Socket 939 = K8
weer wat geleert 
ook maar besloten om me gpu ook direct te waterkoelen.
is toch een uitdaging om vanallerlei info enzo te vinden.
maar kon het niet vinden dat de socket 939 een k8 was.
neem aan dat k8 voor het type aanduiding staat
ook maar besloten om me gpu ook direct te waterkoelen.
is toch een uitdaging om vanallerlei info enzo te vinden.
maar kon het niet vinden dat de socket 939 een k8 was.
neem aan dat k8 voor het type aanduiding staat
Ik heb reeds dit weekend mijn nieuwe pc in de zwarte Thermaltake Armor met 25CM Fan in sidepanel gezet. De specificaties zijn behalve het Moederboard (ASUS Striker Extrme) en mijn Geluidskaart (Creative X-Fi ExtremeMusic) volgens mij niet super boeiend, mocht iemand ze toch willen weten hoor ik dat vanzelf.
Maar nu: Er kwamen vanaf de voorkant, de bovenste lade, waar de HDD-led en de reset en aan/uit-knop zit een aantal draden vandaan. Deze aangesloten op mijn Moederboard onderin vlakbij je batterij en cmos. Op de ASUS Striker Extreme zit dat vlakbij de SATA-aansluitingen, rechtsonderin de hoek.
Vervolgens komen er draden vanuit de bovenkant van de kast voor de USB FireWire en audio aansluitingen. Echter kan ik voor de AC'97' geen aansluiting vinden, ook niet op mijn geluidskaart.
Er zijn twee kabels voor de USB aansluiting. Bij het moederboard zit een blauw stekkertje die je op je moederboard kan pluggen waarop de kabel dan weer vast komt te zitten. Eén van deze kabel heeft een cijfertje 1 en de ander een 2 dus ik dacht dat is USB 1 en USB 2.0 op dat blauwe stekkertje staat ook iets dergelijks, echter geeft dan de pc een melding dat ik teveel usb aansluitingen heb aangesloten (stond in het engels: overload of .. nog iets - sorry weet de melding niet uit meer uit mijn hoofd).
USB bovenop de kast werkt dus niet, dat is 1 probleempje.
Dan is er nog een kabeltje dat vast zit aan die AC'97', kan ook de naam niet herinneren maar iedereen heeft deze in zijn kast zitten. Neem aan dat je wel snapt welke ik dus bedoel. Ook van dit kabeltje heb ik geen idee waar ik die moet aansluiten, of wel aan hoor te sluiten.
Nu is er nog een kabeltje met een stuk of 6 losse 1-pin stekkertjes met o.a. grnd, tpa-, tpa+, tpb- en tpb+. Vraag mij zwaar af waar deze dan weer horen. Want die aansluitingen waar ook je HDD-Led hoort dat zit al helemaal vol met stekkertjes
.
Ik begrijp er geen drol van en volgens mij (hoop niet dat ik de enige ben) zit er geen enkel boekje bij de last geleverd.
(vindt zowiezo dat er te weinig beschrijvingen en/of handleidingen bij een kast zitten, tis toch geen zelf ontdek project geworden, kom nou!)
(firewire heb ik expres niet aangesloten want ik heb toch geen firewire apparaten)
Nu zit er ook bij mijn moederboard een extra panel voor 2 usb aansluitingen die in een pci slot komt te zitten met een kabel naar een usb aansluiting, blauw stekkertje. (ben deze alleen vergeten aan te sluiten, zou makkelijk zijn met de hoeveelheid usb stekkertjes die ik gebruik voor mijn externe hdd, telefoon, webcam, digitale camera, muis, toetsenboord en je weet nooit wat er nog meer te gebruiken valt.
Ik wil mijn Sennheiser PC150 aansluiten op de audio aansluiting op de bovenkant van de kast, en als de USB aansluitingen 2.0 zijn daar me externe hdd eventueel kabeltje voor telefoon of digi cam voor gebruiken.
Ik heb ook een audio kabel met 1-pin ene kant en 2-pins audio (rood, wit) aan de andere kant voor de aux-ingang van mijn dvd speler zodat ik geluid heb vanaf pc op aux stand van dvd speler
, werkt perfect met mijn geluidskaart. Alleen dat switchen van kabeltjes aan de achterkant wordt je zo gek van. Dus als het even kan zou ik de aansluitingen van mijn audio bovenop de kast op mijn geluidskaart willen aansluiten, zo niet dan op het moederboard, als het maar werkt.
