Aangezien het LAN afwerking topic is gesloten (en de foto's daaruit zijn verdwenen) ben ik eigenlijk benieuwd naar tips en fotovoorbeelden met betrekking tot het K40 Plintsysteem van Attema. Zelf ga ik daar het een en ander van inkopen om mijn (huidige en toekomstige) kabels weg te werken.
Ik ben overigens gegaan voor het K40 (40mm) systeem en niet voor het K25 (25mm) systeem, omdat er toch een groot aantal kabels langs de vloer moet gaan. Onder andere:
- netwerkkabels (meerdere)
- audiokabels (met name de rears)
- coax kabel
- dvi/hdmi kabel tussen pc en tv/receiver
Nu ben ik dus op zoek naar ervaringen van anderen met betrekking tot het aanleggen van dit (of een ander, ik sta open voor alternatieven) plintsysteem. En dan bij voorkeur ondersteund door wat beeldmateriaal
Zelf zal ik dit topic ook vullen met mijn ervaringen (en beeldmateriaal
).
Ik ben overigens gegaan voor het K40 (40mm) systeem en niet voor het K25 (25mm) systeem, omdat er toch een groot aantal kabels langs de vloer moet gaan. Onder andere:
- netwerkkabels (meerdere)
- audiokabels (met name de rears)
- coax kabel
- dvi/hdmi kabel tussen pc en tv/receiver
Nu ben ik dus op zoek naar ervaringen van anderen met betrekking tot het aanleggen van dit (of een ander, ik sta open voor alternatieven) plintsysteem. En dan bij voorkeur ondersteund door wat beeldmateriaal
Zelf zal ik dit topic ook vullen met mijn ervaringen (en beeldmateriaal