[Case] Icey opzoek naar de ideale Lanbak

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
Matched: lanboy
Zie dit als vervolg op het 2 jaar oude Ideale LAN Party kast..., hierin staat helaas te weinig informatie in die als nuttig te beschouwen valt. Erg veel grappige opmerkingen, maar geen ideale suggestie.

Zoals sommige weten ben ik in het bezit van een Dell 510m laptop, en sinds die thuis geariveerd is heeft mijn P4 machine die ik in de vakantie gekocht had nog niet aangestaan. Het enige waar ik mijn p4 machine voor gebruik is, je raad het al, game op lanpartys. Ik ben dus opzoek naar een nieuwe kast, met een aantal eisen / ideeen. Waarover later meer.

Mijn huidige kast, een Chieftec MX-01WD:
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/Mx-01wd-A.jpg

Dit is zoals velen al weten een ideale kast. Hij is stevig, erg stevig, goed doordacht en gewoon prettig om mee te werken. De voorkant is strak, zonder frutsels en zonder extra knopjes en gaatjes en stukjes glimmend plastic. Van binnen is er erg veel ruimte, geen scherpe randjes en ook hier is alles goed doordacht. Toch heeft deze kast een nadeel...

Hij is groot, te groot zeker voor wat erin zit. Ik heb nu dus bijna alleen maar lucht. Toch weegt deze kast erg zwaar, ook al heb ik een draagconstructie...

Ik ben dus opzoek naar een nieuwe behuizing voor mijn systeem, die aan een aantal eisen voldoende:

Ruimte voor:
Normaal ATX moederbord, (Asus p4p800)
Pentium 4 2,8ghz met een Grote koeler (zalman waaier),
2 Hardeschijven
Cd speler en Brander

Dit is wat een normaal lansysteem waarschijnlijk over bezit, ik ga hier ook van uit.

Secundaire eisen:
* Stabiel, stevige constructie,
we willen dus geen zwabberende sweex karton/conserveringsblikjes metaal behuizingen
* Zo min mogelijk frutsels,
lampjes, glanzende metertjes, knopjes, luchtdruk en snelheidsmeters.
* Een Deurtje ?
heeft zo zijn voor en nadelen, ik vind dat het hele uiterlijk van de kast hierdoor sterk verbeterd, lekker strak. Aan de andere vinden sommige mensen het vervelend. Ikzelf heb er tot nu toe geen last van gehad!
* Relatief lichtgewicht
Voor een lanparty kast willen we geen bigtowers, ik ben mij er van bewust dat de betere kasten vaak wat zwaarder zijn, dus eigenlijk valt deze eis weg

Samenvattend:
Wat ik eigenlijk zoek is was ik nu heb kwa dergelijkheid, alleen dan een stapje kleiner, een handige kleinere kast. Ruimte voor 2 hdds, brander / dvd speler Ruimers voor koelers is niet nodig (afgezien van 1 outtakefan).

Mogelijke opties:

* Antec Lanboy
Afbeeldingslocatie: http://viddel.shop.tweakers.net/plaatjes/AntecCases/lanboy.jpg
+ Compact
+ Alleminium (lichtgewicht dus)
+ Stille Antec SmartBlue 350W voeding
- Goedkoop uiterlijk (?)
- Goedkope 'sweex wanabee' afwerking, lelijke afwerking pci sloten, van binnen goedkope manier van ophanging...

*Chieftec Dragon DH-01W/300. Mini Workstation Tower
Afbeeldingslocatie: http://wwwprev.comptechworld.nl/pictures/artikelen/art10563.jpg
+ Dergelijkheid zoals we die kennen
+ Weinig 'meuk'
- Wat doet dat diskettestation ding daar?

* Antec Sonata
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/160/Sonata_3.4view_final.jpg
+ Dergelijkheid
+ Relatief strakke voorkant
+ Stil!
+ Mooie hdd ophangsysteem
+ 1 grote 12cm fan
- Welke idioot daar bij antec heeft zo'n mooie case weten te verneuken door die gaatjes in de zijkant te rammen? En waarom in hemelsnaam zo'n uberlelijk plastic/glimmend/zilverachtig klepje op zo'n relatief strakke kast?

