ik wordt trouwens helemaal simpel van alle bevestigingen waar ik op moet klikken.
"weet je zeker dat je dit programma wilt openen?"
kun je dit uitzetten?
"weet je zeker dat je dit programma wilt openen?"

kun je dit uitzetten?
Lees het topic eens door, zoek desnoods op UACByte_Me schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:13:
ik wordt trouwens helemaal simpel van alle bevestigingen waar ik op moet klikken.
"weet je zeker dat je dit programma wilt openen?"![]()
kun je dit uitzetten?
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 20-09-2006 13:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hier wel, onboard geluidskaart.DarkShadow schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:50:
Heeft iemand al uitgetest of een microfoon werkt. Ik gebruik ventrilo veelvuldig, en het programma werkt prima, maar ik kan mn microfoon (en spraakherkenning) niet werkend krijgen. Hij zegt wel dat de microfoon werkt, en het ding is geactiveerd, maar werken doet het niet.
Ja, dat moet werkend te krijgen zijn.DarkShadow schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:50:
Heeft iemand al uitgetest of een microfoon werkt. Ik gebruik ventrilo veelvuldig, en het programma werkt prima, maar ik kan mn microfoon (en spraakherkenning) niet werkend krijgen. Hij zegt wel dat de microfoon werkt, en het ding is geactiveerd, maar werken doet het niet.
Verwijderd
Bedankt voor jullie snelle reacties. Is het wel verstandig om 2 geluidskaartjes tegelijkertijd te laten werken?Sleepie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:56:
[...]
Ja, dat moet werkend te krijgen zijn.
Ik heb zelf twee geluidskaarten in mijn PC: een onboard NForce4 dingetje en een Soundblaster Live Platinum. Wonder boven wonder werkt dat nog ook. Voor de SB Live heb ik gewoon de kxDrivers van XP geinstalleerd en ondanks een foutmelding bij opstarten, werken ze wel
Microfoon zit in de onboard kaart geprikt. Skype werkt bij mij gewoon, dus ook ventrilo zal het wel doen. Beetje spelen met de instellingen dan krijg je het wel aan de praat.
Macbook Pro, 640 WD extern
Verwijderd
Geen enkel probleem; ik gebruik mijn USB headset voor Skype en gelijktijdig mijn onboard audio voor Winamp.DarkShadow schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:55:Is het wel verstandig om 2 geluidskaartjes tegelijkertijd te laten werken?
er staat dan ook "NOG geen 5.1 geluid"Chaoss schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:08:
[...]
wtfXP ondersteund toch ook 5.1 geluid?
dus als ik een dvd wil afspelen onder vista heb ik alleen stereo geluid? en met games hetzelfde? goh dat lijkt me toch een sprong terug naar het stenen tijdperk
[ Voor 22% gewijzigd door elevator op 20-09-2006 23:28 ]
Het probleem van je 7950GX2 is op te lossen door in save mode op te starten en dan de laatste drivers van nvidia te installeren.dj_tjerk schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:06:
Ik heb vanaf gister ook geprobeerd vista te installeren en het is me nu eindelijk gelukt, en ik moet zeggen dat het er allemaal wel mooi uitzietHet oogt allemaal wat mooier natuurlijk en wat 'smoother'. Ik vind alleen die pop-ups irritant (zelfs voor nieuwe mappen aanmaken
), maar misschien is dat gewoon even wennen.
Wel is het jammer dat ik mijn X800XL in deze computer moest douwen, want met een 7950GX2 wil hij niet starten (zowel setup van vista als vista zelf na installatie met andere videokaart). Vorige keer dat ik na installatie de videokaart verwisselde kwam de computer niet eens meer tot het boot schermMisschien later nog maar een keer proberen, of gewoon wachten op een nieuwe publieke beta/RC.
[ Voor 0% gewijzigd door syberjunky op 20-09-2006 19:55 . Reden: typ fout ]
[ Voor 50% gewijzigd door dj_tjerk op 20-09-2006 21:28 ]
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Welk brandprogramma wil je gebruiken?BredeP schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:55:
Nog even een brandprogramma installeren, en klaar is /me.
