[PC]Point of Existence (BF2 mod)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.627 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:32:
Tuurlijk kan dat nog :) Met welke mod ben je in aanvaring gekomen waarbij dat niet meer ging dan?

Als je "+modPath mods/poe2" uit je snelkoppeling naar PoE2 sloopt heb je weer gewoon BF2. Makkelijker is het om gewoon je BF2 snelkoppeling aan te klikken :+
waarom moeilijk doen :/
na install hou je gewoon je oude bf2 snelkoppeling en je krijgt er een poe2 snelkoppeling bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Waarom moeilijk doen :/
Na het lezen van mijn _hele_ post zie je dat ik dat ook noem, dat andere is slechts een alternatief :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:03:
Waarom moeilijk doen :/
Na het lezen van mijn _hele_ post zie je dat ik dat ook noem, dat andere is slechts een alternatief :+
Als je in een game topic post wordt er amper gelezen lijkt het wel dus verbaast me niet echt ;)

Wat ik heel graag wil weten : Hoe zijn de close combat gevechten ??

Als je in BF2 met een pistol schiet van dichtbij zonder "Down the Sight/Iron Sight" dan lijkt het wel alsof dat ding een eigen leven leidt bijvoorbeeld :/ Bij karbines/rifles is het wat minder, maar niet bepaald ideaal ... ik vind BF2 daarom ook een "op afstand shooter" zeg maar.

Waar ik dus naar op zoek ben is Counter-Strike 1.6 of Counter-Strike : Source achtige close combat, hoewel Counter-Strike : Source een beetje Quakey aanvoelt :P

Graag jullie mening :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dan zit dit er meer tussenin. Ik ben op de PoE2-forums herhaaldelijk tegengekomen dat men deze wapens een stuk realistischer vind dan in BF2.

Voor hele close combatgevechten moet je iig niet je knife pakken, want die schijnt het sinds 1.4 niet meer te doen, iets wat ik zelf ook al ondervonden heb. De rest doet het vrij goed. Ik heb nooit veel BF2 gespeeld, maar ik heb met de pistol in PoE2 toch al menig tegenstander dood gekregen.

Ik heb gisteren een tijdje frontline gedaan, eerst met 6 man, 4 tegen 2, toen 5 man, 4 tegen 1 en uiteindelijk 1 tegen 1, waarbij ik iedere keer het geluk had in het team met de minste personen te mogen zitten. Ingame chat of mensen aub van team wilde wisselen werd genegeerd, dus ook PoE2 heeft lamers.

Daarnaast heb ik ook nuke gespeeld in de Karpathian, chaos O+ Dat was wel met voldoende mensen, en gelukkig maar weinig tankjes etc. Daar kon je dus nog flink rondrennen, medpacks uitdelen etc zonder dat je iedere 3 seconden weer 15 seconden mocht gaan zitten wachten.

Het doel was me nog niet helemaal duidelijk, i.e. je kunt niet alle spawn overnemen voor een fullcap zoals de andere modes, het komt dus schijnbaar volledig neer op het afschieten van $ticketcount vijanden.

Omdat het ene team maar 1 spawnplek heeft en het andere team 3, concentreerd het hele gevecht zich dus om die ene spawnplek. Omdat het andere team vrij ver moet lopen wordt je daarbij echter niet zomaar onder de voet gelopen, en ook het terrein is lichtelijk in het voordeel van dat ene team, dus toch vrij gebalanceerd (hoewel, ik heb nog niet als Duitser nuke gespeeld, dus eigenlijk kan ik daar nog niet zoveel over zeggen :P )

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede mod, heb het volgens mij al meer gespeelt dan bf2 zelf bijelkaar :P

wel jammer van de ietwat donkere mappen, moet je steeds zo geconcentreert bezig zijn om het e.e.a. van elkaar te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:51:
Goede mod, heb het volgens mij al meer gespeelt dan bf2 zelf bijelkaar :P

wel jammer van de ietwat donkere mappen, moet je steeds zo geconcentreert bezig zijn om het e.e.a. van elkaar te onderscheiden.
Probeer eens een zaklamp in je mond te houden terwijl je speelt, wordt het beeld stukken lichter van ;).

On-topic

Waar hebben ze die helicopter besturing vandaan gehaald, het is geen DC of BF2 manier van vliegen.
Zal wel wennen zijn. Mogelijk BF-V, heb dat spel nooit gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:
....
Voor hele close combatgevechten moet je iig niet je knife pakken, want die schijnt het sinds 1.4 niet meer te doen......
Toch wel, ik heb gisteren nog een snipertje op gruwelijke wijze toegetakeld met m'n mesje. Alleen moest ik wel 2x prikken.
Ik heb gisteren een tijdje frontline gedaan, eerst met 6 man, 4 tegen 2, toen 5 man, 4 tegen 1 en uiteindelijk 1 tegen 1, waarbij ik iedere keer het geluk had in het team met de minste personen te mogen zitten.
Dan zat je helaas op de verkeerde server. De Crazy Redhawk Clan (frontline) server zit iedere avond redelijk vol. Gisteravond was het weer een massacre rond het kruispunt in Highway to Hell. Ik heb nog ook een aantal gotters en een aantal members van x-Sswl-x clan gezien. :w
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:27:
[...]
Precies..spannend he... weet je nog wie er gewonnen hebben O-)
@MM2005: Wat is je ingame nick?

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 15-09-2006 11:11 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:

Daarnaast heb ik ook nuke gespeeld in de Karpathian, chaos O+ Dat was wel met voldoende mensen, en gelukkig maar weinig tankjes etc. Daar kon je dus nog flink rondrennen, medpacks uitdelen etc zonder dat je iedere 3 seconden weer 15 seconden mocht gaan zitten wachten.

Het doel was me nog niet helemaal duidelijk, i.e. je kunt niet alle spawn overnemen voor een fullcap zoals de andere modes, het komt dus schijnbaar volledig neer op het afschieten van $ticketcount vijanden.

Omdat het ene team maar 1 spawnplek heeft en het andere team 3, concentreerd het hele gevecht zich dus om die ene spawnplek. Omdat het andere team vrij ver moet lopen wordt je daarbij echter niet zomaar onder de voet gelopen, en ook het terrein is lichtelijk in het voordeel van dat ene team, dus toch vrij gebalanceerd (hoewel, ik heb nog niet als Duitser nuke gespeeld, dus eigenlijk kan ik daar nog niet zoveel over zeggen :P )
Het doel is om de nuke te verdedigen. simpel as that.
De duitsers meoten juist die nuke zien te vernietigen met C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Indy91 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:01:
[...]

