. wat bedoel je precies daarmee? Dat ik dual channel geheugne koop? of is de kit een apart iets? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 21:03 ]

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Die kit is een marketingspraatje, als je 2 losse reepjes koopt van hetzelfde geheugen heb je precies hetzelfde resultaat.

• The_nv40_man
Dual channel geheugen kit is inderdaad onzin om perse te moeten hebben. Het kan alleen wel soms goedkoper zijn dan 2 losse 1 GB reepjes. Dus dat is dan de enige rede om zoiets te halen.

Ik zou niet die paar tientjes op die kast gaan besparen bij een behoorlijk high-end systeem als dit. Zoals eerder gezegd ga voor een Antec, Lian-li, Silverstone of Coolermaster voor een degelijke kast die er ook nog strak uitziet als je een leuk model vind. Ik heb Zelf de Silverstone TJ04 http://www.silverstonetek.com/products-tj04.htm heel strak en mooi afgewerkt. Maar van die andere genoemde merken kan je ook wel wat vinden. Die aerocool zou ik niet doen, tenzij het echt helemaal jouw stijl is, maar ik heb zo mijn twijfels bij de degelijkheid ervan.

Ik kan helaas niet echt goed zeggen hoeveel de totaal prijs was omdat ik het in delen heb geupgrade. Maar ik schat rond de 1000. Maar dan heb ik wel behoorlijke koeling.

Ik zou verder gewoon voor die ATI gaan. Gewoon de beste prijs/snelheid en ook nog betere beeldkwaliteit. En wat betreft het instellen; net zo makkelijk als bij nvidia.

Verwijderd

Topicstarter
The_nv40_man schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:33:
Die aerocool zou ik niet doen, tenzij het echt helemaal jouw stijl is, maar ik heb zo mijn twijfels bij de degelijkheid ervan.
Waarom heb jij twijfels over de degelijkheid ?? :+

De luchdoorstroom lijkt my meer dan de Silverstones.. dit kan toch alleen maar positief zijn? Ik wil graag weten waarom jij twijfelt over de aerocool.

edit: bedankt voor de tips. Ik weet nu wat ik neem (behalve de kast)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar vraagjes.

Ik zit te twijfelen tussen 2 moederborden. [Asus P5LD2 Deluxe] en [Asus P5B].
Ik zou het liefst de P5LD2 Deluxe nemen omdat deze zwart is en beter bij mijn (toekomstige) kast past. Het probleem is dat de P5B een chipset P965 is maar de P5LD2 is een chipset 945P.

Zou het beter zijn als ik de chipset P965 (minder mooie kleur) kies of maakt het niet (zoveel) uit?
Is het erg als ik de binnenkant van mijn kast (Thermaltake Armor Jr.) zwart spuit? Ik wil een zwart/blauw thema :)

edit: Ik had ergens gelezen dat je meer uit je PC onderdelen haalt als het geheugen synchroom loopt met de system bus speed (FSB?)? Is dit waar? De site waar ik het had gelezen raadde ook PC-4200 of PC-6400 geheugen aan, PC-5300 zou de boel vertragen... weet iemand hier meer van?

edit2: is het erg als ik een PC-4200 en PC-6400 module in mijn PC doe?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 13:20 ]

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10-2025
wat je kunt doen om een goed beeld van de prijs te krijgen is naar Paradigit surfen en daar een kastje samenstellen. In de prijswatch staat Paradigit op 109 (dus 9% duurder dan gemiddeld).
Ik heb mijn kast trouwens wel zo gekocht, dat was niet echt een succes.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Verwijderd

Topicstarter
Update: Mijn samenstelling tot nu toe.

Behuizing: Thermaltake Armor Jr. € 92
GFX: Radeon X1900TX 512 MB € 314
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 € 306
Voeding: Sea Sonic 430W Black € 76
HD: Seagate Barracuda 320 GB 7200.10 € 94
CPU koeling: Arctic Freezer 7 pro € 22
Totaal tot nu toe: € 904/1200

GFX koeling : Arctic Accelero X2 lijkt mij het niet waard.
Geheugen: ?
Mobo: Asus P5LD2 Deluxe of Asus P5B
Monitor:
€ 296/1200 beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 14:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Risce schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:42:
wat je kunt doen om een goed beeld van de prijs te krijgen is naar Paradigit surfen en daar een kastje samenstellen. In de prijswatch staat Paradigit op 109 (dus 9% duurder dan gemiddeld).
Ik heb mijn kast trouwens wel zo gekocht, dat was niet echt een succes.
Een goed beeld van de prijs heb ik al (Salland en Alternate) Ik weet nu dat ik rond de 1200 euro zal uitkomen :s Maar ik kan nog niets bestellen als ik nog vragen heb :p

Wat ging er mis toen jij je kast 'zo' (bij paradigit?) kocht?