Ik gebruik op mijn laptop (vista draait beter dan xp, wel 1.5GB mem) nero 7.0.5.4Ackermans1973 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:44:
[...]
Welk brandprogramma wil je gebruiken?
Ik heb gisteren Nero 7 Premium geprobeerd, maar die wil niet installeren. Meerdere keren melding dat Windows Installer is vastgelopen, waarna het installeren wel verder LIJKT te gaan, maar het werkt toch niet.
Er wordt wel de gehele folder aangemaakt en programma's staan erin (burning rom etc.) maar ik krijg het niet aan de gang.
Misschien dat Nero 6 wel werkt, kan dat vanavond proberen.
Trotse vader!
Okee, maar ik had 7.5.1.5. geinstalleerd, en ik heb een aantal .EXE's aangeklikt maar kreeg telkens foutmeldingen over incomplete installs of dat er iets mis is met de shell.TH0R schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:53:
[...]
Ik gebruik op mijn laptop (vista draait beter dan xp, wel 1.5GB mem) nero 7.0.5.4
Installer opgestart als administrator, ergens op het eind klapt de installer er uit.
Geen probleem, als je een shortcut van de nero.exe maakt ("C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nero.exe" in mijn geval) werkt nero gewoon goed. Startmenu folder maakt hij niet aan.
nero scout werkt niet goed, maar de dll kun je de-registeren (google maar even)
Twee geluidskaarten werkt prima hoor. Het is juist super makkelijk.DarkShadow schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:55:
[...]
Bedankt voor jullie snelle reacties. Is het wel verstandig om 2 geluidskaartjes tegelijkertijd te laten werken?
Ik heb in principe namelijk precies hetzelfde als jij. Alleen heb het onboard Nforce geval altijd uitgeschakeld in de bios. Ik moet de xp drivers nog testen, in ieder geval werkt mn mic niet met de vista drivers. Er zijn eigenlijk bar weinig instellingen waar ik iets mee kan doen
Probeer deze eens die werkt bij mij zonder probleem.Ackermans1973 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:59:
[...]
Okee, maar ik had 7.5.1.5. geinstalleerd, en ik heb een aantal .EXE's aangeklikt maar kreeg telkens foutmeldingen over incomplete installs of dat er iets mis is met de shell.
Ik kan nog eens controleren met nero.exe of ik die geprobeerd heb.
Ik had trouwens de installer in XP-compatibitity mode gebruikt, kan dat ook een probleemfactor zijn?
Ashampoo Burning Studio 6.02 NL doet het erg goed onder VistaAckermans1973 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:59:
[...]
Okee, maar ik had 7.5.1.5. geinstalleerd, en ik heb een aantal .EXE's aangeklikt maar kreeg telkens foutmeldingen over incomplete installs of dat er iets mis is met de shell.
Ik kan nog eens controleren met nero.exe of ik die geprobeerd heb.
Ik had trouwens de installer in XP-compatibitity mode gebruikt, kan dat ook een probleemfactor zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-09-2006 11:33 ]
Windows Classic theme zit er wel in.koekoek2003nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:31:
Kan je in Vista een complete XP/win2000 klassieke look geven?, ik kan het namenlijk niet vinden, het start menu heb ik al wel in een klassieke stijl alleen de balken ed moeten ook gewoon oud grijs.
O ik heb het net gevonden bij theme's kan je klassiek windows instellen
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dan moet ik misschien mijn Vista opnieuw installeren, want de harde schijf blijft maar ratelen en de CPU verbuik is redelijk hoog. Met de onderstaande eisen zou het dus beter moeten lopenDizzyWeb schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:52:
Gisteravond Vista op mijn laptop geinstalleerd. Een Toshiba Sattelite A100-510 (Celly M1.40, 896Mb RAM en een Ati Radeon XPress 200M) en het loopt behoorlijk vloeiend, ook al vind Vista me grafische kaart onvoldoende. Alleen de geluidskaart crasht constant (Realtek HD Audio ding.. is dat de beruchte AC'97?) en bij het opstarten opent Vista standaard de Display Settings, zie ik het nut ook niet van in.
