"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
If it's too good to be true, it probably is.
Edit: gmta
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 08-09-2006 19:58 ]
[CiP] Le Régional Built To Last.
Ze zeggen dat je de helft vooraf betaald, is de prijs op de site niet gewoon de helft?
Heeft ook een computer!
Bovendien:
Maar uit de whois info:Buy cheap is opgestart door dhr. David Domingos. Op de datum van 12 September 2004 is dit goedgekeurd door de Kamer van koophandel om deze webwinkel te starten. Wij hebben elke maand een nieuwe aanbieding online staan. ...
Duidelijker kan nietDatum registratie 03-09-2006
Record laatst gewijzigd 03-09-2006
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
KvK registratie en domeinregistratie zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Maar uiteindelijk: niet doen.El Martino schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:23:
Check de rest van de prijzen. Allemaal onwaarschijnlijk laag.
Bovendien:
[...]
Maar uit de whois info:
[...]
Duidelijker kan niet
Rare zaak
If you choose to criticise you choose your enemies
Daar maak ik niet op uit dat de prijzen op de website de helft zouden zijn.Helaas kunnen wij alleen vooruitbetaling van u aannemen, ophalen is ook niet mogelijk i.v.m. drukte. om u onze vertrouwen te winnen doen wij aan de helft vooruit en de rest meteen na ontvangst pas betalen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Klopt inderdaad ja, niet aan gedacht. Google cache van 27-08-2005 laat zien dat het bedrijf op zich al wel langer bestaat: http://66.249.93.104/sear...n&ct=clnk&cd=4&lr=lang_nl|lang_en|lang_deVerwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:26:
[...]
KvK registratie en domeinregistratie zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Maar uiteindelijk: niet doen.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Leuk die telefoons die 500 euro goekoper zijn dan in de winkel. Misschien kan je je eigen winkel beginnen en dan heb je flinke marge te pakken
Is het dan mogelijk dat 2 bedrijven hetzelfde BTW-nummer gebruiken?Emmeau schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:27:
Een search op het BTW nummer bij Google levert op dat Itoko in Groningen hetzelfde btw nummer gebruikt
Lijkt me niet, zeker omdat Itoko bij de KVK Groningen zit, en BuyCheap bij de KVK Zwolle (ben verder geen expert op dit gebied).SnelheidsDuivel schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:36:
[...]Is het dan mogelijk dat 2 bedrijven hetzelfde BTW-nummer gebruiken?
Wel is nog bij KVK te zien dat Buy Cheap een nevenvestiging is van een bedrijf genaamd LOMA, eveneens gevestigd te Zwolle.
If you choose to criticise you choose your enemies

Het KvK nummer verwijst naar Loma Zwolle B.V., verder staan er naast Buy-cheap nog een aantal zaken van Qinn Womenswear geregistreerd. Deze zaken hebben andere vestigingsadressen, maar wel hetzelfde postadres als Buy-cheap.
Bedrijven kunnen wel zelfde kvk nummer hebben. Je kan meerdere handelsnamen registreren op 1 KvK nummer..
dat is dan dezelfde onderneming met verschillende vestigingen. Een KvK nummer is nationaal en omvat een onderneming. Je kunt bijv een eenmanszaak registreren met meerdere handelsnamen, zodat je facturen kunt opsturen vanuit zowel henkie consultancy als vanuit henkie grafische diensten ofzo.Eswip schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:52:
Mail die gasten, vraag ff info over kvk (Waar ingeschreven, door wie enzo), dan bel je Kvk, check je dat na.
Bedrijven kunnen wel zelfde kvk nummer hebben. Je kan meerdere handelsnamen registreren op 1 KvK nummer..
[ Voor 16% gewijzigd door HunterPro op 08-09-2006 21:46 ]
Er is een adres, dus kan er iemand aan de deur iets gaan kopen om te testen of het klopt?
Hier staat ook een post over de site, maar nog geen harde conclusies http://www.internetoplich...b/YaBB.cgi?num=1157720018
[ Voor 21% gewijzigd door vectrex op 08-09-2006 21:58 ]
Zonder op die site te kijken kan ik dat al wel zeggen. Maar, maak gerust geld over en verdoe de rest van je tijd op internet op www.internetoplichting.nl. Als je het stiekum toch niet vertrouwd, maak dan even een topic aan op die site (let op! oplichting op internet!), daar doe je potentieel veel mensen een plezier mee...
ping 127.212.23.124
Doen!418O2 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:50:
ik wil er wel even langs gaan, het is 500 meter hier vandaan..