Nou weet ik dat smaken verschillen, maar ik hoop wel dat jullie een idee hebben van wat ik mooi vind, mijn huidige kast is geweldig, maar te lomp voor een lan.

De Chieftec Dragon DH-01W zou mijn keus wezen, alleen vind ik dat voorgestampte diskette station niet zo'n mooie oplossing. De rest is wel strak.

Wellicht dat jullie nog ideeen hebben over wat de ideale lanparty case zou zijn :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
Euh Antec kasten worden door chieftec gemaakt dus waarom zou de afwerking dan slecht zijn ?
Maar wat dacht je van de Chenbro gaming bomb ?

Gabriël AM5

• Icey
sapphire schreef op 17 mei 2004 @ 17:40:
Euh Antec kasten worden door chieftec gemaakt dus waarom zou de afwerking dan slecht zijn ?
Maar wat dacht je van de Chenbro gaming bomb ?
Antec Lanboy doet mij erg veel terugdenken aan sweexkasten (technische dienst jongen ;)). dunne randjes, en zo'n klepje aan de achterkant om de pci sloten vast te zetten, typisch sweex omdat ze dan gewoon een gat in karton hoeven te maken voor de flapjes van pci kaartjes.

Fotos om het te verduidelijken:

Ieuw:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Antec_LANBOY/pics/1014.jpg
Dun en scherp:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Antec_LANBOY/pics/1018.jpg

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een Lian Li PC60, past veel in, is erg licht voor een kast, zit toch stevig in elkaar, en ziet er erg strak uit.
Als ik opnieuw mocht kiezen zou ik weer dezelfde kast nemen.

Ik heb trouwens ook een tijd bij een technische dienst gewerkt, ik weet dus van heel veel kasten hoe ze in elkaar zitten, de nadelen en de voordelen. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mikhailtech.com/articles/cases/pc60/pc60-03.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 17:49 ]

• 418O2
  • Laatst online: 22:26
Geen matches
ja lian-li zou ik ook kiezen, als het geld niet zonprobleem is

licht, klein, mooi, makkelijke installatie

kan geen minputen bedenken hoor

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Icey schreef op 17 mei 2004 @ 17:46:
[...]

Antec Lanboy doet mij erg veel terugdenken aan sweexkasten (technische dienst jongen ;)). dunne randjes, en zo'n klepje aan de achterkant om de pci sloten vast te zetten, typisch sweex omdat ze dan gewoon een gat in karton hoeven te maken voor de flapjes van pci kaartjes.

Fotos om het te verduidelijken:

Ieuw:
[afbeelding]
Dun en scherp:
[afbeelding]
Iew, dat ben ik neit van Antec gewend :/
nogmaals @ TS, de coolermaster Centurion/Pretorian ?

Gabriël AM5

• Icey
Geen matches
Ik heb naar die gaming bomb gekeken, en dit is toch wel relatief ideaal.

Vrij goedkoop, kwalitatief goedkoop (65 ex voeding), grapig uiterlijk (maar dat is persoonlijk)..

Je bent alleen verplicht om te stealthen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/bomb.jpg

De Lian-Li is idd echt een van de geilere opties, superstrak en doordacht maar 130€ excl voeding vind ik teveel. Ik vind dat je voor een normale kast incl voeding iets van 100 euro kwijt mag zijn, meer of minder is niet erg, maar 130 excl.. ;)

• Icey
Geen matches
sapphire schreef op 17 mei 2004 @ 17:54:
nogmaals @ TS, de coolermaster Centurion/Pretorian ?
Pretorian valt af ivm hoge kosten (eg 125 zonder voeding). De Centurion had ik ook al laten afvallen ivm het toch wel bugetuitvoering van CM zijn.