Wie heeft een klein inzicht van mijn probleem en kan mij uit de brand helpen.
(hoop niet dat ik een overvloed aan (teveel) informatie heb verstrekt waardoor het wat ingewikkelder is geworden, ben bereid om het nog eens uit te leggen of eventuele vragen te beantwoorden. )
Maar nu: Er kwamen vanaf de voorkant, de bovenste lade, waar de HDD-led en de reset en aan/uit-knop zit een aantal draden vandaan. Deze aangesloten op mijn Moederboard onderin vlakbij je batterij en cmos. Op de ASUS Striker Extreme zit dat vlakbij de SATA-aansluitingen, rechtsonderin de hoek.
Vervolgens komen er draden vanuit de bovenkant van de kast voor de USB FireWire en audio aansluitingen. Echter kan ik voor de AC'97' geen aansluiting vinden, ook niet op mijn geluidskaart.
Er zijn twee kabels voor de USB aansluiting. Bij het moederboard zit een blauw stekkertje die je op je moederboard kan pluggen waarop de kabel dan weer vast komt te zitten. Eén van deze kabel heeft een cijfertje 1 en de ander een 2 dus ik dacht dat is USB 1 en USB 2.0 op dat blauwe stekkertje staat ook iets dergelijks, echter geeft dan de pc een melding dat ik teveel usb aansluitingen heb aangesloten (stond in het engels: overload of .. nog iets - sorry weet de melding niet uit meer uit mijn hoofd).
USB bovenop de kast werkt dus niet, dat is 1 probleempje.
Dan is er nog een kabeltje dat vast zit aan die AC'97', kan ook de naam niet herinneren maar iedereen heeft deze in zijn kast zitten. Neem aan dat je wel snapt welke ik dus bedoel. Ook van dit kabeltje heb ik geen idee waar ik die moet aansluiten, of wel aan hoor te sluiten.
Nu is er nog een kabeltje met een stuk of 6 losse 1-pin stekkertjes met o.a. grnd, tpa-, tpa+, tpb- en tpb+. Vraag mij zwaar af waar deze dan weer horen. Want die aansluitingen waar ook je HDD-Led hoort dat zit al helemaal vol met stekkertjes
Ik begrijp er geen drol van en volgens mij (hoop niet dat ik de enige ben) zit er geen enkel boekje bij de last geleverd.
(vindt zowiezo dat er te weinig beschrijvingen en/of handleidingen bij een kast zitten, tis toch geen zelf ontdek project geworden, kom nou!)
(firewire heb ik expres niet aangesloten want ik heb toch geen firewire apparaten)
Nu zit er ook bij mijn moederboard een extra panel voor 2 usb aansluitingen die in een pci slot komt te zitten met een kabel naar een usb aansluiting, blauw stekkertje. (ben deze alleen vergeten aan te sluiten, zou makkelijk zijn met de hoeveelheid usb stekkertjes die ik gebruik voor mijn externe hdd, telefoon, webcam, digitale camera, muis, toetsenboord en je weet nooit wat er nog meer te gebruiken valt.
Ik wil mijn Sennheiser PC150 aansluiten op de audio aansluiting op de bovenkant van de kast, en als de USB aansluitingen 2.0 zijn daar me externe hdd eventueel kabeltje voor telefoon of digi cam voor gebruiken.
Ik heb ook een audio kabel met 1-pin ene kant en 2-pins audio (rood, wit) aan de andere kant voor de aux-ingang van mijn dvd speler zodat ik geluid heb vanaf pc op aux stand van dvd speler
Wie heeft een klein inzicht van mijn probleem en kan mij uit de brand helpen.