Ik meen trouwens dat ik die website eerder heb gezien (template dus)
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
enige winkel is dit
Screen service zeefdruk & lichtreclame
niet doen dus ik woon zelf ook in zwolel heb die winkel nog noooit gezien van mijn leven

Verwijderd
This domain has been suspended.Martijn-Tuup schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:21:
Dat is wel echt goedkoop zeg een Sony Vaio laptop voor 667 euro!! Ik ga hem meteen bestellen maakt me niet uit dat ik niet eens specs kan bekijken!!
![]()
Dat is rap!
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben: if it's too good to be true, it probably is
The devil is in the details.
diverse namen kan wel maar btw nummer kan volgens mij echt niet dubbel zijn. Het is een soort van sofi nummer zeg maar dus die is echt uniekSnelheidsDuivel schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:36:
[...]
Is het dan mogelijk dat 2 bedrijven hetzelfde BTW-nummer gebruiken?
Als ze dat weigeren. Dan weten we wel genoeg denk ik he
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
it's as simple as something the nobody knows....
idd ik krijg deze errorboogywoogy schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 01:49:
De website werkt nu niet meer
ook die link van die Ipod werkt niet.This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Zegt genoeg denk ik
Macbook Pro, 640 WD extern
Verwijderd
De huis-tuin-en-keuken-oplichter neemt de moeite meestal niet eensVerwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:24:
Iedereen kan zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel, ook een oplichter. Een KvK nummer zegt niet erg veel.
lijkt ook niet erg profi:
Beste,
inderdaad voor deze lage prijs is het bijna niet mogelijk maar als al onze klanten bij ons afhalen is het gewoon niet te doen. Wij kunnen u verzenden na vooruitbetaling aanbieden en wij betalen de kosten daarvoor.
gaat u akkoord hoor ik het graag. zo niet is er geen overeenkomst en gaat het onder andere voorwaarden van u ook niet door.
Ik mag helaas de regels niet omgooien!
met vriendelijke groet
>From: Uiligheid
>To: "'buy cheap'" <buy-cheap@hotmail.com>
>Subject: RE: Vraag over: nieuw in doos incl. 2 jaar garantie ipod video
>60gb
>Date: Sun, 10 Sep 2006 18:15:24 +0200
>
>Waarom kan ik hem niet ophalen? In principe is het gemakkelijker voor
>beide partijen en gezien het lage bedrag dat je vraagt, vind ik het
>uiteraard een beetje verdacht als ik hem niet kan ophalen.
>
>Een kamer van koophandel nummer zegt in principe niks over de
>betrouwbaarheid van de mensen die erachter zitten.
>
>Ik neem aan dat jullie ergens opslag hebben of een kantoor, ik zou hem
>daar graag ophalen. Kost jullie geen extra moeite en ik wil die extra
>moeite er wel insteken voor wat meer zekerheid over de levering.
>
>Groet,
>
>Uiligheid
>
>-----Original Message-----
>From: buy cheap [mailto:buy-cheap@hotmail.com]
>Sent: zondag 10 september 2006 18:11
>To: Uiligheid
>Subject: RE: Vraag over: nieuw in doos incl. 2 jaar garantie ipod video
>60gb
>
>afhalen is helaas niet mogelijk, wij accepteren alleen verzenden na
>vooruitbetaling!
>
>
>Wij zijn een bedrijf genaamd Buy-cheap en zijn gevestigd in Zwolle.
>U kunt ons na kijken via de handelsregister van de kvk onder de
>handelsnaam
>: buy-cheap
>Helaas is onze website offline wegens onderhoud (www.buy-cheap.nl) Maar
>wij kunnen u wel onze producten aanbieden en onze zeer lage prijzen!
>
>sony vaio laptop pentium m (667 euro incl verzendkosten en 2 jaar
>garantie) ipod video 60gb (175 euro incl verzendkosten en 2 jaar
>garantie) nokia n93 simlockvrij (325 euro incl verzendkosten en 2 jaar
>garantie) nokia n80 simlockvrij (275 euro incl verzendkosten en 2 jaar
>garantie) xbox premium pack en 2 draadloze controllers en 2 spellen
>(199 euro incl verzendkosten en garantie) psp en 2 spellen (189 euro
>incl verzenkosten en 2 jaar garantie)
>
>U kunt er ook meerdere bestellen bij ons, zolang de voorraad strekt!