Nadeel:
-Iets minder sterke zijkanten denk ik (Case 0.8 mm SECC (Zinc-coated steel))
-mooie voorkant, maar de zijkant zijn van (glimmend?) zwart.. vind ik jammer
-gare voorgestampte gaatjes aan de voor en achterkant blokkeren je airflow, ben bang dat dat gaat fluiten...

Voordeel:
-Mooie voorkant, aluminium met mooi roostertje (mijn smaak).
-normale afwerking, geen scherpe randjes, doordachte constructie etc
-Coolermaster heeft redelijk kwaliteit, beter dan sweex ofzo...

Reviews:
http://www.bit-tech.net/review/248/
http://www.tomshardware.com/howto/20030804/case-22.html

Tevens vallen deze bijde kasten ook wel in de category groot... Even groot als mijn huidige case denk ik B)

Verwijderd

Geen matches
Aopen H600B is ook wel een mooie degelijke kast..

http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=22964

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Geen matches
Icey schreef op 17 mei 2004 @ 17:57:
De Lian-Li is idd echt een van de geilere opties, superstrak en doordacht maar 130€ excl voeding vind ik teveel. Ik vind dat je voor een normale kast incl voeding iets van 100 euro kwijt mag zijn, meer of minder is niet erg, maar 130 excl.. ;)
Het is een afweging die je moet maken, je kiest voor deze kast en dan gaat 'ie ook behoorlijk wat jaartjes mee. Computers verouderen belachelijk snel, maar een goede kast als deze heb je jaren plezier van.

Houdt daarbij rekening dat een voeding erg belangrijk is! De standaard voeding bij de meeste kasten onder de 100 Euro is ronduit slecht te noemen, op wat uitzonderingen als enkele AOpen kastjes met een redelijke voeding na. Een goede voeding is wel belangrijk voor een stabiel systeem, verder is het ook wel leuk als die voeding niet je dure hardware meeneemt in z'n dood ;)

Daarnaast, je hebt al een voeding in je oude kast, die kan je toch gewoon meenemen naar die Lian-Li?

Goedkoop is duurkoop gaat hier zeker wel op. Je zoekt de "ideale kast"; deze voldoet aan je eisen en méér.

[ Voor 4% gewijzigd door sdomburg op 17-05-2004 18:10 ]

• Icey
Geen matches
Mijn huidige kast gaat naar mijn collega, en hij koopt voor mij een nieuwe... Omdat hij nog wat goed heeft te maken ;)

Ik heb nu een Erg goede chieftec, met dit erg goede voeding waar ik erg veel plezier van heb, deze kast koste mij iets van 99 euro @ mycom een jaar geleden. Er zit een goede Chieftec voeding in van 360w. Ik heb, en dat lieg ik niet, in het bijna jaar dat ik mijn pc heb (alles zelf samengesteld en gebouwd uit A merken onderdelen) 0,0 vastlopers gehad.

Ik ben dus ook van mening dat a) chieftec goed is ;) b) het mogelijk moet zijn om voor rond de 100 euro een kast te vinden die kwalitatief hetzelfde is, en kleiner. incl Voeding. Uiteraard mag het ook wel 125 zijn, maar 125 en dan ook nog een voeding erbij kopen vind ik te gortig, eigenlijk omdat ik enkel een kleinere kast wil.

De Aopen H600B is een mooie kast, maar dan ga ik er niet op vooruit, omdat de kast nagenoeg even groot is als mijn huidige.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36

houthakker

Poehé

Geen matches
Ik zeg het niet vaak, maar ga eens een keer rondkijken op een beurs. Daar is het aanbod van kasten enorm, het is moeilijk om jouw de vertellen welke kasten fijn/goed zijn, op zo'n beurs kun je ze zelf bekijken en oordelen. Ik zag laatst een kast, redelijk elcheapo, maar wel practisch en met handvat :P. wel zo handig toch.

