Toon posts:

hp4050tn en MS Word problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
van de week een laptop opnieuw geinstalled met win2k erop. Complete office pakket ook, geen problemen tot zover. Nu heb ik een printer toegevoegd, een HP laserjet 4050tn met een optionele papierlade van 500 vel.
Ik weet dat in Word wanneer je de pagina instellingen bekijkt je het complete document een lade kan toewijzen, bv standaardpapierlade of de lade met voorbedrukt papier. Echter als je in de printereigenschappen op het tabblad "NT Afdruk materiaal" de lade's met het gewenste papier instelt, verandert in de optie "pagina instellingen" in Word de keuze's voor papier invoer van Lade1/2/3/4 naar Formselect...

En dat snap ik niet... In Me was dit niet zo, draai nu Win2k maar of dat dan zoveel uitmaakt????
:?

Verwijderd

Dat moet je niet in Word (kan ook maar houdt het niet vast) je kunt het beter bij de printerinstellingen wijzigen (start, config scherm, printers, eigenschappen van de printer)

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:26:
Dat moet je niet in Word (kan ook maar houdt het niet vast) je kunt het beter bij de printerinstellingen wijzigen (start, config scherm, printers, eigenschappen van de printer)

Suc6
ok... dat zei ik dus al en als ik bij de eigenschappen van de printer dit wijzig, heb ik dus in een tekstverwerker (in dit geval Word) het probleem dat ik geen lade's kan kiezen....

• Goost
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De NT Forms instellingen bij de printerinstellingen moet je op autoselect laten staan onder W2K. Als je dit zo hebt staan, kun je wel laden selecteren in Word. Over dit probleem zijn meerdere threads aanwezig in GoT. Zoek maar eens bij Overige Hardware - HP4050.