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 15:28
Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar voor 1200euro heb ik laatst mijn systeem aangeschaft, en daar zat een samsung 205bw bij... Voor de rest compleet hetzelfde, al had ik wel een x2 3800+ en een asus m2n-e bordje met mushkin em2 geheugen.

Ik weet niet wat je van overclocken denkt, maar bij mij liep de x2 3800+ na 5 min al op x2 5000+ snelheden, en ik ben geen oc' king. Ik denk niet dat ik veel moet onderdoen voor een e6600...

En kijk eens naar de verkrijgbaarheid van de asus x1900xt 512mb, overal uitverkocht...

Verder kan je gewoon een sonata 2 nemen of een p150, beide heel stil en zeer efficiënte voeding.

;)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD

Verwijderd

Topicstarter
Waar had jij je onderdelen aangeschaft?

Ik ben niet van plan te overclocken. Als dit wel zo was had ik beter een E6300/E6400 kunnen nemen.

20843 Connect3D VGA Radeon X1900XT 512 MB bij Salland geen Asus :)

Sonata 2 vind ik lelijk.. en de p150 ook :p (zijn nog duurder ook)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 14:03 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

titlefix :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
noooo mijn budget is nu ong 1200 :p

• Aries.Mu
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:01:
Waar had jij je onderdelen aangeschaft?

Ik ben niet van plan te overclocken. Als dit wel zo was had ik beter een E6300/E6400 kunnen nemen.

20843 Connect3D VGA Radeon X1900XT 512 MB bij Salland geen Asus :)

Sonata 2 vind ik lelijk.. en de p150 ook :p (zijn nog duurder ook)
Ik heb alles bij salland besteld...
Heb het toen net op tijd gedaan, want de x1900xt heeft me maar 270euro gekost en het geheugen 180euro, nu is de x1900xt al tijdje niet meer verkrijgbaar en de prijzen van ddr2 pc6400 zijn uberhoog nu (weet niet hoe het komt, maar het is belachelijk duur geworden).

Ik heb de antec p150 genomen, omdat ik ze persoonlijk prachtig vind, en is gewoon muisstil. En tot nu toe geen problemen, ook niet na 24uur primen of een fullstress test 12uur lang (cpu oc, gpu oc...).

Ik zou overigens een sapphire x1900xt nemen, want er zit altijd een berg software bij en de ondersteuning van sapphire is goed (eigen ervaring). Neem wel een Accelero X2 koeler want de standaardkoeler is "crap".

(als je nog specifieke vragen hebt, laat maar weten)

;)

Verwijderd

Topicstarter
Aries.Mu schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:35:
(als je nog specifieke vragen hebt, laat maar weten)

;)
Ik heb nog genoeg vragen! Hopelijk vind jij ze specifiek genoeg :p ctrl-c ctrl-v werk:

1) Ik zit te twijfelen tussen 2 moederborden. [Asus P5LD2 Deluxe] en [Asus P5B].
Ik zou het liefst de P5LD2 Deluxe nemen omdat deze zwart is en beter bij mijn (toekomstige) kast past. Het probleem is dat de P5B een chipset P965 is maar de P5LD2 is een chipset 945P.
Zou het beter zijn als ik de chipset P965 (minder mooie kleur) kies of maakt het niet (zoveel) uit?

2) Is het erg als ik de binnenkant van mijn kast (Thermaltake Armor Jr.) zwart spuit? Ik wil een zwart/blauw thema :)

3) Ik had ergens gelezen dat je meer uit je PC onderdelen haalt als het geheugen synchroom loopt met de system bus speed (FSB?)? Is dit waar? De site waar ik het had gelezen raadde ook PC-4200 of PC-6400 geheugen aan, PC-5300 zou de boel vertragen... weet iemand hier meer van?

4) is het erg als ik een PC-4200 en PC-6400 module in mijn PC doe?

• Risce
  • Laatst online: 27-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:45:
[...]

Een goed beeld van de prijs heb ik al (Salland en Alternate) Ik weet nu dat ik rond de 1200 euro zal uitkomen :s Maar ik kan nog niets bestellen als ik nog vragen heb :p

Wat ging er mis toen jij je kast 'zo' (bij paradigit?) kocht?
  • een levertijd van 2,5 week (vanwege vakantietijd en een niet leverbare videokaart, over het laatste was ik niet ingelicht. Het eerste werd in twijfel getrokken door andere medewerkers.)
  • Afspraken die gemaakt werden over de voeding waren niet nagekomen en was toen ik die nodig had niet op voorraad.
  • Ik moest zelf mijn nieuwe kast van Koningsplein naar het andere filiaal brengen, het was niet mogelijk om de voeding bij Koningsplein te laten bezorgen.
In het andere filiaal waren ze heel behulpzaam en vriendelijk overigens.

