hallo,
(allereerst hoop ik dat ik goed zit, kon geen betere groep vinden.) excuses als het fout is.
Ik ben nu al een tijdje serieus aan het speuren naar een nieuwe pc voor mijzelf.
Ik weet hier en daar wat ik ongeveer wil en ben op dit lijstje gekomen:
Amd 4000+ S939 146.90
DFI-lanparty SLI-D 150,00
OCZ OCZ4002048ELGEGXT 2GB pc3200 209,67
Nu komt het: ik ben zeeeer nieuwsgierig naar raptor schijven...
ik wil graag 2 raptor 16MB 36gb schijven in raid 0 hangen samen met deze configuratie.
Nou vraag ik me af of dit onwijze overkill is of juist niet. ik heb hier en daar op internet naar benches gekeken en zie dan dat raptor veel sneller is maar nu is mijn vraag gebruik ik deze snelheid optimaal met deze configuratie.
verder ben ik nog zoekende naar een videokaart maar die laten we maar achterwegen want daar heb ik nog niet echt naar gezocht
ik ben geen die-hard gamer ik wil wel een spelletje spelen maar hoeft niet voor de volle 100%
ik zou heel blij zijn met jullie mening over deze opstelling
bij voobaat bedankt.
(allereerst hoop ik dat ik goed zit, kon geen betere groep vinden.) excuses als het fout is.
Ik ben nu al een tijdje serieus aan het speuren naar een nieuwe pc voor mijzelf.
Ik weet hier en daar wat ik ongeveer wil en ben op dit lijstje gekomen:
Amd 4000+ S939 146.90
DFI-lanparty SLI-D 150,00
OCZ OCZ4002048ELGEGXT 2GB pc3200 209,67
Nu komt het: ik ben zeeeer nieuwsgierig naar raptor schijven...
ik wil graag 2 raptor 16MB 36gb schijven in raid 0 hangen samen met deze configuratie.
Nou vraag ik me af of dit onwijze overkill is of juist niet. ik heb hier en daar op internet naar benches gekeken en zie dan dat raptor veel sneller is maar nu is mijn vraag gebruik ik deze snelheid optimaal met deze configuratie.
verder ben ik nog zoekende naar een videokaart maar die laten we maar achterwegen want daar heb ik nog niet echt naar gezocht
ik zou heel blij zijn met jullie mening over deze opstelling
bij voobaat bedankt.