Specs

• Icey
Geen matches
houthakker schreef op 17 mei 2004 @ 18:56:
Ik zeg het niet vaak, maar ga eens een keer rondkijken op een beurs. Daar is het aanbod van kasten enorm, het is moeilijk om jouw de vertellen welke kasten fijn/goed zijn, op zo'n beurs kun je ze zelf bekijken en oordelen. Ik zag laatst een kast, redelijk elcheapo, maar wel practisch en met handvat :P. wel zo handig toch.
Sweex Carry Silver of Blue, (AB004010)
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AB004010_pro_a.jpg

Handy and attractively designed system case with handle and power switch placed on top. This miditower can store 2 harddisk drives, 2 floppy drives and has two USB connectors on the front side panel.

Zoiets wil je echt niet hebben, nadeel van een beurs is dat je het gelijk moet kopen/meenemen/zeulen etc.

Vriend van mij heeft een hardware.info blad van deze maand waar een test instaat, wellicht staat daar nog wat leuks in.

Verdere voorstellen zijn welkom!

Ik heb eventjes nagedacht...

Chenbro Gaming Bomb

+ Nagedacht systeem... Voor pci en drivers
+ Design, tja, persoonlijk vind ikzelf het wel spacy, wel grapig. front audiomeuk is netjes weggewerkt.
+ Screw-less slide rails, altijd handig
+ Koeling: 1 120mm aan de achterkant (included??), 1 goede stille fan kopen en ik ben cool + stil
+ Prijs: € 55,00 zonder voeding
+ Gewicht: 8.2 Kg tegenover 13 kg (zonder PSU!!!) voor de Chieftec. Scheelt de helft :P
+ Kleiner: 425mm tegenover 522, toch weer 10 cm kleiner.

- Waarschijnlijk alle drivers overspuiten :P

Ideaal dingetje verder B)

[ Voor 24% gewijzigd door Icey op 17-05-2004 19:50 ]

• Icey
Geen matches
Ik heb nog eventjes naar de antec SLK1600 gekeken, opzich wel wat ik ongeveer zoek. Van binnen zag het er imho netjes uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/SLK1600_inside.jpg

Die kast is alleen zo goedkoop, maar 60 euro incl voeding... dat _kan_ niet goed zijn...

• Icey
Geen matches
Ik heb wellicht de ideale case gevonden...

http://www.coolermaster.c...tle=+CAV-T02+Cavalier%202

Coolermaster Cavalier 2 CAV-T02
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/4ca12b63d92a5caaa220b5f0396e6247.jpg

5.25: 2
3.5: 3

En een van de weinig desktop kastjes waar een full size atx inkan :P

Alleen, hij is nergens te krijgen! Heeft iemand een idee?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Geen matches
pricewatch: Cooler Master Cavalier 2 CAV-T02 (ATX, 300W, Zilver)

Al de zoveelste keer deze week dat ik een link naarde pricewatch moet geven. Als Tweaker toch de eerste plaats om te kijken?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Geen matches
Icey schreef op 18 mei 2004 @ 13:50:
Ik heb nog eventjes naar de antec SLK1600 gekeken, opzich wel wat ik ongeveer zoek. Van binnen zag het er imho netjes uit:

[afbeelding]

Die kast is alleen zo goedkoop, maar 60 euro incl voeding... dat _kan_ niet goed zijn...
Kan niet goed zijn ? 60 euro is een fatsoenlijke prijs voor een stuk blik hoor.
De voeding zal misschien niet top of the bill zijn, maar dat is de mijne ook niet en die doet het ook al 'n jaar of 5.

Ik heb een poosje geleden ook gezocht naar een kast en me verbaast over hoe duur die krengen zijn, ook al zijn ze van aluminium, de prijs is absoluut niet gerechtvaardigd.
Het is 100% machinewerk, en alu is echt niet zo duur als ze het doen voorkomen.

