Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Visaton, maar kweenie waar je die kan krijgen, in P'rend kan je ze bij Elco krijgen. Misschien bij www.conrad.nl
Kijk anders ff bij de lokale elektroboer.
Kijk anders ff bij de lokale elektroboer.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Tip:
Gebruik wel kwaliteitsproducten en niks uit de Cat serie van Conrad. (Visaton is wel aan te raden) Kep ervaring met Cat en dat spul gaat erg snel kapot. En dat terwijl mijn geluid niet eens extreem hard staat. Het was een duistere dag toen ik Starship Troopers zat te kijken...
Gebruik wel kwaliteitsproducten en niks uit de Cat serie van Conrad. (Visaton is wel aan te raden) Kep ervaring met Cat en dat spul gaat erg snel kapot. En dat terwijl mijn geluid niet eens extreem hard staat. Het was een duistere dag toen ik Starship Troopers zat te kijken...
Ik zag hier al iemand met een Beyma logootje als user-icon, dat zijn supergoede speakers! Als je een dealer zoekt moet je even bellen met de importeur, da's RSL Europe Audio in Breda.
Ik kan je visaton zeker aanraden!!!
Verwijderd
Geen geld?
Neem 1 set Pioneer 10cm.auto speakers.
Bouw er een paar plankjes om.
Zie daar een prima paar butged sur.speakers.
Veel plesier.
Neem 1 set Pioneer 10cm.auto speakers.
Bouw er een paar plankjes om.
Zie daar een prima paar butged sur.speakers.
Veel plesier.
* digifiel heb dan geluk met zn cat speakers LoL
Ben dr dus achter dat t cat speakers zijn
en staat af en toe HARD heb dit setje al een jaar of 3/4 denk ik en nogsteeds niks kapot
maar voor muziek en radio en tv ga ik toch een ander setje speakers halen
Ben dr dus achter dat t cat speakers zijn
maar voor muziek en radio en tv ga ik toch een ander setje speakers halen
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Pagina: 1