Net weer even frontline zitten spelen.
Het begon met 11 spelers en werden er helaas steeds minder. Als dan een hele clan (nu ja, 4 man, wel allemaal dezelfde prefix) tegelijk vertrekt gaat het hard
Heel irritant is wel dat je fluitend alle vlaggen verovert, en dan bij die laatste op 4 tanks en 3 APC's stuit zogezegd

Op die tussenstations spawnt niet zoveel helaas
Op het eind zaten we nog maar met 3en in de server, ik in het ene, en 2 anderen in het andere team. Wel vaag trouwens, ik maak hun (laatste) vlag wit, _daarna_ maken zij mijn vlag wit en mag ik weer terug? Zou zeggen dat ze eerst hun eigen vlag weer terug zouden moeten pakken?
Maar ja, ik dus terug naar die een-na-laatste, en zie daar 2 tanks, beiden van me af aan het kijken. Ik zat ondertussen ook in een tank, schiet er 1 mis, ze draaien om, we schieten verder, ik win (

2 tegen 1

Nu ja, ze schoten ook wel erg vaak mis

was ook een vrij grote afstand) en zij konden niet meer spawnen \o/
Jammer dat het op het einde zo leeg was, maar verder wel een leuk potje gedaan. Eerder vandaag ook nog nuke objective gedaan (eerst Ukraine, verdedigen en winnen, daarna als Duitsland, 1 grote blob blauw op de minimap, meesten specops, een paar support of medic, in een groep naar de nuke, in 3 minuten was het afgelopen

) maar daar zie je maar erg weinig servers van helaas.
Misschien ook omdat dat nog maar 1 map is...