Toon posts:

[XP] Melding Microsoft

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds het draaien van een standaard Hitman testje en het opruimen van wat spyware, is de pc van mijn moeder het 'doelwit' geworden van Microsoft meldingen.

Het gaat hier om de melding dat er geen legale versie van XP draait, ik zelf heb hier nog niet naar kunnen kijken omdat mijn moeder in een ander deel van NL woont... maar heeft iemand hier ervaringen mee? Er wordt verwezen naar de online mogelijkheid om alsnog een legale versie aan te schaffen.

Zelf beschik ik over een legale (jaja een gekochte :) ) versie van XP maar of dit bij mijn moeder het geval is weet ik niet.. Haar pc'tje draait al 2 jaartjes goed en is nog nooit opnieuw geinstalleerd. Kan dit consequenties (boetes oid) hebben?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

die melding kwam van een of andere windows update, weet zo ff nie welke.

maar van die melding moet je je niks aantrekken, zelfs lui met legale licentie kregen die melding las ik erges meende ik

edit: lees dit topic maar eens: Na update XP waarschuwing over ongeldige versie , denk dat dit exact zelfde is

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 14-09-2006 23:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Gebruik dit tooltje: meuktracker: RemoveWGA 1.02
Vervolgens WGA weigeren te installeren bij updates. En klaar is Kees.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lostboyz,

Dit is ondertussen al zo vaak voorbij gekomen dat je met een beetje inzet van jou kant hier al erg veel topics en nog meer meningen erover had kunnen vinden, wat dit topic hier nog aan toe gaat voegen zie ik niet echt :)

Dit topic is gesloten.