Toch wel, ik heb gisteren nog een snipertje op gruwelijke wijze toegetakeld met m'n mesje. alleen moest ik wel 2x prikken.
Ik heb iemand 8x geprikt zonder schade, daarna zag hij mij en schoot hij me neer :+ Bitchen op de chat leverde op dat messen niets meer schijnen te doen? Ook op de POE-forums kwam ik verwijzingen di kant op tegen.
Dan zat je helaas op de verkeerde server. De Crazy Redhawk Clan (frontline) server zit iedere avond redelijk vol. Gisteravond was het weer een massacre rond het kruispunt in Highway to Hell. Ik heb nog ook een aantal gotters en een aantal members van x-Sswl-x clan gezien. :w
Grappig, dat was juist de server waar ik op zat :+ Ik ben wel gaan slapen toen het wat drukker werd, al was dat drukker worden niet de reden hoor :P
Wat is je ingame nick?
jaja, iets teveel weggeknipt :+ [P4L]Wiseguy
dikkiedik schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:17:
Het doel is om de nuke te verdedigen. simpel as that.
De duitsers meoten juist die nuke zien te vernietigen met C4
Ah, ok. Het is dus niet zomaar Team Deathmatch maar heeft ook nog een objective :) Jammer dat de manual niets over de gamemodes zegt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Paul op 15-09-2006 11:21 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
...Ik heb iemand 8x geprikt zonder schade, daarna zag hij mij en schoot hij me neer :+ Bitchen op de chat leverde op dat messen niets meer schijnen te doen? Ook op de POE-forums kwam ik verwijzingen di kant op tegen...
Het slachtoffer heb ik sneaky van achteren benaderd en al liggend geprikt.
...Ah, ok. Het is dus niet zomaar Team Deathmatch maar heeft ook nog een objective :) Jammer dat de manual niets over de gamemodes zegt...
Het staat min of meer gecamoufleerd in de tekst van de manual. Je kunt het terugvinden bij de uitleg van de map Carpathian Mountains:

Ukrainian troops were moving to set up a SS-25 launch site in the mountains as retaliation for the invasion. German troops must move fast to eliminate this threat before its too late.
Type of Map combat: Ground only, and objective mode

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe wie is dit al tegengekomen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6309a796443badb90995eca62177728c/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b5fe5cde555845229e8e536ff3af6081/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fd52cb1c766910a8b080666ffc283d91/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Er zijn er nog veel meer hoor :P Katanas, visstekjes, halfpipes... Er lopen op het forum daar wel wat threads met meer info over de easter eggs :)

Ik heb zelf nog niet de moeite genomen om de UFO te "vinden", ik heb geen zin om een half uur te wachten namelijk :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59
Dan zat je helaas op de verkeerde server. De Crazy Redhawk Clan (frontline) server zit iedere avond redelijk vol. Gisteravond was het weer een massacre rond het kruispunt in Highway to Hell.
Ja, gister was het lekker gezellig. Hopelijk blijft de gamemode een beetje populair, het is het namelijk waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Omg, je kunt er nog mee vliegen ook? Lol!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
lol dat moet ik ook eens checken....
btw wat een lelijke graphics :+

en idd je kan niet kniven in PoE...heb al zovaak in hun rug zitten te kniven terwijl ze in een Ground defense ding zaten...ik knive gewoon in lucht ipv in hun lichamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik ben zelf zeer te spreken over deze mod. Ik kom net uit een conquest server met 58 man waar het zeer gezellig was. Deze mod geeft een veel snellere gameplay ik hoef niet te gaan liggen en kruipen om een kill te maken. Ook zat ik zonder problemen. In bf2 1.4 crash ik nog steeds naar de desktop, hier speelde ik zonder problemen. Ik ga hem bij mijn maatjes aanraden en maandag zitten we zeker met drie man in een squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Indd the Smoking Suckaz With Logix are back ;)

was erg leuk indd, goeie mod alleen moet iedereen nog even doorkrijgen dat bij Frontline je toch nie allemaal op de nme's flag moet jagen want ondertussen pakken ze de jouwe en krijg je em niet eens meer omlaag.. Perfecte mod om de teamwork nog beter te laten functioneren, als je t mij vraagt...
The N Man schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:02:
[...]

Ja, gister was het lekker gezellig. Hopelijk blijft de gamemode een beetje populair, het is het namelijk waard 8)
Herkende je naam al van t topic, leuke server, keb zojuist weekend, ben er zo weer te vinden ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penalty
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08 15:50
sain onez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:03:
goeie mod alleen moet iedereen nog even doorkrijgen dat bij Frontline je toch nie allemaal op de nme's flag moet jagen want ondertussen pakken ze de jouwe en krijg je em niet eens meer omlaag.. Perfecte mod om de teamwork nog beter te laten functioneren, als je t mij vraagt...
Ik vind dit idd een geniale mode, de battle is veel leuker / spannender aangezien alle actie tussen 2 spawns in zit. Hopen dat veel mensen deze mod blijven spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w Even iets tussendoor:

Mischien leuk als er meer gelouterde spelers zich aanmelden op PoE want in maak in sommige mappen/servers mee dat ik in een 9/64 map zit en dan heel veel " oehoee...*wandel wandel*
is hier iemand? ohoeee "
periodes meemaak zonder ook maar 1 vijand te zien.Dus als je een kennis hebt die een beetje normaal kan spelen en begrijpt dat BF2 een teamspel is dan overhalen om PoE te installeren en mee te doen want daar waar je bij BF2 op praktisch elke server een volle bak aantreft is het bij PoE nog behelpen.(op de Highway to hell FL map na )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ken wel iemand maar die speelt alleen BF2 dus gaat geen PoE spelen denk ik... Maar ik zal het vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die Crazy redhawk server heeft een superping en de frontline mod draaien, en tis weekend bovendien, zal zo wel storm lopen dan .... O-) :+
Pimorez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:21:
Ik ken wel iemand maar die speelt alleen BF2 dus gaat geen PoE spelen denk ik... Maar ik zal het vragen.
Laat me raden, een Puntenhoertje, zeer egoistisch ingestelde Einzelganger die enkel op zijn eigen stats geilt... ;) ;(

[ Voor 55% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-09-2006 18:34 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:09:
:w Even iets tussendoor:

Mischien leuk als er meer gelouterde spelers zich aanmelden op PoE want in maak in sommige mappen/servers mee dat ik in een 9/64 map zit en dan heel veel " oehoee...*wandel wandel*
is hier iemand? ohoeee "
periodes meemaak zonder ook maar 1 vijand te zien.Dus als je een kennis hebt die een beetje normaal kan spelen en begrijpt dat BF2 een teamspel is dan overhalen om PoE te installeren en mee te doen want daar waar je bij BF2 op praktisch elke server een volle bak aantreft is het bij PoE nog behelpen.(op de Highway to hell FL map na )
Ik heb hem PoE vandaag even geinstalleerd en ik vind hem zo tof! Meteen als bij het map laden, dat muziekje, ik proef gewoon sfeer.

Ook die wapens zijn zo veel realistischer. Eindelijk is er terugslag en firepower!! Heerlijk.

Ook vette voertuigen, sluipmaps enzo, i love it.

Ik heb ook wel zin om eens met wat gasten samen te spelen, waar zitten jullie meestal? Heb zelf redelijk wat BF2 ervaring dus kan wel teamspelen :).

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Laat me raden, een Puntenhoertje, zeer egoistisch ingestelde Einzelganger die enkel op zijn eigen stats geilt... ;) ;(
Nou, nee, dat dus niet... Hij is heel aardig en heeft een goede teamspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Equalized schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:32:
[...]

