Toon posts:

[OE] Mail recovery ná format en herinstall windows?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc liep voor geen ene meter meer, outlook express was alleen al dikke ellende...
nu zojuist een nieuwe xp installatie gedaan, maar moet nog al die belangrijke emails uit outlook terugkrijgen, wie kan me adviseren hoe???????? (heb gekozen voor snel ntfs formateren, en weet hoe easy recovery pro werkt)... ik heb haast zat belangrijk spul tussen....

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
mails staan in Documents and settings\<jouw user>\application data\identities\<hele hoop cifers en letters>

proberen de files in deze folder te recoveren, en in outlook express instellen om de map waar je de files naartoe gerecovered hebt te gebruiken als opslag.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Haha, hebt eerst geformatteerd dan windows er opnieuw opgezet, en nu wil je nog data terug halen?

Nouja, je zou het héél misschien met een datarecovery programma kunnen proberen.. Zoals "recover my files" oid...

Verder veel succes! O-)

Tip: In het vervolg eerst een backup maken val alles, en dan pas formatteren

Hoi!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Serieus: trek de stekker van de PC er uit (niet afsluiten: gewoon er uit trekken) en ga met het ding onder de arm naar iemand die er verstand van heeft :)

Alternatief is de tips gebruiken zoals die zijn te vinden in de FAQ van OM (en die van CDA) en dat te combineren met de kennis over de bestandslocaties van de MBX en de WAB files zoals je die nog herinnert (of zoals je die ziet staan op bijv. MSDN of de search hier). Als het belangrijk is en je moet het vragen, wil je het niet zelf doen.

Maar goed, inderdaad moet wat DarkJack in "[OE] Hoe mails herstellen na per ongeluk..." zegt genoeg zijn icm je kennis van recovery software (dus: readonly etc). Indien nodig heb je natuurlijk de "Take ownership" tips nodig zoals die in de FAQ van Windows Clients staan. Of het gaat werken is natuurlijk wel afwachten, omdat er al data is overschreven (maar dat wost je al want je kent de werking van recovery software).
Ondertussen pas ik de topictitel hier aan, want "help emails weg!!" is veel te schreeuwerig en er is geen levensgevaar.
Welkom trouwens :)
Als je straks straks wat meer tijd hebt, lees dan http://gathering.tweakers.net/forum/faq en de links eronder even door :Y)

edit:

Hoi Niesje :w

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 07-09-2006 21:29 . Reden: even een onderonsje, ik kaap zijn mod-werk weg :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Als je daar nog iets fatsoenlijks uit terug kunt halen met huis-tuin-en-keuken middelen heb je echt ongelofelijke mazzel.

Als je klaar bent met je haast, neem je dan even de tijd om de registratievoorwaarden en de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te lezen? Ik pas je titel nog aan, maar sowieso zal een iets minder schreeuwerige topicstart méér reacties opleveren. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:38:
mijn pc liep voor geen ene meter meer, outlook express was alleen al dikke ellende...
nu zojuist een nieuwe xp installatie gedaan, maar moet nog al die belangrijke emails uit outlook terugkrijgen, wie kan me adviseren hoe???????? (heb gekozen voor snel ntfs formateren, en weet hoe easy recovery pro werkt)... ik heb haast zat belangrijk spul tussen....
Zoek eens op .pst files ;)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Frank ga iemand anders pesten :(

:>

[ Voor 6% gewijzigd door Lustucru op 07-09-2006 21:33 . Reden: 't is al goed hoor :w ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

jadjong: OE is geen OL. Er is dus geen PST file.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
DarkJack schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:42:
mails staan in Documents and settings\<jouw user>\application data\identities\<hele hoop cifers en letters>

proberen de files in deze folder te recoveren, en in outlook express instellen om de map waar je de files naartoe gerecovered hebt te gebruiken als opslag.
yo bedankt!
Pagina: 1