Neem lekker die SLK1600, of anders die kast hierboven :9

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-02 23:14
Geen matches
dan mag jij hem voor mij op die site even aanwijzen ;) Hij staat er namelijk niet (meer) op

[ Voor 26% gewijzigd door 0fbe op 20-05-2004 18:08 ]

Verwijderd

Geen matches
ik heb hier de antec sonata met een msi mobo, amd64, 1 gig corsair, 1 160GB s-ata en 3 120GB p-ata maxtor schijven, ati9600xt... nec dvd brander en samsung dvd speler, alles zwart. Zit zeer stille fan 120mm in.

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/Sonata_opencase.jpg

Is al een aantal maal meegeweest naar lanparty icm iiyama 431 (zwart).

Kast is niet te groot, doordat harddisks overdwars geplaatst worden is de airflow zeer goed.

mooie combi, stil, 380w Antec Truepower voeding, stille fan. Meer dan voldoende, ook tijdens het opstarten...

Je moet wel van zwart houden... en van de blauwe leds aan de voorkant....

pricewatch: Antec LifeStyle Sonata (ATX, 380W, Zwart)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 19:24 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Geen matches
Hmm... goeie lan-case..

Mini-towertje, en dan een TFT in de zijkant modden, zo hoef je dus maar 1 ding te tillen :)
offtopic:
Bedenk ik me dus nu net ter plaatse, maar zal ongetwijfels al eens gedaan zijn. Misschien iets voor een case-mod, komt de kast ook eens van de grond of hiero

Ey!! Macarena \o/

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 19:07
Geen matches
Icey schreef op 20 mei 2004 @ 17:49:
Ik heb wellicht de ideale case gevonden...

[afbeelding
Dies wel erg :9~ :9~

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/productimage/11-129-142-01.JPG

Persoonlijk vind ik deze nog net iets mooier dan die Coolermaster Cavalier

en staat in de PW: pricewatch: Antec LifeStyle Overture (ATX, 380W, Zwart)

Verwijderd

Geen matches
Terw_Dan schreef op 20 mei 2004 @ 19:56:
..

En das dus ook weer een Antec...

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Geen matches
Terw_Dan schreef op 20 mei 2004 @ 19:56:
[afbeelding]

:9~ maareh, €116+ ? ... Jammer.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16
Geen matches
Die sonata is niet echt geschikt voor lanparty's. Ik ga af en toe ook met mijn sonata naar lanparty's en hij zit ondertussen vol met krassen aan alle kanten :P.

Zilver staat trouwens juist mooi vind ik :P. En die blauwe LED's kun je ook gewoon niet aansluiten.

Die 120mm aan de achterkant vind ik trouwens niet erg stil.

tvw

• Icey
Geen matches
sdomburg schreef op 20 mei 2004 @ 18:02:
pricewatch: Cooler Master Cavalier 2 CAV-T02 (ATX, 300W, Zilver)

Al de zoveelste keer deze week dat ik een link naarde pricewatch moet geven. Als Tweaker toch de eerste plaats om te kijken?
Ik ben niet achterlijk ;) die website heeft hem niet meer, heb 2 belgische shops gevonden maar die waren niet echt, tja, betrouwbaar zogezegt.

Bekende nederlandse webshops gemailed, maar die hadden hem nog niet. In de PW had ik allang gekeken, maar helaas staat er maar 1 entry in die eehm... niet op hun website te vinden is!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geen matches
De Aopen QF50 met 300watt voeding voor €44,-?

http://www.forcom.be/inde...ge=productdetails&aid=871

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/Products/images/Housing/images/qf50a_black_b.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door pisart op 20-05-2004 22:14 . Reden: Prijs vergeten :p ]

