Toon posts:

koe meteen minimaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de koe start meteen automatisch op (via een regedit) maar altijd meteen in beeld. ik wil dat de koe meteen minimaliseert zonder dat hij (of zij) helemaal op de achtergrond staat (detached) dus wat moet ik doen??
BVD

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Als je nou niet via de registry zou starten maar mbv een shortcut in je startup dir, dan zou je eenvoudig de properties van die shortcut aan kunnen passen.

Is dat niet een optie?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Topicstarter
het liefst niet, het moet gewoon ook via de reg kunnen, ik weet alleen niet hoe. er zijn zat programma's die hetzelfde doen

Verwijderd

Ik heb het gedaan via een BATCH file in de startup, die verdwijnt mooi bij het opstarten, ik zou niet weten hoe je het anders kan doen ... in de batchfile staat gewoon de opdrachtregel "dnetc", alle 50 clients voeden zich via een remote buffer ideaal.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
als je `dnetc -config` gebruikt dan heb je onder menu 1 de optie "silent mode" (nr 10). Als je dit aan zet zie je niets :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Topicstarter
duh, dat wil dus net en dat heb ik net al uitgelegd.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:07

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op maandag 29 januari 2001 21:10 schreef Neelsjan het volgende:
de koe start meteen automatisch op (via een regedit) maar altijd meteen in beeld. ik wil dat de koe meteen minimaliseert zonder dat hij (of zij) helemaal op de achtergrond staat (detached) dus wat moet ik doen??
BVD
Moet ze dan nog zichtbaar blijven in de systray of niet meer ?

anders kijk je maar eventjes op dit draadje

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Je kunt ergens aanzetten dat ie geminimaliseerd op met starten, ik weet alleen niet of je dt nu in wondows aan moet geven of in de client zelf. Probeer dnetc.exe -help eens...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

Tarin

Just plain weird.

Waar zet je dat dan in het register? dan kan ik ze hier in Delluf misschien ook aanzetten. dat wordt dan 100 PIII 550's en 50 PII 350's }:O

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Anders zet je gewoon:
code:
1
2
[display]
detached=yes

in het ini-filetje.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 10:11
Ik weet niet, maar maak in distributed.net dir gewoon een snelkoppeling naar de koe en wijs vanuit het register naar die snelkoppeling. In de snelkoppeling geef je aan dat het programma geminimaliseerd moet opstarten. Volgens mij is dit (als ik je goed begrepen heb) de oplossing.
Pagina: 1