Kan Handy Recovery Legaal niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:38
Ik heb een probleem. Ik zoek namelijk een legale versie van Handy recovery V3.0
Ik heb hem eerst illegaal gedownload, maar hij werkt niet om me partie te recoveren. Na een tijdje krijg ik een foutmelding, dus ik denk dat er een BUG in de patch zit. Nou keek ik even hoe duur dat koste, 25 euro gelukkig maar. Dat heb ik er wel voor over, maar kan het programma nergens vinden op het internet in een nederlandse winkel. Ik heb google al gebruikt, maar daar kom ik op de gratis versie uit, en ik moet v3.0 volledig hebben. Weet iemand een nederlandse winkel waar ik die kan kopen? Ik heb ook al op marktplaats.nl en 2ehands.nl gekeken, maar helemaal niks.
Al heb ik maar een link waar die te vinden is.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51
Waarschijnlijk zul je 'm alleen online kunnen kopen, dus als je een creditcard hebt dan moet je hier zijn.

The devil is in the details.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:47
http://www.handyrecovery.com/order.shtml
Hier moet toch iets mee te doen zijn lijkt me...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

Arno

PF5A

Er staat ook Paypal tussen, dan heb je niet eens een creditcard nodig ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Robin4
Coolmaster schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:37:
Ik heb een probleem. Ik zoek namelijk een legale versie van Handy recovery V3.0
Ik heb hem eerst illegaal gedownload, maar hij werkt niet om me partie te recoveren. Na een tijdje krijg ik een foutmelding, dus ik denk dat er een BUG in de patch zit. Nou keek ik even hoe duur dat koste, 25 euro gelukkig maar. Dat heb ik er wel voor over, maar kan het programma nergens vinden op het internet in een nederlandse winkel. Ik heb google al gebruikt, maar daar kom ik op de gratis versie uit, en ik moet v3.0 volledig hebben. Weet iemand een nederlandse winkel waar ik die kan kopen? Ik heb ook al op marktplaats.nl en 2ehands.nl gekeken, maar helemaal niks.
Al heb ik maar een link waar die te vinden is.
Vroeg om een nederlandse winkel. Dus in EURO

• Robin4
Is er misschien andere software die net zo goed is als Handy recovery 3.0?
Ik moet namelijk me oude partitie NTFS weer helemaal herstellen want ik wel namelijk me gegevens terug.

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-07 14:57
ik meen me te herinneren een programma'tje genaamt 'getdataback for ntfs'

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-07 14:57
is het al gelukt ?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Coolmaster schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:31:
[...]
[...]
Vroeg om een nederlandse winkel. Dus in EURO
En als je even op je gemakkie de site bekijkt dan zie je bij het orderform dat je gewoon euro's kan kiezen.......
$30 in dollars
€25 in euro's

Prijs maakt geen reet uit dus.
Ik denk dat de kans klein is dat je dit pakketje ergens op cd in een winkel gaat vinden.

• Robin4
framaster schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:09:
ik meen me te herinneren een programma'tje genaamt 'getdataback for ntfs'
Ik heb toch maar deze software genomen. Ik heb me data veilig kunnen stellen op een andere HDD.
Maar nou wil ik deze dus weer op de oude zetten, hoe doe ik dit?

Ik heb op me oude schijf eerst killdisk moeten gebruiken omdat me MBR kapot was.
Dus ik heb nou een nieuwe partie aangemaakt en de schijf werkt weer.
Kan ik alle mappen dat gewoon weer terug kopieren en dan windows repair uitvoeren?
Want er zitten ook rare mappen tussen zoals [00B712] en [00009F]. Neem aan dat die weg kunnen?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Ehm, als je even terug leest dan zie je (of eigenlijk niet) dat je nergens vertelt wat je eigenlijk gebackupt hebt. Aangezien de batterijen van m'n kristallen bol toevallig net leeg zijn kan ik niet echt zien waar je het over hebt.
Daar komt bij dat we al helemaal niet kunnen zien wat er in mappen staat dus ook niet wat er weg kan.
En dan moet er ook nog uitgelegd worden hoe je iets van de ene naar de andere schijf kopieert?

Misschien is het je manier van vragen maar je komt niet echt over als iemand die ook maar de moeite heeft genomen iets zelf uit te zoeken....

Oh en waarschijnlijk als je een partitie opnieuw gemaakt hebt heeft het weinig zin m een windows installatie te repareren omdat die dan niet meer bestaat.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zonde dat je het eigenlijk hebt gekocht, er zijn immers zat goede gratis varianten: OM FAQ: Een paar handige freeware tooltjes

Wauw, een sig!

Pagina: 1