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11-2025

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Geen matches
Weet je hoe goedkoop die kasten aanvallen, ik moet ze bouwen op me werk en als je een x rammelt aan het staal dat normaal voor de slots zit om de boel te verstevigen, dan voelt dat zo iel aan.. voeding is wel stabiel.. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Alternativ op 21-05-2004 00:34 ]

alternativ

Verwijderd

Geen matches
iets schreef op 20 mei 2004 @ 20:02:
Die sonata is niet echt geschikt voor lanparty's. Ik ga af en toe ook met mijn sonata naar lanparty's en hij zit ondertussen vol met krassen aan alle kanten :P.
Ik heb daar geen prblms mee gehad.... Maar waarschijnlijk beter ingepakt...
Zilver staat trouwens juist mooi vind ik :P. En die blauwe LED's kun je ook gewoon niet aansluiten.
Klopt
Die 120mm aan de achterkant vind ik trouwens niet erg stil.
Die van mij gaat op een lager toerental of uit als ie niet nodig is...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen matches
Vrieskist schreef op 20 mei 2004 @ 20:01:
[...]

:9~ maareh, €116+ ? ... Jammer.
Maar d'r zit nog een antec truepower in he, vergeet dat ook niet, zijn toch behoorlijk goede voedingen.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geen matches
Alternativ schreef op 20 mei 2004 @ 22:32:
[...]

Weet je hoe goedkoop die kasten aanvallen, ik moet ze bouwen op me werk en als je een x rammelt aan het staal dat normaal voor de slots zit om de boel te verstevigen, dan voelt dat zo iel aan.. voeding is wel stabiel.. O-)
Ik heb zelf zo geen kast, ik dacht dat Aopen stond voor een beetje kwaliteit. Als ik dat hoor :X

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Geen matches
Aluminium ..blabla...lichtgewicht...blabla...lekker makkelijk mee te nemen....
De kast is wel licht maar als ie eenmaal vol met spulletjes zit, dan merk je eigenlijk weinig meer van je aluminium lichtgewicht kast. :?

Senile! Senile Oekaki

• Icey
Geen matches
true, maar het is wel lichter, en het scheelt toch weer iets. Chieftec is zo'n 15 ~16 kilo, de meeste aluminium kasten zo rond de, tja.. 8 kilo. Als je dan ook nog een kleinere kast neemt (zoals ik wil) scheelt het wel.

Klopt het trouwens dat coolermaster geen nederlandse distributeer heeft? Op hun website blijft het leeg als ik op nld klik.

• Icey
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/4ca12b63d92a5caaa220b5f0396e6247.jpg

Ik heb nu 1 webshop gevonden, crazycamel.com. Hun hebben naast de zwarte die je hierboven ziet ook de Silver Desktop versie. De zilver is nog net wat geiler ;). Helaas heeft deze geen metertje op de voorkant, geen idee wat de functie ervan is maar het ziet er wel strakker uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/16888a624978c4b6394e13db29c574ea.jpg

"Embedded with famous Musketeer\'s Audio Sound Pressure device that its analog dial swings along with sound, just like legacy amplifiers" yeah, nutteloos maar ziet er wel mooi uit met dat zwart/zilver Aluminum Bezel.

Incl 300w voeding is hij daar 112€, helaas zit deze webshop in belgie, en dat vind ik net wat te ver weg. Ook de verzendkosten zijn pittig als ik het hier naar nld wil krijgen. verzendingskosten naar Nederland bedragen 32€ bij betaling op voorhand.

Tevens zijn er nog _geen_ revieuws op internet, waarom weet ik nog niet helemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Icey op 21-05-2004 15:20 ]

• Icey
Geen matches
Casestyling.com heeft ze nu, ik kreeg een net mailtje van ze. 127.95EUR

Binnenkort eens checken, waarschijnlijk ben ik dan de eerste die er eentje heeft, dus een revieuw komt er dan aan :>

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:42

makje

Professioneel prutser

Waarom kijk je ook niet eens naar de opvolger van de Antec Lanboy, de Antec Super Lanboy? Volgens deze review van silentpc is die praktisch gelijk aan de Antec Sonata, maar dan van aluminium en een stuk lichter. Ook Virtual Hideout en Viperlair zijn wel positief over deze kast.

Het grootste nadeel is de prijs, iets onder de 100 euro en dat is zonder psu (maar die heb je nog wel van je chieftec neem ik aan)

9800x3d

Pagina: 1