Verder loopt het heerlijk. Alleen de overlay icoontjes van shortcuts zijn wel heel erg groot zeg
Verwijderd
Ik weet niet of jij gamed, maar ik vind een gigje voor Vista behoorlijk krap. Als je basistaken doet kan het perfect, maar als je wat fanatieker te werk gaat kom je chronisch tekort.Chillmeister schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:09:
[...]
Dan moet ik misschien mijn Vista opnieuw installeren, want de harde schijf blijft maar ratelen en de CPU verbuik is redelijk hoog. Met de onderstaande eisen zou het dus beter moeten lopen
Pentium M 760 @ 2Ghz
1GB DDR2
SATA seagate schijf
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 22:14 ]
Ik denk dat je met domeinen een netwerp domein bedoelt?? Ik denk dat veel mensen Vista gewoon stand alone uitproberen nog niets doen met netwerken.UltraSub schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:21:
Ben ik nou gek, of stel ik gewoon domme vragen.... Heb inmiddels in 2 topics over Vista ervaringen, al 3x gevraagd naar bevindingen over 'fast user switching' in combinatie met domeinen (is het mogelijk), maar ik krijg 0 antwoorden. Vraag ik nou zoiets raars, of vertikt iedereen het gewoon om antwoord te geven?
Bart1983 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:22:
Iemand al build 5728 draaien?
[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 23-09-2006 09:39 ]
Canon Digital Ixus V2
Je kan niet van x64 naar x86 gaan, dan zal je opnieuw moeten updaten. Maar een x64 is er ook hoor_MB_ schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 09:45:
zal je gewoon van 5600 naar 5728 kunnen upgraden, en werkt dan me gekregen key voor rc1 nog?
ik draai nu de 64 bit versie, zal de 32bit versie minder snel zijn?
het voordeel van 32bit met die drivers enzo lijkt me wel lekker namelijk.
ik game op het moment niet (onboard), ik wacht totdat een directx 10 kaart in de markt komt en dan bestel ik er meteen eentje (als ie in mijn shuttle past). Maar ik zat ook momenteel te overwegen om idd mijn RAM te upgradenVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:08:
[...]
Ik weet niet of jij gamed, maar ik vind een gigje voor Vista behoorlijk krap. Als je basistaken doet kan het perfect, maar als je wat fanatieker te werk gaat kom je chronisch tekort.
Vorig jaar ben ik al naar 2 gig gegaan en ik kan het je van harte aanbevelen; zalig
Mijn pagefile staat op 380 MB vast en staat er eigenlijk voor niets want hij wordt never aangesproken.
Superfetcher zal zijn dank dan kenbaar aan je maken. Vette cache=vette snelheid.
Aan je Pentium D op 2GHz ligt het niet want een Pentium D is een hele goede CPU. Aan je Sata schijf zal het ook niet liggen dus blijft er één ding over wat dezelfde functie heeft als onze grijze massa
Verwijderd
184-pins latjes presteren beter als een USB stick, dus liever veel ram dan weinig met USB stick.We Are Borg schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 09:31:
Ik vraag me af wat ReadyBoost voor uiteindelijke snelheidsverbetering gaat brengen. Worden straks alle pc's uitgerust met een usb stick aan de achterkant om de snelheid te verbeteren? Of valt het allemaal wel mee qua prestatiewinst? Of wordt het puur de tweaker die de USB stick er voor gaat gebruiken als het idd behoorlijke prestatiewinst oplevert? Deze review is er wel over te spreken, maar zou zelf wat meer tests willen zien.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 13:03 ]
Computer Associates (gratis voor Vista gebruikers)kdhoe schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:03:
Ik draai nu 5728. Werkt iets sneller dan 5600.
Weet iemand welke virusscanner ik in 5728 kan gebruiken? AVG Free werkt namelijk niet meer. Windows blokkeert AVG Free vanaf nu. Anders virusscanners die ik heb getest zijn NOD32, en avast. Beide programma's werken ook niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Zwelgje op 23-09-2006 17:00 ]
A wise man's life is based around fuck you
Het plan van Microsoft was om videokaart geheugen en RAM samen te laten werken tot 1 groot geheugen als je aan het gamen bent. Het kan best zijn dat met de final dit nog beter in elkaar zit, en dat jij genoeg hebt aan 2GB hoorVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:
[...]