POE2 fanboy promotional talk :9
Check die rode havikkenbende server ;)

ben de frontline gametype nog niet tegengekomen in Fallen, tis maar tot bepaalde maps beperkt?!
Zijn vaak bestaande grote mappen, waar maar een gedeelte van word gebruikt :?

Door t gras sluipen en de kogels letterlijk horen fluiten om je oren.. best map, chaotische spanning (wat sowieso veel beter naar voren komt dan in de meer arcade-achtige vanilla)..
Pimorez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:35:
[...]

Nou, nee, dat dus niet... Hij is heel aardig en heeft een goede teamspel...
Nou perfect slachtoffer dan om eens te zien hoe t zou moeten zijn, die is na 1 of 2 rondes verkocht, vaak zijn mods grafisch wat minder, maar das hier absoluut niet t geval en de scenery ( typisch (west)europees) is veel realistischer dan de palmboombeaches en oostere tuinen... tel daarbij equalized's punten en je moet toch wel nieuwschierig worden.. :+

[ Voor 48% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-09-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

sain onez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:38:
[...]
vaak zijn mods grafisch wat minder, maar das hier absoluut niet t geval en de scenery ( typisch (west)europees) is veel realistischer dan de palmboombeaches en oostere tuinen...
Grafisch vind ik PoE2 echt niet zo sterk moet ik zeggen. Tuurlijk zien maps als Fallen er goed uit maar de echte "nieuwe" grafische content komt soms niet echt overtuigend over. Auto's etc zien er imho niet mooi uit, tombes die je af en toe tegen komt op sommige maps zijn gewoon lelijk etc. Voor mij staat de gameplay voorop samen met de meer bosrijke maps als Fallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:47:
[...]

Grafisch vind ik PoE2 echt niet zo sterk moet ik zeggen. Tuurlijk zien maps als Fallen er goed uit maar de echte "nieuwe" grafische content komt soms niet echt overtuigend over. Auto's etc zien er imho niet mooi uit, tombes die je af en toe tegen komt op sommige maps zijn gewoon lelijk etc. Voor mij staat de gameplay voorop samen met de meer bosrijke maps als Fallen.
Ja maar de standaard gebouwtjes ben ik zowat zat geworden in bf2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:05:
[...]

Ja maar de standaard gebouwtjes ben ik zowat zat geworden in bf2 8)7
Lol kan ik mij voorstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Equalized schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:32:
[...]
Ik heb ook wel zin om eens met wat gasten samen te spelen, waar zitten jullie meestal?
Op de Crazy Redhawk Clan server. Vaak lekker druk en Frontline mode!
[...]
Check die rode havikkenbende server ;) ben de frontline gametype nog niet tegengekomen in Fallen, tis maar tot bepaalde maps beperkt?! Zijn vaak bestaande grote mappen, waar maar een gedeelte van word gebruikt :?
Yup, check ff de volgende link: manual poe2
Zo'n beetje alle mappen kunnen Frontline mode draaien muv: Battle of Sambir, Carpathian, Rolling Thunder en Fallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man

Check die rode havikkenbende server ;)

ben de frontline gametype nog niet tegengekomen in Fallen, tis maar tot bepaalde maps beperkt?!
Zijn vaak bestaande grote mappen, waar maar een gedeelte van word gebruikt :?
Volgens mij komt het "smalle" speelveld alleen de (frontline) gameplay maar ten goede..

Heeft iemand trouwens nog ervaringen met de "Nuke" modus? Anders die ook maar eens in de maplist mikken :)

• Pimorez
  • Niet online
Nope, ik heb dat niet voorbij zien komen. Ik speel eigenlijk alle modussen het maakt mij helemaal niks uit watvoor het is.

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
hmmm ik vlieg er net ff naar toe, ff zelf servertje gefaked, maar zie geen ufo ofzo... moek nog een dansje doen ofzo? hoe /wanneer komt dat ding?

http://specs.tweak.to/12504

• Paul
Als German Docks overnemen en een half uur wachten :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

http://www.bfstats.info/search.php

hier een ranking system die bepaalde servers bijhoud hoe en wat is me nog niet echt duidelijk, maar op die Antik servers word t gehanteerd, maar das net een dierentuin met rangen die ik nog nooit heb gezien, wel grappig, schiet ze toch wel neer :+

ben in bf2 beetje een chopperwhore, maar in maps als fallen of road to hell 16player( footsoldiers, enkele voertuigen) haal ik ze neer met trosjes, hehe good old n00Btube .. :P

[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-09-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Weet trouwens iemand hoe je die speciale pickups voor de sniper (VSS, NTW-20, G82) en AT (RPG-7V, TBG-7V, Bunkerfaust3, Panzerfaust3T) kunt bemachtigen?
Ben trouwens erachter gekomen dat een gedeelte van die speciale pickups (Panzerfaust3T en de FIM-92 Stinger) zijn te vinden in een van de hangars op het vliegveld.

@Sain onez: hoe zit het met de pingtijden op die Oost-Europese servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Haha, en dat moet Lighteye dan weer tegenkomen :P Volgens mij is BF2 overgenomen door de aliens en is er toch leven op mars :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Die pickups "bemachtig" je door de goede class te hebben (niet zeker, kan zijn dat je ermee ook van class kunt verwisselen) en dan van kit wisselen (G default geloof ik?)

Waar ze liggen hangt van de map af. Bij een aantal maps liggen er veel in een schuurtje in de main, maar ook bij vlaggen vind je wel pickups.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Indy91 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:52:
[...]

Ben trouwens erachter gekomen dat een gedeelte van die speciale pickups (Panzerfaust3T en de FIM-92 Stinger) zijn te vinden in een van de hangars op het vliegveld.

@Sain onez: hoe zit het met de pingtijden op die Oost-Europese servers?
waarschijnlijk vind je op de poe2 forums wel easter eggs daarover,servers zijn goed en leuke spelers geen smacktards en niets mis mee van 30-50 maar lopen als een tierelier..
als jullie een ts server ip en password willen moeten je me profile tjekken voor emeeuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:08:
http://www.bfstats.info/search.php

hier een ranking system die bepaalde servers bijhoud hoe en wat is me nog niet echt duidelijk, maar op die Antik servers word t gehanteerd, maar das net een dierentuin met rangen die ik nog nooit heb gezien, wel grappig, schiet ze toch wel neer :+

ben in bf2 beetje een chopperwhore, maar in maps als fallen of road to hell 16player( footsoldiers, enkele voertuigen) haal ik ze neer met trosjes, hehe good old n00Btube .. :P
Er komt ook een soort stats systeem in een latere build van poe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Net weer even frontline zitten spelen.

Het begon met 11 spelers en werden er helaas steeds minder. Als dan een hele clan (nu ja, 4 man, wel allemaal dezelfde prefix) tegelijk vertrekt gaat het hard :+

Heel irritant is wel dat je fluitend alle vlaggen verovert, en dan bij die laatste op 4 tanks en 3 APC's stuit zogezegd :P Op die tussenstations spawnt niet zoveel helaas :P

Op het eind zaten we nog maar met 3en in de server, ik in het ene, en 2 anderen in het andere team. Wel vaag trouwens, ik maak hun (laatste) vlag wit, _daarna_ maken zij mijn vlag wit en mag ik weer terug? Zou zeggen dat ze eerst hun eigen vlag weer terug zouden moeten pakken?

