[WC] Eerste Keertje

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 14:31
Hallo, ik heb nog nooit WC in mijn pc's gehad.
dus wou ik voordat ik alles aanschaf eerst wat informatie inwinnen.

ik wou de Aquagate van Coolermaster in mijn kast stoppen.

nu was mijn vraag: is deze ook geschikt voor waterkoeling op SLI,
of beter gestelt, hoeveel zaken zou je er maximum op aan kunnen sluiten?

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor alleen CPU zal ie zeker wel voldoen. Maar als je er nog eens 2 dikke videokaarten bij gaat pakken denk ik dat ie dat niet gaat trekken. Kijk eens rond in het grote waterkoelings vragen topic voor heel veel info over andere setjes.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:01
Kijk hier eens : http://www.aqua-computer.de/

Ze zijn aan de prijzige kant, maar je kan er een systeem mee bouwen waar je van gaat kwijlen zo mooi.

Filmpje : http://www.aqua-computer-...multiswitch_tubemeter.wmv

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 14:31
dat is jammer.
maar alles is niet erg OC.
zijn er mensen met ervaring met de aquagate?

en de prijs, dat deed het hem juist.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Waterkoeling is allemaal heel leuk en aardig, maar je moet jezelf ook heel bewust zijn van de risico's. Houdt er rekening mee dat je met waterkoeling altijd heel zorgvuldig moet werken en dat het heel moeilijk wordt om 'effe snel' iets te veranderen in je kast. Ook loop je met waterkoeling altijd de kans dat het gaat lekken zodra je verschillende onderdelen/merken/maten combineert.

Bovendien denk ik dat je met zo'n klein waterkoelsetupje niet eens zoveel beter is dan een luchtgekoeld systeem met goede, grote en stille fans. Zeker niet als je er ook nog een stevige videokaart mee wilt koelen zoals de 7900GTX en de X1900 serie.

Ik heb al 22 maanden met waterkoeling gespeeld, maar ik ben het eigenlijk wel zat. Het kost veel tijd, vergt veel onderhoud, je loopt veel risico's...

Misschien ben ik een doemdenker, want ik hoor van veel mensen dat zij waterkoeling geen enkel probleem vinden. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door frankknopers op 14-09-2006 10:09 ]

Goud is geen geld

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Lieve Mona schreef:
Lieve gebruiker,

Natuurlijk is de eerste keer altijd erg eng, om de spanning wat te verminderen is het verstandig je goed in te lezen in het onderwerp. Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen door de FAQ te lezen of een kijkje te nemen in het [WC] Het grote waterkoelings topic deel XVIII

Ook is het verstandig je bewust te zijn van de eventuele gevaren die een onderneming als dit met zich meebrengt, dus neem goede voorzorgsmaatregelen.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen :>

is getekend: Lieve mona
Einde melige bui :P

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.