184-pins latjes presteren beter als een USB stick, dus liever veel ram dan weinig met USB stick.
Voor machines die niet open kunnen ivm garantie is de USB stick een mooie optie.
Ik zat gisteren even een spelletje te spelen en ik zat op een whopping 76% mem usage tijdens het gamen. Vista en gamen vraagt echt wel om 2 gig en dat had ik gisteren al bijna vol. Wat zegt dat over de toekomstige spelletjes![]()
Ik snap het doel van Readyboost, maar ik denk dat je dan beter kunt gaan upgraden dan de performancewond te verzorgen. Heel hem dan meteen goed en plug er wat latjes bij.
PS: De komst van DX10 kaarten duurt nog een paar maanden en dan betaal je het eerste jaar nog gruwelijk veel geld voor zo'n plank, dus als je wilt upgraden (mem, kaart) dan kun je dat nu nog rustig doen. Eind volgend jaar is mijn PC weer aan de beurt en hij heeft net een upgrade gehad. Dan opteer ik wel voor een betaalbare DX10 kaart waar jij het dubbele voor hebt betaald. Zomaar even 250 euro verdient![]()
Mooie graphics zijn uiteraart zalig en mijn games staan ook op hoog, maar als het een tandje lager moet is dat voor mij geen probleem, zolang de gameplay maar goed is.
You can read more here or you can start the download now here.Thank you for your interest in Windows Vista.
This page includes information to help you download a special test build of Windows Vista. This build (5728) has a number of improvements and updates from RC1, but has not been put through the same internal testing process as RC1 and therefore may be unstable in certain installations. We are making this release available for a limited time only (and only by download) in order to get broad distribution and testing in a variety of PC configurations. Please note: This build may not have the same level of support or servicing via Windows Update, and you may not be able to upgrade to the final version of Windows Vista. To continue, please use the links below to start the download.
Installation notice: Users of Toshiba models M400, M4, and M5 should choose to do a clean install (not upgrade) of this build.
--
Verwijderd
Ik dacht dat juist de USB stick bepaalde dingen sneller kan/kon afhandelen, waardoor het altijd een toevoeging qua performance zou zijn, of het normale geheugen nu 2GB of 4GB zou zijnVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:
[...]
184-pins latjes presteren beter als een USB stick, dus liever veel ram dan weinig met USB stick.
Voor machines die niet open kunnen ivm garantie is de USB stick een mooie optie.
Ik zat gisteren even een spelletje te spelen en ik zat op een whopping 76% mem usage tijdens het gamen. Vista en gamen vraagt echt wel om 2 gig en dat had ik gisteren al bijna vol. Wat zegt dat over de toekomstige spelletjes![]()
Ik snap het doel van Readyboost, maar ik denk dat je dan beter kunt gaan upgraden dan de performancewond te verzorgen. Heel hem dan meteen goed en plug er wat latjes bij.
PS: De komst van DX10 kaarten duurt nog een paar maanden en dan betaal je het eerste jaar nog gruwelijk veel geld voor zo'n plank, dus als je wilt upgraden (mem, kaart) dan kun je dat nu nog rustig doen. Eind volgend jaar is mijn PC weer aan de beurt en hij heeft net een upgrade gehad. Dan opteer ik wel voor een betaalbare DX10 kaart waar jij het dubbele voor hebt betaald. Zomaar even 250 euro verdient![]()
Mooie graphics zijn uiteraart zalig en mijn games staan ook op hoog, maar als het een tandje lager moet is dat voor mij geen probleem, zolang de gameplay maar goed is.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Ligt dat niet gewoon aan de serial die je invulde, dat je geen Ultimate editie had geinstalleerd?ATCO schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:32:
Kan iemand met Build 5728 even iets voor mij checken?