Maar ja, ik dus terug naar die een-na-laatste, en zie daar 2 tanks, beiden van me af aan het kijken. Ik zat ondertussen ook in een tank, schiet er 1 mis, ze draaien om, we schieten verder, ik win (:? 8)7 2 tegen 1 :P Nu ja, ze schoten ook wel erg vaak mis :P was ook een vrij grote afstand) en zij konden niet meer spawnen \o/ :P

Jammer dat het op het einde zo leeg was, maar verder wel een leuk potje gedaan. Eerder vandaag ook nog nuke objective gedaan (eerst Ukraine, verdedigen en winnen, daarna als Duitsland, 1 grote blob blauw op de minimap, meesten specops, een paar support of medic, in een groep naar de nuke, in 3 minuten was het afgelopen :+ ) maar daar zie je maar erg weinig servers van helaas.
Misschien ook omdat dat nog maar 1 map is...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Er is een update verschenen op de [url=http://www,pointofexistence.com]PoE[/url] website.

Er staat wat info over de aankomende 1.10 patch en wat screens van een nieuwe map, ziet er weer lekker uit en is net als Fallen weer infantry based :9~

edit: deze nieuwe map zal niet in de 1.10 patch zitten overigens :)

[ Voor 12% gewijzigd door DenniZ op 19-09-2006 12:03 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w Benik weer. Even een hernieuwde oproep:

Als je nog goede BF2 spelers kent die het geneuzel van BF2 meer dan zat zijn en
het teamspel helemaal beheersen of tenminste willen samenwerken,laat ze dan zich aanmelden
voor PoE want het gebeurt nog tevaak dat de servers vrij leeg zijn om met en tegen elkaar te
spelen. M.a.w goede spelers needed desperately!

zo... en ik ga nu weer verder spelen want PoE is zo leuk dat je mij nog heel weinig ziet
posten op GoT.En dat zegt genoeg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik wil opzich wel maar heb soms gewoon zin ff snel te willen spelen en ASE openen en dubbelklikken op favoriete bf1942 server gaat sneller dan het logge bf2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:05:
:w Benik weer. Even een hernieuwde oproep:

Als je nog goede BF2 spelers kent die het geneuzel van BF2 meer dan zat zijn en
het teamspel helemaal beheersen of tenminste willen samenwerken,laat ze dan zich aanmelden
voor PoE want het gebeurt nog tevaak dat de servers vrij leeg zijn om met en tegen elkaar te
spelen. M.a.w goede spelers needed desperately!

zo... en ik ga nu weer verder spelen want PoE is zo leuk dat je mij nog heel weinig ziet
posten op GoT.En dat zegt genoeg lijkt mij.
Wat is je nickname dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:09:
mja ik wil opzich wel maar heb soms gewoon zin ff snel te willen spelen en ASE openen en dubbelklikken op favoriete bf1942 server gaat sneller dan het logge bf2 :P
PoE is het wachten wel waard hoor, dit is echt een topmod _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ASE is toch al dood dacht ik? Is er geen goede vervanger voor? Ik baal zelf ook van het enorm trage inlog systeem van BF-2. Even een kort potje spelen is er niet bij want het inloggen duurt altijd lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
DenniZ schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:38:
Er is een update verschenen op de PoE website.
Update klinkt als nieuwe versie :P Zover is het echter nog niet, nieuwsbericht of preview is misschien handiger :P

Edit: Je moet trouwens even die komma in een punt veranderen, nu wil hij naar www en heb je als alt-text pointofexistence.com meegegeven ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Paul op 19-09-2006 18:07 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:50:
ASE is toch al dood dacht ik? Is er geen goede vervanger voor? Ik baal zelf ook van het enorm trage inlog systeem van BF-2. Even een kort potje spelen is er niet bij want het inloggen duurt altijd lang.
www.qtracker.com is de alternatief, heb het wel geinstalleert maar nog niet echt serieus naar om gekeken maar schijnt aardig te werken, wel wat omslachtig als je voor de eerste keer ermee aan de slag gaat. Je moet het e.e.a. handmatig downloaden zoals filters en mapshots voor bf2. Zou gebruiksvriendelijker zijn geweest als ie het zou inbouwen in het programma zelf dat het automatisch kan. Ik kan er misschien vanavond weleens naar kijken en een mini tutorial schrijven ofzo heb momenteel toch niks te doen.

Wat betreft ASE, hij update de bf1942 servers nog steeds. Er was iets met de gamespy masterservers dacht ik, zijn een tijdje van protocol veranderd geweest maar vanwege security reasons ofzo weer terug naar de oude protocol, weet verder de details niet ervan heb me er nog niet in verdiept. Maar ASE moet geupdate worden als de masterservers van protocol veranderen bijvoorbeeld en voor ASE is er géén support meer, geen enkele. Blij dat ik er nooit een cent voor betaalt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Doe geen moeite Ace, MM2005 is niet zo happig om zijn nick door te geven. :)

• Equalized
Indy91 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:42:
[...]

Doe geen moeite Ace, MM2005 is niet zo happig om zijn nick door te geven. :)
Lekker handig, hij wil met mensen spelen alleen wij weten niet hoe wij hem kunnen vinden? Good luck..

sar·cas·me (het ~)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

speel voornamelijk op die ANTIK server, ping is rond de 40-50 en speelt als een tierelier, daar zitten me toch wat freaks, maar t leuke is dat ze hun eigen rangsysteem volgen tjeck je eigen stats eens ;)

Indy4life

Equalized

me and my Smokin'Suckaz Squad

en die MM2005 gast zal nog wel erger sucken dan ons, dat ie zijn ingame nick niet noemt ;)
maar dan mag ie nog me squad joinen, maken we er nog wat van misschien ;) >:)

[ Voor 9% gewijzigd door SAiN ONeZ op 20-09-2006 11:47 ]

• Indy91
sain onez schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:43:
....speel voornamelijk op die ANTIK server, ping is rond de 40-50 en speelt als een tierelier, daar zitten me toch wat freaks....
Dat kan je wel zeggen. Ik werd gisteren trouwens zwaar geowned door jullie. :( In de map Fallen ging het wel weer wat beter. Ik had trouwens wel last van lag in de map Dnister River Valley.
Ga zeker vaker terugkomen op die ANTIK servers (het is btw akelig stil geworden op de Crazy Redhawk Clan server :S ).

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Indy91 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:48:
[...]

Dat kan je wel zeggen. Ik werd gisteren trouwens zwaar geowned door jullie. :( In de map Fallen ging het wel weer wat beter. Ik had trouwens wel last van lag in de map Dnister River Valley.
Ga zeker vaker terugkomen op die ANTIK servers (het is btw akelig stil geworden op de Crazy Redhawk Clan server :S ).
die mannen van de gekke havikken bende kunnen beter dan niet meer enkel frontline draaien, ping bij die van hun is perfect, echter na avondje frontline gespeeld te hebben heb je er genoeg van, beter in de mapcyclus doorvoeren na 3x conquest een nuke erdoorheen en dan na 2x conquest map een keer frontline, tis meer voor tanks en ander zwaar geschut liefhebbers een leuke afwisseling....

