Na even op google rond gehuppeld te hebben en hier nog even rond gekeken te hebben verbaasd het me dat er nergens een redelijk actuele lijst te vinden is van plekken in Amsterdam (of andere grote steden) waar je met je laptop gebruik kan maken van gratis internet, de zogenaamde gratis hotspots. En dan doel ik op de gratis varianten. Het lijkt mij dat er zo ondertussen toch een flink aantal cafe's ed. moeten zijn die als extra service draadloos internet leveren. Ik zit nu namelijk eventjes bij Cafe Wildschut aan het Roelofhartplein in Amsterdam. Dit cafe/restaurant heeft een AP neergezet zodat iedereen die wil lekker kan internetten op kosten van het cafe. ik zit hier dan ook heerlijk buiten in het zonnetje met mijn laptopje op schoot te genieten van een kop koffie en een tosti. Laten we eens even lekker pro-actief een mooie lijst maken van plekken waar je gratis kan internetten in Amsterdam.
Om af te trappen:
1: Cafe Wildschut (Roelofhartplein, Amsterdam)
2:
3:
4:
5:
Disclaimer: Mocht er wel een dergelijk topic bestaan: Mea Culpa en waar staat die dan?
Om af te trappen:
1: Cafe Wildschut (Roelofhartplein, Amsterdam)
2:
3:
4:
5:
Disclaimer: Mocht er wel een dergelijk topic bestaan: Mea Culpa en waar staat die dan?
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*