Bij RC1 was het Windows Mobile Device Center niet helemaal aanwezig en dus kan ik mijn pda niet syncen met outlook. Is dat bij deze build wel weer mogelijk?
Canon Digital Ixus V2
[ Voor 40% gewijzigd door NokiaFan op 24-09-2006 03:27 ]
je weet dat het straks met de *final* 64bit versie niet meer kan?NokiaFan schreef op zondag 24 september 2006 @ 03:08:
Grisoft heeft nu ook AVG 7.5 betá uitgebracht, met o.a. verbeterde installatie interface voor Vista 64 bits: http://www.grisoft.com/doc/35776/lng/us/tpl/tpl01
Is er ook een manier, om drivers (die niet digitaal ondertekend zijn) ook automatisch geforceerd in te laden? Ik weet dat het nu kan via F8 in het opstartscherm en er dan handmatig voor kiezen...
A wise man's life is based around fuck you
Welk gedeelte bedoel je, de AVG of de drivers?Zwelgje schreef op zondag 24 september 2006 @ 08:06:
[...]je weet dat het straks met de *final* 64bit versie niet meer kan?
Nee dit ligt niet aan de serial,ik heb de Ultimate editie geinstalleerd, maar het is algemeen bekend dat WMDC niet ingebouwd zit in RC1 en later via windows update beschikbaar komt. Vraag me dus af of iemand met deze nieuwste build wel zijn pda heeft kunnen synchroniserenSluuut schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:27:
[...]
Ligt dat niet gewoon aan de serial die je invulde, dat je geen Ultimate editie had geinstalleerd?
..
Verwijderd
Geen idee, ik heb hem nu wel succesvol geinstalleerd (met de hoop dat de lan verbinding blijft werken, want op de 1 of andere misterieuze manier werkt die na iets installeren/meerdere reboots ineens niet meer, bekend probleem met nforce4 borden..) dus als je mij daarheen kan loodsen wil ik het wel proberen voor jeATCO schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:06:
[...]
Nee dit ligt niet aan de serial,ik heb de Ultimate editie geinstalleerd, maar het is algemeen bekend dat WMDC niet ingebouwd zit in RC1 en later via windows update beschikbaar komt. Vraag me dus af of iemand met deze nieuwste build wel zijn pda heeft kunnen synchroniseren
Verwijderd
Syncing your mobile with Vista RC1 via WMDCATCO schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:06:
[...]
Nee dit ligt niet aan de serial,ik heb de Ultimate editie geinstalleerd, maar het is algemeen bekend dat WMDC niet ingebouwd zit in RC1 en later via windows update beschikbaar komt. Vraag me dus af of iemand met deze nieuwste build wel zijn pda heeft kunnen synchroniseren
is hier niet zo en ik draai wel aero glass. dus mischien ff in je personal settings neuzenByte_Me schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:28:
ik snap trouwens niet waarom alt-tab niet verbonden is aan dat 3D overzicht "switch between windows"
Verwijderd
Een poging om je vraag te beantwoorden: Volgens mij is het "by design" niet mogelijk om én op een domein aan te loggen én fast user switch te doen. Het is dus óf-óf. Dus als thuisgebruiker (zonder domein, zoals in de meeste gevallen) heb je fast user switching en op het bedrijf heb je het aanloggen op domein.UltraSub schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:21:
Ben ik nou gek, of stel ik gewoon domme vragen.... Heb inmiddels in 2 topics over Vista ervaringen, al 3x gevraagd naar bevindingen over 'fast user switching' in combinatie met domeinen (is het mogelijk), maar ik krijg 0 antwoorden. Vraag ik nou zoiets raars, of vertikt iedereen het gewoon om antwoord te geven?
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Later betaal je meer, maar dan heb je wel een gratis datalimiet....
Ik kan dit bevestigen, bij een domein envoriment kan je niet fast user switchen.nicetas schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:17:
[...]
Een poging om je vraag te beantwoorden: Volgens mij is het "by design" niet mogelijk om én op een domein aan te loggen én fast user switch te doen. Het is dus óf-óf. Dus als thuisgebruiker (zonder domein, zoals in de meeste gevallen) heb je fast user switching en op het bedrijf heb je het aanloggen op domein.