Nu weet ik niet hoe een server aan dat rankingsysteem kan meedraaien, maar zou ook die stats op hun server verzameld worden daarvoor, prefereer ik hun (goeie ping) server boven de antik, maar zelfs ik ben een statswhore blijkbaar :X

als jullie willen paas ik een ts ip en ww door voor eens via TS te spelen, mag je meedoen andere ownen ;) Ook makkelijk is om in de online browser van TS te zoeken op enkel lege ts servers heb je er vaak heel veel lege om te kiezen om een avondje te gamen samen 8)

• Paul
Met deze sniper maak ik tenminste wel kills, zelfs staand \o/

Gisteren een potje Frontline gedaan op die map met die bruggen in het midden. Ik wilde eigenlijk de base defenden, maar aangezien er vrijwel niemand onze kant op kwam, maar wij des te meer hun kant op gingen viel er niet zo gek veel te doen, dus maar een sniper gepakt :)

Eerst in zo'n torentje gaan staan, maar dat hebben ze snel zat door helaas :+ Toen nog een paar plaatsen geprobeerd en uiteindelijk een vrijwel perfecte plek gevonden, waar ze mij niet neerschoten maar ik wel redelijk vrij zicht had :P
Na de 1e 2 keer neergesniped te zijn terwijl ik zelf ook aan het snipen was alleen nog maar dood gegaan door APC's die (ver) omreden en zo in onze basis wisten te geraken \o/ Helaas hebben al die vijandjes dan allemaal de neiging om in een van onze APCs of ander (voer)tuig te gaan zitten en op hun gemak iedereen te mollen, al dan niet spawnkillen, maar ook die waren er snel zat aan \o/

Wel jammer dat je in dat level altijd op een stalemate bij de brug uitkomt, maar toch geweldige gevechten daar _O_

Uiteindelijk met 36/15 k/d geeindigd, terwijl normaal mijn k/d-ratio negatief is :P De mensen in het BF2 topic kunnen miepen wat ze willen over mijn skills, maar het ligt gewoon aan de sniperrifles van BF2 :+
Of aan het feit dat er hier een stuk meer te snipen valt natuurlijk :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nog even over dat alternatieve ranking systeem, als je de help er even op naslaat, kun je (na registreren vanaf je game pc, die op me werk mag van hun niet..) zelfs unlocks online vrijgeven om die in de servers te gebruiken... hij herkend je gamenick, en heeft daar een ip aan gekoppeld, daarvandaan je ingame nick aanmelden en unlocks vrijspelen, vrijgeven op een site en dan zijn ze ds weer te kiezen..

• Paul
Bah, wat is Fallen een gigantische boutmap... Je ziet geen flikker, en je bent dood voordat je 30m van je basis bent door al die lekker ingegraven onzichtbare specops en assaults enzo.

Wat misschien niet hielp was dat we met 8en waren, waarvan 4 uit dezelfde clan en alle 4 in hetzelfde team 8)7

En ik mis de mapvote optie "Alles behalve deze map" :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Equalized
Ik vind die map zo gaaf. Jammer dat atm mijn instellingen van BF2 op low staan, anders zou hij nog vetter zijn geweest :9 .

Je ziet inderdaad bijna niks, maar dat vind ik ook het spannende. Ik vind het een beetje een Vietnam-achtige-achter-elk-struikje-kan-iemand-zitten setting. Dus met samenwerkende squads (bijvoorbeeld op TS) is het echt goed te doen, en hou in je achterhoofd, ls jij hun niet ziet, zien zij jou ook niet (of bijna nooit). Je kan je zo goed verstoppen, soms lopen hele NME squads jou gewoon voorbij.

Het is wel zo dat als je Fallen een uurtje intensief gespeeld hebt, dat je helemaal para ben, en over struikjes ziet (ik dan :P).

sar·cas·me (het ~)

• Bor

Bor

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:26:
Bah, wat is Fallen een gigantische boutmap... Je ziet geen flikker, en je bent dood voordat je 30m van je basis bent door al die lekker ingegraven onzichtbare specops en assaults enzo.

Wat misschien niet hielp was dat we met 8en waren, waarvan 4 uit dezelfde clan en alle 4 in hetzelfde team 8)7

En ik mis de mapvote optie "Alles behalve deze map" :+
Fallen is juist de beste map in PoE2 imho. Het is een map die vraagt om tactisch spel. Wil je alleen maar rushen zoals veel BF-2 spelers dan zit je in fallen inderdaad fout.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Fallen is ownage, zeker met je clan op een volle server.. "over TS, daar links loopt een groepje, waar links??, ja, achter die boom! Welke van de 100?" en dan is die spot functie erg handig

"Mekker, blaat"

• Bor

Bor

djidee schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:39:
Fallen is ownage, zeker met je clan op een volle server.. "over TS, daar links loopt een groepje, waar links??, ja, achter die boom! Welke van de 100?" en dan is die spot functie erg handig
Lol, erg herkenbaar :) Sinds gisteren vind de ingame server browser bij mij nog maar een handjevol servers trouwens. Meer mensen die hier last van hebben of is de update al uit inmiddels? De PoE2 site ligt helemaal op zijn gat vandaar dat ik het daar niet kan controleren.

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Ik las vorige week voor het eerst over de MOD POE en ik vind het echt een hele goede mod.

De mappen [maar vooral de indeling ervan] de wapens,etc.
Deze mod komt [voor mij althans] dichter in de buurt van wat ik graag zou willen hoe BTF2 eruit had moeten zien. Je kan hier lekker goed met je squad door het bos sluipen, in btf2 zie je door de weinige inhoud van de mappen elkaar veels te snel....

En die legale 'tjiet' de UAV/scan is er gelukkig niet, zodat er ook wat andere tactieken gebruikt kunnen worden met de 'smoke grenades'

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

• Bor

Bor

Je verwoord precies wat ik ook ervaar als ik PoE2 speel :)

• The N Man
Indy91 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:48:
[...]
het is btw akelig stil geworden op de Crazy Redhawk Clan server :S ).
Ja, merkte het ook al. Frontline lijkt toch niet super populair...

Gister echter fallen ertussen gezet, ook wat andere Conquest mappen + nuke.

Op fallen liep de server dus echt helemaal vol, lijkt me duidelijk een populaire map...

• Bor

Bor

Fallen zit vrijwel overal vol of bijna vol. Volgens mij de meest populaire map in PoE2 (met recht trouwens). Frontline lijkt daarintegen steeds minder populair te worden. Ik vind het idee van frontline erg leuk maar het begin van de match is altijd erg saai: gewoon bases cappen totdat je in het midden van de map uit komt. De eerste minuten zijn hierdoor helaas altijd heel voorspelbaar.

