[XP] Admin account omzeilenn

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb hier een laptop die helemaal dicht zit. Je kunt er niets op installeren en ook geen gebruik maken van netwerkconnecties oid.

Nu wil ik natuurlijk dit omzeilen, en de laptop helemaal open zetten. Het liefst gewoon lekker formatteren en alles nieuw erop zetten. Maar dan moet ik om de admin account heen. Daar zijn, heb ik gehoord, tooltjes voor. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen, of me een link geven naar een website waar dit beschreven staat? Of welke tool ik nodig heb en waar die te halen is?

Alvast bedankt!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-03 10:39
bootcd erin en formatteren?

Even niets...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tools zullen we je niet aan helpen. Lees Het algemeen beleid maar eens door;
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Formatteren zie ik niet zo als probleem? :?

[ Voor 81% gewijzigd door Gunner op 10-09-2006 20:11 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De oplossing ligt nogal voor de hand: vraag systeembeheer het voor je te doen. Willen zij dit niet om wat voor reden dan ook, dan ben je hier aan het verkeerde adres als je dit wil omzeilen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hmja. Vraag het gewoon de eigenaar van de laptop, zie ook de link van Gunner. En formatteren kan natuurlijk gewoon. Ben je wel alles kwijt maar das logisch.

Omdat dit omzeilen van beveiligingen niet de bedoeling is op GoT en omdat hier al heel erg veel over is gezegd op en buiten het forum, sluit ik dit topic.

edit:

Zegt spuit 11 :w

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 10-09-2006 20:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.