Als iemand anders heeft ondervonden meldt het gerust.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt meer als een harde schijf die aan het overlijden is dan Vista die raar doetVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:35:
Zijn er hier trouwens mensen die telkens een checkdisk moeten uitvoeren tijdens het starten van Vista ?
Ik heb dit met build 5600 en 5728
Ik heb een RAID 0 opstelling met 6 partities.
Windows XP en Vista op primaire partities en de rest op extended.
Als ik de checkdisk oversla, dan zijn veel executables corrupt
Hij vind ook telkens veel fouten en repareerd deze wel.
Verwijderd
Als ik Windows XP gebruik, heb ik er 0,0 last van, dat is het vreemde eraan.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:13:
[...]
Klinkt meer als een harde schijf die aan het overlijden is dan Vista die raar doet
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
moet te doen zijn denk ik als je xp ernaast draaitkoentjuh schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:02:
Is het ook mogelijk de 5728 build te installeren (upgraden?) zonder dat ik er een dvdeetje aan verspil? Dus door te mounten ofzo? Bij de 5600 build lukte mij dit niet namelijK!
Verwijderd
Volgens mij is Vista niet het probleem? Of je hebt een heel uniek probleemVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:17:
[...]
Als ik Windows XP gebruik, heb ik er 0,0 last van, dat is het vreemde eraan.
Windows Vista had na de install ook de gehele desktop vol gegooid met .png files.
In de "quicklaunch" stonden allemaal vb-scriptsvreemde bedoelingen van Vista.
Ik heb wel iets anders raars gehad. Toen ik 30gb van backups files terug kopieerde naar mn bootdisk, gaf hij aan alles netjes te hebben gekopieerd maar achteraf misde ALLE executables.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:35:
Zijn er hier trouwens mensen die telkens een checkdisk moeten uitvoeren tijdens het starten van Vista ?
Ik heb dit met build 5600 en 5728
Ik heb een RAID 0 opstelling met 6 partities.
Windows XP en Vista op primaire partities en de rest op extended.
1. Als ik de checkdisk oversla, dan zijn veel executables corrupt
Hij vind ook telkens veel fouten en repareerd deze wel.
Hmm... Kan je FF misschien deïnstalleren, toevallig? En nergens een msiexec te zien ofzo?Sluuut schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:04:
4. Nu wil ik Firefox opstarten maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar:
[afbeelding]
Heb al 8x gereboot.. Maar het blijft hetzelfde... (hij staat niet in de task manager, previous version geprobeerd en ook al firefox opnieuw geinstalleerd!)
Macbook Pro, 640 WD extern
Er is een mountprogramma dat iets in de richting van VistaMount heet.Clox schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:50:
Na een kleine week Vista (build 5600 x64) ga ik toch maar weer terug naar het 'oude vertrouwde' WinXP. Ik heb hier toch nog teveel vastlopers in de mediaplayer. Bij het begin van een film gewoon weer afsluiten enz. En met VLC wordt de skin weer veranderd naar classic wat soms ook tot rare bijwerkingen lijdt.
Het grootste gemis (tenminste in de x64 vesie) is het niet kunnen installeren van daemontools of een dergelijk programma. Zo kan ik de nieuwe office beta en nog wat andere dingen gewoon niet installeren (ja ik weet het, branden kan, maar dan zit ik straks weer met oude cd's en lege HDD ruimte). Verder heb ik vaak nog rare problemen met iTunes (store) en gewoon internet. Vooral als ik terugkom uit standby ligt internet er vaak gewoon uit
En als laatste, ik kan gewoon geen andere windows xcomputers zien in mijn netwerk:S Vanalles geprobeerd maar toch....
Verwijderd
PowerISO 3.3? Die doet het wel prima op RC1Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:10:
Als iemand een image mount tool weet die onder build 5728 werkt, zou ik dat maar al te graag horen!
