Dat heb ik gelezen. Maar ik weet niet of de koeling van mijn Intel Core 2 E6300 (boxed) kan worden gemonteerd zonder gebruik van koelpasta. Er zit wat spul op. Maar ik ben nou eenmaal niet zo'n techneut. Is dit hetzelfde spul als het genoemde stickertje?quote: FAQIndien een nieuwe koeler wordt geplaatst, valt waarschijnlijk op dat er een soort roze of witte sticker op het koeloppervlak zit, met daaroverheen soms een stukje folie. Deze sticker verzorgt betere warmtegeleiding dus verwijdering daarvan is niet nuttig. De folie moet je er echter wel afhalen omdat dat juist isoleert (stickerbeschermlaag). Als je het laat zitten kan dat oververhitting doorbranden van de processor veroorzaken. Indien de koeler meerdere keren geplaatst wordt is de sticker niet meer werkzaam. Het kan dan zaak zijn deze sticker met wasbenzine oid te verwijderen en dan een verse laag koelpasta aan te brengen (verkrijgbaar bij de betere PC-boer). Dit uiteraard bij herhaald plaatsen van de koeler cq fanatiek overklokken.
Hier een foto (klik):
Vraagje is dus. Kan ik deze koeling gebruiken zonder koelpasta.
Alvast bedankt voor de hulp.