Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Bel Apple evenjopiek schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:55:
Zouden die onderwijskortingen ook voor een nieuwe IPod gelden? Heb gister morgen besteld, nu zijn de stores geupdate, bij de normale bestelling staan die nieuwen niet bij, maar als ik de voorwaarden lees zou het moeten kunnen (lees er wordt algemeen over IPod 2GB bijv. gesproken).
Ík denk dat het wel kan, omdat er inderdaad niet specifiek aangegeven staat welke modellen je moet kiezen.
Ja Apple bellen is een goed idee, maar ik vertrouw dat niet zo, elke medewerker zegt wat anders, ervaring met MBP die allerlei rare kwalen had en zoVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:06:
[...]
Bel Apple even![]()
Ík denk dat het wel kan, omdat er inderdaad niet specifiek aangegeven staat welke modellen je moet kiezen.
[ Voor 13% gewijzigd door jopiek op 13-09-2006 10:14 ]
Cogito Ergo Credo
Pod Models In aamerking komende producten Part number
iPod 30GB
60GB MA002, PA002, MA146, PA146, MA452
MA003, PA003, MA147, PA147
iPod U2 30GB MA452
iPod nano 1GB
2GB
4GB MA350, PA350, MA352, PA352
MA004, PA004, MA099, PA099
MA005, PA005, MA107, PA107
iPod shuffle 512MB
1GB M9724, P9724
M9725, P9725
Bron: http://www.apple.com/nl/backtoschool/faq.html
Beetje jammer dit
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Misschien handig ter informatie voor mensen die het zelfde hebben:
Ik had 23 augustus een macbook (2.0) en een ipod (60) besteld met onderwijskorting en ik was van plan om gebruik te maken van de back to school actie (160 euro)
Gisteren kwam dan uiteindelijk mijn macbook en mijn ipod binnen. Maarja ik wilde eigenlijk wel die nieuwe ipod hebben!
Dus ik heb net apple gebeld. Ik moet nu de streepjescode van de ipod doos afknippen en gewoon het formulier voor de 160 euro korting invullen en opsturen. Vervolgens moet ik de ipod weer terug in de doos doen en er een speciale code opschrijven (die heb ik van apple zelf gekregen zodat zij weten waarom de ipod wordt terug gestuurd). Morgen of overmorgen belt TNT om een afspraak te maken om de ipod op te halen.
En beter nieuws: De nieuwe 80gb ipod wordt al direct verstuurd
Dat noem ik nog eens service!
In NL krijg je 6% korting bij Apple. Maar daar boven op die IPod actie t/m 7 oktober.D Mombasa schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:31:
Hier in België krijg je korting op alle producten van Apple. Wel niet bij de Applestore maar bij IT-pro, maar die verkopen alles van Apple.
Cogito Ergo Credo
De iPods U2 doen NIET (meer) mee met de €160 korting actie.
Ik kreeg AppleCare aangeboden voor €219 (iemand anders kreeg hem hier aangeboden voor €139.
Nu waag ik morgen nog een poging om even te kijken wat een, eventueel andere, verkoper mij te melden heeft.
U2 ipods? En de nieuwe naneaux en ipod 5g's danGabliboeba schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:12:
Nou, ik heb dus net even naar de Apple Store gebeld. Mevrouw had het volgende te zeggem:
De iPods U2 doen NIET (meer) mee met de €160 korting actie.
Ik kreeg AppleCare aangeboden voor €219 (iemand anders kreeg hem hier aangeboden voor €139.
Nu waag ik morgen nog een poging om even te kijken wat een, eventueel andere, verkoper mij te melden heeft.
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Verwijderd
De nieuwe iPods komen niet in aanmerking voor de actie. Hierop meldde ik dat ik ze niet normaal kan bestellen op de site, maar alleen door de speciale 'back-to-school' link te volgen. Hij zij dat de oude modellen alleen nog op deze manier te koop zijn. Wel is de 30 GB iPod goedkoper geworden. Deze is nu slechts 260 euro; dus na korting iets meer dan 100 euro.
Zelf zit ik sterk te twijfelen of ik dit oude model zal nemen, want weet niet zeker wat nu de verschillen met de nieuwe zijn. Zo kan ik bijvoorbeeld niet terugvinden wat de batterijduur bij het afspelen van audio is bij het oude model. De spelletjes-, en videofunctie vindt ik niet belangrijk. Maar batterijduur en de mogelijkheid tot gapless afspelen wel. Zal eens uitzoeken of dit door middel van een firmware-upgrade alsnog mogelijk is op het oude model.