• Indy91
The N Man schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:28:
[...]Gister echter fallen ertussen gezet, ook wat andere Conquest mappen + nuke.
Goede zet. Had ik gisteravond al opgemerkt. :) Hoe staan jullie trouwens tegenover het voorstel van Sain ones, om een soort van ranking systeem zoals de ANTIK servers hanteren, in te voeren?
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:50:
[...]
Sinds gisteren vind de ingame server browser bij mij nog maar een handjevol servers trouwens. Meer mensen die hier last van hebben....
Site van PoE2 is idd down. (patching time?) Op dit moment zijn er 242 spelers op de 12 van in het totaal 572 PoE2 servers. In de avond zullen dat er ongetwijfeld weer meer spelers zijn, als de Tjechen en Slowaken weer en masse achter hun pc kruipen. Op een normale avond vind ik zo'n 50-tal gevulde servers.
Equalized schreef op donderdag 21 september 2006 @ 07:37:Ik vind die map zo gaaf…. Je kan je zo goed verstoppen, soms lopen hele NME squads jou gewoon voorbij.
Daarom vind ik die map (als afwisseling) ook zo geweldig. Deze map biedt zoveel mogelijkheden omdat het infantry based is en overvloedige vegetatie bevat.
  • Als Assault/Spec. ops/Supply op squads gewijze vlag voor vlag cappen.
  • Als Medic constant achter een squad aanhobbelen, en zonodig je team mates reviven/healen
  • Als Sniper je vlag verdedigen tegen inkomende nme squads. Vooral als 2x inzoomt zie je de vijand veel eerder dan zij jou.
Deze map nodigt gewoon uit om aan teamplay te doen. En mocht je in je eentje toevalig een nme squad tegenkomen kun je nog altijd de keuze maken óf om stil te blijven liggen en de nme squad rustig te laten passeren óf als een Rambo de confrontatie aangaan óf aan achter de enemies aangaan en de enemies één voor één met je silenced gun te grazen nemen.
Het is wel zo dat als je Fallen een uurtje intensief gespeeld hebt, dat je helemaal para ben, en over struikjes ziet (ik dan :P).
Ik heb dan meestal pijn aan mijn nek van het vele bukken. :+
sain onez schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:17:…als jullie willen paas ik een ts ip en ww door voor eens via TS te spelen
@Sain ones: ik stuur je straks ff een mailtje.

• The N Man
Indy91 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:12:
[...]

Goede zet. Had ik gisteravond al opgemerkt. :) Hoe staan jullie trouwens tegenover het voorstel van Sain ones, om een soort van ranking systeem zoals de ANTIK servers hanteren, in te voeren?
Ik heb ooit eens een stats-scriptje geschreven voor bf2, deze draait momenteel en de stats worden opgeslagen. Moet alleen nog een keer een user interface achtig iets online zetten ;)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is het niet heel makkelijk te koppelen aan dat bestaande ranking syteem? veel makkelijker, ik heb daar zelfs al wat weapons unlocked, maar die lijken me eerder dan te gebruiken op non-ranked vanilla bf2 servers, das wel grappig, maar als ik dan bf2 speel dan ook maar ranked...

Het zou er wel voor kunnen zorgen dat je dan een eigen server met unlocks kunnen spelen neem ik aan, ben aan t werk, tot wrs 22uur, maybe 21uur, keb laatste weken al vaker poe2 verlof opgenomen, moet vanavond misschien ook wel lukken....

(keb wel de OPK mod gedownt die ook eens tjekken.. )
The N Man schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:46:
[...]

Ik heb ooit eens een stats-scriptje geschreven voor bf2, deze draait momenteel en de stats worden opgeslagen. Moet alleen nog een keer een user interface achtig iets online zetten ;)
Nu herinner ik t me weer, hadden jullie op die server ook niet die CTF mod voor BF2 draaien? is die nog te gebruiken met bf2 1.4?!

[ Voor 28% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-09-2006 19:25 ]

• The N Man
sain onez schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:36:

[...]

Nu herinner ik t me weer, hadden jullie op die server ook niet die CTF mod voor BF2 draaien? is die nog te gebruiken met bf2 1.4?!
100% waar ;-)
Ik weet niet of het nog werkt. Was wel ook leuk. Misschien komt het nogs eens in PoE. Zou kunnen aangezien de maker van CTF nu voor PoE frontline en nuke heeft gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Hmm, site is plat blijkbaar. Zouden ze over hun datalimiet zijn oid? Hmm, lijkt meer of php niet meer draait :?

@hieronder: Niet als je de mod wil downloaden om ook te proberen... ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Savantas op 22-09-2006 13:01 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
De site doet weer _iets_, namelijk een default H-SPERE pagina ofzo? We zullen het wel zien als hij weer terug online is :)

Ik heb het gisteren ingame een paar keer gevraagd, enige keer dat ik een antwoord kreeg riepen ze dat hij genuked was, terwijl we nuke-objective aan het spelen waren :+ En ja, het was wel in antwoord op mijn vraag ;)

Maar eigenlijk is dat site-offline-geneuzel best wel offtopic O-)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Is er een server waar veel Gotters op spelen of die 'buitengewoon' goed is? Ik zou graag samen willen spelen met mensen die ook daadwerkelijk samen willen werken.

Trouwens ligt het een mij of loopt POE soepeler als de normale BTF2? Ik denk dat ik hogere FPS heb......[misschien is het wel wishfull thinking....]

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

sapientiea schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:04:
Is er een server waar veel Gotters op spelen of die 'buitengewoon' goed is? Ik zou graag samen willen spelen met mensen die ook daadwerkelijk samen willen werken.

Trouwens ligt het een mij of loopt POE soepeler als de normale BTF2? Ik denk dat ik hogere FPS heb......[misschien is het wel wishfull thinking....]
must be wishfull thinking, want ze gebruiken veel meer foilage, hogere grassen en bv dat koren, moet op me native 1600x200 2x adaptive aa en HQ AF instellen, terwijl BF2 met 4x adaptive aa hogere fps haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
sapientiea schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:04:

Gister en eergister even op de Antik 7 server gespeeld. O.a. was Sain met zijn clanmates daar.
Mij zul je daar ook zeker wel vaker zien. Lekker om te spelen daar.
Had alleen dat ik op sommige punten bij Battle of Sambir enorme lag had. Als ik dan stukje ging lopen was het over. Draaide ik me om terug te lopen weer lag. Beetje vreemd.
Buiten dat heb ik me gisteravond even lekker uitgeleefd daar.
Moet nog wel een beetje wennen, heb helaas chronisch gebrek aan vrije tyd wat betreft BF2 en PoE2.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Savantas schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:14:
Hmm, site is plat blijkbaar. Zouden ze over hun datalimiet zijn oid? Hmm, lijkt meer of php niet meer draait :?
Site komt, als het goed is, vandaag weer in de lucht. Men wilde nog wat tweaks toevoegen aan de site.
Bron: klik
...Niet als je de mod wil downloaden om ook te proberen...
Mod kan je ook downloaden vanaf bf2s.com

• Paul
Pff. Ik stel voor dat er meer Frontline en Nuke objective-servers komen :P de enige nukeserver staat zo achterlijk ver weg dat ik eruit gekicked wordt omdat ze vinden dat mijn ping te hoog is :P

Ik ga eens kijken of ik die singleplayermod werkend krijg ofzo...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

de funky rode havikkenbende heeft em beide draaien, maar die stats zijn zo leuk zodat ik enkel maar op ANTIK7 vertoef..

(NMan, hint hint... zal toch wel een progsel zijn dat je server eraan verbindt, en dan hebben we nog een betere server, ook mooi van antik is dat ze zich aanpassen aan de speleraantallen, de mapgrootte bij minder dan 20 is telkens 16player terwijl als ie vol zit enkel 64player maps rouleren..) :> ;)

mooi van die 16player map is dat bv in die bruggenmap in de snow, enkel de dorpjes erachter gebruikt worden, ineens een hele leuke urban omgeving zonder heavy armor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
sain onez schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:06:
de funky rode havikkenbende heeft em beide draaien, maar die stats zijn zo leuk zodat ik enkel maar op ANTIK7 vertoef..

(NMan, hint hint... zal toch wel een progsel zijn dat je server eraan verbindt, en dan hebben we nog een betere server, ook mooi van antik is dat ze zich aanpassen aan de speleraantallen, de mapgrootte bij minder dan 20 is telkens 16player terwijl als ie vol zit enkel 64player maps rouleren..) :> ;)

mooi van die 16player map is dat bv in die bruggenmap in de snow, enkel de dorpjes erachter gebruikt worden, ineens een hele leuke urban omgeving zonder heavy armor..
psstt, ik heb stats, moet alleen nog even de html pagina's afmaken ;) - iig ze worden reeds opgeslagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

:) fair enough.. kom van de week es wat vaker kijken.. vooral fallen is goed voor je killdeath rate merk ik.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

tis stil in t topic, had zelf ook al de OPK mod geprobeerd, paar leuke maps erin, maar veel minder een total conversion als POE2, sain onez in "EA Modlight: elke maand een nieuwe BF2 m..."

maar voor de 500mb download toch wel de moeite waard, zelf heb ik ook gisteren nog even de Project Reality mod gespeeld, wel grappig van die kleine bolle helis uit DC waarmee je enkel troepen kunt vervoeren, geen crosshair, geen damagebalk, je weet niet hoeveel kogels/clips meer hebt, best wel funny, amper getest maar zag er leuk uit, moeilijk mikken enzo ;)

nu heb ik andere mod ( ruim 2gb met mappacks en update/mapfixes) nl de Nations at War mod, de reacties hierop varieeren, van ^%$&mod tot perfect zoals bf2 hoort te zijn.. maar ga en strax nog ff tjecken... gamershell heeft een snelle download voor de client 3.9 ( van site dan de update naar 3.96 nog nodig en 2 mapbugfixes) en de 3 mappacks...

I'll keep U updated, of via dat Mod topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

sain onez schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:01:
tis stil in t topic, had zelf ook al de OPK mod geprobeerd, paar leuke maps erin, maar veel minder een total conversion als POE2, sain onez in "EA Modlight: elke maand een nieuwe BF2 m..."

maar voor de 500mb download toch wel de moeite waard, zelf heb ik ook gisteren nog even de Project Reality mod gespeeld, wel grappig van die kleine bolle helis uit DC waarmee je enkel troepen kunt vervoeren, geen crosshair, geen damagebalk, je weet niet hoeveel kogels/clips meer hebt, best wel funny, amper getest maar zag er leuk uit, moeilijk mikken enzo ;)

nu heb ik andere mod ( ruim 2gb met mappacks en update/mapfixes) nl de Nations at War mod, de reacties hierop varieeren, van ^%$&mod tot perfect zoals bf2 hoort te zijn.. maar ga en strax nog ff tjecken... gamershell heeft een snelle download voor de client 3.9 ( van site dan de update naar 3.96 nog nodig en 2 mapbugfixes) en de 3 mappacks...

I'll keep U updated, of via dat Mod topic..
ik heb die mod gedownload maar ik zie er helemaal geen servers van online :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

DenniZ schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:58:
[...]

ik heb die mod gedownload maar ik zie er helemaal geen servers van online :/
Gokje: Ranked ff uitvinken :+

"Mekker, blaat"

Verwijderd

djidee schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:05:
[...]

Niet eens.

Heb de Now mod gedownload maar ik vind het geen toegevoegde waarde hebben. Het zijn gewoon een paar extra maps en wat leuke skins. Poe ftw :P

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

djidee schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:05:
[...]

Ik ben niet achterlijk ofzo hoor.

Heb even een locale server gestart om wat rond te kijken maar ik vind het niet zo veel eigenlijk. De classes zijn ook een beetje apart, iedereen heeft anti-tank en assualt wapens :D

Nee geef mij maar PoE... dat rockt!

• Indy91
@Sain:
Hoe zit het met de aanwezigheid van spelers in de servers van:
  • Project Reality Mod
  • Nation At War
  • Operation Peace Keeper
Ik heb gisteravond namelijk even OPK geinstalleerd. In het OPK ingame menu zag ik echter dat er slechts 2 servers met een paar spelers aanwezig waren. Overdag zit al helemaal niemand in die OPK servers.

Ik denk dat voorlopig ook maar hou op PoE2, bevalt me immers nog steeds prima. Ik heb me gisteren wel mottig gezocht naar die Katana die in de map Fallen (40 player map) zou zitten. Ik heb het helaas niet kunnen vinden. :(

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Project reality zijn wel wat servers van te vinden, 1 file te installeren en werkt goed, leuk zonder de hud spelen, geen zicht ammo en health, was wel even leuk, OPK heb ik ook ronde gespeeld, maar gaf me niet zo een goed gevoel als POE2, toen heb ik voor N@W ruim 2 gb zitten downen allemaal los zitten installen, en klapte er keer op keer voor t laden voltooid was er al uit naar Desktop, misschien nog eens een keer proberen maar niet gebruiksvriendelijk..

Maar indd amper servers, en met poe2 is aanbod enorm, leuk om eens te testen maar meer zijn die overige mods niet.. :/

poe2 blijft leuk, tis weer zo chaotisch en onoverzichtelijk als de DC mod op BF42.. ook leuk, maar ben heel benieuwd naar de Forgotten Hope2 mod, die POE2 t nog moeilijk gaat maken, maar t leuke is dat die weer ww2 scenario heeft, wat ook weer een leuke afwisseling is..

Katana!? vertel..?

• The N Man
http://i20.photobucket.co...struction/screen083-1.jpg
http://i20.photobucket.co...struction/screen084-1.jpg
http://i20.photobucket.co...struction/screen085-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://album.crazyredhawkclan.org/albums/userpics/10003/normal_BF2_2006-09-27_18-07-55-01.png

Volgens de config zit ie vast aan de trenches spawn ;)

Verder, misschien weer eens een front voor frontline vormen ?

[ Voor 13% gewijzigd door The N Man op 27-09-2006 18:31 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ah ik had die screens al eens gezien ik dacht dat is een Sandokan/ Kill Bill Mod ;)

anyday at fallen, kijken wat beter werkt, zo een overmaatse satéprikker of mijn silenced G36 8)

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ik ben nu ook POE aan het downloaden, na hier veel positieve geluiden te hebben gehoord :)

het begint iig goed. heb de recommended downloadlink gepakt en download nu met 1548kB/s >:)
hopen dat het spel plezier straks ook zo snel gaat :P

Verwijderd

En ik download 'm nu ook (kost maar een paar minuten). Alvast een vraagje: hoe kan ik het makkelijkst en snelst BF2 zo in stellen dat ik alleen maar de servers zie die PoE2 draaien? Of kan dat niet? De gewone BF2 maps boeien me toch niet ('k heb het spel vorig jaar gekocht en maar een paar keer gespeeld...).

• Paul
PoE2 is een mod, geen add-on :) Als je Poe2 start krijg je alleen maar PoE2 mappen te zien, geen BF2 mappen.

In de serverbrowser moet je filteren op same mod oid, maar dat lijkt me logisch :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

:w :w mensu.. hoe is het... Ben vrij weing in de thread niet omdat ik niet wil maar
omdat het zo waanzinnig goed gaat met spelen als je dat vergelijkt met BF2.
Aardig wat battles her en der meegemaakt maar vooral lol gehad!

Lol als in:

-spelers tegenkomen die echt weten wat gezamelijk spelen is
-spelers tegenkomen die elkaar helpen als een achterblijft
-een spel dat elke irritatie waar je in BF2 overheen valt niet heeft.

Kortom gewoon lekker plezier hebben in een spel!

Ik moet itt BF2 wel mijn aandacht op het spel houden want waar je in BF2
af en toe lekker iets van verre al ziet aankomen, is dat bij PoE niet het geval.(begroeiing e.d)
zo..ga nu weer verder battlen :w

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:24:
:w :w mensu.. hoe is het... Ben vrij weing in de thread niet omdat ik niet wil maar
omdat het zo waanzinnig goed gaat met spelen als je dat vergelijkt met BF2.
Aardig wat battles her en der meegemaakt maar vooral lol gehad!

Lol als in:

-spelers tegenkomen die echt weten wat gezamelijk spelen is
-spelers tegenkomen die elkaar helpen als een achterblijft
-een spel dat elke irritatie waar je in BF2 overheen valt niet heeft.

Kortom gewoon lekker plezier hebben in een spel!

Ik moet itt BF2 wel mijn aandacht op het spel houden want waar je in BF2
af en toe lekker iets van verre al ziet aankomen, is dat bij PoE niet het geval.(begroeiing e.d)
zo..ga nu weer verder battlen :w
Wat is je nickname? :? Je deed een aanzoek(weet je nog)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oh wat leuk, gaan jullie trouwen, mag ik bruidsmeisje zijn?! 8)

• Indy91
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:22:
Alvast een vraagje: hoe kan ik het makkelijkst en snelst BF2 zo in stellen dat ik alleen maar de servers zie die PoE2 draaien? Of kan dat niet?....
Off-topic: ik wilde eigenlijk iets posten in die andere Topic, om je over te halen om het op teamplay gebaseerde PoE2 te gaan spelen. Maar dat hoeft dus niet meer. Welcome to the club. :) (en nee, je bent nooit te oud om te gamen! 8) )

OT: naast dat je in de serverbrowser moet filteren op same mod, moet je ook de ranked optie uitklikken. Als je dan tevens filtert op de niet-lege servers, zou je zo’n 40 tot 50 servers moeten vinden.
Je bent echt een volhoudertje, hè ;)

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:22:
En ik download 'm nu ook (kost maar een paar minuten). Alvast een vraagje: hoe kan ik het makkelijkst en snelst BF2 zo in stellen dat ik alleen maar de servers zie die PoE2 draaien? Of kan dat niet? De gewone BF2 maps boeien me toch niet ('k heb het spel vorig jaar gekocht en maar een paar keer gespeeld...).
offtopic:
Mijn broer zegt dat jij die ene bent die in heel veel spellen aan de top staat.. Klopt dat?

Verwijderd

Indy91 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:01:
[...]

Off-topic: ik wilde eigenlijk iets posten in die andere Topic, om je over te halen om het op teamplay gebaseerde PoE2 te gaan spelen. Maar dat hoeft dus niet meer. Welcome to the club. :) (en nee, je bent nooit te oud om te gamen! 8) )

OT: naast dat je in de serverbrowser moet filteren op same mod, moet je ook de ranked optie uitklikken. Als je dan tevens filtert op de niet-lege servers, zou je zo’n 40 tot 50 servers moeten vinden.
Bedankt voor de tip (en je welkom ;)): ik was NET van plan een chagerijnige post plaatsen omdat ik geen servers kon vinden op eentje na, die me na 5 minuten wachten eruit kickte omdat ik schijnbaar een ping had van boven de 200.... Maar nu, na jouw tip, heb ik echter meer servers gevonden en ben ik nu aan het inloggen (een of andere German Killzone server: ik ben nu niet zo kieskeurig: als ik maar online kom!!! ;))
Pimorez schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:38:
[...]

offtopic:
Mijn broer zegt dat jij die ene bent die in heel veel spellen aan de top staat.. Klopt dat?
IK zou het HEEL leuk vinden om JA te kunnen zeggen, maar het is NEE... ;)

EDIT:
Ik moet zeggen: het ziet er mooi uit! Prachtige omgevingen: dit staat me veel meer aan dan de standaard BF2 maps. Naar mijn idee was er ook meteen al iets meer samenwerking en zo. Enige nadeel (maar dat geldt voor heel BF2) is dat het laden van de levels zo lang duurt... Je zit uren te wachten tot je eindelijk kunt gaan lopen... heel irritant. Maar deze mod is heel mooi en een blijvertje! :) Jammer dat je niet zo snel kan zien waar andere GoT'ers spelen...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 20:06 ]

• Indy91
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:25:
Maar deze mod is heel mooi en een blijvertje! :) Jammer dat je niet zo snel kan zien waar andere GoT'ers spelen...
De meeste GoT'ers die PoE2 spelen, komen regelmatig op de ANTIK7 server. Bijkomend voordeel van de ANTIK7 server is dat deze server player stats (géén global stats) bijhoudt.

Verwijderd

Okay, dan zal ik die in de gaten houden. (Eh... hoe vind je die server het makkelijkst...? Ja, ik ben een BF2 newbie, ook al heb ik het spel sinds release......... ;))

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

in de serverbrowser kan je linksbovenin kiezen voor een text in te typen, zodat ie dan kijkt of er servers eraan voldoen, dan antik ingeven en je vind em zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Misschien eens leuk om een keertje met meerdere gotters samen op een servertje te spelen icm teamspeak? :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hey die van ons staat altijd aan, is het niet de een, dan wel de ander...

en anders zoek je in de online serverlijst naar lege die worden vaak niet eens gebruikt..( -x-[SswL]-x- @nti-KraaKBeweginG.. ;) )

zijn savonds al vaak met een man of 5 bezig, iedereen die van teamplay houd is welkom..

mchulscher at hetemeel dan kan ik wel een ip en pass verschaffen...
the rulez server is ook erg oke.. by the way.. zag daar medals en ribbons voorbij komen zullen ook wel ook een alternatief scoring systeem hebben, kreeg direct een metorious ribbon... :+

Pagina: 1 2 3 Laatste