(hoop niet dat ik een overvloed aan (teveel) informatie heb verstrekt waardoor het wat ingewikkelder is geworden, ben bereid om het nog eens uit te leggen of eventuele vragen te beantwoorden. )
vind het een erg mooie kast maar heb wel een vraagje,
als je er 1 hebt met zown 25cm fan in de zijkant, dat is een intake. Maar hij staat bijna recht tegenover je cpu, terwijl als je standaard cpu koelers die recht naar de zijwand blazen, zo krijg je dan toch 2 luchtstromen die daar tegen elkaar botsen? iemand last van, of klopt het niet helemaal wat ik zeg en botst de lucht af?
als je er 1 hebt met zown 25cm fan in de zijkant, dat is een intake. Maar hij staat bijna recht tegenover je cpu, terwijl als je standaard cpu koelers die recht naar de zijwand blazen, zo krijg je dan toch 2 luchtstromen die daar tegen elkaar botsen? iemand last van, of klopt het niet helemaal wat ik zeg en botst de lucht af?
Als toevoeging heb ik echter nog een probleem: Mijn Logitech MX310 (USB) muis werkt niet onder Windows Vista Home Premium.
Hij krijgt wel via de computer stroom, want het rode lampje (dus geen balletjes muis) begint wel te branden, maar diverse drivers zoals SetPoint 3.30 en 4.0 of de XP Drivers MouseWare 7.79.1 025 werken allemaal niet.
De drivers zien de muis niet aangesloten worden en de cursor kan niet bewogen worden door de muis.
Ik gebruik nu een oude logitech muis met balletje maar die is niet echt geschikt om spellen zoals counter-strike mee te spelen.
Tevens heb ik ook al Logitech gemaild en dezelfde vraag gestelt en ook aangevraagt of er een Vista Driver uit komt die voor de MX310 te gebruiken is. Alleen denk ik echter dat hier een negatief antwoord op krijgt i.v.m. de oudheid van de muis en de verkrijgbaarheid. Daar deze muis niet meer te vinden is op de website van logitech en ook vrij zeldzaam in retailers te koop is.
Hopelijk hebben meerdere mensen hier last van gehad en WEL een oplossing voor kunnen vinden.
Hij krijgt wel via de computer stroom, want het rode lampje (dus geen balletjes muis) begint wel te branden, maar diverse drivers zoals SetPoint 3.30 en 4.0 of de XP Drivers MouseWare 7.79.1 025 werken allemaal niet.
De drivers zien de muis niet aangesloten worden en de cursor kan niet bewogen worden door de muis.
Ik gebruik nu een oude logitech muis met balletje maar die is niet echt geschikt om spellen zoals counter-strike mee te spelen.
Tevens heb ik ook al Logitech gemaild en dezelfde vraag gestelt en ook aangevraagt of er een Vista Driver uit komt die voor de MX310 te gebruiken is. Alleen denk ik echter dat hier een negatief antwoord op krijgt i.v.m. de oudheid van de muis en de verkrijgbaarheid. Daar deze muis niet meer te vinden is op de website van logitech en ook vrij zeldzaam in retailers te koop is.
Hopelijk hebben meerdere mensen hier last van gehad en WEL een oplossing voor kunnen vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door WarrieJunioR op 22-08-2007 14:57 ]
Anoniem: 215033
In oktober komt er weer een nieuwe thermaltake armor, full tower bij. De Thermaltake armor+.
Ik vind hem nog mooier dan de bestaande versie(8003BWS), ben alleen benieuwd naar de prijs
, als het maar onder de 200 blijft
hier een link van de thermaltake site zelf: http://www.thermaltake.com/news/Press/press070919a.asp
en een filmpie
:
http://www.youtube.com/watch?v=LYT3eIFETqY
nog ff 1 maandje wachten
Ik vind hem nog mooier dan de bestaande versie(8003BWS), ben alleen benieuwd naar de prijs
hier een link van de thermaltake site zelf: http://www.thermaltake.com/news/Press/press070919a.asp
en een filmpie
nog ff 1 maandje wachten
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik zie niet echt veel verbeteringen behalve het gebruikersgemak. Het raam is anders en de bovenkant wat meer gevormd maar verder zie ik het niet echt.Anoniem: 215033 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:17:
In oktober komt er weer een nieuwe thermaltake armor, full tower bij. De Thermaltake armor+.
