Ik heb sinds enkele maanden het probleem dat mijn laptop regelmatig uitvalt, dit door oververhitting... Als ik nu ga voelen komt de hitte duidelijk van één plaats.. Hier zat een klepje welke ik heb losgeschroefd en hier bleek de harddisk te zitten, deze word dus schijnbaar niet goed genoeg gekoeld ofzo.. Is hier een oplossing voor?
Neem eens een kijkje in OM FAQ / Beleid » Hoe warm mag mijn harddisk worden?
Dit om vast te stellen dat het inderdaad om de harde schijf gaat en niet iets anders
Dit om vast te stellen dat het inderdaad om de harde schijf gaat en niet iets anders
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Wellicht is er de laatste tijd veel stof op gaan hopen in de laptop? Dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom de temperatuur plotseling is gaan stijgen.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ook dit heb ik al bekeken.. Er is nergens stof te bekennen.. Kan het misschien een productiefout van de harde schijf zijn, Ik heb acer ook al gemaild en deze zeggen mij op eigen kosten de laptop met de post naar hun toe te sturen.. Maar aangezien ik zeer slechte ervaringen met de post heb, en val veel mensen hoor dat hun toch altijd zeggen dat het niet hun fout is.. doe ik dit maar niet.
Je zou de laptop kunnen versturen met de post, maar dan met een extra verzekering o.i.d. Als jij zelf niet kan vinden wat de hdd nou zo warm maakt dan is opsturen naar Acer de enige optie denk ik. Niet geschoten is altijd mis. Of naar de plaatselijke laptop reparateur, maar ik weet niet of Acer dat wel leuk vindt qua garantievoortzetting.
Pagina: 1