Vooral vervelend dat je al meer dan gemiddeld betaald maar daar eigenlijk niets voor krijgt.

En nu weer ontopic :)

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Aries.Mu
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:46:
[...]

Ik heb nog genoeg vragen! Hopelijk vind jij ze specifiek genoeg :p ctrl-c ctrl-v werk:

1) Ik zit te twijfelen tussen 2 moederborden. [Asus P5LD2 Deluxe] en [Asus P5B].

2) Is het erg als ik de binnenkant van mijn kast (Thermaltake Armor Jr.) zwart spuit? Ik wil een zwart/blauw thema :)

3) Ik had ergens gelezen dat je meer uit je PC onderdelen haalt als het geheugen synchroom loopt met de system bus speed (FSB?)? Is dit waar? De site waar ik het had gelezen raadde ook PC-4200 of PC-6400 geheugen aan, PC-5300 zou de boel vertragen... weet iemand hier meer van?

4) is het erg als ik een PC-4200 en PC-6400 module in mijn PC doe?
1) neem gewoon datgene die de beste prijs/features biedt... Oc'en doe je niet, dus heb je geen behoefte aan een bord met een FSB die je toch niet gebruikt. Neem dus gewoon compleet bord met firewire, goede audio en genoeg poorten. Neem ook geen sli bord, want je hebt ati kaart.

2) kast spuiten zou ik nooit aan beginnen. Het is teveel preparatiewerk (schuren, kantjes en boordjes zijn hatelijk), en bovendien zijn spuitbussen geen moer waard, want door de warmte begint alles los te komen met de tijd.

3) Geen oc => pc 4200
oc => hoger dan pc 4200 (pc 6400 als je lekker wil clocken)

4) Waarom zou je dat doen? Gewoon dual channel pc 4200, klaar.

;)

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:43:
Update: Mijn samenstelling tot nu toe.

Behuizing: Thermaltake Armor Jr. € 92
GFX: Radeon X1900TX 512 MB € 314
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 € 306
Voeding: Sea Sonic 430W Black € 76
HD: Seagate Barracuda 320 GB 7200.10 € 94
CPU koeling: Arctic Freezer 7 pro € 22
Totaal tot nu toe: € 904/1200

GFX koeling : Arctic Accelero X2 lijkt mij het niet waard.
Geheugen: ?
Mobo: Asus P5LD2 Deluxe of Asus P5B
Monitor:
€ 296/1200 beschikbaar.
dvd?

Verwijderd

Topicstarter
Aries.Mu schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:01:
[...]

4) Waarom zou je dat doen? Gewoon dual channel pc 4200, klaar.
Ik wil het niet doen.. wou gewoon weten of het erg is of niet. Als ik nu PC4200 koop en over een jaar pc6400 bijvoorbeeld, zou het dan erg zijn als zij er samen in zaten? Of maakt het niets uit.

Bedankt voor de reacties :)

@ kikkekees: welke raad jij aan?
21714 NEC ND-4571 Zwart, Labelflash 38 euro. (bij salland)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 00:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een e-mail van Salland technische dienst dat de Asus p5ld2 deluxe niet werkt met een E6600 processor. Is het echt waar..? lijkt mij een beetje vreemd aangezien het een socker 775 is. Het is niet zo dat ik ze niet vertrouw.. ik ben gewoon een beetje teleugesteld.. Ik wou zo graag een zwarte mobo :s :p

• Berenkoud
  • Laatst online: 01-02 19:02
Neem even een kijkje op de site van Asus en je hebt je antwoord 8)

PS2 Snow White SRSM 20"

Verwijderd

Topicstarter
Juize schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:51:
Neem even een kijkje op de site van Asus en je hebt je antwoord 8)
"*Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor"

|:(

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12-2025
@ kikkekees: welke raad jij aan?
21714 NEC ND-4571 Zwart, Labelflash 38 euro. (bij salland)
in de best buy guide wordt de benq dw1655 aangeraden. Ik heb die zelf ook besteld(vanavond kan ik warschijnlijk voor het eerst op m'n compi :P )

Verwijderd

c70070540 schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:04:
spoiler:
Ik was voor Core2Duo 6400, 2 x 1Gb Twinmax, Asus P5B en Asus X1600GT al 890 euro kwijt bij Mycom vorige week. Er zullen inderdaad wel goedkopere bedrijven zijn met goedkoper geheugen, maar wil je kwaliteit, dan ben je denk ik snel meer kwijt.

Denk er om, dat je voldoende snel geheugen moet hebben. Zeker als je misschien later nog wat wilt overklokken.
kijk voor de gein eens naar pricewatch ... je zult schrikken hoe duur mycom eigenlijk is.
Pagina: 1