Mm.. heel raar.
Ik had vandaag even snel gekeken op school of daar m'n hd het wel deed.. en jaaa hoor..

kon in m'n mappen etc. behalven die van me eigen! Ik had toen 2 acount 1 beveiligd en beheerder (ik) en eentje gast.
In die van mij kan ik dus helaas niet meer in.
Ik snel even daar van alles in de bios veranderd zodat m'n externe hd als opstart werdt gebruikt.. en toen kreeg ik precies de zelfde fout die ik met de laptop had!! heel erg raar dus:s
ik had toen m'n laptop weggebracht naar een bedrijf, en die hebben er van alles an gedaan.. kregen hem dus ook niet aan de praat. Helaas nadat ik de laptop terug ontving zeide ze dat het moederbord kapot was.. opstarten etc.. gaf geen kick meer.. en bij mij gaf hij toen nog een blauw scherm met van alles erop.
wat hij dus nu weer doet als ik de hd gebruik.. dus toch maar formatteren helaas
alleen nu zit ik met het probleem dat m'n laptop dus helemaal niet kapot was.. alleen een fout in windows waardoor hij niet meer op kon starten..:s en na de "reperatie"van het bedrijf pas m'n laptop naar de dood is geholpen.
ik zou morgen even kijken wat ik verder nog allemaal kan doen, maar heb nu een redenlijk kut gevoel dat m'n laptop dus gemold is door hun.
wat denken jullie? of wat zou ik evt. daar an kunnen doen.. ?