Ik vind hem nog mooier dan de bestaande versie(8003BWS), ben alleen benieuwd naar de prijs, als het maar onder de 200 blijft
![]()
en een filmpie:
nog ff 1 maandje wachten
Ziet er wel erg leuk uit! maar ik verwacht inderdaad een torenhoge prijs. De hudige versie zit al op 150€ (ongeveer).Anoniem: 215033 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:17:
Ik vind hem nog mooier dan de bestaande versie(8003BWS), ben alleen benieuwd naar de prijs, als het maar onder de 200 blijft
![]()
en een filmpie:
nog ff 1 maandje wachten
Ik zit er over te denken om de 8003bws te kopen. kweet niet of wachten op de nieuwe, de moeite is.
Anoniem: 215033
Ik wacht wel op de nieuwe, als ik hem dan alsnog te duur vind, dan neem ik die 8003 bws wel. Verwacht idd ook een hoge prijs.
Vind die armor+ ook best handig met dat uitschuifbare moederbordplaat, en die bovenkant ziet er echt super uit!!
Vind die armor+ ook best handig met dat uitschuifbare moederbordplaat, en die bovenkant ziet er echt super uit!!
ik ben opzoek naar 2 TT armor frontjes voor een 5.25 inch bay.... ik kan ze nergens vinden... iemand een idee of heeft iemand er een paar over?
damn, dat LCS (liquid water systemAnoniem: 215033 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:17:
![]()
en een filmpie:
nog ff 1 maandje wachten
Anoniem: 244878
Ik ga eind januari een nieuw systeem aanschaffen, ook met de 8000BWS.
Er komt een custom waterkoeling in met een 3x120mm radiator, die ik met een beetje modden voorin wil proppen(de daadwerkelijke rad is namelijk 430mm, en niet simpelweg 3x120), met 3 Antec TriCool fans erop .
Verder is het de bedoeling de fan aan het "plafond" en standaard 120mm UV ook te vervangen voor de eerder genoemde fan. Het is de bedoeling de airflow volledig om te draaien, en dus de fans achterin naar binnen te laten "zuigen" en de 3 voorop de radiator naar buiten te laten "zuigen".
En nee, er blijft inderdaad geen bay meer over, maar naar mijn idee gaat het er wel gruwelijk uitzien
Er komt een custom waterkoeling in met een 3x120mm radiator, die ik met een beetje modden voorin wil proppen(de daadwerkelijke rad is namelijk 430mm, en niet simpelweg 3x120), met 3 Antec TriCool fans erop .
Verder is het de bedoeling de fan aan het "plafond" en standaard 120mm UV ook te vervangen voor de eerder genoemde fan. Het is de bedoeling de airflow volledig om te draaien, en dus de fans achterin naar binnen te laten "zuigen" en de 3 voorop de radiator naar buiten te laten "zuigen".
En nee, er blijft inderdaad geen bay meer over, maar naar mijn idee gaat het er wel gruwelijk uitzien
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 244878 op 18-12-2007 15:08 ]
Mijn oog is gevallen op de nieuwe vh6000 kasten, kan ze alleen nergens in de webshops ontdekken. iemand ze al ergens tegengekomen?
* PSN=Chef_NL** *
ik heb hier dus een topic over gemaakt waar iedereen in kan posten:Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:15:
Mijn oog is gevallen op de nieuwe vh6000 kasten, kan ze alleen nergens in de webshops ontdekken. iemand ze al ergens tegengekomen?
ThermalTake Armor Plus VH6000
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Blijkbaar hoorde mijn gemaakte topic in het grote armor topic thuis. Dion_B, kun jij de gemaakte posts van mij dan even hier neerzetten? anders moeten mensen steeds naar dat gesloten topic doorlinken.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Weet iemand al waar de Armor+ te koop is? En dan voornamelijk die VH600LSWA.
Daar kwijl je gewoon van
Daar kwijl je gewoon van
Hij zal pas begin volgend jaar te koop zijn in Europa... Ziet er echt vet uit, hopelijk blijft de prijs onder de 200 euro anders pas ik.
Hoe weet je dat?Addiction schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:58:
Hij zal pas begin volgend jaar te koop zijn in Europa... Ziet er echt vet uit, hopelijk blijft de prijs onder de 200 euro anders pas ik.
Ik heb de eerste armor voor 129 euro gekocht bij alternate. meteen de eerste week dat ie uitwas, heeft ie 3 dagen op die prijs gestaan. als je kijkt wat ie nu nog kost
Dat staat op de website van Thermaltake. Je moet bij de Flash-animatie van de Amor + kijken.