Uiteindelijk is het natuurlijk wel een mooie deal om een (iets verouderde) iPod 30 GB te kopen voor ongeveer 100 euro.
ps: eerste post op GoT
Waar vind ik de "speciale" back to school link danVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:58:
Heb net ook gebeld met Apple, en de meneer aan de telefoon had het volgende te zeggen over de actie:
De nieuwe iPods komen niet in aanmerking voor de actie. Hierop meldde ik dat ik ze niet normaal kan bestellen op de site, maar alleen door de speciale 'back-to-school' link te volgen. Hij zij dat de oude modellen alleen nog op deze manier te koop zijn. Wel is de 30 GB iPod goedkoper geworden. Deze is nu slechts 260 euro; dus na korting iets meer dan 100 euro.
Zelf zit ik sterk te twijfelen of ik dit oude model zal nemen, want weet niet zeker wat nu de verschillen met de nieuwe zijn. Zo kan ik bijvoorbeeld niet terugvinden wat de batterijduur bij het afspelen van audio is bij het oude model. De spelletjes-, en videofunctie vindt ik niet belangrijk. Maar batterijduur en de mogelijkheid tot gapless afspelen wel. Zal eens uitzoeken of dit door middel van een firmware-upgrade alsnog mogelijk is op het oude model.
Uiteindelijk is het natuurlijk wel een mooie deal om een (iets verouderde) iPod 30 GB te kopen voor ongeveer 100 euro.
ps: eerste post op GoT
http://www.apple.com/nl/education/KeaveXL schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:24:
[...]
Waar vind ik de "speciale" back to school link dan
Cogito Ergo Credo
Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor de korting?
1. Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele Apple eindgebruikers in het onderwijs.
2. Je dient tussen 1 augustus 2006 en 7 oktober 2006 een in aanmerking komende Mac en iPod aan te kopen bij de online Apple Store of bij een Retail Apple Store in 't Verenigd Koninkrijk.
3. De computer en de iPod moeten op dezelfde aankoopbon staan.
4. Je moet het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de datum van aankoop opsturen.
5. Per huishouden/adres wordt slechts één ingevulde coupon geaccepteerd.
Euh ja?TheMess schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:28:
Wil de pret niet bederven maar:
Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor de korting?
1. Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele Apple eindgebruikers in het onderwijs.
2. Je dient tussen 1 augustus 2006 en 7 oktober 2006 een in aanmerking komende Mac en iPod aan te kopen bij de online Apple Store of bij een Retail Apple Store in 't Verenigd Koninkrijk.
3. De computer en de iPod moeten op dezelfde aankoopbon staan.
4. Je moet het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de datum van aankoop opsturen.
5. Per huishouden/adres wordt slechts één ingevulde coupon geaccepteerd.
Dan kom je niet in een store waar ze nog de oude ipods verkopen, volgens mij kan dat nergens meer....
[ Voor 14% gewijzigd door KeaveXL op 13-09-2006 18:49 ]
Verwijderd
by the way je komt bij de actie door die http://www.apple.com/nl/education/ link te gebruiken en dan gewoon een Macbook of een andere deelnemende comp in je mandje te leggen, dan word je vanzelf gevraagd of je deel wilt nemen aan de actie
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 18:52 ]
Oke op die manier , thx !Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:50:
Ik heb nog niet met Apple gebeld maar via hun site bieden ze nogsteeds via de eduaction manier de oude iPod Nano aan, maar wel voor goedkoper. Zo is de 2GB versie nu 150 euro, maar ze hebben de voorwaarden van de actie (nog) niet aangepast, dus in principe zouden ze me nu 10 euro toe moeten geven als ik de kortingsbon zou insturen, want in de voorwaarden staat nogsteeds vermeld dat je 160 euro korting krijgt
by the way je komt bij de actie door die http://www.apple.com/nl/education/ link te gebruiken en dan gewoon een Macbook of een andere deelnemende comp in je mandje te leggen, dan word je vanzelf gevraagd of je deel wilt nemen aan de actie
Dat is idd best vreemd. Ik wou er vandaag al voor bellen, maar ik neem nu maar gewoon die van 4gig voor 179. Betaal je netto 19 euro. Best aardig dacht ik zo.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:50:... dus in principe zouden ze me nu 10 euro toe moeten geven als ik de kortingsbon zou insturen, want in de voorwaarden staat nogsteeds vermeld dat je 160 euro korting krijgt
Nog bedankt voor de info.