>
>- wij maken een factuur voor u aan
>- factuur staat voor overeenkomst tussen u en ons bedrijf
>- u dient het verschuldigde bedrag over te maken op ons rekening
>- wij verzenden u bestelling na ontvangst van de storting
>- u kunt hem binnen 2 werkdagen verwachten
>
>
>met vriendelijke groet,
>
>BUY-CHEAP NEDERLAND
>
>
> >From: Uiligheid
> >Reply-To: Uiligheid
> >To: buy-cheap@hotmail.com
> >Subject: Vraag over: nieuw in doos incl. 2 jaar garantie ipod video
> >60gb
> >Date: Sun, 10 Sep 2006 18:09:10 +0200 (CEST)
> >
> >
> >Hai David,
> >
> >Ik zag je advertentie voor een ipod 60gb voor 175. Ik ben hier wel in
> >geintresseerd. Ik woon in Zwolle, kan ik hem ook ophalen?
> >
> >Groet,
> >
> >Uiligheid
> >
> >Deze vraag was gesteld door:
> >Naam: Uiligheid
> >email: Uiligheid
> >
> >Advertentie:
> >http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/mp3_spelers_en_ipods/
> >496616
>37.html
> >
> >BELANGRIJK BERICHT VAN MARKTPLAATS: TIPS VOOR VEILIG HANDELEN
> >
> >------------------------------------------------------
> >
> >Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk.
> >Het is echter wel belangrijk om beilig te handelen. Maak nooit grote
> >bedragen over naar iemand die u niet ken. Bij grote bedragen is het
> >ALTIJD de
>moeite
>
> >om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te
>inspecteren.
> >
> >Wees voorzichtig als een verkoper meer biedt dan de vraagprijs, wil
>betalen
>
> >met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u
> >geen gebruik te maken van Western Union, BidPay en MoneyGram als u
> >zaken doet met een onbekende en raden u af artikelen op te sturen
> >naar het
>buitenaldn.
>
> >Kijk voor nog meer tips op:
> >
> >http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
> >
> >--------------------------------------------------------------
> >
> >
>
>_________________________________________________________________
>Gratis virusbescherming terwijl je zoekt! http://toolbar.live.com/
>

Zegt genoeg.
Niet kopen, doorsparen voor 1tje bij de Apple Store
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
blup

Ik wou al zeggen dat je bij dit soort onwaarschijnlijk aanbiedingen zeker niet vooruit moet gaan betalen. En zelfs al ging je met geld naar de winkel, dan nog zou ik het apparaat willen zien en proberen voor je tot koop overgaat.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
??
Hoi!
Laat die droom varen jij wordt geen ipod
owner voor de helft
Wij kunnen u verzenden=gratis enkeltje naar een vakantielandinderdaad voor deze lage prijs is het bijna niet mogelijk maar als al onze klanten bij ons afhalen is het gewoon niet te doen. Wij kunnen u verzenden na vooruitbetaling aanbieden en wij betalen de kosten daarvoor.
na vooruitbetaling aanbieden en wij betalen de kosten daarvoor= hun betalen
wie gaat er allemaal mee? en we bestellen gewoon een 2e voor een retourtje als hun het toch betalen
Ik ga wel meeDECOY88 schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:16:
(quote)inderdaad voor deze lage prijs is het bijna niet mogelijk maar als al onze klanten bij ons afhalen is het gewoon niet te doen. Wij kunnen u verzenden na vooruitbetaling aanbieden en wij betalen de kosten daarvoor.(/quote)
Wij kunnen u verzenden=gratis enkeltje naar een vakantieland
na vooruitbetaling aanbieden en wij betalen de kosten daarvoor= hun betalen
wie gaat er allemaal mee? en we bestellen gewoon een 2e voor een retourtje als hun het toch betalen
Ja hey dat telt natuurlijk niet. Je hebt ze ook wel helemaal gratis bij een auto enzo...Damsplaat schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:02:
iPod 30gb is wel degelijk mogelijk voor weinig, ik heb er net eentje gekocht voor €170 euro, bij de applestore. Maar dan moet je er wel een macbook bijkopen (is namelijk en kortingsactie, bij aankoop van een MB €160 korting op een iPod)
http://www.internetoplich...aBB.cgi?num=1157720018/15 houdt dit ook nog even in de gaten voor nieuws (zoals hierboven al gemeld).
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
buy-cheap.nl (first domain)
Status: active
Registrant:
D. Domingos
Assendorperstraat 248
8012 CH ZWOLLE
Netherlands