Anoniem: 244878
de gewone 8000BWS betaal je nu 149 voor @ azerty...
EDIT: verhoogd naar 179
http://www.azerty.nl/prod...8000bws-armor-window.html
EDIT: verhoogd naar 179
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 244878 op 23-12-2007 22:24 ]
edit: klopt niet
[ Voor 89% gewijzigd door Addiction op 24-12-2007 08:21 ]
Hier wat goeie reviews:
http://www.hardwarezone.c...w.php?cid=22&id=2442&pg=3
http://www.xsreviews.co.u...ermaltake-armor-vh6000/1/
Op die eerste link zie je inderdaad hoe die 23cm fan op de sidewindow in elkaar zit:
http://www.hardwarezone.c...w.php?cid=22&id=2442&pg=3
http://www.xsreviews.co.u...ermaltake-armor-vh6000/1/
Op die eerste link zie je inderdaad hoe die 23cm fan op de sidewindow in elkaar zit:

Hij is verkrijgbaar op Azerty, mét de lekkere prijs van 155 euro. Ik heb hem alvast al besteld 
http://www.revioo.com/articles/a10920_0.html
extra review
http://www.revioo.com/articles/a10920_0.html
extra review
[ Voor 25% gewijzigd door Addiction op 30-12-2007 07:49 ]
in die review staat 16,8 kilo
omg Dan wordt het toch maar de zilveren.
Gewicht maakt toch niet zoveel uit, tenzij je naar lanparty's gaat ofzo. De zilveren weegt zo'n 10 kg.
Verschillende materie?
Verschillende materie?
[ Voor 11% gewijzigd door Addiction op 31-12-2007 12:12 ]
Een vriend van me heeft een TT Armor.
Hij heeft alleen wat problemen met de aan en uit knop. Die blijft hangen, waardoor de PC na 5 seconden uit gaat. Is dit een bekend probleem, en zo ja, hoe hebben jullie dat verholpen?
Hij heeft alleen wat problemen met de aan en uit knop. Die blijft hangen, waardoor de PC na 5 seconden uit gaat. Is dit een bekend probleem, en zo ja, hoe hebben jullie dat verholpen?
*Handtekening*
Erm. Gaat ie echt helemaal uit? Of reset ie na 5 seconden en blijft ie dan aan? Heeft mijn moederbord ook. Heeft te maken met de northbridge strap. Kijk in de bios of je een boot mode kunt vinden. Bij mij is dat mode 1 en mode 2. De ene reset dus na 5 seconden. Vaak als ik geheugen dividers heb verandert.
Life is like living only without the peaches
Hmm het gaat hier over een knopje dat bij het indrukken blijft hangen? niet over een verkeerde bios-setup lijkt me.
Ik heb zelf trouwens een armor+ hiermee geen problemen dat het knopje blijft steken.
Ik heb zelf trouwens een armor+ hiermee geen problemen dat het knopje blijft steken.
* PSN=Chef_NL** *
Ik heb een armor (de oude dus) zonder fan in de zijkant (volgens mij was die er nog niet toen ik het ding kocht) en overweeg om er wellicht een los te bestellen... Ik vind het ding echter nogal hoog zitten, hij blaast voornamelijk naar de cpu en de moederbord delen daar om heen wat op zich prima is, maar hij mist het grootste deel van de videokaarten (ik heb 2 8800GTs in SLI) terwijl ik die eigenlijk ook graag van verse lucht zou voorzien.
Heeft iemand ervaring wat het effect is van die side fan op een setje videokaarten? Ik kan me voorstellen dat daar juist minder airflow langs gaat komen omdat die fan in het sidepanel in zijn eentje misschien meer lucht naar binnen zuigt dan de fans aan de boven en achterkant naar buiten blazen, waardoor de 120er aan de voorkant juist moeilijker lucht naar je videokaarten kan gaan blazen. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat, omdat warme lucht opstijgt, de sidepanel fan toch ook helpt om de videokaarten koeler te houden...
