Gratis draadloos internet/hotspots in amsterdam

Pagina: 1
Acties:

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:28
Na even op google rond gehuppeld te hebben en hier nog even rond gekeken te hebben verbaasd het me dat er nergens een redelijk actuele lijst te vinden is van plekken in Amsterdam (of andere grote steden) waar je met je laptop gebruik kan maken van gratis internet, de zogenaamde gratis hotspots. En dan doel ik op de gratis varianten. Het lijkt mij dat er zo ondertussen toch een flink aantal cafe's ed. moeten zijn die als extra service draadloos internet leveren. Ik zit nu namelijk eventjes bij Cafe Wildschut aan het Roelofhartplein in Amsterdam. Dit cafe/restaurant heeft een AP neergezet zodat iedereen die wil lekker kan internetten op kosten van het cafe. ik zit hier dan ook heerlijk buiten in het zonnetje met mijn laptopje op schoot te genieten van een kop koffie en een tosti. Laten we eens even lekker pro-actief een mooie lijst maken van plekken waar je gratis kan internetten in Amsterdam.

Om af te trappen:

1: Cafe Wildschut (Roelofhartplein, Amsterdam)
2:
3:
4:
5:

Disclaimer: Mocht er wel een dergelijk topic bestaan: Mea Culpa en waar staat die dan?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar dat wil je dus alleen voor Amsterdam gaan doen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dagobert
Om mee te beginnen. Als er genoeg animo is misschien voor de 4 grote steden. We zien wel waar we stranden.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Dagobert schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:55:
Om mee te beginnen. Als er genoeg animo is misschien voor de 4 grote steden. We zien wel waar we stranden.
Ooit naar het FON project gekeken? Dit is wereldwijd gratis internet voor andere FONero's.

Verder lijkt het me slim om een dynamische database te bouwen, dit met Google Maps API om te zorgen voor de kaart. Hierna zorgen dat gebruikers zelf iets kunnen toevoegen.

• Dagobert
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:30:
[...]

Ooit naar het FON project gekeken? Dit is wereldwijd gratis internet voor andere FONero's.

Verder lijkt het me slim om een dynamische database te bouwen, dit met Google Maps API om te zorgen voor de kaart. Hierna zorgen dat gebruikers zelf iets kunnen toevoegen.
Die topictitel is voor mij niet dusdanig duidelijk dat ik verwacht dat het hier om gratis hotspots gaat. en een hele dynamische database bouwen? zo slim ben ik ook weer niet. (en zoveel tijd wil ik er ook niet in steken.)