Toon posts:

3d/after fx workstation

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik wil een workstation aanschaffen speciaal gebouwd voor after fx en 3ds max (video en 3d dus..)
hierbij wil ik een mobo hebben waar minstens 4 proccessoren op zitten en minstens 16 gig aan ram in kan, qua videokaart komt er een quadro fx kaartje in..

weet iemand zoon mobo, zoja.. waar kan ik hem kopen en hoe duur.

weet er iemand nog meer render/3d workstations naast boxtech?

mvgr roland

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Boxx maakt aardige bakken inderdaad.

Ik neem aan dat je een kant en klare wilt kopen? Of zelf klussen?

Hp heeft nu ook aardige (understatement) woodcrest dual dualcore workstations met een quadro.
( xw8400 http://h10010.www1.hp.com...07907-296721-1844968.html )

Sun heeft ook dual dualcore opteron workstations. Over het algemeen zie je dat wel 3ds max en de bijbehorende renderers het wat beter doen op intel procs.

Ps, de groeten doen we hier niet ;)

[ Voor 51% gewijzigd door maratropa op 06-09-2006 12:07 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
zelf klussen is in principe geen probleem maar dan moet ik wel weten welke mobo minstens 4 processors aan kan, want ik heb er nou een met 2 dual cores en 8 gig aan ram, maar die gaat verder als render pc omdat hij soms gewoon te kort komt...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik mis een hoop inzet en research in je topicstart, dit topic gaat dan ook dicht met een verwijzing naar PMG FAQ » Welke moet ik nemen? en Welke moederbordfabrikanten zijn er?

Hint: kijk naar fabrikanten van servermobo's zoals Tyan en Supermicro, dan kom je er wel uit.

Dit topic is gesloten.