hoi ik ben van mijn laptop het administrator wachtwoord vergeten weet iemand hoe je hem kan achterhalen. want nu kan ik niks instaleren.
Welk besturingssysteem heb je?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Wie zegt ons dat je niet op een school pc probeert het ww te achterhalen oid.
Maar om toch nog wat zinnigs te zeggen:
• Zelf al gezocht?
• Google?
• GoT search ?
Ik meen te herinneren dat het heel vaak langsgekomen is hier. Zelfs in de FAQ
Maar om toch nog wat zinnigs te zeggen:
• Zelf al gezocht?
• Google?
• GoT search ?
Ik meen te herinneren dat het heel vaak langsgekomen is hier. Zelfs in de FAQ
Het algemeen beleid geloof ik 
Het is voor ons moeilijk te weten of je bedoelingen wel legitiem zijn.Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 14-09-2006 10:44 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Reinstallen zodat je zelf het wachtwoord kan instellen. Er zijn ook bootdisks om het password te veranderen poster boven mij
Of je brengt 'm terug naar de plek van bestemming.
[ Voor 25% gewijzigd door BHQ op 14-09-2006 10:47 ]
nee ik wil hem niet opnieuw installeren en het is gewoon mijn eigen laptop en ik heb geen floppy drive
Als je een CD hebt, kan je zo'n omgebouwde linux proberen. Als je even had gegoogled, had je binnen enkele seconden wat gevonden (hint: stel je vraag in het engels op google)
dan herinstalleer je hem van een cd dat kan ook in de meeste gevallenVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:56:
nee ik wil hem niet opnieuw installeren en het is gewoon mijn eigen laptop en ik heb geen floppy drive
Interpunctie en gebruik van hoofdletters helpt
[ Voor 9% gewijzigd door BHQ op 14-09-2006 11:27 ]
Je kunt het wachtwoord inderdaad resetten volgens de link van Ethefox in "administrator wachtwoord vergeten"
Dan is het natuurlijk wel gereset zodat het voor iedereen duidelijk is en het alleen gebruikt wordt als de admin het mag weten
En als je wat anders wilt, is het duidelijk omzeilen van beveiligingen (wij kunnen niet zien van wie de laptop is) en dus is hetniet wenselijk op het forum.
Maar goed. Hier is al zat over geschreven op het forum (hier in BV, in Windows Clients, etc) en daarom is nog een topic niet nodig lijkt me. Dus sluit ik het.
Edit: trouwens nog welkom op GoT
Dan is het natuurlijk wel gereset zodat het voor iedereen duidelijk is en het alleen gebruikt wordt als de admin het mag weten
En als je wat anders wilt, is het duidelijk omzeilen van beveiligingen (wij kunnen niet zien van wie de laptop is) en dus is hetniet wenselijk op het forum.
Maar goed. Hier is al zat over geschreven op het forum (hier in BV, in Windows Clients, etc) en daarom is nog een topic niet nodig lijkt me. Dus sluit ik het.
Edit: trouwens nog welkom op GoT
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2006 16:38 . Reden: oeh je bent nieuw. ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()