De fan in de zijkant zou in ieder geval wel helpen om de circupipe op mijn MSI P7N SLI platinum koel te houden... Ik heb er nu met ijzerdraad een beetje een 80er fannetje op gericht (daarvoor was dat ding zo heet dat ik em nauwelijks aan kon raken en straalde ook flink warmte af naar de videokaart er naast), maar erg handig is dat niet.
Heeft iemand ervaring wat het effect is van die side fan op een setje videokaarten? Ik kan me voorstellen dat daar juist minder airflow langs gaat komen omdat die fan in het sidepanel in zijn eentje misschien meer lucht naar binnen zuigt dan de fans aan de boven en achterkant naar buiten blazen, waardoor de 120er aan de voorkant juist moeilijker lucht naar je videokaarten kan gaan blazen. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat, omdat warme lucht opstijgt, de sidepanel fan toch ook helpt om de videokaarten koeler te houden...
De fan in de zijkant zou in ieder geval wel helpen om de circupipe op mijn MSI P7N SLI platinum koel te houden... Ik heb er nu met ijzerdraad een beetje een 80er fannetje op gericht (daarvoor was dat ding zo heet dat ik em nauwelijks aan kon raken en straalde ook flink warmte af naar de videokaart er naast), maar erg handig is dat niet.
Gamertag: FinrazielNL
Heeft iemand de armor+ met waterkoeling ?
[ Voor 88% gewijzigd door AsoT op 19-11-2008 20:59 ]
Ik heb even een vraagje over de Thermaltake Armor+ VH6000BWS kast. De kaarten in de PCI-sloten worden d.m.v. een kliksysteem vastgezet. Maar als je ze liever met schroefjes wilt vast zetten, kan dat ook met deze kast?
ja hoor dat is geen probleem. Ik heb zelf mijn geluidskaart en grafische kaart ook vastgezet met de boutjes die erbij zaten.
Bedankt. Dat vind ik persoonlijk toch even wat beter.
Hoi, even een megaschup 
Ik zit er aan te denken via marktplaats ook een armor te kopen voor mijn fileserver.
Gezien het feit dat ik minstens 12 (en eigenlijk 15) disks kwijt wil lijkt me deze kast wel geschikt.
Maar ook na het lezen van verschillende reviews blijven me 2 dingen onduidelijk.
- Ik heb een 850W voeding, waarvan de hele bodem bestaat uit een 12cm fan. (Plaatje zegt meer dan 100 woorden
)

zoals ik het zie moet die op zijn kant achter een hd-cage.
Kan hij dan nog wel zijn lucht kwijt ?
En zoja frituur ik niet de 3 hd's die daar zitten ?
-Er zit een heel leuk laatje onderin, maar kan er dat nu ook uit en vervangen worden door bv een dvd-speler, of zit dat ding vast ?
Vast wel een tweaker die me dat kan vertellen
Ik zit er aan te denken via marktplaats ook een armor te kopen voor mijn fileserver.
Gezien het feit dat ik minstens 12 (en eigenlijk 15) disks kwijt wil lijkt me deze kast wel geschikt.
Maar ook na het lezen van verschillende reviews blijven me 2 dingen onduidelijk.
- Ik heb een 850W voeding, waarvan de hele bodem bestaat uit een 12cm fan. (Plaatje zegt meer dan 100 woorden

-Er zit een heel leuk laatje onderin, maar kan er dat nu ook uit en vervangen worden door bv een dvd-speler, of zit dat ding vast ?
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 03-11-2010 22:36 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
hee misschien een beetje laat maar alsnog je antwoorden;)heuveltje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:34:
Hoi, even een megaschup
- Ik heb een 850W voeding, waarvan de hele bodem bestaat uit een 12cm fan. (Plaatje zegt meer dan 100 woorden)
[afbeelding]
jah je kan deze voeding gewoon erin proppen zonder de boel te laten koken
je kan dat laatje onderin ook gewoon gebruiken en eruit halen.
En als tip geef ik maak helemaal voorin op de bovenkant een gat met de dremel en zet daar een ventilaotr neer zodat je net wat extra koeling hebt. kleine mod groot verschil
Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow
ik ben op zoek naar het achterpaneel voor mijn themaltake va8000bws zodat ik mijn btx maat mobo kan gebruiken. deze werden appart verkocht maar kan ze nergens meer vinden helaas. iemand een idee waar ze nog te verkrijgen zijn?