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Moet je dan gewoon een kopie van je collegekaart opsturen ofzo? of een bewijs van inschrijving??
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Is beiden bewijs van student zijn, boeit volgens mij niet, ik doe studentenkaart, maar ik kan ook het via m'n baan doen (docent).RobbieB schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:24:
Hoe werkt dat trouwens die studentenkorting?
Moet je dan gewoon een kopie van je collegekaart opsturen ofzo? of een bewijs van inschrijving??
Cogito Ergo Credo
Echter als je wilt weten of de bestelnummers van de nieuwe nano's voorkomen in de actie, kan ik je al vertellen dat ze er niet bij staan.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
En dan bedoel je de nieuwe of de oude nano?Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:51:
Ik heb net even met Apple gebeld en de meneer aan de lijn zei dat je voor een 4gig iPod nano na de korting nog maar 20 euro hoeft te betalen of betaald hebt, dat is dus gewoon zo goed als gratis !
Dat is alleen zo als je via postbank appleshop besteld of surfspot appleshop (allebei met extra studenten korting)... anders krijg je geen korting op je ipodVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:51:
Ik heb net even met Apple gebeld en de meneer aan de lijn zei dat je voor een 4gig iPod nano na de korting nog maar 20 euro hoeft te betalen of betaald hebt, dat is dus gewoon zo goed als gratis !
Ik vraag me af wanneer ze alle oude nano's hebben verkocht en de nieuwe alsnog moet verkopen
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
* Arthur wil erg graag een 2G nano bij een evt nieuwe iMac.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Het kan zijn dat ze toen nog niet op de hoogte waren van de situatie en heeft de support medewerker gehandeld zoals in het boekje staat voor dergelijke gevallen..Arthur schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 01:08:
Heb vandaag ook gebeld en kreeg -helaas- ook te horen dat de actie niet gold voor de nieuwe iPods. Maar hoe zit dat dan met JordIR, die blijkbaar wel een nieuw model kreeg met de korting?
of hij heeft alles uit zijn duim gezogen natuurlijk
Ik bestel een imac en een ipod nano. Ik betaal de rekening voor die twee apparaten.
Enkele dagen worden ze bezorgd. Ik vul het kortingsformulier in . En doe daar de aankoopbewijzen bij en het bewijs dat ik studeer.
Ik stuur dat op naar Apple
Krijg ik dan binnen die 8 weken 160 euro op mijn bankrekening gestort ? Of krijg ik een waardebon van 160 euro ?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Dus wil ik net een nieuw mandje samenstellen(natuurlijk via de speciale 'back to school link'), en zie ik dat de 30 GB ineens 289 euro is. Zal dit betekenen dat je nu ineens wel de 5,5 gen iPod krijgt? De 60 GB versie staat er nog wel bij. Deze moet 339 euro gaan kosten.
Misschien weet iemand of dit daadwerkelijk het geval is? Anders bel ik morgen weer even
Had eigenlijk liever voor 30 euro minder het 'oudere' model gehad, want zoveel is er nu ook weer niet anders aan de nieuwe (wat voor mij belangrijk is).
edit:
@4pox: naar mijn weten wordt dit bedrag, minus ongeveer 5 % bankkosten, gestort op je rekening. Dit zij tenminste een medewerker van de Apple Store aan de telefoon. Je ontvang iig niet de volledige 160 euro terug. Zal ongeveer een tientje afgaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 20:46 ]
Het betreft nog gewoon de "oude" iPods. Dit kun je o.a. zien aan het bestelnummer, dat is namelijk: MA002. Van de nieuwe iPods is dit MA444 (30 gb, wit).Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:43:
Vanmiddag uiteindelijk besloten om de MacBook te bestellen + de iPod video 30 GB. Zoals ik eerder in dit topic meldde, zou de 'back to school' actie alleen geldig zijn met de 'oude' iPod modellen, dus niet de zeg maar 5,5 gen. Het 30 GB model zou dan wel 260 ipv 289 euro gaan kosten (uiteraard zonder de achteraf te ontvangen korting).
Dus wil ik net een nieuw mandje samenstellen(natuurlijk via de speciale 'back to school link'), en zie ik dat de 30 GB ineens 289 euro is. Zal dit betekenen dat je nu ineens wel de 5,5 gen iPod krijgt? De 60 GB versie staat er nog wel bij. Deze moet 339 euro gaan kosten.
Misschien weet iemand of dit daadwerkelijk het geval is? Anders bel ik morgen weer even
Had eigenlijk liever voor 30 euro minder het 'oudere' model gehad, want zoveel is er nu ook weer niet anders aan de nieuwe (wat voor mij belangrijk is).
edit:
@4pox: naar mijn weten wordt dit bedrag, minus ongeveer 5 % bankkosten, gestort op je rekening. Dit zij tenminste een medewerker van de Apple Store aan de telefoon. Je ontvang iig niet de volledige 160 euro terug. Zal ongeveer een tientje afgaan.
Trouwens, als je hem bestelt, vergeet je dan niet de de HP Deskjet 5940 toe te voegen aan je mandje? Die is namelijk ook gratis. (Printer actie)
Verwijderd
Als het nog de oude iPod is, snap ik niet waarom ie ineens 30 euro duurder is. Want begin van de week was deze ook op de site nog 260 euro.Gabliboeba schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:48:
[...]
Het betreft nog gewoon de "oude" iPods. Dit kun je o.a. zien aan het bestelnummer, dat is namelijk: MA002. Van de nieuwe iPods is dit MA444 (30 gb, wit).
Trouwens, als je hem bestelt, vergeet je dan niet de de HP Deskjet 5940 toe te voegen aan je mandje? Die is namelijk ook gratis. (Printer actie)
Ik heb trouwens nog een vrijblijvende offerte in mijn mail staan met die prijs(260). Dus wellicht kan ik die accepteren en betalen. Misschien doen ze niet moeilijk over die 30 euro.
Over die printer: is idd wel gratis, maar je moet hem toch eerst betalen. Ik had al moeite om de extra knaken voor de iPod bij elkaar te sparen. Zal nog eens rondvragen of iemand mij die 95 euro kan lenen, maar het kan zeker nog 8-10 weken duren eer je het bedrag op je rekening hebt staan.
Maar ik zie op mijn bankafschrift dat mijn creditkaart maar tot 1500 euro gaat. Dus daar moet ik eerst even de bank over bellen of dat een probleem gaat vormen.
260 euro was waarschijnlijk in de periode dat er nog studentenkorting mogelijkwas op de ipods...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:07:
[...]
Als het nog de oude iPod is, snap ik niet waarom ie ineens 30 euro duurder is. Want begin van de week was deze ook op de site nog 260 euro.
Ik heb trouwens nog een vrijblijvende offerte in mijn mail staan met die prijs(260). Dus wellicht kan ik die accepteren en betalen. Misschien doen ze niet moeilijk over die 30 euro.
Over die printer: is idd wel gratis, maar je moet hem toch eerst betalen. Ik had al moeite om de extra knaken voor de iPod bij elkaar te sparen. Zal nog eens rondvragen of iemand mij die 95 euro kan lenen, maar het kan zeker nog 8-10 weken duren eer je het bedrag op je rekening hebt staan.
Nu krijg je alleen studentenkorting op ipods via de shops van de postbank en surfspot...
Verwijderd
Ik had dus al een bestelling lopen van een macbook en een ipod 60gb en deze kreeg ik beide op de dag van het showtime event. De volgende dag heb ik gelijk met apple store gebeld om te vragen of ik de 60gb ook om mocht ruilen voor de 80gb versie aangezien deze even duur is. Dat mocht gewoon van de medewerker. Daarbij vroeg hij of ik nog steeds mee wilde doen met de back to school actie, waarop ik uiteraard ja antwoorden.Arthur schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 01:08:
Heb vandaag ook gebeld en kreeg -helaas- ook te horen dat de actie niet gold voor de nieuwe iPods. Maar hoe zit dat dan met JordIR, die blijkbaar wel een nieuw model kreeg met de korting?
Het volgende moest ik doen:
Ik moest de streepjescode afknippen van de ipod 60gb doos en de macbook doos en deze, met de coupon, een kopie van mijn collegekaart en een kopie van mijn aankoopbon opsturen naar apple (zoals je normaal ook zou doen dus als je mee wilt doen aan de actie).
Vervolgens belde tnt om een afspraak te maken om de 60gb ipod op te halen (dat is vandaag dus gebeurd) en tegelijkertijd heb ik vandaag de 80gb ipod ontvangen.
Als het goed is wordt de 160 euro dus op mijn rekening gestort. Je krijgt dus geen cheque zoals iemand eerder zei (tenzij je daar expliciet voor kiest) want je moet op het coupon gewoon je bankgegevens invullen.
Mijn ervaring leert dat je dit soort dingen het beste via de telefoon kunt regelen dan via de online store omdat de medewerkers van de store wat meer kunnen dan je zelf op internet kunt
Dus als ik jullie was zou ik gewoon de bestelling via de telefoon plaatsen en vragen of de korting dan ook geldt, scheelt een hoop gissen
Ik keek vandaag weer is bij de online apple store...
De levertijd van de oude ipod nano's bedraagt nu zo'n 2 weken... zal dat betekenen dat ze bijna door hun stock heen zijn, en binnenkort wel nieuwe nano's moeten meeleveren
Een kennis van mij heeft een MacBook besteld met een ipod. Door de levertijd van die Ipod gaan ze ook die MacBook erg laat verschepen. Volgens Apple krijgt hij pas 18 oktober zijn MacBook.Eastman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:28:
hmm...
Ik keek vandaag weer is bij de online apple store...
De levertijd van de oude ipod nano's bedraagt nu zo'n 2 weken... zal dat betekenen dat ze bijna door hun stock heen zijn, en binnenkort wel nieuwe nano's moeten meeleverenDaar hoop/wacht ik eigenlijk nog steeds op
Ik ga zeer binnenkort een imac bestellen. En ik wil dan niet 2 a 3 weken wachten op een apparaat wat Apple binnen 4 dagen kan leveren.
Zometeen maar even bellen met Apple met hoe dat zit.
Dat moet namelijk binnen 30 dagen na aankoop... Nou als de levertijd dan 3 weken is en het loopt een beetje uit... dan moet je wel opschieten met het verzenden van de coupon...
Laat ons weten wat de medewerkers van apple tegen jou zeggen kwa levering van de producten...
Ik heb mijn bestelling vandaag geplaats. De medewerker van Apple gaf mij dat Advies omdat het bij die IPOD actie eigenlijks op = op is. Apple is druk bezig zijn laatste voorraden te slijten aan studenten
Heb ook gevraagt naar de verzending... de imac wordt idd verzonden zodra die beschikbaar is... ookal is de rest van de bestelling nog niet klaar...
Ik heb vandaag een aantal malen gebeld na het nummer dat stond aangegeven onderaan de voorwaarde van aanbieding, daar kreeg ik echter de gehele dag te horen: op dit moment zijn wij bezig met trainingsdoeleinden, belt u alstublieft over 2 uur terug. Enfin, ik algedurig terug bellen, 4 uur later nog steeds hetzelfde bandje. En nu zijn ze dus gesloten.
Hier zijn de dingen waar ik op stuit:
1. Het adres van de winkel waar de producten zijn aangekocht (Apple Store NL, welk adres?
2. De naam van de bank. Moet dit voor de postbank zijn:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam
3. De Sort-Code. Ik kan hierover weiig informatie vinden, laat staan dat ik weet wat ik er in moet vullen.
Verwijderd
ps. bij status staat er bij mij vermeld dat ie wordt beoordeeld. Terwijl een vriend van mij die net na mij dezelfde config heeft besteld maar incl. een 30gb iPod een andere status had (ik heb zelf t geld al overgemaakt vanmiddag, hij niet).
Wat ik begrepen heb is dat ze standaard de mac eerder verzenden als die eerder verzonden kan worden..Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:19:
Ook ik heb vandaag een iMac 20" + iPod nano 4gb (heb er al 1 maar je laat m voor 39€ niet liggen) + een HP5940 besteld. Maar Eastman, wordt sowieso voor iedereen zo'n iMac meteen verzonden? En voor wanneer moet die nano dan binnen zijn, want ik wil wel die rebate, anders hoef ik die nano ook niet. Hoop echt dat dat ding er snel is.
ps. bij status staat er bij mij vermeld dat ie wordt beoordeeld. Terwijl een vriend van mij die net na mij dezelfde config heeft besteld maar incl. een 30gb iPod een andere status had (ik heb zelf t geld al overgemaakt vanmiddag, hij niet).
dat je bestelling nog moet worden beoordeeld heeft waarschijnlijk te maken dat je nog je bewijs van inschrijving moet sturen... Dat gaat geloof ik steeksproefsgewijs... mij werd telefonisch ook gevraagd of ik een bewijs op kon sturen per email of fax.