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 25-09-2006 21:12 ]
Verwijderd
Dit heb ik in het verleden ook eens gehad en dat bleek aan de te zwakke voeding te liggen.3. En verder in Windows Vista zelf soms dat m'n HDDs beginnen te tikken alsof ze ff zonder stroom komen te zitten? Maar Windows zelf hapert op dat moment niet...
schopje...NokiaFan schreef op zondag 24 september 2006 @ 03:08:
Is er ook een manier, om drivers (die niet digitaal ondertekend zijn) ook automatisch geforceerd in te laden? Ik weet dat het nu kan via F8 in het opstartscherm en er dan handmatig voor kiezen...maar dat vind ik irritant.
Verwijderd
Sluuut schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:04:
3. En verder in Windows Vista zelf soms dat m'n HDDs beginnen te tikken alsof ze ff zonder stroom komen te zitten? Maar Windows zelf hapert op dat moment niet...
Ik heb dus ook dat tikken/klakken van mijn harde schijf als ik Vista draai. Ik heb een Shuttle SB81P Barebone met SilentX 350 Watt voeding. Dat zou toch voldoende moeten zijn?Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:27:
Dit heb ik in het verleden ook eens gehad en dat bleek aan de te zwakke voeding te liggen.
"High-Voltage" Computing
The XPC SB81P destroys the myth that bigger PCs are faster. Designed for power-hungry users, this wicked-fast small form factor (SFF) computer delivers tower-crushing performance in one-third the space. Do everything faster, get the XPC SB81P today!
Hangt er vanaf wat er allemaal in je pc zit en wat het rendement van de voeding is.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:45:
[...]
[...]
Ik heb dus ook dat tikken/klakken van mijn harde schijf als ik Vista draai. Ik heb een Shuttle SB81P Barebone met SilentX 350 Watt voeding. Dat zou toch voldoende moeten zijn?
Verwijderd
Dat was nou precies de reden waarom build 5600 zo langzaam liep bij mijIceOnFire schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:13:
Ik heb op een van mn pcs de nieuwste 5728 build ook eens geinstalleerd. Op t eerste gezicht weinig nieuws, maar toch een grote verbetering gespot; eindelijk hebben ze de harddiskindexer een beetje aangepakt. Met RC1 resulteerde het openen van een map met flink wat grote hdtv-bestanden nog in een uren aanhoudend ratelcircus, nu lijkt dat eindelijk redelijk gefixed.
Kom je daar nu pas achterVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:51:
Ik heb hier iets grappigs ontdekt. Wanneer je in Vista de parental controls gebruikt en je zet de Web Restrictions op Medium, dan blokkeert IE7 www.tweakers.net voor die gebruiker![]()
Volgens Vista valt Tweakers dus onder de categorieen: mature content, pornography, drugs, hate speech of weapons.![]()
Hoe zou dat komen? Zitten er schunnigheden verstopt in de HTML van T.net ofzo
DAEMON Tools? Laatste versie werkt prima hoorVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:10:
Als iemand een image mount tool weet die onder build 5728 werkt, zou ik dat maar al te graag horen!
[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 26-09-2006 07:55 ]
Bron: DeamonTools websiteDear Community,
today we release the new V4.0.6 of both, X64 and X86(32bit)
version of DaemonTools. There's also a new SPTD-Driver
included.
Please check out our download-section
Changelog:
- randomizer (partially also drivernames) enhanced
- some AntiBlacklist countermeasures
- bugfixes
- full vista support
Ik heb ook een leuke computer..
Dat moet goed gaan, ik heb op mijn ene pc ook een image gemount onder XP en dus op die manier Vietstas RC1 geinstalleerdbolleh schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:56:
[...]
moet te doen zijn denk ik als je xp ernaast draait
ik heb 5600 vanaf een mounted image in xp geinstalleerd omdat ik 3 dvds verneukt heb met het branden van vista
maargoed dan moet je dus wel xp ernaast hebben op je pc.
ga vanavond denk ik zelf proberen te upgraden op deze manier
Verwijderd
Waarom geen DVD-RW branden ?koelkast schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:19:
[...]
Dat moet goed gaan, ik heb op mijn ene pc ook een image gemount onder XP en dus op die manier Vietstas RC1 geinstalleerd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq