Help,pc doet het ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• marcelsmit
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik heb gisteravond nog zitten computeren,gewoon uit gezet en naar bed gegaan.
Kom ik net thuis van mijn werk,zet hem aan en mijn kast gaat gewoon aan,vinnen beginnen te draaien,lichtjes doen het maar ik krijg geen beeld,verder zie ik ook dat mijn optische muis niet oplicht,het niet doet dus,ik kom ook niet in en opstartscherm ofzo.
Andere videokaart geprobeerd,niks,andere monitor erop,ook niks.
Weet iemand wat misschien? :(

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neem eens een kijkje in de PMG FAQ en Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• remco_k
  • Laatst online: 22:06

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Edit: :( remco_k loopt weer eens achter de feiten aan.

[ Voor 31% gewijzigd door remco_k op 11-09-2006 14:57 ]

Alles kan stuk.

• marcelsmit
ja allemaal leuk,maar die pc van mij heb ik niets aan gedaan.
Hij deed het,heb er niets aan gedaan,is nooit overclocked geweest ,geen conficten of iets.
Ook geen nieuwe hardware erin gezet ofzo.
Hij liep prima

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

En toch kan er zomaar wat stuk gaan! (ja echt) Neem daarom die link even door ,dan kun je het probleem isoleren en proberen te verhelpen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• marcelsmit
ik heb het doorgelezen,maar als er een condensator stuk zou zijn,klopt het dan dat de pc wel aangaat zeg maar? want hij draait gewoon,krijg alleen geen beeld en optische muis doet het niet,dus lijkt wel of mobo blijft hangen ofzo

edit,ik zie nergens iets van stukke of lekkende condensoren :s ik zie eigenlijk niks geks aan de pc

[ Voor 18% gewijzigd door marcelsmit op 11-09-2006 15:13 ]

• remco_k
  • Laatst online: 22:06

remco_k

een cassettebandje was genoeg

wackomack schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:06:
ik heb het doorgelezen,maar als er een condensator stuk zou zijn,klopt het dan dat de pc wel aangaat zeg maar? want hij draait gewoon,krijg alleen geen beeld en optische muis doet het niet,dus lijkt wel of mobo blijft hangen ofzo

edit,ik zie nergens iets van stukke of lekkende condensoren :s ik zie eigenlijk niks geks aan de pc
'Pardon me' op voorhand:
In 5 minuten tijd kan je onmogelijk je systeem hebben nagelopen, zelfs een doorgewinterde ICT-er doet er nog langer over in jouw situatie. Wij kunnen het niet voor je oplossen, we kunnen je wel helpen, maar vóór dat het zover is, zul je eerst jezelf moeten helpen.

By the way:
Onderdelen in je computer kunnen allemaal stuk gaan, ze kunnen ook allemaal stuk gaan zonder dat dat aan de buitenkant te zien is.

Alles kan stuk.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

wackomack schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:06:

Neem dat ding nou eens van voor tot achteren door. Ga met een minimal config aan de gang enzo. Mocht je er niet uitkomen bij 1 van de stappen kun je dat vragen, maar laat dan ook merken dat je het echt geprobeerd hebt. Dus probeer eerst eens zelf achter het probleem te komen dan kunnen wij je ook een stuk gerichter helpen :)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• dion_b
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Kom op zeg, hier staan tig stukken informatie die je kunt uitzoeken en die je dus ook hier kunt posten als je hulp wilt. Geef je die info niet, dan kunnen we ook niet uit onze duim zuigen wat er aan de hand is...

En het "hij deed het gisteren nog" is natuurlijk nooit relevant - iedere systeem deed het de dag voor een storing nog :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.