Gigabit oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-03 11:49
gezien dit topic: Gigabit router: welke? daar niet hoorde en het niet even verplaatst wordt hier dezelfde vraag als daar.

Ja ik heb gezocht en ik weet niet wat de beste oplossing is, hier zouden veel kenners moeten zitten dus aan hun de vraag wat de beste oplossing is. Als de mod aldaar het topic had gelezen had ie geweten dat ik echt wel gezocht heb. Hoop dat het hier beter gaat...

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-03 15:42
UTFS RTFM SLOTJE

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:47

_Ernst_

Mark It Zero!

Last.fm

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-03 11:49
wat is dit nou weer voor k*topmerking. Beantwoord mijn vraag of post gewoon niet.
Slotje was in die zin terecht dat ik aan hardware dacht en niet verder keek, dus probeer ik het in netwerken eens.

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je zoekt dus een router met ingebouwde Gb switch met ~8 poorten?

Die vinde je voor zo ver ik weet niet in het consumenten segment.
Dus zou ik gaan voor een goede router met een goede switch.
Aantal simultane connecties heeft te maken met de router. De switch zal daar niet zo snel een beperking in zijn.
Waarom een Gb router als je internet verbinding "maar" 22 Mb is?

En doe het rustig aan met je topics, ga anders even in overleg en laat je niet opnaaien. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door vinnux op 12-09-2006 00:04 ]

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53

4VAlien

Intarweb!

Aangezien je niet weet of die gaming routers wel of niet voldoen terwijl je ze wel bekeken hebt lijkt het toch richting gebrek aan eigen inzet te gaan...

PS: hoe veel data pomp je per week door je netwerk ? met een DVD'tje per week zou ik niet upgraden.

[ Voor 25% gewijzigd door 4VAlien op 12-09-2006 00:03 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik denk dat je beter wat je best kunt doen op je startposting, want dit is natuurlijk niet echt handig zo, succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.