Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

administrator wachtwoord vergeten

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben van mijn laptop het administrator wachtwoord vergeten weet iemand hoe je hem kan achterhalen. want nu kan ik niks instaleren.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Welk besturingssysteem heb je?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wie zegt ons dat je niet op een school pc probeert het ww te achterhalen oid.

Maar om toch nog wat zinnigs te zeggen:

• Zelf al gezocht?
• Google?
• GoT search ?

Ik meen te herinneren dat het heel vaak langsgekomen is hier. Zelfs in de FAQ ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het algemeen beleid geloof ik ;)
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Het is voor ons moeilijk te weten of je bedoelingen wel legitiem zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 14-09-2006 10:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:31
Google?
En dan deze, heb ik zelf al vaker met succes gebruikt.

Dus niet achterhalen, maar wel wijzigen. Moet geen probleem zijn als het je eigen laptop betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door Ethefox op 14-09-2006 10:44 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 20:20

BHQ

Reinstallen zodat je zelf het wachtwoord kan instellen. Er zijn ook bootdisks om het password te veranderen poster boven mij ;) Of je brengt 'm terug naar de plek van bestemming.

[ Voor 25% gewijzigd door BHQ op 14-09-2006 10:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil hem niet opnieuw installeren en het is gewoon mijn eigen laptop en ik heb geen floppy drive

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Als je een CD hebt, kan je zo'n omgebouwde linux proberen. Als je even had gegoogled, had je binnen enkele seconden wat gevonden (hint: stel je vraag in het engels op google)

Copy.com

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15
Als je de link hierboven even bekeken had kun je zien dat het ook vanaf cd te booten is.

-

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 20:20

BHQ

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:56:
nee ik wil hem niet opnieuw installeren en het is gewoon mijn eigen laptop en ik heb geen floppy drive
dan herinstalleer je hem van een cd dat kan ook in de meeste gevallen

Interpunctie en gebruik van hoofdletters helpt

[ Voor 9% gewijzigd door BHQ op 14-09-2006 11:27 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kunt het wachtwoord inderdaad resetten volgens de link van Ethefox in "administrator wachtwoord vergeten"

Dan is het natuurlijk wel gereset zodat het voor iedereen duidelijk is en het alleen gebruikt wordt als de admin het mag weten :P
En als je wat anders wilt, is het duidelijk omzeilen van beveiligingen (wij kunnen niet zien van wie de laptop is) en dus is hetniet wenselijk op het forum.

Maar goed. Hier is al zat over geschreven op het forum (hier in BV, in Windows Clients, etc) en daarom is nog een topic niet nodig lijkt me. Dus sluit ik het.

Edit: trouwens nog welkom op GoT :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2006 16:38 . Reden: oeh je bent nieuw. ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.