[W2k3] Print probleem Word

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Goedendag

Probleemomschrijving
Wij hebben hier een Windows 2003 omgeving met diverse printers. Op een aantal printers zitten meerdere lades (bijv. HP 4050). In deze lades zitten voorbedrukte A4tjes. In de eigenschappen van de printer staat netjes aangegeven dat:
  • Lade 1 het Briefhoofd bevat
  • Lade 2 Voorbedrukt bevat
  • Lade 3 Normaal bevat
In Word zijn er uiteraard een aantal sjablonen die hiervoor gemaakt zijn. Wanneer men op het gedrukte papier wilde afdrukken ging men naar Bestand --> Pagina Instelling tabblad papier en koos voor de eerste pagina 'Briefhoofd' en voor de tweede pagina 'Voorbedrukt'.

Het probleem is nu dat de lijsten in het tabblad papier helemaal verdwenen zijn. Er staat nu alleen nog: Standaardpapierlade en formselect.

Vraag
Hoe kan ik zorgen dat er bij de papier instellingen de verschillende opties worden gekozen (en dus de goede lades). Apart lades selecteren is geen optie vanwege de verschillende soorten printers.
Waar wordt dit geregeld? In een policy?

Gezocht
Na 30 minuten nog niets nuttigs
hp4050tn en MS Word problemen

BOINC stats

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Hoe zijn die printers geïnstalleerd ? Welke drivers gebruik je ? Staan ze in AD ?

Sinds wanneer werkt dit nu niet meer met de nieuwe versie van Office ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
De printers staan allemaal in de AD. Het werkt niet meer sinds we het in orde probeerden te maken op 1 printer waar het niet bij werkte terwijl het wel werkte bij een andere printer. De instellingen waren identiek.
De versie van Office is XP.

BOINC stats

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
het verwijderen en opnieuw installeren van de printer ?

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
De verschillende bakken zijn wel middels de tekstuele koppeling te benaderen (dus Normaal, Briefhoofd en Voorbedrukt). Het gaat er nu om hoe deze opties geimporteerd worden naar de opties in Pagina-instelling...

BOINC stats

Verwijderd

Toevallig de printerdriver overschreven met een "basis variant" die geen ondersteuning heeft voor meerdere lades?

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Nope, de lades zijn zoals ik al zei gewoon nog afzonderlijk benaderbaar. Ze komen alleen niet in de opsommingslijst papierinvoer in het tablad Papier van Pagina-instelling... in Word.

BOINC stats

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 21:59
Heb je de laatste printer drivers geinstalleerd staan. Er zitten nog wel een paar wijzigingen in de laatste versies?

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Driver versie maakt toch niet uit als ze het altijd al gedaan hebben?

BOINC stats

• rdoorn
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 22:59
Printerdrivers maken veel uit voor deze functionaliteit. Het kan zijn dat de printerdriver is geupdate met een versie vanaf update.microsoft.com?
Over het algemeen hebben de printerdrivers van microsoft zelf minder functionaliteit/ of wordt deze anders gepresenteerd als een driver van HP.

Het kan zijn dat je laatst een nieuwe printer hebt geïnstalleerd, misschien heeft deze bepaalde delen van de oude printerdrivers overschreven..

Ronald van Doorn

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > OS

Braaikamer - Smoke&BBQ

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Het zit hem inderdaad in de driver. Ik ga nu kijken of er updates / downgrades zijn.

BOINC stats

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
De server wordt dit weekend opnieuw opgestart. Dus ik wacht even af wat de printers(drivers) doen als dat gebeurt is. Ik laat het uiteraard weten wanneer het gelukt is.

BOINC stats

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 21:23

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Ik heb dit zelfde probleem.
Experts die hier voor een oplossing hebben?

Wij hebben meerdere HP Lj 4250 die het allemaal doen. Zodra men een ander model selecteerd worden de pagina-instellingen uit het sjabloon niet juist meegenomen.

System specs

Pagina: 1