Verwijderd
Hmm vaag, ben ingelogd via surfspot en dat kan enkel met een studenten account + pw. Tevens heb ik verder nog niks van apple gehoord. Nouja, ik zie het allemaal wel. Hoop echt snel mijn eerste echte apple in de armen te kunnen sluiten.Eastman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:07:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat ze standaard de mac eerder verzenden als die eerder verzonden kan worden..
dat je bestelling nog moet worden beoordeeld heeft waarschijnlijk te maken dat je nog je bewijs van inschrijving moet sturen... Dat gaat geloof ik steeksproefsgewijs... mij werd telefonisch ook gevraagd of ik een bewijs op kon sturen per email of fax.
Helaas, OP = OPzAo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:22:
De actie is nog een paar daagjes geldig, wat nu als je tot het laatste moment wacht, zouden de voorraden dan op zijn en krijg je misschien een 2G... hmm
Dan mogen ze een leuke oplossing bedenken. Anders cancel ik de Imac.
Nu de levertijd zó lang is, zijn ze bezig uit alle hoeken en gaten nano's te toveren?
En zodra die op zijn... moeten ze zelf met een oplossing over de brug komen.
Zolang je kan bestellen kan je inprincipe uitgaan dat je hem ook krijgt... als die er niet meer is, eventueel iets als vervanging... als hij echt niet meer te leveren dan zal de actie er ook niet meer op staan....
Er word geen korting meer gegeven op ipods helaas. In het apple nano gen 2 topic is daar het een en ander over te lezen.Hercul3s schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:10:
Een heel klein beetje iets anders maar ik vond geen ander forum om dit in te posten en deze leek mij wel redelijk relevant. Ik ben nu student, en ik kan dus via postbank.nl (heb daar een rekening) en surfspot.nl naar de "kortings" apple store online maar .. ik zie helemaal geen korting op de iPods? Nano nieuwe generatie: €250 voor 8Gb en voor de laatste iPod 30Gb €290 terwijl die gewoonlijk ook zo duur is .. snap ik iets niet of ..?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
En.. weet je al wat meer... neem aan dat je inmiddels al gebeld hebt.Gabliboeba schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:18:
Er moeten hier toch wel mensen zijn die mij kunnen helpen. Ik heb ook een MacBook + iPod + Printer besteld. Alles is binnen. Factuur en alles wat je mee moet sturen. Het grootste probleem waar ik op stuit is echter het kortingsformulier.
Ik heb vandaag een aantal malen gebeld na het nummer dat stond aangegeven onderaan de voorwaarde van aanbieding, daar kreeg ik echter de gehele dag te horen: op dit moment zijn wij bezig met trainingsdoeleinden, belt u alstublieft over 2 uur terug. Enfin, ik algedurig terug bellen, 4 uur later nog steeds hetzelfde bandje. En nu zijn ze dus gesloten.![]()
Hier zijn de dingen waar ik op stuit:
1. Het adres van de winkel waar de producten zijn aangekocht (Apple Store NL, welk adres?
2. De naam van de bank. Moet dit voor de postbank zijn:
Postbank NV
Haarlemmerweg 520
1014BL Amsterdam
3. De Sort-Code. Ik kan hierover weiig informatie vinden, laat staan dat ik weet wat ik er in moet vullen.
Verwijderd
Ik heb inderdaad al gebeld. 10 keer. Zo lang duurde het dat ik fatsoenlijk mijn vragen kon stellen. 3 verchillende telefoonnummer. Engelse personen, Nederlandse personen, verbindigen verbroken enz. enz.Eastman schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:15:
[...]
En.. weet je al wat meer... neem aan dat je inmiddels al gebeld hebt.
Maarja, daar gaat het nu niet om.
1. Bij: adres waar de producten zijn aangekocht werd mij verteld dat ik daar het volgende adres in moet vullen:
Apple Computer International
Hollyhill Industrial Estate
Hollyhill
Cork
Republic of Ireland
Dat is dus hetzelfde adres als op de factuur staat.
2. Bij Sort-Code moest ik niets invullen. Gewoon het veld leeglaten
3. Adres postbank:
Postbank NV Foreign Operations
Po Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands
Ik doe er voor alle zekerheid nog even een briefje bij met toelichting van het een en ander en maak van alles wat ik verstuur een kopietje. Overigens zei iemand hier dat, als het formulier verkeerd is ingevuld, de hele zooi retour gaat en dus niet zomaar in de prullenmand gaat.
Hopen dat alles goed gaat. Het zal toch wat zijn als je zomaar €250 door de neus geboord krijgt.