Toon posts:

kast goed voor ''on the road"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nogal ver gezocht maar nog niet echt gevonden.
Ik zoek een kast die niet te zwaar is ( aluminium) en goed afsluitbaar. ( liefst ook aan kabel)
Eigenlijk zoiets als een G5 maar mag ietjes kleiner.

Weet iemand er een ?

Moet een duo core 2 ghz en 7600GT in moederbord gewoon een Asus P5B voeding 430 Watt
Verder alleen 1 of 2 HD's

Ik heb al gekeken naar de Antec Lanboy, die heeft een mooie alu lussen op de achterkant waar een dik slot doorheen kan, maar kan weining recenties vinden. Kan ook niet zien of het zijpaneel op slot kan.
Verder leken me eerst de Thermaltake Tsunami wat - puntje slechte bevestiging van de kaarten.
En de gigabyte poseidon, mooie kast met 2 gaten aan de achterkant waar je wel een slot in kan doen. Kan ook niet zo goed zien of die zij-paneel op slot kan.
Dus kent iemand nog andere kasten die sterk, licht, afsluitbaar met weining fratsen ( liever geen window ) Dan hoor ik dit graag !
gr,

• Illuzionz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-02 16:27
De Antec Sonata 2 is wel sterk... zit wel een LED lichtje in

Verwijderd

Topicstarter
ok zelf nog gespit op lanboy en nu deze oude thread gevonden met veel gedateerde info:
[Case] Icey opzoek naar de ideale Lanbak

Ik denk dus nu tussen de Lanboy 2 & Chenbro Gambing bomb II.

Zijn er hier nog gebruikers van deze kasten, zijn ze wel sterk ?
Die Lanboy 2 lijkt me zo dun.
edit:
Zie dat je bij de Chenbro de handels er zo kan af schroeven, zou ik natuurlijk wel speciale schroeven op kunnen zetten. Wel mooi ding.
Zoek iets dat sterk is ala Coolermaster Praetorian maar dan dus aan de kabelslot kan leggen.
nog iets anders waar ik niet van weet ? rond de 100-125 euro ?

Verwijderd

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=14451 is beetje zoals de G5 :P
Aerocool schijnen slecht te zijn, en antec's, cooler master, en lian li zijn wel sterk

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 15:38 ]